چند ترفند برای داشتن استایل زمستانی شیک

همگی می‌دانیم که پاییز و زمستان فصل خوش‌پوشی و لباس‌های زیبا است ؛ اما این امر به‌ چه صورت میسر می‌شود؟ چگونه یک استایل زمستانی شیک داشته باشیم؟ موضوع این مقاله هم دقیقاً جواب به همین سؤال است. پس بدون حاشیه سراغ اصل مطلب برویم.

برای داشتن یک استایل زمستانی شیک نیازی به دانستن یک سری اصول کلی و شناخت یک سری ابزار دارید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

المان‌های مورد نیاز برای داشتن استایل های زمستانی شیک

    • پالتو و کاپشن: کاپشن‌های پف‌دار و شمعی، بارانی‌ها، پافرها، پالتوهای کوتاه و بلند، کت‌های چرم، کت‌های ترنچ، شکت‌ها و سویشرت‌ها پیش‌زمینه ساخت یک استایل مناسب و به‌روز برای پاییز و زمستان هستند.
    • بافت: از بافت‌ها می‌توانید در ترکیب با یک پالتو یا کاپشن و به‌تنهایی استفاده کنید. داشتن چند بافت مناسب برای ساخت یک استایل زمستانی ضروری است.
    • بوت و نیم بوت: بوت‌ها هم در استایل زمستانی شما تأثیر زیادی دارند. با توجه به نوع استایل انتخابی، می‌توانید یکی از انواع بوت‌های پاشنه‌بلند و ساق‌دار یا بوت‌های لژدار و … را انتخاب کنید. به این نکته دقت کنید که اگر می‌خواهید قدبلندتر دیده شوید، بهتر است بوت و شلوار هم‌رنگ بپوشید.
    • کلاه: کلاه یکی از آیتم‌هایی است که که باعث جذاب‌تر شدن استایل شما می‌شود. به‌خصوص زمانی که یقه‌ کت یا پالتو شما بزرگ است، کلاه جایگزین مناسبی به‌جای روسری و شال است. توجه کنید که از کلاه در روزهای عادی و استایل‌های روزمره استفاده کنید، نه برای استایل دانشگاه و سرکار.
    • شال گردن: یکی از اکسسوری‌های موردنیاز در یک استایل زمستانی، شال‌گردن است. این پوشیدنی زمستانی علاوه بر جذاب کردن استایل شما، برای گرم کردن گردن و سلامتی شما در فصل سرد سال هم مناسب است. اگر از شال‌گردن و کلاه باهم استفاده می‌کنید، دقت کنید تا جنس هر دو یکی باشد و رنگ‌هایی نزدیک به هم داشته باشند.
    • دستکش: برای جذاب‌تر کردن یک استایل کلاسیک زمستانی می‌توانید از دستکش‌های چرم استفاده کنید.  همچنین می‌توانید همراه با دستکش چرم، یک بوت چرم هم‌رنگ با آن هم بپوشید.
    • جوراب‌های بلند: جوراب‌های بلند، مدتی است که محبوب شده‌اند و در استایل‌ زمستانه به کار می‌روند.
    • اکسسوری و جواهرات: برای داشتن شیک‌ترین استایل زمستانی استفاده از اکسسوری‌ها، به‌خصوص جواهرات و زیورآلات را فراموش نکنید.

اصول کلی برای داشتن یک استایل زمستانی شیک

استایل زمستانی

  • پوشیدن لایه به لایه لباس‌ها: این نوع لباس پوشیدن، هم باعث تأمین گرما در زمستان می‌شود و هم به زیبایی استایل شما می‌افزاید. می‌توانید پیراهن‌ها یا شومیزهای تابستانی خود را زیر بافت‌ها بپوشید.
  • تهیه پالتو و کاپشن‌ به رنگ خنثی: سعی کنید کاپشن و پالتویی که می‎‌خرید، رنگ‌های خنثی داشته باشند تا به‌راحتی با هر رنگی ست شوند. برای مثال رنگ‌هایی مثل طوسی، مشکی، سفید، کرم و یا شتری را انتخاب کنید. یک پالتو شتری رنگ، برای داشتن استایل کلاسیک زمستانی نیاز است و از آیتم های ضروری هر کمد لباس زمستانی به‌حساب می‌آید.
  • رنگ‌های گرم و رنگ‌های ترند پاییز و زمستان را با دقت باهم ترکیب کنید و ست مناسبی بسازید.
  • فراموش نکنید که با یک رنگ مانند کرم یا تناژهای مختلف آن، می توانید یک استایل مونوکروم شیک برای خودتان بسازید.

چند پیشنهاد برای استایل زمستانی شیک مردانه

با استفاده از این پیشنهادها و اضافه و کم کردن اکسسوری‌های مختلف، استایلتان را شخصی‌سازی کنید و متناسب به سلیقه و شخصیت خودتان لباس بپوشید.

کت چرم + بافت

کت چرم و بافت یک استایل شیک زمستانی

برای ساختن یک استایل زمستانی شیک پسرانه و مردانه، اولین راهی که به ذهن هر کسی می‌رسد، پوشیدن یک کت چرمی است. کت چرم را می‌توانید در روزهای عادی با تی‌شرت و پیراهن و در روزهای سردتر با یک بافت بپوشید.

کت بلند + هودی یا بافت

کت بلند و هودی

کت بلند از آن دسته لباس‌هایی است که می‌توانید با آن هم یک استایل کلاسیک و هم یک استایل کژوال بسازید. بستگی دارد که عناصر دیگر استایلتان را چگونه انتخاب می‌کنید. برای مثال این کت با یک بافت یقه‌اسکی و بوت نیم‌ساق می‌تواند یک استایل کلاسیک و با یک هودی و یک لایه تی‌شرت زیر آن،  استایل کژوال بسازد.

 

قیمت انواع لباس مردانه جدید

 

چند پیشنهاد برای استایل زمستانی شیک زنانه

برای داشتن یک استایل زمستانی شیک ایرانی می‌توانید پیشنهاد زیر را با یک روسری، شال، کلاه و … به‌راحتی ترکیب کنید. در ضمن، اصول ست کردن لباس را هم رعایت کنید.

کت چرم + لگ

کت چرم و لگ یک استایل شیک زمستانی

لباس‌های چرم هیچ‌گاه از مد نمی‌افتند و همواره یکی از شیک‌ترین استایل‌های مردانه و زنانه به‌حساب می‌آیند. همراه کت چرم، هم می‌توانید شلوار و لگ چرم و هم شلوار جین بپوشید. پیشنهاد می‌کنیم که اگر کت شما بلند است، شلوار تنگ و اگر کت چرمتان کوتاه است، شلوار گشاد و دمپا بپوشید.

کت ترنچ + کیف کمری

کت ترنچ با کیف کمری یک استایل شیک زمستانی

کت ترنچ یا ترنچ کت‌ها از لباس‌های پاییزی و زمستانی پرکاربرد خانم‌ها و آقایان هستند و به ‌دلیل یقه‌های بزرگی که دارند، با کیف‌‎های کوچک و کمری به‌خوبی ترکیب می‌شوند. این کت‌ها را می‌توانید با بوت‌های بلند، لگ‌ها یا شلوارهای جین تنگ بپوشید. برای گرمای بیش‌تر می توانید زیر آن یک بافت هم بپوشید.

ست هودی و جاگر + بارانی

ست هودی و جاگر

ست هودی و جاگر از ترندهای محبوب و پرکاربرد زمستانی است. به‌راحتی می‌توانید با یک بارانی یا شکت روی آن، یک استایل زمستانی شیک دخترانه ایرانی بسازید. با توجه به کلاه‌دار بودن هودی‌ها، دقت کنید که کت یا بارانی رویی آن یقه‌ای ساده و بدون کلاه داشته باشد.

استایل پاییزی و زمستانی

داشتن یک استایل زمستانی شیک باوجود دنیایی از لباس‌های زمستانی، کار سختی نیست. کافی است تا کمی اطلاعات به دست بیاورید و استایل‌های مختلفی ببینید. اگر نیاز به ایده‌های بیش‌تری برای استایل زمستانی و پاییزی دارید یا به دنبال ست‌های زمستانی هستید که بتوانید آن‌ها را خریداری کنید، به اینستاگرام مدیسه سری بزنید.

 

مطالب مرتبط

بافت های ترند امسال انتخاب برترین طراح‌های مد دنیا

ترندهای استایل زنانه شیک در پاییز

چطور یک مدل پالتو جدید حرفه‌ای انتخاب کنیم؟

داستان یک کمد لباس زمستانی

ده مورد از بهترین لباس های ترند زمستانی 1400

پافر چیست ؟ جذاب ترین اسایل های زنانه و مردانه با پافر

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *