انواع شینیون

یکی از اصلی‌ترین بخش‌ها در صنعت آرایشگری انواع شینیون مو است. شینیون مو فرم‌ها و حالت‌های بسیار گسترده‌ای دارد و آرایشگران انواع شینیون جدید معمولا افراد با تجربه‌ای هستند. شینیون یک مدل رایج آرایش مو برای حاضر شدن در مراسمات رسمی است. در حال حاضر شینیون میان بانوان بسیار محبوبیت دارد و یک فرم شیک برای حضور در مهمانی‌ها و عروسی‌ها است.

یک آرایشگر خوب باید بتواند با توجه نمودن به چهره، سلیقه، مدل لباس و نوع مراسم و مجلس، شینیون مناسبی را به شما پیشنهاد دهد و باید به گونه‌ای ظریف و حرفه‌ای عمل کند تا بدون این که سنجاقی مشخص باشد یک مدل شینیون جذاب و دوست داشتنی را برای شما درست کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پس اگر شما هم می‌خواهید برای مهمانی ویژه‌ای آماده شوید بهتر است این کار را به شینیون کارهای بسیار ماهر بسپارید. برای این که یک شینیون لاکچری را برای خود انتخاب کنید لازم بوده با شینیون مو آشنا باشید. در ادامه انواع شینیون اروپایی ترند و معروف را باهم بررسی خواهیم کرد.

تاریخچه انواع شینیون

تاریخچه انواع شینیون

ریشه این سبک ساده و در عین حال پیچیده را می‌توان در یونان باستان یافت. انواع شینیون ساده و شیک همچنین در دوران ویکتوریا و در طول جنگ جهانی دوم هم محبوب بود. این روزها، این مدل مو یک ظاهر خاص در مهمانی‌ها به ویژه جشن عروسی است.

برای شنیون مو به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

برای شنیون مو به چه ابزارهایی نیاز داریم؟

برای پیاده‌سازی شینیون مو به سبک حرفه‌ای به لوازم آرایشی و بهداشتی و ابزارهایی نیاز خواهید داشت که عبارت‌اند از:

  • گیره‌ سر
  • کش‌ سر
  • اکسسوری مو مثل تل سر
  • کلیپس
  • تور شینیون
  • دسته مو اضافی
  • پروتزهای اسنفنجی
  • انواع بیگودی
  • گیره‌های نامرئی
  • تورهای نامرئی

این مدل مو در انواع شینیون باز و بسته و با وسایل گوناگونی بسته به سلیقه شما طراحی می‌شود. گفتی است که مراسم‌های گوناگون مدل‌های به خصوص خود را دارند. برای مثال معمولا در جدیدترین مدل‌های مو عروس از ریسه مو، تاج یا تل استفاده می‌شود. در مراسم‌های دیگر مثل تولد و… شینیون ساده است. در هر حال شینیون مو یک آرایش خاص بوده که می‌توان از آن در مهمانی‌های گوناگون استفاده کرد.

آشنایی با شینیون برای انواع موها

آشنایی با شینیون برای انواع موها

الیزابت هیکمن عضو  VaultBeauty، می‌گوید: یکی از ویژگی‌های شینیون مو این است که روی انواع مو و بافت قابل اجراست. تا زمانی که اندازه موها حداقل تا استخوان ترقوه باشد، می‌توانید آرایش شینیون مو را پیاده‌سازی کرد. شینیون مو می‌تواند بسیار براق و جذاب برای یک شب دورهمی یا مناسب برای جشن عروسی طراحی شود.

با توجه به این نکته، نباید فراموش کرد که این یک روش عالی جهت دور نگه داشتن موها از صورت است. شما می توانید بین طیف گسترده‌ای از انواع شینیون عروس تا انواع شینیون موی کوتاه تصمیم گیری کنید.

مهمترین نکته در انتخاب شینیون چیست؟

مهم‌ترین نکته در انتخاب شینیون چیست؟

آگاهی از آناتومی بدن و همینطور شکل صورت یکی از مهمترین عوامل در انتخاب مدل شینیون است. آگاهی از فرم صورت خودتان به شما این امکان را می‌دهد تا بهترین حالت و شینیون مو را انتخاب کنید تا زیبایی شما دو چندان شود. در ادامه این راهنما به شما کمک خواهیم کرد تا فرم صورت خود را شناخته و متناسب با آن مدل شینیون دلخواه را انتخاب کنید.

برای تشخیص فرم صورت خود ابتدا موهای را از طرفین جدا کرده و پس از آن پهن‌ترین قسمت صورت خود را پیدا کنید. با توجه به فرم صورت اگر پیشانی شما پهن باشد شکل صورت شما بیضی است. اگر گونه‌های پهنی داشتید صورت شما به شکل گرد خواهد بود.

شکل فک هم بسیار مهم است. اگر فک کوتاهی دارید صورت گرد خواهد بود و اگر باریک باشد صورت به شکل مربع است. انواع مختلف روش‌ها وجود داشته که می‌توان به وسیله آن‌ها فرم صورت خود را بشناسیم. شما هم می‌توانید با یک جستجوی سریع در فضای مجازی به این روش‌ها دست یابید.

قیمت انواع حالت دهنده مو اورجینال با کیفیت بالا

 

انواع شینیون بر اساس فرم صورت!

پس از مشخص شدن فرم صورت خود می‌توانید به راحتی مناسب‌ترین مدل شینیون مو را برای موهای خود انتخاب نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا مدل‌های شینیون را بر اساس فرم صورت به شما معرفی کنیم.

شینیون مو برای صورت بیضی

شینیون مو برای صورت بیضی

افرادی که صورتی بیضی دارند غالبا می‌توانند انواع مدل‌های شینیون را امتحان کنند و هیچگونه محدودیتی برای آن‌ها وجود ندارد. تنها رعایت این نکته مهم بوده که از شینیون‌های که در بالای تاج سر قرار می‌گیرند استفاده نکنید. زیرا این موضوع موجب می‌شود صورت شما درازتر دیده شود. بهترین حالت برای شما این بوده که شینیون خود را در پایین سر قرار دهید.

شینیون برای صورت مستطیلی

شینیون برای صورت مستطیلی

بهترین حالت شینیون برای مدل فرم صورت مستطیلی شینیون حجیم است زیرا صورت شما به دلیل مستطیلی بودن برجسته می‌باشد. شما می‌توانید به کمک ابزار فر کننده، موها را به حالت دلخواه فرم دهید. همچنین می‌توانید از مدل شینیون‌هایی که برای صورت بیضی طراحی شده‌اند نیز استفاده کنید. انواع شینیون خطی هم در این دسته بندی قرار می‌گیرند.

مدل شینیون برای صورت قلبی

مدل شینیون برای صورت قلبی

یکی از جذاب‌ترین مدل شینیون برای فرم صورت قلبی مدل شینیون بالای سر است. این نوع شینیون مو سبب ایجاد تعادل شده و ظاهری زیبا برای شما ایجاد می‌کند به خصوص اگر همراه چتری باشد. غالبا انواع شینیون دخترانه با چتری‌های شلوغ همراه هستند.

همچنین می‌توانید این نوع شینیون را به وسیله فرق وسط یا چپ حالت داد. برای حالت دادن موهای خود حتما از اسپری مو استفاده کرده تا موهای شما حالت خود را از دست ندهد.

مطالب پربازدید:  افزایش ماندگاری شینیون مو با این 10 ترفند کاربردی و آسان

 

شینیون برای صورت گرد

شینیون برای صورت گرد

اگر فرم صورت شما گرد می‌باشد و علاقه دارید حالت کشیده‌ای به ظاهر خود بدهید، بهتر از از شینیون‌هایی که صورت شما را کشیده نشان می‌دهند استفاده کنید. برای مثال می‌توانید از دو طرف صورت مقداری از مو را آزاد بگذارید. انواع شینیون باز می‌تواند این نیاز شما را برطرف کند.

شینیون برای صورت مربعی

شینیون برای صورت مربعی

شینیون با فرق کج بهترین مدل برای افرادی است که دارای صورتی به شکل مربع هستند. این نوع مدل مو زاویه پیشانی را می‌پوشاند و ظاهری زیبا به شما می‌دهد. همچنین برای افرادی که صورتی مربع شکل دارند شینیون‌های باز بهترین گزینه هستند.

مطالب کاربردی:  40 مدل شینیون موی کوتاه ترند 2023

 

سخن پایانی

شینیون مو قرن‌ها است که در میان مردم محبوبیت دارد و هیچوقت قدیمی نمی‌شود. همچنین افرادی که در این صنعت فعالیت دارند به مرور زمان علم خود را ارتقا می‌دهند. اکنون با توجه به توضیحاتی که در بالا داده شد شما می‌توانید مدل مناسب شینیون برای فرم صورت خود را به راحتی انتخاب کرده و از جشنی که به آن دعوت شده‌اید نهایت لذت را ببرید.

به یاد داشته باشید که قبل از انجام انواع شینیون کمی موهای خود را چرب کنید و به فکر استفاده از اسپری دو فاز مو باشید تا موهای شما حالت جذاب‌تری بگیرد. این موضوع همچنین به نگهداری مو نیز کمک خواهد کرد تا در گذر زمان با هیچگونه مشکلی مواجه نشوید.

 

منبع : hair

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *