معرفی بهترین رنگ مو برای آقایان

یکی از دغدغه‌های اصلی آقایان، پدید آمدن اولین تارهای سفید و خاکستری میان موهایشان می‌باشد. این مسئله را می‌توان یکی از سنتی‌ترین و دیرینه‌ترین دلیل تمایل آن‌ها به رنگ کردن موهایشان دانست.

ولی خوشبختانه، ترندهای رنگ موی آقایان در سالیان اخیر، بسیار از مفاهیم ساده و پایه‌ای صنعت زیبایی را تغییر داده‌ است. یکی از آن‌ها، انقلاب دیدگاه‌ در زمینه رنگ کردن مو میان آقایان است. این روزها، مردان هم لاین‌های اختصاصی خود را در صنعت زیبایی داشته و اجرای مدل‌های گوناگون رنگ مو نیز، یکی از برجسته‌ترین مسائل پیش رو است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

در نتیجه تمامی این تحولات، امروزه شاهد خودنمایی انواع و اقسام مدل‌‌ها و تکنیک‌های رنگ مو در زمینه مد و فشن آقایان هستیم. خدمات رنگ مو در اغلب آرایشگاه‌های مردانه ارائه شده و آقایان می‌توانند به‌راحتی از آن بهره‌مند شوند. در ادامه می‌خواهیم انواع بهترین رنگ مو برای آقایان را به شما معرفی کنیم، پس همراه ما باشید.

انتخاب بهترین رنگ مو برای آقایان

آقایان چگونه می‌توانند رنگ موی مناسب خود را انتخاب نمایند؟

انتخاب بهترین رنگ مو برای آقایان، مهم‌ترین اصل در عرصه رنگ موهای مردانه می‌باشد. بر کسی پوشیده نیست که تطابق رنگ انتخابی با مدل مو، سن، استایل و … از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. با این تفاسیر انتخاب رنگ موی مناسب، به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

دلیل رنگ کردن موهایتان چیست؟

دلیل رنگ کردن موهایتان چیست؟

در اولین قدم جهت رانتخاب بهترین رنگ مو برای آقایان، بهتر است از خود بپرسید که چرا می‌خواهید موهای خود را رنگ نمایید؟ علت اصلی و هدف نهایی از رنگ کردن موها، مهم‌ترین نقش را در انتخاب رنگ موی مناسب اجرا می‌کند. به‌عنوان مثال، درصورتی که دوست دارید صرفا سفیدی موهای خود را بپوشانید، تناژ رنگ‌های طبیعی بهترین انتخاب برای شما می‌باشند.

چنانچه علاقه دارید لایت‌های جذاب و مردانه‌ای داشته باشید، انتخاب طیف رنگ‌هایی که 2 الی 3 درجه روشن‌تر از موهای طبیعی شما باشند، بهترین پیشنهاد به حساب می‌آیند. ولی اگر از آن دسته اشخاصی هستید که اهل ریسک و انتخاب گزینه‌های منحصربه‌فرد هستند، دنیای زیبایی به شما خوش آمد می‌گوید. از انواع مدل‌های هایلایت و دکلره تا رنگ موهای فانتزی آبی و یخی، همه‌چیز در اختیار شما قرار دارد.

کافی است درمورد استایل شخصی خود و توقعتان از رنگ مو، با کارشناس متخصص رنگ مو در آرایشگاه مشورت کنید.

بلندی و مدل موهای خود را مد نظر قرار دهید

بلندی و مدل موهای خود را مد نظر قرار دهید

این مسئله بیشتر برای کسانی است که قصد دارند از هایلایت و تکنیک‌ها خاص رنگ مو استفاده کنند. درصورتی که موهای کوتاهی دارید و می‌خواهید به دنبال ترند رنگ‌های یخی و خاکستری بروید، مش سوزنی یا کلاهی انتخابی کم‌نظیر برای شماست. ولی اگر موهای نسبتا بلندی دارید، می‌توانید به هایلایت‌های فویلی و بالیاژها هم فکر کنید.

از تاثیر سن و سال و استایل غافل نشوید

از تاثیر سن و سال و استایل غافل نشوید

واقعیت این است که استایل ما با افزایش سن و ورود به برهه‌های گوناگون زندگی دستخوش تحولات بی‌شماری می‌شود. در این بین، رنگ مو تاثیر بسیار زیادی بر حالت چهره شما دارد.

رنگ موی مناسب، می‌تواند شما را جوان‌تر یا پیرتر از حالت معمول جلوه دهد. حتی می‌تواند تناژ پوستی‌ شما را هم تحت‌تاثیر قرار داده و موجب تیره‌تر یا روشن‌تر به نظر رسیدن پوست شما شود. با این تفاسیر، پیشنهاد می‌شود انتظارات خود از رنگ مو را با استایل و نیازهای خود هماهنگ کنید.

چنانچه دوست دارید جوان‌تر از حالت معمول به نظر برسید، بهتر است روی سری رنگ‌های طبیعی و تیره حساب باز نمایید. این رنگ‌ها پوست صورت شما را روشن‌تر از حالت عادی نشان داده و سبب می‌شود کم سن و سال‌تر از حالت معمول به نظر برسید. ولی در صورتی که به دنبال تغییری بزرگ و هیجان انگیز می‌گردید، بهتر است رنگ‌های روشن و هایلایت‌های زیبا را روی  موهای خود امتحان نمایید.

بهترین رنگ مو برای آقایان

بهترین رنگ مو برای مردان

پس از آنکه با توجه به فاکتورهای ذکر شده توانستید بهترین رنگ مو برای مردان را بیابید، زمان انتخاب نوع رنگ مو می‌باشد. رنگ‌های مردانه بیشتر به صورت کیت، فوم یا کرم‌های آماده ارائه می‌شوند. اینجاست که اهمیت انتخاب مدل و برند رنگ در زمینه رنگ موی آقایان به چشم می‌آید. به همین دلیل، بهتر است با انواع بهترین رنگ مو برای مردان سبزه، سفید و … و همچنین ویژگی‌های اختصاصی هرکدام آشنا شوید:

بهترین شماره رنگ مو برای آقایان

بهترین شماره رنگ مو برای آقایان

​رنگ مو مردانه مشکی 120 میلی لیتری VITAMOL به دلیل داشتن پروتئین گندم، جهت جلوگیری از ریزش و سفیدی مو، آلوئه ورا، جهت تقویت و ترمیم موها و آبرسان، روغن هسته انگور، جهت نرم کنندگی و از بین بردن شوره سر و روغن نارگیل، جهت تقویت و درخشندگی مو در فرمولاسیون خود، بهترین شماره رنگ مو برای آقایان محسوب می‌شود.

رنگ موهای کیت‌دار

رنگ موهای کیت‌دار

کیت‌های رنگ مو، بیشتر به شکلی طراحی شده‌اند که سفیدی موها را بپوشانند. قدرت رنگ پذیری موهای سفید از موهای عادی بسیار کم‌تر است. به همین دلیل به‌راحتی رنگ نمی‌گیرند یا رنگ خود را در مدت زمان بسیار کمی از دست می‌دهند. ولی کیت‌های رنگ مو، دارای مواد شیمیایی مخصوصی بوده که موهای سفید را آماده پذیرش رنگدانه می‌نمایند. در صورت انتخاب کیت رنگ مو، دیگر نیاز نیست نگران سفیدی موها باشید.

از دیگر مزایا و معایب قابل توجه کیت رنگ مو، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاربری بسیار ساده‌ای داشته و تمامی افراد می‌توانند از آن در خانه استفاده نمایند. جهت این کار، کافی است مطابق دستورالعمل بروشور عمل نمایید.
  • بسیار سریع عمل کرده و در کم‎ترین زمان ممکن، رنگ موهای شما را تغییر می‌دهند.
  • متاسفانه کیت‌ها در مقابل مزایای بسیاری که فراهم می‌کنند، کاتالوگ بسیار محدودی دارند. در حقیقت تنوع کیت‌های رنگ مو بسیار پایین بوده و بیشتر آن‌ها در طیف رنگ‌های تیره و طبیعی دسته‌بندی می‌شوند.

قیمت انواع رنگ مو با کیفیت و ملزومات آن

 

رنگ موهای تدریجی

رنگ موهای تدریجی

به منظور یکی دیگر از انواع رنگ موهای مردانه، می‌توان به مدل کرمی یا تدریجی اشاره نمود. این مدل خاص از رنگ مو، بیشتر دارای یون‌های نقره بوده که در اثر قرارگیری در معرض آفتاب، موجب تغییر رنگ موها می‌شود.

پس از استفاده از این مدل رنگ مو، هرچه بیشتر در معرض آفتاب قرار بگیرید، شدت رنگ افزایش یافته و موهای شما تیره‌تر می‌شود. همچنین، هربار که این کرم را به موهای شما بمالید نیز، موها رنگ تیره‌تری به خود می‌گیرند. درنتیجه استفاده از رنگ موهای تدریجی، ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب برای موهای است.

نحوه استفاده از رنگ موی تدریجی بسیار راحت می‌باشد. کافی است مقداری از آن را مثل ژل مو، روی تار موهای خود بمالید و منتظر بمانید.

  • بعد از مصرف رنگ موی تدریجی، نیازی به شستشوی دوباره موهای خود ندارید.
  • انتخاب خوبی برای رنگ کردن فوری و خانگی موی آقایان محسوب می‌شود.
  • آنها تاثیر موقتی داشته و پس از چندبار شستشو از بین می‌روند.

بهترین شامپو رنگ مو آقایان

بهترین شامپو رنگ مو آقایان

شامپو رنگ‌های مردانه، یکی از پرفروش‌ترین و مشهورترین انواع رنگ موی مخصوص آقایان در بازار لوازم آرایشی بهداشتی به شمار می‌روند. شامپو رنگ، تنوع زیادی داشته که انواع سلیقه و نیازهای گوناگون را پوشش می‌دهد.

از پوشاندن سفیدی مو تا رنگساژهای فانتزی، شامپو رنگ انتخابی همه‌کاره برای شماست. جهت بهره‌مندی از مزایای فوق‌العاده شامپو رنگ، کافی است مدل مناسبی از این محصول را انتخاب نمایید. استفاده از شامپو رنگ، همان‌گونه که از نامش پیداست، کار بسیار ساده‌ای است. همچون شامپو، آن را روی موهای خود بمالید و چند دقیقه ماساژ داده تا تمامی قسمت‌های مو را پوشش بدهد. در مدت زمان بسیار کمی، موهای شما را رنگ می‌نماید.

انتخاب برند مناسب رنگ مو برای آقایان

انتخاب برند مناسب رنگ مو برای آقایان

پس از آنکه رنگ مدنظر را انتخاب کردید، باید به دنبال انتخاب برند مناسب باشید. از معروف‌ترین برندهای رنگ موی مردانه در انواع گوناگون، می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

کیت رنگ موی مردانه ویانا

کیت رنگ موی مردانه ویانا

اگر به دنبال محصولی برای رنگ کردن سریع موهایتان در خانه هستید، این کیت رنگ مو انتخاب عالی برای شما است. این کیت، محصولی از برند ایرانی ویانا است که از خصوصیات بارز آن می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • قدرت پوشش بسیار بالایی دارد و در کمترین زمان ممکن موهایتان را رنگ می‌کند.
  • این کیت از نظر رنگ بندی، در سری طبیعی تولید و عرضه شده است.
  • ویانا ضد حساسیت است و مانع از واکنش‌های آلرژیک تنفسی و پوستی می‌شود.
  • این محصول فرمولاسیون بسیار ایمنی دارد و فاقد مواد شیمیایی مضر مانند آمونیاک است.

رنگ موی تدریجی های اسپیدی

رنگ موی تدریجی های اسپیدی

رنگ‌های اسپیدی، یکی از باکیفیت‌ترین انواع رنگ موهای تدریجی محسوب می‌شوند. این برند کره‌ای، با به کارگیری فناوری‌های به‌روز دنیا، محصولی بسیار مرغوب را روانه بازار نموده است که ویژگی‌های خاص آن شامل موارد زیر می‌باشد:

  • رنگ‌های اسپیدی دارای نرم کننده بوده و مانع از خشک شدن تار موهای شما می‌شود.
  • مواد آبرسان به کار رفته در این کرم مو، تار موهای شما را به صورت عمقی هیدراته نموده و از بدحالتی و وز شدن آن‌ها ممانعت می‌کند.
  • فاقد مواد شیمیایی مثل پارا فنیلین دی آمین بوده و سلامت موهای شما را تضمین می‌نماید.
  • پس از مصرف این کرم مو، نیازی به آبکشی و شستشوی دوباره آن‌ها نیست.

رنگ موی تدریجی هیدرودرم

رنگ موی تدریجی هیدرودرم

هیدرودرم برندی ایرانی بوده که محصولات بسیار عالی در زمینه مراقبت‌های پوست و مو تولید و ارائه می‌نماید. از جدیدترین محصولات این برند، می‌توان به کرم رنگ موی تدریجی آقایان اشاره نمود که مزایای بسیار خوبی را فراهم کرده است و بهترین رنگ مو برای آقایان به شمار می‌آید:

  • قدرت توزیع رنگ این محصول بسیار بالا بوده و به راحتی تمامی قسمت‌های مختلف موهای شما را پوشش می‌دهد.
  • خاصیت رنگ دهی هیدرودرم عالی بوده و در کم‌ترین زمان ممکن رنگ موهای شما را تغییر می‌دهد.
  • درخشندگی و طراوت بی‌نظیری به موهای شما می‌بخشد.
  • خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی هیدرودرم، از زبری و خشکی تار موها پس از فرایند رنگ گذاری جلوگیری مس‌نماید.
  • افزون بر افزایش حجم مو، حالت پذیری آن‌ها را هم افزایش می‌دهد.

مطالب پربازدید:  بهترین مدل ریش مردانه برای فرم‌های مختلف صورت

 

عناصر به کار رفته در فرمولاسیون بهترین رنگ مو برای آقایان از برند هیدرودرم عبارتند از:

  • پروتئین ابریشم
  • عصاره طبیعی گیاهان
  • ویتامین E
  • پانتنول

 

منبع : lorealparisusa

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *