25 مدل شلوار اسلوچی ترند ۲۰۲۳ ؛ مناسب خانم های خوش استایل

روز‌هایی را به یاد آورید که مجبور بودید، تمام کار‌های روزمره خود را با پوشیدن شلوار جین تنگ انجام دهید و تمام روز آن را تحمل کنید؛ اما در سال‌های اخیر، نقطه عطفی در صنعت تولید شلوار به ویژه شلوار زنانه را شاهد بوده‌ایم.

مدل شلوار اسلوچی، شلواری غیررسمی است و می‌تواند با لباس‌های بسیار متفاوت و شیک همراه شود. در ادامه در این مقاله قصد داریم ٢۵ مدل شلوار اسلوچی ترند 2024؛ مناسب خانم‌های خوش استایل را ارائه دهیم و به شما کمک کنیم چگونه این مدل شلوار را با لباس‌هایتان ست کنید تا زیبا‌تر به نظر برسید. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

عناوین مقاله ...

شلوار اسلوچی چیست؟

شلوار اسلوچی چیست؟

شاید تاکنون، نام این شلوار به گوشتان نخورده باشد و برایتان سوال پیش بیاید که شلوار اسلوچی چیست؟ و یا شلوار اسلوچی با چی ست میشه؟ شلوار‌های اسلوچی با ظاهری گشاد، راحت و در‌عین‌حال شیک، جزئی از لباس‌های غیررسمی به شمار می‌روند و همچنین برای تابستان گزینه عالی خواهند بود؛ زیرا بسیار راحت هستند و حرکتی کاملا آزاد و بی‌دغدغه را برای شما تضمین می‌کنند.

شلوار اسلوچی، راحتی قابل توجهی را در کمر نیز به شما ارائه می‌دهند و به‌راحتی با هر نوع لباس و کفشی و با هر رنگی ست خواهد شد.

ویژگی شلوار اسلوچی چیست؟

بهتر است بدانید که بزرگ‌ترین ویژگی شلوار اسلوچی، افزون بر مدل تقریبا گشاد و راحت، آزادی و خنکی در عین زیبایی است. با توجه به فرم شلوار مدل اسلوچی، با پوشیدن این مدل شلوار، قد شما بلندتر و کشیده‌تر به نظر خواهد رسید.

تفاوت شلوار اسلوچی و مام استایل چیست؟

تفاوت شلوار اسلوچی و مام استایل چیست؟

نمی‌توان به طور تخصصی در این باره نظر داد؛ ولی شاید بتوان گفت، تفاوت شلوار اسلوچی و مام استایل در میزان گشادی آن‌ها است. قاعدتا شلوار اسلوچی در قسمت ران تا دمپا از شلوار مام استایل گشاد‌تر است. به عبارتی الگوی شلوار اسلوچی زنانه کاملا شبیه مام استایل است اما کمی گشاد‌تر.

 شلوار اسلوچی با چی ست میشه؟

اکنون می‌خواهیم به این سوال معروف شما پاسخ دهیم. شلوار اسلوچی به‌راحتی با تمام بلوز و تونیک‌های شیک و مد روز و باهر رنگی ست خواهد شد. این استایل زیبای دهه ٨٠ است و پیشنهاد می‌شود که آن‌ها را با تاپ و نیم تنه بپوشید.

برای اینکه ظاهر خود را زیبا‌تر کنید به سراغ کفش اسپرت بروید. چه‌بسا که می‌توان، شلوار اسلوچی را با کفش‌های فانتزی، عروسکی و کفش پاشه بلند نیز پوشید. در ادامه ایده‌های منحصر‌به‌فرد برای پوشیدن شلوار اسلوچی را به شما ارائه خواهیم داد.

شماره یک: ایده شلوار جین اسلوچی

شلوار جین اسلوچی

برای ایجاد استایلی بهاری می‌توانید، شلوار جین اسلوچی با رنگ روشن را با لباسی ساده راه راه، ست کنید تا بیشتر از قبل بد‌رخشید.

شماره دو: ایده تیپ بهاری با شلوار جین اسلوچی

شلوار جین اسلوچی با کفش پاشنه دار صورتی

برای ایجاد تیپ بهاری منحصر به فرد می‌توانید، شلوار اسلوچی را با کفش زنانه پاشنه دار صورتی تن کنید. این استایل بهاری غوغا به پا می‌کند.

شماره سه: شلوار اسلوچی با شومیز خال خالی

مدل شلوار اسلوچی با شومیز خال خالی

اگر می‌خواهید ظاهری بهاری با شلوار جین اسلوچی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما این است که شلوار اسلوچی زنانه را با شومیز و کفش عروسکی خال خالی ست کنید.

شماره چهار: ایده شلوار جین اسلوچی تیره

شلوار اسلوچی تیره

برای اینکه شیک‌تر از همیشه به نظر برسید و برای خود استایل بهاری بسازید، می‌توانید شلوار جین اسلوچی تیره را با لباس خاکستری عروسکی با آستین پفی ست کنید. این شلوار اسلوچی تیره با بلوز و کفشی مشکی بی‌نظیر می‌شود.

شماره پنج: شلوار اسلوچی کرمی با کفش زنانه فانتزی

شلوار اسلوچی کرمی با کفش زنانه فانتزی

یکی از زیبا‌ترین استایل‌ها با شلوار اسلوچی، را می‌توانید با کمک شلوار اسلوچی کرمی به همراه ژاکت فری سایز و کفش زنانه فانتزی برای خود ایجاد می‌شود.

شماره شش: شلوار اسلوچی پارچه ای شکلاتی

شلوار اسلوچی پارچه ای شکلاتی

با استفاده از شلوار اسلوچی پارچه‌ای، تاپ مشکی، بوت و نیم بوت نوک تیز، به همراه کیف زنانه پولکی با رنگ روشن استایلی جسورانه برای خود خلق کنید.

شماره هفت: شلوار اسلوچی جین با کت شطرنجی زنانه

شلوار اسلوچی جین با کت شطرنجی زنانه

می‌توانید با استفاده از کت شطرنجی زنانه و مدل شلوار اسلوچی جین با رنگ روشن این تیپ منحصر‌به‌فرد را برای خود ایجاد کنید، البته به شرط اینکه کمربند کت را نیز ببندید.

شماره هشت: استایل دارک با استفاده از شلوار اسلوچی جین مشکی

شلوار اسلوچی جین مشکی

اگر می‌خواهید منحصر‌به‌فرد باشید به شما پیشنهاد می‌دهیم، شلوار اسلوچی مشکی را با لباس مشکی و کلاه ساحلی را با کفش و کیف همرنگ ست کنید.

شماره نه: استایل بهاری زنانه با شلوار جین اسلوچی طوسی

شلوار اسلوچی زنانه طوسی

یکی از مدل‌های شلوار اسلوچی ترند 2024؛ مناسب خانم‌های خوش استایل، متعلق به استایل بهاری با شلوار اسلوچی با رنگ طوسی و کتونی ورزشی به همراه لباس بنفش پر رنگ است.

شماره ده: استایل بهاری دخترانه با مدل شلوار اسلوچی و کت جین

شلوار اسلوچی و کت جین

به شما پیشنهاد می‌دهیم این بار که برای خرید به فروشگاه پوشاک زنانه می‌روید، حتما استایل شیک و به روز خود را با استفاده از پوتین مشکی، شلوار اسلوچی و کت جین به طور اختصاصی برای خود ایجاد کنید تا شیک‌تر به نظر برسید.

قیمت انواع شلوار زنانه لاکچری و ترند سال

 

شماره یازده: مدل شلوار جین اسلوچی با پلیور عروسکی مشکی

شلوار اسلوچی با پلیور فانتزی

برای ایجاد استایلی دلخواه از شلوار اسلوچی کمک بگیرید تا زیبا‌تر به نظر برسید. با استفاده از کفش عروسکی پلنگی زنانه و پلیوری فانتزی با آستین‌های پف‌دار، استایل بینظیر خود را بسازید.

شماره دوازده: مدل شلوار جین اسلوچی با تیشرت مشکی

شلوار اسلوچی جین اسلوچی با تیشرت مشکی

با شلوار اسلوچی، تیشرت مشکی ساده و کمربند زنانه، استایل اسپرت زیباپسند را برای خود ایجاد کنید.

شماره سیزده: شلوار اسلوچی رنگ روشن با تیشرت

شلوار اسلوچی رنگ روشن با تیشرت

با استفاده از شلوار اسلوچی و لباسی با رنگ روشن می‌توانید، استایلی شیک برای خود بسازید. به شرط آنکه از صندل زنانه نیز در این استایل شیک استفاده کنید.

شماره چهارده: مدل جین شلوار اسلوچی با کتونی سفید

شلوار اسلوچی با کتونی

استایل روزمره با شلوار اسلوچی را می‌توانید با کمک شلوار جین اسلوچی آبی به همراه یک بافت سفید و کیف دستی زیبا، برای خود ایجاد کنید.

شماره پانزده: شلوار اسلوچی پارچه‌ای با کتونی و تاپ سفید

استایل شلوار اسلوچی پارچه ای زیتونی

برای خلق تیپی ساده و در‌عین‌حال منحصر به فرد به شلوار اسلوچی با رنگ زیتونی به همراه تاپ و کتونی سفید نیاز دارید تا در عین سادگی بد‌رخشید.

مطالب کاربردی:  چگونه با مدل شلوار سندبادی یک استایل خنک و زیبا بسازید؟

 

شماره شانزده: شلوار اسلوچی پارچه‌ای با رنگ آبی

استایل شلوار اسلوچی پارچه ای آبی

یکی از ٢۵ مدل شلوار اسلوچی ترند 2024؛ مناسب خانم‌های خوش استایل، با استفاده از شلوار اسلوچی پارچه‌ای، کیف و صندل زنانه سفید زنانه خلق می‌شود.

شماره هفده: شلوار اسلوچی پارچه‌ای سفید

استایل شلوار اسلوچی با شومیز عروسکی

با استفاده از شلوار اسلوچی پارچه‌ای و شومیز عروسکی زنانه، استایلی متفاوت را برای خود خلق کنید.

شماره هجده: مدل شلوار اسلوچی جین

استایل شلوار اسلوچی جین

انتخاب شلوار اسلوچی به همراه تیشرتی ساده و کفش ورزشی سفید، استایلی ساده را برای شما رقم می‌زند که به سبک استایل کژوال است.

شماره نوزده: تیپ زمستانی با شلوار اسلوچی

استایل زمستانی با مدل شلوار اسلوچی

یکی از منحصرفرد‌ترین استایل‌های زمستانی با شلوار اسلوچی زنانه را می‌توانید با استفاده از ست پالتو، پوتین و کمربندی با رنگ قهوه‌ای به همراه کلاه ایجاد کنید.

شماره بیست: شلوار اسلوچی به همراه کت جین

استایل شلوار اسلوچی و کت جین

با استفاده از ست شلوار اسلوچی، کت جین و تیشرت خوش رنگ، استایلی زیبا برای خود خلق کنید.

مطالب پربازدید:  ۲۵ استایل جذاب با شلوار جین بوت کات

 

شماره بیست و یک: استایل بهاری دخترانه با شلوار اسلوچی شطرنجی

مدل شلوار اسلوچی پارچه ای شطرنجی

با استفاده از شلوار اسلوچی می‌توانید، استایل منحصر‌به‌فردی برای خود بسازید. به شما پیشنهاد می‌دهیم که شلوار اسلوچی پارچه‌ای شطرنجی را با کفش ورزشی و همچنین به همراه کلاه نقابدار مشکی ست کنید.

شماره بیست و دو: استایل تابستانی دخترانه با شلوار اسلوچی

شلوار اسلوچی به رنگ آبی

سادگی همیشه زیبا است. شما می‌توانید، شلوار اسلوچی با رنگ آبی روشن را با تیشرت ساده سفید ست کنید.

شماره بیست و سه: استایل شلوار اسلوچی فانتزی

مدل شلوار اسلوچی فانتزی

با استفاده از کت صورتی با رنگ تند و شلوار اسلوچی جین سورمه‌ای، استایلی شیک و منحصر‌به‌فردی برای خود بسازید.

شماره بیست و چهار: استایلی ساده با شلوار اسلوچی

استایلی ساده با شلوار اسلوچی

با شلوار اسلوچی تیپی ساده و در‌عین‌حال زیبا بسازید. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از شلوار جین اسلوچی، لباس ساده و پوتین مشکی، در عین سادگی بد‌رخشید.

شماره بیست و پنج: استایل منحصر به فرد زمستانی با مدل شلوار کتان اسلوچی

استایلی زمستانی منحصر به فرد با مدل کتان شلوار اسلوچی

اگر می‌خواهید منحصر‌به‌فرد‌تر باشید، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای یک بار هم که شده شلوار کتان اسلوچی کرمی با رنگ تند را با کاپشن کوتاه مشکی ست کنید.

مطالب مرتبط:  25 مدل شلوار مام فیت برای بانوان خاص پسند

 

با ایده گرفتن از این 25 مدل شلوار اسلوچی ترند 2024؛ مناسب خانم‌های خوش استایل، شیک تر به نظر برسید:

در این مقاله ۲۵ مدل شلوار اسلوچی ترند 2024؛ مناسب خانم‌های خوش استایل مورد بررسی قرار گرفت. شما می‌توانید با ایده گرفتن از این مدل‌های شلوار اسلوچی زیبا‌تر به نظر برسید. انتخاب هر‌کدام از این استایل‌ها می‌تواند، جلوه‌ای خاص به‌ شما هدیه دهد.

 

منبع : styleoholic

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *