بهترین مدل مو برای صورت کشیده

اگر چهره زیبایی داشته باشید، اما ندانید که چه مدل مویی مناسب شماست، زیبایی‌تان هدر خواهد رفت. مدل مو برای صورت کشیده از جمله موضوع‌های مهم برای خانم‌هایی است که صورت نسبتا کشیده‌ای دارند و به راحتی با انتخاب مدلی مناسب برای و، می‌توانند فرم صورت را گرد نشان دهند.

مدل ابرو و مدل مو دو عامل مهم در نشان دادن بهتر چهره شما هستند؛ کافی است درباره آن مقداری تحقیق کنید و بهترین حالت چهره خود را داشته باشید. این مقاله با معرفی راهکار و چند مدل مو مناسب به افرادی که صورت کشیده دارند کمک می‌کند تا صورت خود را پر‌تر نشان دهند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع فرم صورت

انواع فرم صورت

مربعی، مستطیلی، مثلثی، دایره، قلبی، الماسی و بیضی انواع فرم چهره به شمار می‌روند که باید مدل موی متناسب با هرکدام را بشناسید و برای زیباتر نشان دادن نقاط قوت چهره از آن بهره ببرید. صورت کشیده جز فرم مستطیلی قرار می‌گیرد که باید از مدل‌هایی برای کوتاهی مو استفاده کنیم تا چهره گرد‌تر به نظر برسد و مدل مو برای صورت مستطیلی به شمار برود.

مو کوتاه همراه با چتری

مدل مو چتری

موهای لایه‌ای یا آبشاری نامنظم یا یکدست که بلندی آن تا سرشانه یا پایین گوش باشد با چتری بسیار جذاب و زیبا است. موی کوتاه لایه‌ای با حجم گرفتن در اطراف قسمت گونه باعث افزایش عرض چهره می‌شود و چتری‌ها نیز به بیضی و گرد نشان دادن چهره کمک زیادی می‌کنند. افرادی که پیشانی بلندی دارند و کشیدگی صورت هم به همین دلیل است، مدل موی چتری بهترین مدل مو برای صورت کشیده زنانه است.

مدل مو تا شانه

مدل مو تا شانه

موی بلند که ارتفاع آن نهایتا تا شانه برسد باعث گردی چهره می‌شود. موهای موج‌دار و فر با حجیم شدن در اطراف چشم و گونه قسمت‌هایی از چهره را پنهان می‌کند و ظاهر صورت را بیضی و گرد می‌کند. استفاده از رنگ مشکی برای مو، ویژگی‌های چهره را عمیق‌تر نشان می‌دهد. همچنین پیشنهاد می‌شود از رنگ قهوه‌ای، طلایی و مشکی برای موهای خود استفاده کنید.

مدل موی باب

مدل مو باب

این  مدل جذاب که در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری دارد، بسیار شیک و جذاب است. مدل باب کوتاه مناسب‌ترین و شیک‌ترین مدل مو برای صورت لاغر کشیده در نظر گرفته‌اند؛ چراکه بسیار چهره جذابی با آن ساخته می‌شود. مدل موی باب بلند نیز برای افرادی که گردن بلندی دارند، بسیار مناسب است.

مدل موی باب مدلی کاملا صاف و مرتب است که در نزدیکی چانه کوتاه می‌شود. اکثرا در این مدل مو قسمت جلویی بلندتر از پشت آن است و ظاهری شیک و مرتب به چهره می‌دهد. اگر خود شما تمایل داشته باشید، می‌توانید ارتفاع آن را کم یا زیاد کنید.

مدل موی لیر

مدل مو لیر

مدل موی لیر در قسمت انتهایی خرد می‌شود. غالبا ارتفاع این مدل مو برای صورت کشیده و لاغر زنانه باید کوتاه باشد تا صورت را گرد و پر نشان دهد و با سشوار ساده پایین آن را حالت دهید تا زیباتر و حجیم شود.

کوتاهی این مدل به صورت یکدست و منظم نیست، بلکه از بلند به کوتاه می‌رود و همین عدم نظم در آن باعث ایجاد زیبایی چشمگیری می‌شود. مدل موی لیر برای افرادی که می‎خواهند موی کوتاه داشته باشند؛ اما دوست ندارند موی خود را کوتاه کنند، بسیار مناسب است؛ چراکه ارتفاع لایه‌هایه بلند موی آن‌ها را بلند نشان می‌دهد.

مدل موی آناناسی

مدل مو آناناسی

مدل موی آناناسی مدل کوتاهی است که مو به شکل خرد کوتاه می‌شود. برای افرادی که به موی کوتاه علاقه دارند و به دنبال مدل مو برای صورت کشیده دخترانه هستند، مدل آناناسی بسیار زیبا و کاربردی است و همیشه طرفداران خودش را داشته است. مدل موی آناناسی برای افرادی که استایل اسپرت را دوست دارند، مناسب است. این مدل با حجیم کردن مو در کنار گونه باعث عریض شدن چهره می‌شود.

مدل موی باب با چتری کوتاه بهترین مدل مو برای صورت کشیده

مدل مو باب همراه با چتری کوتاه

مدلی بسیار ناز و زیبا که چهره شما در عین حال که گرد‌تر نشان می‌هد، بسیار زیبا و دلچسب می‌کند. بسیاری از دختران به تازگی از این مدل مو استفاده می‌کنند. مدل باب همراه با چتری از مدل‌های کلاسیکی است که از 1950 تا کنون طرفداران بسیاری از آن استفاده کرده‌اند.

قیمت انواع محصولات مراقبت از مو باکیفیت و خارجی

 

مدل موی موج‌دار انتخابی مناسب برای صورت مستطیلی

مدل موی موج‌دار

مدل موج‌دار با ایجاد موج‌های بلند در مو به پر و گرد نشان دادن چهره کمک بسیاری می‌کند. مدل موج‌دار تا سرشانه ارتفاع برای صورت کشیده ارتفاع دارد که بهترین حالت را به چهره می‌بخشد. موی موجدار مورد مناسبی به‌عنوان مدل مو برای صورت کشیده زیر شال است؛ چراکه ایستایی خوبی دارد و شال سر نمی‌خورد.

مدل پیکسی مدلی اسپرت

مدل مو پیکسی

مدل کوتاهی پیکسی که به تازگی بسیاری از سلبریتی‌ها از آن استفاده می‌کنند، مدل پیکسی با کوتاهی و لایه‌های زیادی که به وجود می‌آورد، باعث برجسته کردن زیبایی‌های چهره می‌شود. رنگ‌های رنگین کمانی و کهکشانی زیبایی مدل پیکسی را دو چندان می‌کند. اگر به مدل موهای مردانه علاقه دارید، مدل پیکسی را امتحان کنید.

مدل فر

مدل موی فر

فر دائمی یا موقت با حجمی که در اطراف صورت ایجاد می‌کند، بهترین مدل مو برای صورت کشیده لاغر است که با ایجاد حالت گردی در چهره باعث می‌شود حالت کشیدگی به چشم نیاید. ویژگی موی فر باعث شده است که هر دو ارتفاع بلند و کوتاه آن برای صورت کشیده مناسب باشد. مدل فر همیشه جذاب بوده است و محبوبیت بسیاری الخصوص در بین افرادی که موی لخت دارند، دارد.

مدل موی شگی با چتری بهترین مدل مو برای صورت کشیده

مدل موی شگی

مدل موی شگی که با نام شلخته نیز شناخته می‌شود، ویژگی‌های دخترانه شما را بسیار برجسته‌تر می‌کند و برای علاقه‌مندان به استایل اسپرت بسیار مناسب است. ترکیب چتری با موی بلند شلخته، چهره شما را برای حضور برای مهمانی‌های دوستانه مناسب می‌کند. امروزه افراد بسیاری با توجه به ترافیک کاری که درگیر آن هستند، تایم زیادی برای رسیدگی به موهای خود ندارند؛ این مدل برای آن‌ها بسیار مناسب است.

مطالب مرتبط:  همه چیز درباره آرایش صورت کشیده و آموزش ترفندهای آن

 

بهترین مدل مو را داشته باشید

در این مقاله تلاش کردیم تا معرفی خوبی از انواع مدل‌های مو برای افرادی که صورت کشیده دارند، داشته باشیم. امیدواریم با استفاده از مدل موهای ذکر شده جذابیت چهره خود را دو چندان کنید.

بهترین مدل مو برای صورت کشیده را با کمی تحقیق می‌توانید برای خود انتخاب کنید. شما با انتخاب هر مدلی که متناسب با فرم چهره شما خواهد بود، می‌توانید چهره خود را به آنچه که در ذهن دارید نزدیک کنید. همچنین می‌توانید با جستجو ساده‌ای در فروشگاه لوازم آرایشی وسایلی که برای حالت دادن به موهایتان نیاز دارید را بخرید.

 

منبع : garnier

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *