35 مدل مانتو مجلسی جدید ترند 1401

مانتو زنانه یکی از انواع لباس‌های بسیار مهم و ضروری برای هر بانوی ایرانی است. مانتو تنوع بسیار زیادی دارد و برای رویدادها و مجالس مختلف باید مدل متفاوتی را بر تن کرد. به عنوان مثال هیچ کس مدل مانتو مجلسی را برای رفتن به اداره یا مدرسه بر تن نخواهد کرد. همچنین جنس به کار رفته در مانتوها نیز نسبت به کاربردشان متغیر است. امروز و در این مقاله می‌خواهیم درباره انواع مانتو مجلسی جدید صحبت کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

عناوین مقاله ...

انواع مدل مانتو مجلسی

همانطور که گفتیم مانتو انواع مختلفی دارد. تنوع این لباس یه قدری زیاد است که حتی مانتو مدل مجلسی نیز از مدل‌های متنوعی برخوردار بوده و هر کس نسبت به سن و بودجه خود می‌تواند بهترین مدل را برای خود انتخاب کند. در ادامه به معرفی 35 مدل خواهیم پرداخت:

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مانتو مجلسی مشکی کرپ

مانتو مجلسی مشکی کرپ

این مانتو در قسمت جلو پولک‌ دوزی شده و به وسیله دکمه مخفی بسته می‌شود. این مدل را می‌توان هم در مجالس رسمی و هم دوستانه پوشید. مدل یقه لباس گرد بوده و طرح پارچه ساده است.

مانتو زنانه کریشه آستین کلوش

مانتو مجلسی زنانه کریشه آستین کلوش

این مانتو در رنگ‌های متنوع در بازار موجود است. جنس مانتو همانطور که از نامش پیدا است کریشه و تور است. مدل آستین مانتو سرخود سه ربع است و به وسیله قزن به هم متصل می‌شود. این مانتو هم مناسب مهمانی و هم به خاطر استایلی که دارد در محیط‌های غیر رسمی نیز پوشیده می‌شود.

مانتو تکه‌دوزی شده

مانتو تکه‌دوزی شده

جنس این مانتو را معمولا کرپ انتخاب می‌کنند و تن خور آن آزاد است. مدل سر آستین‌ها پاکتی بوده و دارای تکه دوزی در قسمت آستین، یقه و جلوی مانتو است.

مانتو چاک‌دار

مانتو چاک‌دار

در هنگام دوخت این مدل مانتو مجلسی بلند مشکی، چاکی در قسمت پشت مانتو تعبیه شده که بر زیبایی این لباس می‌افزاید. همچنین طراح با ایجاد خلاقیت بیشتر در طرفین مانتو، تکه دوزی چین دار و پلیسه انجام می‌دهد.

مانتو مجلسی دخترانه

مانتو مجلسی دخترانه

بسیاری از دختران جوان در مجالس به جای لباس مجلسی ترجیح می‌دهند مانتو مدل مجلسی بپوشند. سر آستین‌های این مدل کلوش بوده و دو قسمت مانتو به وسیله دو قزن به هم وصل می‌شوند. این مانتو دارای دو جیب پاکتی از جنس حریر و تکه دوزی حریر خال خالی در قسمت آستین‌ها است.

مانتو شانتون آستین سرخود

مانتو شانتون آستین سرخود

این مدل مانتو تن خوری آزاد داشته و دارای حلقه‌های فلزی تزئینی است. مانتو دو جیب پاکتی و آستینی سه ربع دارد. تن‌خور این لباس آزاد بوده و مناسب برای مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی است.

مانتو مجلسی دورو حریر

مانتو مجلسی دورو حریر

این مدل مانتو مجلسی شیک دارای یقه هفت و سرآستین کلوش است. تن خور مانتو آزاد بوده و با اینکه طرح بسیار ساده‌ای دارد، شیک و زیبا است.

مانتو ژاکارد

مانتو مجلسی ژاکارد

ژاکارد نوعی پارچه است که با ماشینی به همین نام بافته می‌شود و طرح انتخابی با تار و پود پارچه بافته شده و برجسته است. این پارچه زیبا زمانی که برای دوخت مانتو مجلسی لاکچری به کار رود، بسیار پرطرفدار است.

مانتو لنین

مانتو مجلسی لنین

مدل مانتو لنین از پارچه لنین است و مناسب برای فصول گرم سال بوده و استایلی نیمه رسمی و رسمی دارد. آستینی بلند و  یقه گردی دارد. برای این مانتو جیب دوخته نشده و قسمت پایینی را به شکل نوارهای به هم دوخته شده طراحی کرده‌اند.

مانتو پلیسه‌دار

مانتو مجلسی پلیسه‌دار

قسمت پشت این مانتو را به وسیله تکنیک پلیسه دوخته‌اند و جنس آن حریر بوده که از قسمت جلو نازک‌تر است. این مانتو جیب ندارد و استایل رسمی و غیر رسمی آن باعث شده برای مناسبت‌های مختلف کارآمد باشد.

لیست قیمت انواع مانتو زنانه شیک و ترند سال

مانتو حریر

مانتو مجلسی حریر

جنس این مدل مانتو مجلسی زیبا از حریر بوده و دارای طرح گل است. جلوی مانتو به وسیله قزن بسته می‌شود و مناسب برای مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی است.

مانتو مدل آستین برش دار

مانتو مدل آستین برش دار

برای مدل مانتو که روی آستین متمرکز شده است پارچه‌ای از جنس ساتن براق انتخاب می‌کنند. تن خور این مدل معمولا استاندارد بوده و مناسب فصول مختلف سال است.

مانتو مجلسی آستین کلوش

مانتو مجلسی آستین کلوش

اندازه قد مانتو با آستین کلوش را معمولا بلند در نظر نمی‌گیرند. این مدل با دکمه بسته شده و مدل آستین سرخود سه ربع است. برای زیبایی بیشتر در قسمت سرآستین تکه دوزی انجام می‌گیرد.

مانتو مدل عقد محضری

مانتو مدل عقد محضری

بسیار از خانم‌ها هنگام حضور در محضر برای خواندن خطبه عقد تمایل دارند از مانتوهای مجلسی استفاده کنند. این مانتو به رنگ سفید، شیری و کرمی موجود است. هنگام دوخت از تور و گیپور استفاده زیادی می‌شود تا جلوه مانتو زیباتر شود.

مطالب دیدنی:  برای مراسم عقد چی بپوشیم؟ انواع لباس عقد

مانتو مدل آستین پلیسه‌دار

آستین پلیسه‌دار

این مانتو در قسمت آستین و جیب دارای تکه دوزی حریر پلیسه بوده و دو جیب پاکتی دارد. تن خور لباس فری سایز بوده و با قزن بسته می‌شود.

مانتو مدل عبایی

مانتو مدل عبایی

جنس این مدل به خاطر اینکه تن خور زیبایی داشته باشد از کریشه می‌دوزند. نوع آستین سرخود بوده و مناسب برای مهمانی‌های دوستانه است.

مانتو مخمل

مانتو مجلسی مخمل

استفاده از مخمل یک لباس زنانه شیک بدست می‌دهد. این لباس استایل مجلسی داشته و دارای پولک دوزی برای جلوه بیشتر در قسمت بالای لباس است.

مانتو مجلسی ساتن براق

مانتو مجلسی ساتن براق

وقتی برای خرید لباس به فروشگاه می‌روید، جنس ساتن بسیار چشمگیر است. این لباس به دلیل نوع پارچه باید آستین‌هایی سرخود داشته باشد و شستشوی لباس در دمای 30 درجه انجام می‌شود.

مانتو مجلسی مدل کُت

مانتو مجلسی مدل کُت

مدل کت برای انواع فرم‌های بدنی بسیار جذاب است. یقه این لباس معمولا هفت بوده و جنس را ساتن انتخاب می‌کنند. تن خور لباس چسبان بوده و استایلی رسمی و غیر رسمی دارد.

مطالب دیدنی:  شیک ترین لباس‌های مجلسی پوشیده باحجاب ترند 1401

مانتو مدل آستین چاک دار

مانتو مدل آستین چاک دار

یقه مدل مانتو آستین چاک‌دار عموما گرد بوده و تن خوری آزاد دارد. این مدل  از نوع مانتو جلو باز بوده و دارای بند تزئینی در قسمت سر آستین است.

مانتو مجلسی کمربنددار

مانتو مجلسی کمربنددار

مانتو که کمربند دار است، معمولا بلند دوخته می‌شود. این لباس رسمی و تن‌خوری آزاد دارد. این مانتو دارای چاک، کمربند و سر آستین پاکتی است.

مانتو مجلسی گلدار

مانتو مجلسی گلدار

طرح روی قسمت بالاتنه پشت و سرشانه گلدار بوده، به این صورت که پارچه گلدار انتخابی را روی لباس وصل می‌کنند. آستین سه ربع و قد مانتو بلند است. این مدل مانتو پیلی دار بوده و با قزن بسته می‌شود.

مانتو مجلسی جدید جیب پاکتی

مانتو جیب پاکتی

جنس این مدل مانتو را از لنین انتخاب می‌کنند و استایلی راحت دارد. این مانتو دارای جیب پاکتی مدل پستچی بوده که به وسیله دو بند به بدنه اصلی دوخته شده است. انتهای جیب با حلقه‌های فلزی تزئین شده و مانتو در قسمت پشت ژیله دارد.

مانتو با گل‌های برجسته

مانتو با گل‌های برجسته

این مانتو زیبا و خاص مناسب افراد خوش سلیقه است. معمولا برای رویه مانتو از حریر استفاده می‌شود و روی این حریر در قسمت آستین و پایین مانتو گل‌های برجسته دوخته می‌شود.

مانتو دانتل دوزی

مانتو مجلسی دانتل دوزی

مانتو مدل مجلسی که با دانتل و گیپور کار شود بخاطر ظرافت و زیبایی که دارد، بسیار پر طرفدار خواهد بود. از رنگ‌های روشن برای مراسم نامزدی و عقد و از رنگ‌های تیره در مجالس رسمی استفاده می‌شود. این مانتوها را معمولا آستردار می‌دوزند.

مطالب دیدنی:  20 ایده جذاب برای ست بوت و مانتو

مانتو زنانه کتی لنین کرم چهارخانه بی تک B Tak

مانتو زنانه کتی لنین کرم چهارخانه بی تک B Tak

این مدل مانتو کتی زنانه از جنس لنین بوده و یقه آن انگلیسی است. همچنین این کت دارای دو جیب در قسمت جلو بوده و نحوه بسته شدن آن به وسیله دکمه می‌باشد.

مانتو زنانه کوتاه پشت پیلی دار سبز روشن طیفو Teefo

مانتو زنانه کوتاه پشت پیلی دار سبز روشن طیفو Teefo

این مانتو کوتاه با تنخور آزاد و رنگ سبز زیبایی که دارد مناسب‌ترین مانتو زنانه برای استایل کژوال بوده و جنس آن نیز کرپ می‌باشد.

مانتو زنانه زنبوری مشکی مدنا Modena

مانتو زنانه زنبوری مشکی مدنا Modena

این مانتو کتی زنانه با طرح شش ضلعی شیک و زنبوری و جنس ژاکارد انتخابی شیک و لاکچری بوده که به استایل شما جانی دوباره می‌بخشد.

مانتو زنانه مغزی دوزی مشکی مدنا Modena

مانتو زنانه مغزی دوزی مشکی مدنا Modena

مانتو زنانه مدنا دارای یقه برگردان، تنخوری استاندارد (standard Fit) و از جنس ژاکارد بوده و مناسب استایل‌های شیک و رسمی می‌باشد.

مانتو زنانه سفید مدنا Modena

مانتو زنانه سفید مدنا Modena

این مدل مانتو با طراحی خاص خود به ویژه در قسمت سر آستین و در قسمت یقه یکی از لاکچری‌ترین مانتوهای ترند امسال بوده و با پوشیدن آن استایلی منحصر به فرد را تجربه خواهید کرد.

مانتو زنانه کتی قرمز الارا Elara

مانتو زنانه کتی قرمز الارا Elara

مانتو کتی به رنگ قرمز با یقه برگردان دارای دو جیب در قسسمت جلو و کمربند بوده از از جنس کرپ دوخته شده است.

مانتو بلند ترکیبی لینن ناریان

مانتو بلند ترکیبی لینن ناریان

مانتو بلند از برند ناریان دارای تنخوری زیبا، دوختی ساده و در عین حال زیبا و شیک می‌باشد که رنگ آبی روشن آن، گزینه‌های زیادی برای ست کردن پیش روی شما قرار می‌دهد.

مانتو زنانه جین کوتاه آبی تیره رویال جینز Royal Jeans

مانتو زنانه جین کوتاه آبی تیره رویال جینز Royal Jeans

مانتوهایی از جنس جین به خصوص مدل‌های کوتاه و زاپ‌دار آن اولین انتخاب هر دختری بوده و به همراه یک شلوار جین و کفش کتانی استایلی بی‌نظیر را برای شما خلق می‌کند.

مانتو زنانه کتی مخمل کبریتی سبز آبی زیگ بل Zigbell

مانتو زنانه کتی مخمل کبریتی سبز آبی زیگ بل Zigbell

مانتو کتی با جنس مخمل کبریتی از لوکس‌ترین مدل‌های مانتو بوده و همچنین این مانتو به واسطه جیب‌های زیبا کار شده در جلو و یقه برگردان جلوه‌ای بسیار شیک و زیبا دارد.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو شومیزی شیک و جذاب امسال

مانتو زنانه کتی آبی روشن White Label

مانتو زنانه کتی آبی روشن White Label

این مدل مانتو کتی زنانه دارای اپل در قسمت سرشانه‌ها و دارای الیاف فلزی براق در بافت پارچه برای زیبایی هرچه تمام‌تر می‌باشد.

بانوی شیک پوش ایرانی

خرید مانتو یکی از دغدغه‌های اصلی بانوان است. به خصوص اگر در جستجوی مدل مانتو مجلسی باشند. تنوع مدل مانتو بسیار زیاد بوده و هر شخصی می‌تواند مدل مناسب خود را انتخاب کند. بسیاری از عروس خانم‌ها حتی در روز عقد ترجیح می‌دهند مانتو مخصوص آن روز را بر تن کنند. نظر شما چیست؟ شما چه مدل مجلسی می‌پسندید؟ لطفا نظرات خود را برای ما بنویسید.

 

منبع : gabriellearruda

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *