ست کیف و کمربند

معمولاً مردان در استایلشان به کلیات بیشتر از جزئیات توجه می‌کنند، به همین دلیل شاید همان‌قدر که برای خرید لباس‌هایشان وقت می‌گذارند برای اکسسوری‌هایی مثل کمربند یا کیف وقت نگذارند. البته این هرگز به معنی بی اهمیت بودن این آیتم‌ها نیست و گاهی خرید یک کمربند نامناسب می‌تواند بر زیبایی استایل آن‌ها به آسانی تاثیر منفی بگذارد. یکی از راه‌هایی که می‌تواند جذابیت شیک‌پوشی آقایان را به رخ بکشد ست کیف و کمربند مردانه است که می‌تواند هارمونی خاصی در استایلشان ایجاد ‌کند. امروزه اکثر آقایان شیک‌پوش و خوش‌استایل می‌دانند که با ترکیب صحیح رنگ و به کارگیری اکسسوری‌های چرمی مثل ست کیف و کمربند مردانه می‌توانند ظاهرشان را به شکلی جذاب ارتقا دهند. با این تفاسیر اگر شما هم به استایل خود اهمیت می‌دهید احتمالاً این سوال برای شما پیش آمده است که از کجا یک ست کیف و کمربند خوب بخرم. جواب شما پیش ما است. دراین مقاله از مدیسه همراه ما باشید تا نکاتی را برای خرید یک ست کیف و کمربند مردانه با شما در میان بگذاریم.

کمربند و کیف

نکات مهم خرید ست کیف و کمربند مردانه

سبک و استایل

همان‌طور که گفتیم، انتخاب مدل ست کیف و کمربند شیک در زیبایی استایل آقایان تاثیر زیادی دارد. از این رو انتخاب سبک مناسب اولین قدم خرید یک ست کیف و کمربند شیک است. پیش از جستجو و انتخاب مدل مناسب به این نکته توجه کنید که اصولاً رسمی پوش هستید یا کژوال؟ اگر از طرف‌داران استایل رسمی و کلاسیک هستید و اغلب با پیراهن مردانه و کت و شلوار دیده می‌شوید، ست کیف و کمربند‌ مردانه با ظاهری رسمی مناسب شما است. یک ست کیف و کمربند چرم مشکی یا قهوه‌ای تیره ظاهری مینیمال و شیک به استایل شما می‌بخشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

اما آقایانی که با استایل کژوال راحت‌تر هستند و انتخاب روزمره آن‌ها لباس‌های کژوال است، بهتر است در انتخاب ست کیف و کمربند نیز همین روال کژوال بودن را رعایت کنند. اگرچه که قانون خاصی در این زمینه وجود ندارد و انتخاب اکسسوری امری سلیقه‌ای است اما سرمه‌ای و مشکی از رنگ‌های پرطرفدار ست کیف و کمربند مردانه کژوال است چرا که اصولا به خوبی با شلوارهای جین در هر رنگی ست می‌شوند. از لحاظ ظاهری نیز سگک کیف و کمربندهای کژوال متنوع و متفاوت‌ با ست‌های رسمی است.

کیف پول

سایز و اندازه کیف و کمربند

یکی از نکات مهمی که بهتر است در هنگام خرید سِت کمربند و کیف مردانه به آن توجه کنید، اندازه کیف و کمربند است. بسیار مهم است که دقت کنید چه اندازه کمربندی مناسب با لباستان است. برای انتخاب کیف نیز متناسب با نیاز‌تان خرید کنید.

اندازه کیف و کمربند اهمیت دارد و باید پیش از خرید این ست مردانه به آن توجه کنید. ممکن است عرض کمربند استایل شما را نامتناسب کند. به همین دلیل باید به این موضوع توجه کنید که چه اندازه کمربندی مناسب با لباس مردانه‌تان است. همچنین به این موضوع دقت کنید که شما به یک کیف مردانه دستی احتیاج دارید یا یک کیف پول مردانه ؟

درست است که  کیف پول مردانه اصولاً تاثیری در ظاهر استایل شما ندارد، اما کیف دستی مردانه و یا کیف شانه‌ای مردانه می‌تواند بر  استایل رسمی و کژوال شما تاثیرگذار باشد. تاثیر این آیتم‌ها به قدری زیاد است که در کالکشن برند‌های معروف لباس مردانه در سال‌های اخیر  نگاه ویژه‌ای به آن شده است. از این رو مردان شیک پوش و مد روز، حتی در انتخاب ست کمربند و کیف دستی مردانه خودشان نیز، وسواس به خرج می‌دهند و به دنبال آخرین ترند‌های روز سِت کمربند و کیف مردانه هستند.

کمربند

 

جدیدترین اکسسوری های مردانه

 

رنگ ست کمربند و کیف

همانطور که در بخش استایل به آن اشاره کردیم رنگ ست کمربند و کیف نیز بسیار مهم است.  فارغ از سبک لباس پوشیدنتان اگر به دنبال خرید ست کمربند و کیفی هستید که با هر لباسی به سادگی ست شود مشکی و قهوه‌ای انتخاب خوبی است اما اگر جز افرادی هستید که به اندازه لباس‌هایتان برای خرید اکسسوری ها نیز هزینه می‌کنید، رنگ‌هایی مثل سفید و آبی و … هم ارزش خرید دارد. زیرا در استایلی هماهنگ با آن یقینا خاص به نظر می‌رسد.

جنس ست کمربند و کیف

اکیداً به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ خرید اجناس بی کیفیت و ارزان نروید. یک کمربند مردانه با چرم نامرغوبی که رویه آن در بعضی قسمت‌ها رفته است، روی بهترین لباس ها مانند وصله ناجوری به نظر می‌رسد. از طرفی دیگر کمربندهای ارزان و بی کیفیت در زمان کوتاهی خراب می‌شوند و شما باید به فکر خرید مجدد آن ها باشید. پس با خرید یک جنس مرغوب نه تنها ظاهری جذاب و شیک خواهید داشت، بلکه در طولانی مدت در هزینه‌های خود صرقه جویی خواهید کرد.

معرفی برندهای  معتبر تولید کمربند و کیف چرم مردانه

حالا که با نکات انتخاب سِت کمربند و کیف مردانه آشنا شدید، این سوال برایتان پیش آمده است که از چه برندی کمربند و کیف چرمی بخرم که خیالم از کیفیت آن راضی باشد و از سویی قیمتی نجومی هم نداشته باشد.

ست هدیه چرم مردانه شهر چرم

ست هدیه چرم مردانه شهر چرم

گروه تولیدی شهر چرم یکی از برندهای معتبر در زمینه‌ تولیدات چرمی است که به خوبی توانسته رضایت مشتریان را جلب کند و در میان رقبای قدیمی‌تر در بخش تولیدات چرمی حرفی برای گفتن داشته باشد. محصولات این برند انتخاب ایده‌آلی از نظر قیمت و کیفیت برای خرید یک ست کیف و کمربند مردانه  هستند.

ست کمربند و کیف مردانه چرم آرا

ست کمربند و کیف مردانه  چرم آرا

چرم آرا با بیش از ۳۵ سال سابقه در زمینه تولیدات چرمی و تنوعی بیش از ۱۰۰ محصول یکی دیگر از برندهای معتبر برای خرید ست کمربند و کیف مردانه با کیفیت است. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا و کارشناسان مجرب طراحی، محصولاتی به روز و جذاب تولید کرده است که هماهنگ با ترندهای مد و فشن روز است. شما می‌توانید برای خرید یک ست کیف و کمربند مردانه از برند چرم آرا به فروشگاه اینترنتی مدیسه سری بزنید.

ست کمربند و کیف مردانه رایا چرم

ست کمربند و کیف مردانه رایا چرم

یکی دیگر از مطرح ترین و معتبر ترین تولید کنندگان محصولات چرمی که فعالیت خود را از سال 1360 آغاز کرده، رایا چرم است. این شرکت خدمات متمایزی در بخش تولید، فروش و خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می‌کند که نشان از کیفیت بالای محصولات این شرکت دارد.

 

مطالب مرتبط

انتخاب کمربند مردانه مناسب

چه چیزهایی باید در کیفمان داشته‌باشیم؟

آموزش سِت کردن کیف و کفش

چه کیفی برای تابستان امسال بخریم؟

کدام کیف برای کدام موقعیت مناسب است؟

مدل‌های روز کیف دنیا کدام هستند؟

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *