مدل لباس مشکی محرم مردانه

پوشیدن لباس مشکی مردانه در عزاداری، یک رفتار اجتماعی همچنین فرهنگی بوده که در بسیاری از جوامع و فرهنگ‌ها مرسوم می‌باشد. این رفتار در اکثر موارد به عنوان نمادی جهت بیان احترام و ترحم به فردی که درگذشته، به کار می‌رود. در این موارد، پوشیدن مدل لباس مشکی محرم مردانه نمادی از اندوه و غم بوده که در مراسم‌های محرم استفاده می‌شود.

در این مقاله از مدیسه قصد داریم تا اصول و قواعد استایل با لباس تیره مردانه را بررسی کنیم تا در هر موقعیتی خوش استایل به نظر برسید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

پوشاک مشکی مردانه برای محرم

پوشاک مشکی مردانه برای محرم

لباس مشکی مردانه برای افراد خوش سلیقه بسیار کاربردی است. حتی امکان دارد در موقعیت‌های روزمره و مجالس، از یک ست مشکی مردانه استفاده کنند که می‌توان آن را به نوعی یک استایل مونوکروم مردانه پنداشت. اما برای این که بتوان در مواقع غم و اندوه نیز خوش پوش به نظر رسید، لازم است تا با انواع مدل لباس مشکی محرم مردانه آشنا شده و با دیدن مدل‌های متنوع بتوان استایلی مناسب و جذاب برای خود بسازید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

تیشرت مردانه آستین بلند مدل استیو جابز مشکی

تی شرت مردانه آستین بلند مدل استیو جابز مشکی هیتو استایل

این تیشرت آستین بلند مردانه که به مدل استیو جابز معروف است به گونه‌ای طراحی شده که قد پست لباس از جلوی آن بلندتر بوده و مدل یقه آن ایستاده می‌باشد. این تیشرت مناسب استایل کژوال بوده و مناسب برای استفاده روزانه و استایل کردن در انواع مهمانی‌های دوستانه خواهد بود.

تیشرت مردانه مخمل مشکی

تی شرت مردانه مخمل مشکی دیورسو Diverso مدل 4081

تیشرت‌های مردانه از جنس مخمل نیازمند طرز تفکری جسورانه جهت استایل کردن هستند چرا که با هر شلوار و کفشی، زیبایی چشمگیری ایجاد نکرده و داشتن یک تیپ خاص با این مدل تیشرت خواهان سلیقه‌ای خاص می‌باشد.

تیشرت مردانه لینن حصیری

تی شرت مردانه لینن حصیری یقه کوبایی مشکی دیورسو Diverso مدل 4084

این مدل تیشرت با طرح ساده و خاص دارای مدل یقه کوبایی بوده و از جنس لنین تهیه شده است. این لباس بهترین گزینه برای ست کردن با انواع شلوار جین و کتان مردانه و کفش کالج یا کتانی می‌باشد.

پولوشرت مردانه جودون

پولوشرت مردانه جودون سرمه ای جی پی ای JPA طرح هندسی

پولوشرت مردانه با مدل یقه برگردان و تن‌خور چسبان را می‌توان با یک شلوار مشکی مردانه و ترجیحا با اکسسوری‌های مناسب با شخصیت خود استایل نمود. الیاف تشکیل دهنده این نوع پولوشرت از جنس 100% نخ بوده که به همین خاطر یک گزینه عالی برای فصول گرم سال هستند.

پولوشرت مردانه ساده

پولوشرت مردانه مشکی جی پی ای JPA

این مدل پولوشرت ساده نیز می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب برای آقایانی باشد که استایلی ساده و خلوت را پسندیده و می‌خواهند در عین سادگی، یک تیپ شیک داشته باشند.

تیشرت مردانه کلاه‌دار

تی شرت مردانه کلاهدار مشکی جی پی ای JPA

این مدل لباس مشکی محرم مردانه مناسب برای استایل‌های اسپرت بوده و برای سنین جوان و نوجوان یک گزینه مناسب می‌باشد. این مدل دارای پشت لباس بلندتری نسبت به قسمت جلویی آن دارد.

مدل لباس مشکی محرم مردانه ژاکارد

پیراهن مردانه ژاکارد آستین کوتاه مشکی جی پی ای JPA

این مدل پیراهن مشکی مردانه به واسطه داشتن یقه برگردان و تن‌خور چسبان یک گزینه عالی برای استایل‌های مردانه رسمی بوده و به واسطه جنسی که دارد مناسب فصل بهار و تابساتان می‌باشد.

شلوار مردانه جین زاپ دار زغالی

شلوار مردانه جین زاپ دار زغالی دیورسو Diverso مدل فیت

این مدل شلوار جین تیره مردانه دارای دمپای فیت و از جنس جین تمام کش بوده و دارای قدی استاندارد و تن‌خور چسبان می‌باشد. این مدل شلوار را می‌توان با یک کفش تخت مردانه و بلوز مشکی مردانه ست کرده و یک استایل خاص و رسمی را برای خود خلق کنید.

قیمت انواع تیشرت و پولوشرت مردانه شیک و لاکچری

 

تیشرت مردانه نخی

تی شرت مردانه نخی مشکی اچ پلاس Hplus

تیشرت‌های نخی مردانه را به راحتی می‌توان با تمام لباس‌ها و اکسسوری‌ها ست کرده و دیگر دغدغه این را نداشت که چه شلوار یا کفشی را با این تیشرت ست کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت یک استایل محرمی، مدل تیشرت نخی ساده خواهد بود.

پولوشرت مردانه ژاکارد

پولوشرت مردانه سرمه ای کوک Kook

بهتر است بدانید که پولوشرت مردانه نیز، می‌تواند برای شما یک استایل دوست داشتنی را به ارمغان ‌آورد، در صورتی که این لباس را با توجه به فرم بدن، قد، وزن و رنگ پوست خود انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید برای این که در موقعیت‌های گوناگون و در مکان‌های مختلف استایل شما متفاوت‌تر از همه به نظر برسد؛ بهتر است پولوشرت مردانه را روی شلوار قرار داده و آن را با یک کفش ونس استایل کنید.

مطالب مرتبط:  15 مدل پیراهن مشکی مردانه برای آقایان لاکچری‌پوش

 

تیشرت مردانه نخی یقه گرد

تی شرت مردانه نخی یقه گرد طرح ایفل مشکی من تن Manten

این مدل تیشرت مردانه دارای طرحی شیک برای داشتن استایلی مدرن‌تر و کژوال روزمره بوده و از جنس 100% پنبه تهیه شده است . این تیشرت مناسب برای تمامی فصول کرده می‌باشد و حتی می‌توان بر روی آن یک پیراهن تیره نیز پوشید و دکمه‌های آن را باز گذاشت.

پیراهن مردانه پشمی

پیراهن مردانه پشمی مدل Wooly مشکی امشاسپند Amshaspand

این مدل پیراهن مردانه جنسی نسبتا ضخیم داشته و مناسب برای فصول سردتر سال می‌باشد و می‌توان آن را به همراه شلوار جذب کتان مردانه، یک کت یا پالتو و نیم‌بوت مردانه ست کرد و از خاص بودن استایل خود لذت ببرید.

پولوشرت دو رنگ مردانه

پولوشرت مردانه مدل E114 مشکی طوسی برساد Bersad

دوخت بکار رفته در این لباس از نوع دوخت دوبل بوده که باعث استقامت دوچندان لباس در برابر پارگی می‌شود. همچنین این تیشرت دورنگ جذاب مردانه ساخته شده از الیاف طبیعی پنبه سوپر و پلی استر لایکرا می‌باشد و می‌توان از آن در 4 فصل سال استفاده نمود.

تیشرت مردانه نخی یقه گرد مشکی سفید

تی شرت مردانه نخی یقه گرد مشکی سفید زانتوس کد 141388

این مدل تیشرت چاپی مردانه را می‌توان برای فصل تابستان استفاده کرد و به هیچ وجه نگران گرمای هوا نبود. تیشرت‌های نخی بهترین گزینه برای فصول گرم سال می‌باشند و این مدل دو رنگ طرح‌دار را به راحتی می‌توان با یک شلوار جین تیره ست کرد و استایلی امروزی داشت.

مطالب پربازدید :  راهنمای ست شلوار مشکی مردانه برای آقایان خوش پوش

 

تیشرت مردانه نخی یقه گرد مشکی

تی شرت مردانه نخی یقه گرد مشکی

تیشرت‌های طرح‌دار بهترین گزینه برای داشتن یک استایل محرمی هستند به ویژه اگر روی آن‌ها یک پیراهن مشکی مردانه بپوشید. این نوع استایل‌ها می‌تواند کمی شما را از تیپ‌های یکدست مشکی و دلگیر رهایی داده و در عین شیک بودن، یک استایل مناسب عزاداری برای شما فراهم کند.

 

منبع : rco

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *