اگر می‌خواهید در مراسمات مختلف از بقیه مهمان‌ها متمایزتر باشید به شما پیشنهاد استفاده از لباس‌های گلدار شیک در مراسمات رسمی و غیر رسمی را می‌دهیم. مدل لباس‌های گل گلی در کنار انواع مختلف اکسسوری‌ها و جواهرات ساده و یک کیف دستی ظریف، بی‌نظیر می‌شود.

استفاده از استایل فلورال فقط مختص مراسمات رسمی نیست، بلکه شما می‌توانید از این استایل برای محیط کار و حتی گردش‌های شهری نیز بهره ببرید. در این مقاله قصد داریم ٢۵ استایل فلورال جدید ۱۴۰۲؛ را به شما معرفی کنیم تا با این استایل‌های گل گلی همه رو مجذوب خود کنید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

استایل فلورال چیست؟

استایل فلورال چیست؟

شاید از خود بپرسید که استایل فلورال چیست؟ یکی از استایل‌هایی که همیشه در میان بانوان محبوب خواهد بود، طرح گل گلی است که از قدیم تا امروز اکثر بانوان، آن را برای استایل خود استفاده می‌کنند.

زیبایی سبک فلورال زمان و مکان نمی‌شناسد و از لباس گل گلی قدیمی گرفته تا طرح گل گلی جدید، میان بانوان محبوب است. این استایل در تمامی مراسمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا از لباس‌هایی با گل‌های کوچک در مراسمات غیررسمی و از لباس طرح فلورال با گل‌های درشت در مراسمات رسمی بهره برده می‌شود.

شماره یک: استایل فلورال با لباس ماسکی با طرح گل‌های آبرنگی

لباس ماکسی بلند با طرح گل‌های آبرنگی

این استایل نوعی لباس ماکسی بلند به‌شمار می‌رود که از ناحیه کمر، بسته شده و دارای طرح دسته‌گل‌های آبرنگی است و حس خنکی بهاری را به شما هدیه می‌دهد.

شماره دو: پیراهن حریر گل گلی

پیراهن حریر گل گلی

این مورد از سبک فلورال رسمی، لباسی نامتقارن با قدی متوسط با طرح گل های انتزاعی است که می‌تواند برای شما لباسی مجلسی عالی به حساب بیاید.

شماره سه: پیراهن بهاری

پیراهن بهاری

این استایل زنانه با طرح پیراهن گل گلی قدیمی با رنگ‌های شاد و دل‌انگیزی است که استایل شما را گرم و دوست‌داشتنی می‌کند. در این استایل برش‌های خاصی وجود دارد که مانند تهویه‌ای خنک برای بدن عمل می‌کند.

شماره چهار: لباس توری سفید با گل‌های شرقی

لباس توری سفید با گل‌های شرقی

این استایل فلورال توری سفید، شاهکاری در دنیای پیراهن‌های گل گلی به شمار می‌رود. این لباس توری با طرح گل‌های شرقی همه پسند است و زیبایی خیره کننده‌ای را به شما می‌بخشد.

شماره پنج: لباسی با گل‌های بزرگ

پیراهنی با گل‌های بزرگ

به نظر ما، هرکسی می‌تواند، این لباس با طرح گل‌های بزرگ را در کمد لباس خود داشته باشد. طراح این لباس ماکسی با جنس نازک بهاری از لباس گل گلی قدیمی، بهره برده است.

شماره شش: استایل گل گلی در مینی لباس یقه بلند

استایل فلورال با مینی لباس یقه بلند تیره

اگر می‌خواهید به تمام رویا‌های عاشقانه خود تحقق بخشید، این پیراهن کوتاه زیبا با یقه بلند را فراموش نکنید. این مدل برای بانوانی که سینه بزرگ‌تری دارند، مناسب‌تر است.

شماره هفت: لباس گل گلی آستین بلند

پیراهن گل گلی آستین بلند

این استایل یکی دیگر از راحت‌ترین و در‌عین‌حال زیبا‌ترین استایل‌ها برای مهمانی‌های غیر رسمی شما به شمار می‌رود. همچنین این لباس بسیار سبک و خنک است .

شماره هشت: پیراهن بهاری با آستین‌های پفی

پیراهن بهاری با آستین‌های پفی

اگر بخواهیم یکی از محبوب‌ترین سبک فلورال برای بانوان را معرفی کنیم، می‌توانیم به این مینی لباس زیبا که به سبک لباس گل گلی قدیمی دهه ٦٠ است اشاره کنیم. این مینی لباس در استایل گل گلی، دارای دکمه‌هایی تا انتها و آستین‌های پف‌دار است.

شماره نه: پیراهن فلورال با گل‌های مینیاتوری

استایل فلورال با پیراهن سبک وزن و خنک

این استایل شیک متناسب با فصل بهار است، با پوشیدن این مدل لباس فلورال بهاری با پارچه سبک وزن، همه رو مجذوب خود کنید.

شماره ده: استایل فلورال به سبک وینتیج

استایل فلورال به سبک وینتیج

یکی از زیبا‌ترین مدل‌های فلورال متعلق به این لباس گل گلی به سبک وینتیج با گل‌های ریز است. با این استایل در مهمانی‌های غیررسمی بد‌رخشید.

قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری ترند سال

 

شماره یازده: پیراهن فلورال حریر کوتاه

پیراهن فلورال حریر کوتاه

این پیراهن فلورال دوخته شده از پارچه حریر با طرح گل‌های مینیاتوری، بانوان زیادی را مجذوب خود کرده و هم برای مهمانی رسمی، هم غیررسمی مناسب است.

شماره دوازده: پیراهن گل گلی یقه باز

پیراهن گل گلی یقه باز

این پیراهن یقه باز بهاری با گل‌های سرخ مینیاتوری‌اش می‌تواند استایل گل گلی زیبایی را برای شما خلق کند.

شماره سیزده: مانتو گلدار جدید در سبک فلورال

مانتو گلدار جدید در سبک فلورال

یکی از ترند‌های زیبا سبک فلورال جدید ١٤٠٢، متعلق به این مانتو گلدار جدید خواهد بود که برگرفته از استایل گل گلی قدیمی است و با پوشیدن آن جلوه زیبایی در تیپ و استایل شما ظاهر خواهد شد.

شماره چهارده: مانتو گلدار جدید

مانتو گلدار جدید

یکی از مدل‌های دل‌انگیز با گل‌های رنگین کمانی در سبک مانتو گلدار جدید، متعلق به این مدل محبوب است که در تیپ گل گلی جدید ١٤٠٢، خوش درخشیده است.

شماره پانزده: پیراهنی به رنگ غروب آفتاب در سبک فلورال

پیراهنی به رنگ غروب آفتاب

این لباس بلند در طرح گل گلی، الهام گرفته از رنگ غروب آفتاب، قادر است شیک‌ترین ظاهر را به شما هدیه دهد. پیشنهاد می‌دهیم آن را با کفش کتانی معمولی ست کنید.

مطالب کاربردی:  هرآن چه که باید برای ست کردن رنگ نود در استایل زنانه بدانید

 

شماره شانزده: پیراهن دخترانه با گل های ریز

پیراهن دخترانه با گل های ریز

یکی از لباس‌های سبک فلورال که باعث افتخار بازیگران سریال Little House on the Prairie بوده است، این پیراهن با گل‌های ریز است که روی هر اندامی تناسب و پوشش دهی فراوانی دارد.

شماره هفده: پیراهن گل گلی به سبک اداری

پیراهن گل گلی به سبک اداری

این پیراهن با گل‌های وحشی رمانتیک پر شده است و یقه‌ای پهن دارد که در محیط‌های غیر سازمانی نیز زیبا به نظر می‌رسد.

 شماره هجده: پیراهن گل گلی مناسب برای ساحل

 شماره هجده: پیراهن گل گلی مناسب برای ساحل

یکی از لباس‌های سبک فلورال که مناسب برای ساحل است، این پیراهن گلدار ساده بدون آستین بوده که می‌توانید این مدل را به همراه کت جین تن کنید تا بد‌رخشید.

 شماره نوزده: پیراهن گل گلی مینیاتوری مقرون به صرفه

پیراهن گل گلی مینیاتوری مقرون به صرفه

پیراهن گل گلی مینیاتوری یکی از پیراهن‌ها زیبای سبک فلورال است. همچنین این پیراهن براساس سبکی که دارد یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ساحل خواهد بود. گل‌های زیر پیراهن گل‌گلی طرح پیراهن را از سادگی درآورده و به آن زیبایی بی‌نظیری بخشیده است.

شماره بیست: پیراهن گل گلی یقه هفت

پیراهن گل گلی یقه هفت

شاهکاری در دنیای پیراهن های گل گلی متعلق است به این مدل که جنس حریر دارد و راحت و زیبایی قابل توجهی برای شما به ارمغان می‌آورد.

مطالب پربازدید:  با 10 نوع استایل زنانه شیک ترند آشنا شوید

 

 شماره بیست و یک: استفاده از سبک فلورال در لباس توری سفید

استفاده از سبک فلورال در لباس توری سفید

شاهکار بینظیر در سبک فلورال متعلق است به این پیراهن توری گلدار زیبا که تاکنون انتخاب عروس‌های زیادی بوده است. لباس توری سفید یکی از بهترین‌ها در سبک فلورال جدید به‌شمار می‌رود.

شماره بیست و دو: پیراهن ماکسی حریر

پیراهن ماکسی حریر

این پیراهن حریر یکی از مدل‌هایی است که با پوشیدن آن همه را مجذوب خود خواهید کرد. با این پیراهن حریر با گل‌های بهاری استایل زیبای خود را بسازید.

 شماره بیست و سه: پیراهن تابستانه گل گلی

استایل فلورال تابستانه

این پیراهن خنک تابستانی با گل‌های سرخش یکی از گزینه‌های انتخابی اکثر بانوان برای تابستان بوده است؛ زیرا با کمک این استایل ، تابستانی خنک را تجربه خواهید کرد.

 شماره بیست و چهار: پیراهن گلدار حریر با رنگ تیره

پیراهن گلدار حریر

اگر در سبک استایل گل گلی رنگ‌های تیره را می‌پسندید، این طرح یکی از زیبا‌ترین مدل‌ها از بین استایل گل گلی جدید در هر فروشگاه اینترنتی لباس است که با انتخاب آن زیبا‌تر به نظر خواهید رسید.

 شماره بیست وپنج: پیراهن ماکسی بهاری

پیراهن ماکسی حریر

یکی از پیراهن‌های ماکسی حریر که مورد پسند بانوان زیادی است، این پیراهن ماسکی با رنگ دلبرانه و گل‌های بهاری است. همچنین این مدل از استایل فلورال برای مراسمات رسمی و غیررسمی نیز مناسب به‌نظر می‌رسد.

مطالب پربازدید:  20 مدل بوت زنانه ترند امسال با استایل لاکچری

 

با ایده گرفتن از این 25 استایل فلورال جدید 1402، همه را مجذوب خود کنید:

از دیرباز تاکنون، سبک فلورال شاهد تغییرات زیادی بوده؛ اما همیشه به روز بوده است. مانتو گلدار در همه زمان‌ها انتخاب ایده‌آلی برای هر خانمی با هر سلیقه‌ای، برای داشتن یک استایل کلاسیک زنانه به شمار می‌رود.

درواقع طرح گل گلی همیشه جزو بخش اصلی لباس زنانه بوده است و طراحان لباس همیشه برای انتخاب لباس زنانه از انواع گل در طبیعت بهره می‌برند. با ایده گرفتن همه این ٢۵ استایل فلورال جدید ١٤٠٢، می‌توانید با این استایل‌های گل گلی همه رو مجذوب خود کنید.

 

منبع : self

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *