انواع مدل صندل زنانه شیک

تنوع در مدل صندل زنانه بسیار زیاد است. صندل‌ها نوعی پاپوش هستند که به دلیل باز بودن از تعریق بیش از حد پاها و گرم شدن و بو گرفتن آن‌ها جلوگیری می کنند. بنابراین در روزهای گرم سال یا در مناطق گرمسیر به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از صندل‌های زیبای زنانه به عنوان دمپایی روفرشی و از برخی از آن‌ها به عنوان کفش تابستانی می‌توان استفاده کرد. از انواع مدل صندل زنانه مجلسی می‌توانید در مهمانی‌ها و از صندل اسپرت دخترانه در منزل به عنوان دمپایی راحتی استفاده کنید.

صندل‌های زنانه بر اساس ارتفاع پاشنه به انواع صندل تخت و پاشنه‌دار دسته‌بندی می‌شوند. همچنین صندل‌های پاشنه‌دار با پاشنه‌های مختلفی عرضه می‌شوند. برخی از نمونه‌ها دارای پاشنه یک تکه یا لژ هستند. اما برخی دیگر دارای پاشنه جدا با ارتفاع‌های مختلف هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اگر به دنبال مدل صندل زنانه جدید هستید، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. در ادامه شما را با 20 مدل صندل زنانه شیک آشنا خواهیم کرد.

صندل اسپرت دخترانه

صندل اسپرت دخترانه

در روزهای گرم سال با افزایش تعریق پاها، استفاده از کفش‌های اسپرت و رو بسته غیر ممکن می شود. در نتیجه خانم‌ها به استفاده از انواع صندل زنانه روی می‌آورند.

صندلی‌هایی که با بند به دور مچ بسته می شوند می‌توانند به عنوان کفش تابستانی در خیابان‌ها مورد استفاده قرار گیرند. این صندل‌ها انواع مختلفی دارند و در سبک اسپرت به صورت تخت و لژ دار طراحی شده‌اند.

مدل صندل زنانه مجلسی

مدل صندل زنانه مجلسی

مدل صندل زنانه مجلسی

مدل صندل زنانه مجلسی

صندل‌های مجلسی یک صندل زنانه شیک و لوکس هستند. این صندل‌ها معمولاً از چرم‌های براق ورنی یا مات دوخته شده‌اند. صندل‌های مجلسی در انواع تخت و پاشنه‌دار طراحی می شوند.

صندل‌های تخت به عنوان دمپایی روفرشی مجلسی یا در استایل‌های تابستانی خیابانی استفاده می‌شوند. صندل‌های مجلسی پاشنه‌دار هم تنوع بالایی دارند و در مجالس به همراه لباس‌های شب در استایل‌های رسمی استفاده می‌‍شوند.

لیست قیمت انواع صندل زنانه

مدل صندل زنانه تخت

مدل صندل زنانه تخت

مدل صندل زنانه تخت

این صندل زنانه فاقد پاشنه بوده و برای کسانی که در طول روز فعالیت زیادی دارند، بسیار مناسب است. این صندل‌ها به صورت بندی، جلو بسته و جلو باز طراحی می‌شوند.

صندل زنانه بند دار گلادیاتوری

صندل زنانه بند دار گلادیاتوری

صندل زنانه بند دار گلادیاتوری

این سبک صندل‌های زنانه در استایل‌های ساحلی به همراه پیراهن کاربرد دارند. همچنین از آن‌ها در مهمانی‌ها به همراه یک پیراهن میدی اسپرت استفاده می‌شود.

صندل کلاسیک پاشنه‌دار

مدل صندل زنانه حصیری

این صندل زنانه شیک و راحت را می‌توان در استایل‌های خیابانی تابستانی و استایل‌های رسمی مجلسی استفاده کرد. جلوی این صندل‌ها باز یا بسته و روی آن‌ها به صورت حصیری بافته شده است.

صندل جلوباز زنانه

صندل جلو باز

این مدل صندل زنانه غالبا از جنس چرم مصنوعی یا پلاستیک می‌باشند و مناسب فصول گرم سال هستند.

صندل زنانه پاشنه‌دار

صندل زنانه پاشنه‌دار

صندل زنانه پاشنه دار

خانم های قد کوتاه معمولاً صندل زنانه پاشنه‌دار را انتخاب می‌کنند. صندل‌های زنانه در انواع پاشنه بلند و نیم پاشنه طراحی شده‌اند. پاشنه‌های صندل‌های زنانه در شکل‌های مختلفی طراحی شده‌اند. این صندل‌ها را می‌توان در استایل‌های رسمی مجلسی به همراه دامن کوتاه یا در استایل‌های اسپرت به همراه شلوار جین استفاده کرد.

صندل زنانه جلو بسته

صندل زنانه جلو بسته

صندل‌های پاشنه‌دار Kitten Heels

صندل های پاشنه دار Kitten Heels

صندل‌های پاشنه Kitten Heels از شیک‌ترین مدل‌های صندل زنانه هستند که این روزها در میان خانم‌های جوان بسیار رواج یافته‌اند. این صندل‌ها به همراه دامن کوتاه در استایل‌های تابستانی استفاده می‌شوند.

صندل زنانه platform

صندل زنانه platform

صندل زنانه platform

صندل زنانه platform

این صندل زنانه شیک نوعی کفش بندی تابستانه است که بندها به وسیله چسب یا کش دور مچ پا را می‌گیرند. این کفش‌ها به همراه دامن، شلوارک زنانه و شلوار در استایل‌های مختلف استفاده می‌شوند.

صندل زنانه لژدار

مدل صندل زنانه لژدار

این صندل زنانه نوعی صندل پاشنه‌دار به شمار می‌رود. با این تفاوت که در مقایسه با صندل‌های پاشنه نازک بسیار راحت‌تر بوده و تعادل شما در هنگام راه رفتن حفظ می‌شود.

صندل روفرشی

صندل روفرشی

امروزه کمتر خانمی پیدا می‌شود که در منزل از صندل روفرشی استفاده نکند. طراحی و تولید این نوع صندل‌ها در رنگ‌ها، مدل‌ها و جنس‌های مختلف و متنوع سبب شده است که نه‌ تنها برای استفاده روزمره و عادی در منازل به کار برده شوند؛ بلکه در مهمانی‌ها، مجالس و … نیز از آن‌ها استفاده شود.

صندل‌های تخت لوفر

صندل‌های تخت لوفر

صندل های تخت لوفر Loafer

این صندل زنانه بسیار پر طرفدار است و به صورت جلو بسته طراحی شده است. از این صندل در استایل‌هایی با سبک کلاسیک استفاده می‌شود. این صندل‌ها به همراه شلوارک، شلوار جین، دامن‌های بلند، پیراهن‌های کوتاه و غیره ست می‌شوند. لوفرها به صورت پاشنه کوتاه یا تخت طراحی می‌شوند.

صندل لا انگشتی

صندل لا انگشتی

صندل‌های لا انگشتی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های صندل زنانه هستند. این صندل‌ها در سبک‌های مختلفی طراحی می‌شوند. صندل‌های لاستیکی لا انگشتی به عنوان دمپایی راحتی و صندل‌های لا انگشتی چرم پاشنه‌دار به عنوان صندل مجلسی استفاده می‌شوند.

مطالب مرتبط :  با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟

صندل زنانه طبی

صندل زنانه طبی

صندل زنانه طبی

این صندل زنانه به کفی طبی مجهز شده است. افرادی که عادت به پیاده روی طولانی مدت دارند یا از کمر درد رنج می‌برند بهتر است صندل‌های طبی را انتخاب کنند.

صندل کنفی

صندل کنفی

صندل کنفی

صندل‌های کنفی یک صندل زنانه تابستانی هستند که در انواع تخت و پاشنه‌دار طراحی می‌شوند. این صندل‌ها معمولاً در استایل‌های خنک تابستانی و ساحلی و برای پیاده‌روی در ساحل استفاده می‌شوند.

مدل صندل زنانه شیک شفاف

مدل صندل زنانه شیک شفاف

مدل صندل زنانه شیک شفاف

این صندل زنانه در سال‌های اخیر بسیار ترند شده‌است و در استایل‌های مجلسی و خیابانی استفاده می‌شود. تنوع در رنگ‌بندی این صندل‌ها بسیار زیاد است. این صندل‌ها را می‌توان به همراه دامن یا شلوارهای جین گشاد ست کرد. قسمت رویه این صندل‌ها کاملاً شفاف بوده و پاها به طور کامل مشخص هستند. حتی می‌توانید مدل‌های مجلسی این صندل شیک زنانه را در مهمانی‌های شبانه به همراه پیراهن شب استفاده کنید.

صندل ورزشی اسپرت

صندل ورزشی اسپرت

صندل‌های اسپرت ورزشی دارای طرح های اسپرت همچون نایکی و آدیداس هستند. این صندل‌ها به عنوان دمپایی راحتی در منزل نیز استفاده می شوند.

صندل مکرومه

صندل مکرومه

صندل‌های مکرومه در سال های اخیر بسیار رواج یافته اند. رویه این صندل‌ها به کمک هنر مکرومه بافی تزئین شده است. از این صندل‌ها به عنوان دمپایی رو فرشی استفاده می‌شود. نخ‌های مکرومه به صورت ساده یا ترکیبی روی این صندل های تخت بافته می‌شوند.

 

سخن آخر

بهتر است قبل از انتخاب مدل صندل زنانه به کاربرد و سبک استایل آن توجه کنید. اگر به یک صندل زنانه برای روزهای گرم تابستانی نیاز دارید، بهتر است مدل‌های اسپرت را خریداری کنید. این مدل‌ها راحت‌تر هستند و پاشنه آن‌ها پای شما را اذیت نمی‌کند. اما صندل‌های پاشنه‌دار انتخاب مناسبی برای برگزاری مجالس و مهمانی‌ها هستند.

 

منبع : hoodmwr

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *