25 مدل لباس مجلسی عروسکی 2023

مدل لباس مجلسی عروسکی یکی از انواع مدل‌های بسیار پرطرفدار بوده که به دلیل داشتن دامن کوتاه و پفی محبوبیت بسیار زیادی در گذشته و امروزه دارد. این مدل لباس را معمولا با پارچه حریر، گیپور و توری می‌دوزند، تا جلوه عروسکی بودن آن بیشتر خود را نشان دهد.

اگر چه اغلب افراد این مدل را با دامن‌های پف‌دار می‌شناسند، اما صنعت مد توانسته تنوع چشمگیری را به مدل لباس عروسکی بدهد. اگر کمی قبل‌تر را نگاه کنیم، مدل‌های عروسکی بیشتر مناسب دختران کم سن و سال بود. اما امروزه شاهد هستیم که این مدل در طراحی لباس عروس نیز کاربرد دارد. در این مقاله قصد داریم بیشتر به انواع مختلف لباس مجلسی عروسکی بپردازیم. با ما همراه باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

همانطور که پیش‌تر قید شد مدل‌های لباس مجلسی عروسکی تنوع قابل قبولی دارد که این تنوع را می‌توان هم در رنگ هم در جنس پارچه به کار رفته و هم در مدل طراحی شده دید. در ادامه به 25 مدل از انواع لباس مجلسی عروسکی اشاره خواهیم کرد.

مدل لباس مخملی

مدل لباس مخملی

این مدل لباس ما را به یاد کارتون‌های بسیار زیادی مانند سفید برفی و هفت کوتوله خواهد انداخت. آیا این شخصیت دوست داشتنی را با لباس مخملی آبی رنگش به یاد دارید؟ همچنان استفاده از این پارچه در دوخت این مدل لباس کارایی فراوانی دارد.

لباس عروسکی آستین دار

لباس عروسکی آستین‌دار

لباس عروسکی آستین‌دار یکی از مدل‌های بسیار پر طرفدار بین بانوان و دختران نوجوان است. آستین را معمولا به صورت سه ربع یا پفی در این مدل نظر می‌گیرند.

مدل آستین پفی

مدل آستین پفی

شما نیازی به دادن پف بیش از اندازه به قسمت انتهایی آستین ندارید! می‌توان قسمت انتهایی آستین را به صورت کلوش ساده به دست آورد. این مدل همراه با یقه گرد جلوه بسیار زیبایی به دختران کم سن خواهد داد.

مدل برش دار

مدل برش دار

ایجاد برش در هر لباسی زیبا است. حال تصور کنید در قسمت کمر به لباس مجلسی عروسکی دخترانه برش داده شود. این برش همراه با رنگ‌های شاد و زیبا جلوه پرنسس را به بانوان خواهد داد.

مدل بنددار

مدل بنددار

لباس مجلسی عروسکی کوتاه دخترانه که به وسیله دو بند به قسمت بالاتنه وصل شود، یکی دیگر از مدل‌های ترند است. این مدل بالاتنه را بیشتر با دامن کلوش می‌دوزند.

مدل پولک‌دوزی

مدل پولک‌دوزی

یکی از انواع لباس مجلسی عروسکی جدید مدل پولک دوزی است. اگرچه ایجاد پولک بیشتر مناسب بانوان است، اما امروزه با ایجاد تنوع توانسته‌اند، پولک را نیز متناسب با سن و سلیقه نوجوانان وارد این مدل لباس کنند. برای استایل نیز حتما از کفش پاشنه بلند سفید یا نقره‌ای استفاده کنید.

مدل توپی

مدل توپی

مدل لباس مجلسی عروسکی با پارچه طرح توپ بسیار دل‌انگیز است. برای دوخت بهتر است از جنس ساتن بهره گرفته شود تا زیبایی خود را بیشتر نشان دهد. مدل توپی مناسب تمام سنین است.

مدل حریر

مدل حریر

استفاده از حریر در دوخت لباس مجلسی عروسکی بسیار پرکاربرد است. زیرا حس فانتزی بودن را بیشتر القا می‌کند. این پارچه لطیف و زیبا برای دوخت انواع پیراهن عروسکی کاربرد دارد.

مدل دکلته

مدل دکلته

مدل پرطرفدار دکلته وارد دنیای فانتزی لباس مجلسی عروسکی نیز شده است! البته شاید بسیاری از خانواده تمایل چندانی به انتخاب این مدل توسط فرزندانشان نداشته باشند. برای رفع این موضوع در اغلب موارد یک توری حریر قسمت بالاتنه بدن را کاملا می‌پوشاند.

مدل دو تکه

مدل دو تکه

همانطور که از نام این مدل پیدا است، از دو قسمت جداگانه تشکیل شده است. یک قسمت به بلندی یک شومیز بوده و یک دامن کوتاه آن را تکمیل می‌کند. کسانی که پیراهن مجلسی دخترانه کوتاه عروسکی را می‌پسندند این مدل مناسب آن‌ها است.

مدل یقه قایقی

مدل یقه قایقی

مدل پر طرفدار و زیبا قایقی بیشتر مناسب برای لباس مجلسی عروسکی بلند دخترانه است. یقه قایقی با انواع دامن‌ها ست خواهد شد. دامن را چه راسته و چه کلوش انتخاب کنید ست بسیار جالبی با این مدل یقه خواهید داشت.

قیمت شیک‌ترین مدل‌های لباس مجلسی عروسکی زنانه

 

مدل کوتاه

مدل کوتاه

لباس مجلسی عروسکی کوتاه ترندترین مدل این لباس است. به طور کلی از ابتدا این مدل را به صورت کوتاه طراحی کردند. مدل کوتاه این لباس با انواع یقه‌ها بسیار جذاب و چشمگیر خواهد بود.

مدل گل برجسته

مدل گل برجسته

لباس مجلسی عروسکی از جنس حریر را که با گل‌های برجسته بسیار زیبا دوخته شده است را تجسم کنید! به راستی که مدل رویایی است. این گل‌های برجسته که با دقت و ظرافت روی لباس دوخته می‌شوند جلوه بسیار منحصر به‌فردی به لباس خواهند داد.

مدل گلدار

مدل گلدار

منظور از مدل گلدار، به پارچه‌ای اطلاق می‌شود که مملو از گل‌های بسیار زیاد است. این لباس مجلسی عروسکی را می‌توان به سبک از پشت بلند و از جلو کوتاه نیز دوخت که جلوه بسیار زیبایی به لباس خواهد داد.

مدل لباس مجلسی عروسکی گیپور

مدل گیپور

مدل پر طرفدار گیپور که مناسب بانوان خاص پسند است در لباس مجلسی عروسکی نیز دیده می‌شود. هر چند لباسی که تمام گیپور باشد، کمی از فانتزی بودن لباس عروسکی فاصله می‌گیرد اما همچنان زیبایی خود را دارد.

مطالب دیدنی:  25 مدل پیراهن مجلسی 2023 در طرح‌های کوتاه و بلند

مدل یقه هفت

مدل یقه هفت

لباس مجلسی عروسکی یقه هفت که معمولا بدون آستین و کوتاه دوخته می‌شود، مناسب افرادی با استایل‌های متفاوت است. حتی اگر فردی در قسمت بالا تنه کمی پر به نظر برسد این یقه به کشیدگی این قسمت کمک خواهد کرد.

مدل یقه خشتی

مدل یقه خشتی

لباسی که با یقه خشتی دوخته شده باشد به طور ناخودآگاه حس نظم را به بیننده القا می‌کند. این یقه به خاطر خطوط زاویه‌داری که دارد، چهره را کمی کشیده‌تر و استخوانی‌تر نشان خواهد داد.

مدل لباس مجلسی عروسکی یقه گرد

یقه گرد

یقه گرد طراحی و دوخت چندان پیچیده‌ای ندارد. اما این یقه با توجه به منحنی که دارد می‌تواند برای افرادی که صورت پر دارند چندان خوشایند نباشد. درست است که گفتیم یقه ساده‌ای است، اما در دنیای مد گاهی ساده‌ترین مسایل می‌تواند باعث نافرم ماندن لباس در تن شوند.

مدل دامن کلوش

مدل دامن کلوش

برای جلوه بهتر دامن کلوش باید از جنسی نظیر کرپ حریر استفاده کرد. برای آستین بهتر است از سه ربع یا حلقه‌ای استفاده شود و معمولا زیپی در پشت یا کنار لباس تعبیه می‌شود. این مدل زیبا و شیک مناسب برای تمام فصول سال است.

مدل لباس مجلسی عروسکی فون

مدل فون

مدل فون را بیشتر بانوان می‌پسندند تا دختران نوجوان و کم سن و سال. استایل این مدل کاملا رسمی بوده و در قسمت بالاتنه تنگ و چسبان است. مدل دامنی که برای لباس در نظر می‌گیرند کلوش و به طور کلی آزاد است. این لباس را معمولا با آستر می‌دوزند و آستین‌ها توری است.

مدل لباس با پارچه کرپ

مدل لباس با پارچه کرپ

لباس مجلسی عروسکی که با جنس کرپ دوخته شود، استایلی کژوال داشته و مناسب میهمانی‌های غیررسمی و دورهمی‌های دوستانه است. البته این بدان معنا نیست که نمی‌توان در مجالس رسمی مورد استفاده قرار داد. بسیاری از افراد این استایل را بیشتر می‌پسندند. البته استفاده از یک کیف زنانه مجلسی قرمز نیز به جذابیت شما خواهد افزود.

مدل آف شولدر

مدل آف شولدر

این مدل تن‌خوری چسبان دارد و همانطور که از نامش پیدا است، قسمت شانه‌ها عریان است.

مدل تکه دوزی

مدل تکه دوزی

این مدل معمولا دارای پد در قسمت سینه است و تن‌خوری معمولی دارد. این مدل دارای تکه دوزی گیپور یا دانتل در قسمت یقه است. نحوه بستن لباس معمولا با زیپ و دکمه بوده و جنس پارچه به کار رفته معمولا از کرپ است.

مطالب کاربردی :  25 مدل مانتو دخترانه مزونی ترند

 

زیبایی حق شما است…

پوشیدن لباس زیبا که باعث خوش فرم شدن استایل شما شود حق مسلم شما است. انتخاب مدل لباس مجلسی عروسکی برای بانوان اعتماد بنفس بالایی را می‌طلبد. شما می‌توانید خرید لباس خود را از سایت لباس زنانه مدیسه انجام دهید. اگر چه این مدل را بیشتر دختران کم سن و سال انتخاب می‌کنند اما چه خوب است که جدا از یک عدد لباسی را انتخاب کنیم که خواسته قلبی ما است. نظر شما چیست؟ شما کدام یک از مدل‌های بالا را می‌پسندید. ما را از تجربیات خود آگاه کنید. ما منتظر خواندن نظرات شما هستیم.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “25 مدل لباس مجلسی عروسکی مختص لاکچری‌پوشان

  1. مریم گفت:

    همه مدلای پیشنهادینون جالبه ولی حیف تو این گرونی نمیشه این همهر لباس تهیه کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *