25 پیشنهاد استایل کفش با انواع مانتو مشکی

انتخاب درست کفش یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد است. اینکه در مراسم‌ها یا رویدادهای مختلف چه کفشی انتخاب کنیم، می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. در مورد بانوان قضیه کمی پیچیده‌تر هم خواهد شد؛ زیرا مدل کفش انتخابی باید با انواع مانتو مشکی و رنگی مطابقت داشته باشد.

انتخاب کفش به گفته بسیاری از روانشناسان با تیپ شخصیت انسان رابطه مستقیمی دارد و گویای درونیات انسان است. در این مقاله پیشنهادهای جذابی را خواهید دید که می‌توانید هنگام خرید مانتو مشکی یکی از آنها را تهیه کنید و استایل جذابی برای خود ترتیب دهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع استایل کفش برای مانتو مشکی شما

کفش‌ها در سبک‌ها و مدل‌های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند. هر کس با توجه به کارایی کفش و نیاز خود، اقدام به خرید خواهد کرد. در ادامه با انواع استایل کفش زنانه آشنا خواهیم شد.

کفش زنانه غیر رسمی

مناسب برای استفاده روزانه

کفش‌های غیر رسمی از جمله کفش‌هایی هستند که مناسب استفاده روزانه‌اند. لازم به ذکر است که منظور فقط کفش راحتی نیست؛ بلکه مدلی مانند کفش زنانه کژوال مارک A&M از این دسته هستند.

کفش زنانه با لژ کوتاه

انواع مانتو مشکی خود را با کفش لژ کوتاه ست کنید.

کفش‌های زنانه با لژ کوتاه بسیار مناسب انجام کارهای روزمره هستند. حتی رانندگی نیز با این کفش‌ها به مراتب راحت‌تر خواهد بود. مانتو مشکی کوتاه خود را با یک کفش لژ کوتاه ست کنید و از استایل خود لذت ببرید.

کفش با پاشنه تخت

یکی از کاربردی‌ترین کفش‌ها

کفش با پاشنه تخت، با وجود طرح ساده‌ای که دارد، بسیار کاربردی است. مدل‌های مجلسی کفش پاشنه تخت نیز برای طرفداران این مدل موجود هستند.

کفش کالج

مدلی بسیار مرسوم در ایران

این مدل کفش زنانه در ایران بسیار مرسوم است. جنس رویه این کفش از چرم طبیعی و جنس زیره آن لاستیک فشرده است. در ایران، کفش کالج برند ابت از بهترین مارک ها است

صندل زنانه

مناسب روزهای گرم تابستان

صندل‌های زنانه برند سورا در ایران بسیار پرطرفدار بوده که مناسب روزهای گرم تابستان است. این مدل صندل‌ها را فقط می‌توانید در فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه تهیه کنید.

کفش بروگ

 

کفشی بریتانیایی که ابتدا برای آقایان طراحی شد.

این کفش در کشور بریتانیا تولید شده و در ابتدا مخصوص آقایان بود. اما به مرور زمان و با انجام تغییراتی برای بانوان نیز طراحی شد. این کفش، با آن سوراخ‌های ریز تزئینی که روی آن تعبیه شده، با شلوار جین روشن بسیار زیبا می‌شود.

لیست قیمت ترندهای کفش و صندل زنانه

کفش پامپ

دارای پاشینه کوتاه و سگکی در جلو

کفش پامپ به کفشی گفته می‌شود که دارای پاشنه‌ای کوتاه و سگکی جلوی آن باشد. این مدل در قرن 19 به شدت محبوب شد و با الهام گرفتن از این مدل، کفش‌های نظامی و مخصوص دادگاه را طراحی کردند. این مدل محبوب را می‌توان با انواع مانتو مشکی ست کرد.

کفش استیلتو

پاشنه بسیار نازک و خنجر مانند

کفش استیلتو کفش پاشنه بلندی است که در سال 1953 طراحی و ساخته شد. پاشنه این کفش بسیار نازک و مانند خنجر استیلتو است. امروزه بانوان ایرانی این مدل را با انواع مانتو مشکی در مجالس عروسی و مهمانی می‌پوشند.

کفش پاشنه بلاک

یک مدل متنوع که بندی نیز برای بستن دور مچ وجود دارد.

یکی از انواع کفش‌های پاشنه‌دار بوده که تنوع زیادی دارد. در این مدل همچنین بندی برای بستن دور مچ تعبیه شده که راه رفتن را بسیار راحت‌تر خواهد کرد. این مدل کفش مناسب با یک مانتو مشکی بلند است.

کفش پاشنه گربه‌ای Kitten Heels

کفشی با پاشنه نه بلند و نه کوتاه

اگر شما شخصی هستید که انواع مانتو مشکی دارید و به کفش پاشنه‌دار علاقه دارید و از سمت دیگر نمی‌توانید با آن به خوبی راه بروید، کفش پاشنه گربه‌ای مناسب شما است. ارتفاع پاشنه کفش 3 تا 5 سانت است.

مطالب دیدنی:  10 ترند مدل کفش پاشنه بلند مجلسی

کفش پاشنه مخروطی

: پاشنه این کفش در بالا کلفت و در انتها نازک است

مدل پاشنه مخروطی با انواع سبک‌ها ست می‌شود. این مدل پاشنه در بالا ضخیم و هر چقدر به سمت پایین می‌رود، نازک می‌شود. تا به حال این سبک از پاشنه را با انواع مانتو مشکی و یا یک دست لباس زنانه شیک خود ست کرده‌اید؟

کفش پاشنه دکوری

یک مدل شیک و دلبر

پاشنه دکوری از دسته کفش‌های شیک و دل‌ربا است که اغلب اوقات سلبریتی‌ها و افراد مشهور در مناسبت‌های گوناگون از یک فروشگاه آنلاین معتبر خریداری می‌کنند و می‌پوشند.

کفش پاشنه یکسره

پاشنه از ابتدا تا انتها به صورت یکسره است

طراحی این کفش به این صورت است که پاشنه از ابتدا تا انتها به صورت یکسره کشیده شده است. در این مدل وزن بدن تنها روی یک قسمت پا فشار نمی‌آورد. این مدل کفش با مانتو مشکی کوتاه اسپرت ست جذابی خواهد ساخت.

کفش پاشنه پشت بند

یک بند در پشت کفش جذابیتش را چند برابر می‌کند.

این مدل کفش با یک مانتو مشکی مجلسی بسیار زیبا خواهد بود. برند آرتمن انواع مختلفی از این مدل کفش را تولید می‌کند.

کفش پاشنه مربعی

بیشتر مناسب مهمانی و مجالس

کفش پاشنه بلند مربعی بیشتر مناسب مهمانی و مجالس بوده و همراه با یک مانتو مجلسی کار شده بسیار جذاب می‌شود. کفش پاشنه مربعی برند آرتمن در ایران موجود است.

مطالب دیدنی:  40 مدل مانتو پاییزی از کالکشن‌های لاکچری مزونی

کفش پاشنه فلر

از بالا به پایین پاشنه پهن می‌شود

پاشنه این کفش دقیقا برعکس مدل مخروطی بوده و سمت بالا نازک‌تر است. هر چقدر به سمت پایین می‌آییم، ضخامت پاشنه ضخیم‌تر می‌شود.

کفش پاشنه بلوکی

کفشی جلو باز با پاشنه پهن

کفش پاشنه بلوکی به مدلی گفته می‌شود که قسمت پاشنه پهن است. این مدل معمولا جلو باز بوده و راه رفتن را بسیار راحت می‌کند. این مدل کفش با انواع مانتو مشکی و رنگی ست می‌شود.

کفش پاشنه بلند کاما

پاشنه این کفش به شکل ویرگول است.

همانطور که از نامش پیداست، پاشنه این کفش به شکل کاما یا همان ویرگول است. این مدل را با انواع مانتو مشکی ست کنید و از تیپ خود لذت ببرید.

قیمت ترندهای کفش پاشنه بلند

کفش مدل کوبایی

بند در قسمت جلو و پاشنه کوتاه

این مدل هم مانند مدل بروگ اول برای آقایان طراحی شد. وجود بند در قسمت جلویی و داشتن پاشنه کوتاه از ویژگی این مدل است.

کفش پاشنه بلند آکسفورد

کفشی روزانه با بلندی پاشنه متفاوت

این کفش یکی از کفش‌های روزانه بوده که اندازه پاشنه در آن می‌تواند متفاوت باشد. این مدل یکی از انواع مدل‌های کلاسیک است و با انواع مانتو مشکی جذاب می‌شود.

کفش پاشنه فرانسوی

شبیه کاما اما کوتاه‌تر

این مدل بسیار شبیه مدل کاما است و تنها تفاوتش در این است که پاشنه کوتاه‌تری دارد.

مطالب دیدنی:  سِت کردن کیف و کفش به روش حرفه‌ای‌ها

کفش نیم بوت چلسی

شیک، جذاب و همه پسند

نیم بوت یکی از پرطرفدارترین انواع کفش است که در همه سنین طرفداران خود را دارد. ترکیب مانتو مشکی اسپرت جلو باز با نیم‌بوت فوق العاده خواهد شد.

کفش پاشنه دار مدل Stilettos

مدل پاشنه ۲۰ سانتی

این مدل کفش، پاشنه بسیار بلندی دارد که تا 20 سانت هم می‌رسد. بخاطر اینکه فشار را روی کمر کم کنند، طراحان لژی را در جلوی کفش تعبیه کرده‌اند.

کفش برش‌دار

پارچه کفش یکسره نیست و دارای برش است.

منظور از کفش برش‌دار مدلی است که پارچه کفش به شکل یکسره نیست و با برش‌هایی که دارد، باعث نمایان شدن قسمت‌هایی از پا خواهد شد.

کفش بندی ( Lace up Heels)

بندها را می‌توانید هر کجای پایتان که دوست دارید ببندید.

این مدل کفش دارای بندهای بسیار بلندی است که بعد از پوشیدن می‌توانید با توجه به سلیقه خود آن را دور پاهای خود ببندید.

مطالب دیدنی:  با استایل لباس مجلسی مشکی چه کفشی مناسب است؟

با پوشیدن یک کفش مناسب سلامت و زیبایی را به خود هدیه دهید

انتخاب یک کفش مناسب از بسیاری جهات، مهم و ضروری است. برای یک خانم ایرانی ست کردن کفش با انواع مانتو مشکی و رنگی موضوع بسیار مهمی است. کفش‌ها تنوع زیادی دارند که هرکدام برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند. مسلماً معیارهای انتخاب کفش مخصوص مهمانی با کفش روزمره متفاوت است.

نظر شما چیست؟ شما کدام یک از مدل‌های بالا را خریداری کرده‌اید؟ آیا مدل انتخابی شما با مانتو و لباس شب‌تان ست است؟ ما منتظر خواندن دیدگاه‌های شما هستیم.

 

منبع : faverie

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *