کرم مو چیست

کرم مو محصولی است که هنوز بسیاری از مردم نام آن را نیز نشنیده‌اند، چه برسد به این که از کاربرد آن آگاهی داشته باشند. این محصول یکی از جدیدترین محصولاتی است که برای مراقبت از مو از طرف شرکت‌های متفاوت راهی بازار شده است. اگر از آن دسته از افرادی هستید که به سلامت و زیبایی موهای خود اهمیت زیادی می‌دهید، بهتر است که این مقاله را تا پایان دنبال کنید، چرا که قصد داریم راجع به کرم مو اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار دهیم.

کرم مو چیست؟

کرم مو یکی از جدیدترین محصولاتی است که برای محافظت از مو ساخته شده است.

اگر می‌خواهید بدانید کرم مو چیست، کرم مخصوص مو بافتی کرمی دارد و به منظور آبرسانی و ویتامینه کردن موها تولید می‌شود. برخلاف عقیده رایج بسیاری از مردم تنها پوست صورت نیست که به مواد مغذی نیاز دارد، بلکه موی انسان نیز برای حفظ سلامتی خود به این مواد نیاز دارد و یکی از محصولاتی که این مواد را برای موها فراهم می‌کند، کرم مو است. 

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

تفاوتی که این محصول با ماسک مو دارد، در عدم نیاز به آبکشی است. بسیاری از خانم‌ها از کرم‌های مو استفاده می‌کنند که نه تنها زیبایی و درخشندگی به آن‌ها بیفزایند، بلکه موهای آسیب دیده را نیز ترمیم کنند. 

انواع مدل کرم مو چیست؟

انواع متفاوتی از کرم‌های مو از طرف برندهای متفاوت تولید شده است که انتخاب یکی از آن‌ها بستگی به دغدغه شما دارد. اکنون که مشخص شد کرم مو چیست، در ادامه کاربرد کرم مو را به شما توضیح می‌دهیم.

کرم مو برای موهای رنگ شده

موهای رنگ شده نیاز به مراقبت‌های زیادی دارند، چرا که مواد موجود در رنگ شیمیایی هستند و به مو آسیب‌های جدی وارد می‌کنند. همینطور مراقبت از رنگ مو نیز مسئله دیگری است که اگر به آن توجه نشود، به مرور رنگ مو شروع به تغییر می‌کند. 

چاره این مشکل استفاده از نوع خاصی از کرم مو است که سبب افزایش ماندگاری رنگ مو می‌شود. این کرم‌ها فلس‌های سطح کوتیکول مو را بسته نگه می‌دارند و به این ترتیب پیگمنت‌های مصنوعی از آن خارج نمی‌شوند. 

کرم مو حاوی روغن

این نوع از کرم مخصوص مو به شکل به خصوص برای مراقبت از موهایی است که در اثر دکلره آسیب دیده‌اند. ابتدا موی خود را با شامپو بشویید، سپس با این کرم آن‌ها را ماساژ دهید. 

کرم مو برای آبرسانی

یکی از خواص کرم‌های مو، آبرسانی است.

اگر از موهای خشک خود خسته شده‌اید، به شما توصیه می‌کنیم که از کرم‌های موی آبرسان استفاده کنید. به شکل به خصوص این مدل از کرم‌های مو به منظور از بین بردن خشکی این نوع از موها ساخته شده است. استفاده از این مدل سبب می‌شود که موهای خشک که نازک و شکننده هستند، تقویت شوند.

کرم مو برای محافظت

موی انسان در برابر عوامل بسیاری دچار آسیب می‌شود. یکی از انواع کرم‌های مو به منظور مراقبت از موها پس از قرار گرفتن رنگ روی آن‌ها ساخته شده است. این نوع کرم، موها را لطیف می‌کند و در نتیجه پس از رنگساژ و رنگ کردن موها دچار خشکی نخواهند شد. 

پس از اینکه عملیات رنگ کردن مو به پایان رسید و آن‌ها را شستید، موها را به شکلی خشک کنید که رطوبت آن باقی بماند. در همین حالت کرم موی مخصوص محافظت را روی ساقه موها بمالید. در انتها شما نیازی به آبکشی موها نخواهید داشت.

مشاهده قیمت انواع کرم مو با کیفیت

در بازار بهترین کرم مو چیست؟

کرم‌های مخصوص مو توسط تعداد زیادی از برندها تولید می‌شوند که انتخاب را برای شما سخت خواهند کرد. در این قسمت تعدادی از بهترین کرم‌های مو موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد. 

کرم مو پنتن سری Pro-V مناسب موهای فر 

این نوع از کرم مخصوص مو به شکل به طور ویژه برای موهای فر ساخته شده است و اجازه ایجاد الکتریسیته داخل موها را نمی‌دهد. با اعمال آن روی موها اصلا احساس سنگینی روی موها ایجاد نخواهد شد. تاثیر آن‌ را تا ساعت‌ها می‌توانید روی موهای خود احساس کنید.

این ترکیب غنی از ویتامین و دکسپانتنول است که سبب درخشندگی موها می‌شود. آرگان در این ترکیبات از موها محافظت به عمل می‌آورد. این کرم نیاز به آبکشی ندارد و می‌توانید از آن‌ها هم روی موهای خشک استفاده کنید و هم روی موهای نم‌دار.

کرم مو السیو لورآل مدل Dream long 

یکی از بهترین کرم موها متعلق به برند لورآل است.

تار مویی که دچار آسیب شده باشد، به تدریج ضعیف می‌شود و در نهایت ریزش می‌کند. برای حل این مشکل ما این مدل از کرم مو را پیشنهاد می‌کنیم، چون دارای کراتین مایع است که سبب ترمیم و آبرسانی موها می‌شود. روغنی که در این کرم به کار رفته، روغن کرچک است. برای مراقبت از موها در برابر حرارت استفاده از این کرم مخصوص مو گزینه خوبی به شمار می‌آید.

طرز استفاده کرم مو چگونه است؟

نحوه استفاده از کرم مو ابدا پیچیده نیست. در ابتدا قبل از توضیح آن باید بگوییم که بهتر است از این محصول برای موهای خشک استفاده کنید، چرا که عملکرد بهتری از خود نشان خواهد داد، اما استفاده از آن روی موهای مرطوب نیز کارایی خوبی دارد. 

میزان استفاده از آن بستگی به دو عامل طول موها و همینطور نوع موی شما دارد. مقداری از این محصول را روی کف دست خود بریزید. سپس مواد را روی موها از ریشه تا انتها بمالید. می‌توانید برای اثرگذاری بهتر از برس مو استفاده کنید. 

مطالب کاربردی:  9 علت ریزش مو در زنان و 10 درمان سریع

در خرید کرم مو به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

نکات مهم در خرید کرم مو

در پاسخ به کرم مو چیست، مشخص شد کرم مو محصولی است که به شکل عمده برای نرم کردن موها استفاده می‌شود. این محصول نیز مانند هر محصول دیگری ممکن است از ترکیبات نامطلوب در آن استفاده شود.

اگر نکاتی را در خرید آن در نظر نگیرید، از خرید آن پشیمان خواهید شد. روغن‌ها از مهم‌ترین ترکیبات این محصول به شمار می‌آیند. به همین دلیل در این قسمت توضیحاتی راجع به آن‌ها به شما می‌دهیم.

روغن جوجوبا

این روغن شناخته شده نه تنها خاصیت ضدالتهابی دارد، بلکه یک ترمیم‌کننده قوی نیز به شمار می‌آيد. همین دو ویژگی سبب می‌شود که موها بسیار لطیف شوند. روغن جوجوبا آنقدر قوی است که از آن به عنوان نرم‌کننده طبیعی بدن نیز نام برده می‌شود. علاوه بر تمام این‌ها این روغن محرک رشد مو به شمار می‌آید. 

روغن آرگان

کسی نیست که از شهرت روغن آرگان اطلاع نداشته باشد. این شهرت به خاطر حجم زیادی از ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها است که نه تنها باعث لطافت مو می‌شود، بلکه از مو در برابر اشعه خورشید و آلودگی‌های محیط نیز مراقبت به عمل می‌آورد. 

روغن رزماری

رزماری روغن دیگری است که خاصیت ضدالتهاب و تسکین دهندگی دارد. این روغن برای تقویت فولیکول‌های مو بسیار مفید است، چرا که در سر گردش خون خوبی ایجاد می‌کند و رویش مو در سر تحریک می‌شود. 

مطالب کاربردی:  هشدارهای مراقبت از مو رنگ شده

کرم مو را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید

خرید کرم مو

در انتهای مقاله نیاز است که به شما هشدار دهیم که مو عضوی بسیار آسیب پذیر در بدن است و اگر دچار آسیب شود، برای درمان آسیب نیاز به صرف هزینه زیادی خواهید داشت. به شما توصیه می‌کنیم همواره از موهای خود مراقبت به عمل آورید تا موها دچار آسیب نشوند.

در این راستا بهتر است محصولات مویی مانند کرم موی خود را از برندهای معتبر و فروشگاه‌های قابل اعتماد خریداری کنید. یکی از این موارد فروشگاه اینترنتی مدیسه است که با داشتن انواع برندهای سطح بالای کرم مو می‌تواند به شما در انتخاب و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. پس همین حالا برای خریدی مطمئن به فروشگاه مدیسه مراجعه کنید.

 

منبع : axe

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *