انواع ژل لوبریکانت

سلامت جنسی و روانی تاثیر فراوانی در کیفیت روابط جنسی بین زن و مرد دارد. کیفیت روابط جنسی در استحکام روابط زناشویی نقش بسزایی دارد و عدم توجه به آن می‌تواند اثرات مخرب و تدریجی زیادی در زندگی زوجین برجای بگذارد. استفاده از محصولاتی که به بهینه شدن روابط جنسی زوجین منجر می‌شوند، می‌تواند در افزایش کیفیت و رضایت طرفین تاثیر فراوانی داشته باشد. انواع لوبریکانت از جمله محصولات بهداشتی و جنسی هستند، که حتی توسط متخصصین نیز به زنان و مردان توصیه می‌شود. یکی از بهترین و ارزان‌ترین شیوه‌هایی که شما می‌توانید از طریق آن رابطه جنسی خود را بهبود ببخشید، استفاده از انواع ژل لوبریکانت است. در ادامه ما بهترین مارک ژل لوبریکانت واژن را به شما معرفی خواهیم کرد.

لوبریکانت چیست؟

لوبریکانت چیست؟
لوبریکانت‌ها محصولات روان‌کننده‌ای هستند، که می‌توانند به بهبود کیفیت روابط جنسی مردان و بانوان کمک کنند. این محصول می‌تواند کمکی برای رفع خشکی واژن در زنان بوده، که به دلایل مختلف واژنشان تولید کافی ترشح طبیعی ندارد و یا اینکه به سختی به مرحله برانگیختگی می‌رسند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

هر یک از انواع لوبریکانت می‌تواند مصارف مختلفی داشته باشد. هر یک از آن‌ها مزایا و معایبی داشته، که کسب اطلاع درموردشان مفید است. لوبریکانت به شکل ژل نیز عرضه شده، این محصول بعنوان ژل لوبریکانت مقعدی نیز معرفی می‌شود و کمتر از دیگر محصولات روان‌کننده طرفدار دارد.

انواع ژل‌های روان‌کننده که باید با آن‌ها آشنا باشید

انواع ژل لوبریکانت سبب می‌شوند که اصطکاک بین دو جسم کاهش پیدا کند. استفاده از این محصول هنگام رابطه جنسی سبب می‌شود که این اصطکاک کاهش یابد، در نتیجه رابطه جنسی کیفیت بهتری پیدا خواهد کرد. در کل ژل‌هایی که تولید می‌شوند، یکی از سه نوع زیر هستند:

  • ژل‌های روان‌کننده که بر پایه آب ساخته می‌شوند.
  • ژل‌های روان‌کننده که بر پایه روغن ساخته می‌شوند.
  • ژل‌های روان‌کننده که بر پایه سیلیکون ساخته می‌شوند.

انواع ژل‌های روان‌کننده

گروه اول که بر پایه آب هستند، در دو نوع حاوی گلیسیرین و بدون گلیسیرین ساخته می‌شوند. آن دسته از ژل‌های روان‌کننده که بر پایه روغن هستند، به دو شکل طبیعی و مصنوعی به تولید می‌رسند.

در انواع طبیعی از روغن آووکادو، روغن نارگیل، زیتون یا کره گیاهی استفاده می‌شود. برای تهیه انواع مصنوعی از موادی مانند وازلین استفاده می‌شود که برای واژن حساسیت‌زا خواهد بود.

در نهایت انواع ژل لوبریکانت که از سیلیکون ساخته می‌شوند، تاثیر بیشتری نسبت به دیگر انواع این محصول دارند. از ویژگی‌های چنین ژلی می‌توانیم به بی بو، بدون مزه و بدون رنگ بودن آن اشاره کنیم. یکی از مزیت‌های استفاده از این محصول نسبت به انواع دیگر این است که لازم نیست که بعد از استفاده از آن، دوباره از آن استفاده کنید.

معرفی انواع ژل لوبریکانت برای بانوان

در این قسمت از مقاله به شما بهترین مارک ژل روان کننده واژن در بازار موجود است را معرفی خواهیم کرد.

ژل لوبریکانت مارک گالاردو

ژل روان کننده انرژی زا گالاردو

این محصول واژن را مرطوب نگه می‌دارد.

یکی از بهترین انواع ژل لوبریکانت گالاردو نام دارد که در آن از اسید آمینه ال آرژنین استفاده می‌شود. این ماده در این محصول سبب می‌شود که خون رسانی به ناحیه تناسلی افزایش پیدا کند. همچنین این محصول رطوبت مورد نیاز واژن را فراهم می‌کند.

در این محصول از عصاره لیمو استفاده شده است. همچنین بهتر است بدانید که این ژل‌ها پایه آب دارند، نه روغن. روان‌کننده‌های روغنی معمولا همراه با عوارض هستند. این محصول با رایحه مناسب، فاقد مواد نگهدارنده است.

خرید انواع ژل لوبریکانت و روان‌کننده

ژل روان کننده آنتی باکتریال گالاردو

ژل روان کننده آنتی باکتریال گالاردو بر پایه آب است.

این ژل به خصوص خاصیت ضدقارچ دارد و در نتیجه آن لازم نیست که از ابتلا به انواع قارچ‌ها دچار نگرانی شوید. این محصول نیز بر پایه آب تنظیم شده است و سبب تنظیم pH واژن می‌شود.

ژل لوبریکانت مارک کدکس

ژل روان‌کننده موزی کدکس

ژل روان‌کننده موزی کدکس ضدقارچ است.

از انواع ژل لوبریکانت اولین ژلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم، متعلق به برند کدکس است.

این مدل ویژگی چندکاره دارد. به این معنا که نه تنها خشکی واژن را برطرف می‌کند، بلکه برای مصارف دیگر مانند معاینات مقعدی و معاینات واژینال نیز به کار شما خواهد آمد. با استفاده از این ژل هنگام معاینات این قسمت از اعضای بدن دچار آسیب و خراشیدگی نخواهید شد.

این محصول خواص دیگری نیز دارد که از میان آن‌ها می‌توانیم به تنظیم PH، خاصیت ضدعفونی و ضد قارچ آن اشاره کنیم که برای سلامت واژن بسیار اهمیت دارد. مواد تشکیل دهنده این محصول شامل آب، هیدروکسی اتیل سلولز، گلیسرین و اسانس مجاز بهداشتی می‌شود.

از مزایای استفاده از این محصول این است که رابطه جنسی شما کیفیت بهتری پیدا می‌کند و به هنگام رابطه جنسی دچار خشکی نخواهید شد و در نتیجه دردی احساس نخواهید کرد. در اثر رطوبتی که این ژل به وجود می‌آورد، هنگام رابطه جنسی بافت واژن آسیب نخواهد دید.

ژل روان‌کننده دیلی مکس کدکس

این ژل به تنظیم PH کمک زیادی می‌کند.

خشکی واژن می‌تواند مشکلات زیادی را در یک رابطه زناشویی به وجود بیاورد که یکی از این مشکلات تحمل درد و سوزش در واژن است. اگر این مشکل برطرف نشود، به تدریج فرد از برقراری رابطه جنسی دلزده می‌شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که برای برطرف کردن خشکی واژن از آب دهان استفاده می‌کنید، باید به شما بگوییم که این کار خطر عفونت واژن را افزایش خواهد داد. به جای این کار از این ژل استفاده کنید. این ژل نه تنها باعث عفونت نمی‌شود، بلکه با تنظیم PH باعث کاهش ابتلا به عفونت نیز خواهد شد. برای ماساژ جنسی نیز می‌توانید از آن استفاده کنید.

مطالب کاربردی:  انواع کاندوم و طرز استفاده درست از کاندوم

ژل لوبریکانت مارک پاورمن

ژل روان‌کننده پاورمن دلتا زکس

این ژل برای کسانی که یائسه هستند، بسیار مناسب است.

این محصول از انواع ژل لوبریکانت نیز با فراهم کردن رطوبت برای واژن خشکی آن را از بین می‌برد و در نتیجه می‌توان شاهد بهبود رابطه جنسی بود. همچنین پایه این محصول آب است.

کاهش رطوبت واژن با افزایش سن امری طبیعی و غیر قابل اجتناب است، مخصوصا در دوران یائسگی. با این اتفاق رابطه جنسی برای طرفین با چالش مواجه می‌شود. بنابراین استفاده از این ژل می‌تواند به شکل چشم‌گیری این رابطه را در این دوران بهبود ببخشد.

ژل روان کننده و گرم کننده محرک پاورمن

ژل روان کننده و گرم کننده محرک پاورمن بسیار خوشبو است.

پاورمن یکی دیگر از انواع ژل لوبریکانت است که ویژگی گرم کردن ناحیه واژینال را دارد. با گرمایی که این ژل ایجاد می‌کند، سبب می‌شود که این ناحیه با افزایش ترشح تحریک‌پذیرتر شود.

همین امر سبب می‌شود که خشکی واژن از بین برود. این محصول در خود عصاره دارچین دارد و علاوه بر آن با خاصیت آنتی باکتریال و تنظیم pH مانع به وجود آمدن عفونت در این ناحیه خواهد شد. علاوه بر آن سبب خوشبو شدن ناحیه واژینال نیز می‌شود.

ژل روان کننده و تنظیم کننده لیمو کرون

غلظت این محصول بسیار بالا است.

این ژل به وسیله مواد گیاهی ساخته شده است و می‌تواند PH واژن را تنظیم کند. در نتیجه آن قارچ و عفونت در این ناحیه به وجود نخواهد آمد. ویژگی دیگر این محصول بوی خوب آن است. این محصول می‌تواند روان‌کنندگی را با غلظت بالا برای شما فراهم کند. این محصول نیز پایه آب دارد.

مطالب پربازدید:  دلایل و درمان سرد مزاجی در زنان و مردان

 

بهترین ژل لوبریکانت را برای خود انتخاب کنید

در این مقاله به یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌های مشکلات جنسی پرداختیم. در مطالب بالا، با معرفی بهترین برندهای ژل روان کننده واژن و توصیف ویژگی‌های هر کدام، شما را در این زمینه آگاه کردیم. زوجین می‌توانند با توجه به هدف و سلیقه شخصی خود در رابطه جنسی هر کدام از این ژل‌ها را از فروشگاه مدیسه در بخش محصولات بهداشت زناشویی نیز تهیه کنند و مورد استفاده قرار دهند.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *