بهترین برند ضد آفتاب ایرانی و خارجی برای داشتن پوستی سالم

یکی از عوامل اثرگذار در زیبایی افراد، داشتن پوست سالم است. جدا از جلوه ظاهری؛ پوست وظیفه حفاظت از بدن در مقابل ورود میکروب‌ها را هم بر عهده دارد. به همین خاطر بسیاری از محصولات مراقبت از پوست توسط پزشکان آزمایش و تست می‌شوند.

در فصل تابستان استفاده از ضد آفتاب بسیار اهمیت دارد تا از پوست‌تان در برابر اشعه‌های ناخواسته و مضر آفتاب محافظت شود. با وجود تنوع رنگی و محصولات موجود در بازار انتخاب بهترین ضد آفتاب های ایرانی و خارجی سخت می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

به‌همین‌دلیل در این مقاله به معرفی بهترین برند ضد آفتاب خواهیم پرداخت و از هر کدام محصولاتی را معرفی می‌کنیم تا براساس شرایط و خواص هر یک، مناسب‌ترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید که از پس چالش انتخاب بهترین ضد آفتاب بربیاید.

ضد آفتاب برند اوریفلیم، بهترین برند ضد آفتاب خارجی

ضد آفتاب برند اوریفلیم، بهترین برند ضد آفتاب خارجی

اگر بخواهیم به نمونه برند باکیفیت و محبوب در بازار اشاره کنیم، یکی از نمونه‌های بارز آن برند اوریفلیم خواهد بود. محصولات این برند به‌علت خاصیت حفاظتی بالا در برابر خورشید شناخته می‌شوند. همچنین تاثیرگذاری اوریفیلم بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. البته قیمت ضدآفتاب‌های اوریفلیم نسبت به ضدآفتاب‌های ایرانی بالاتر است و به نسبت آن کیفیت بهتری نیز دارد.

ضد آفتاب رنگی SPF30 اوریفلیم مدل The One

ضد آفتاب رنگی SPF30 اوریفلیم مدل The One

ضد آفتاب اوریفلیم را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب‌های موجود در بازار معرفی کنیم. این ضد آفتاب محصولی از کشور سوئد است که با انواع پوست سازگاری دارد. همچنین از دیگر ویژگی‌های بارز این ضد آفتاب می‌توان به قابلیت محافظت از پوست در برابر هر نوع آلودگی اشاره کنیم. این ضد آفتاب به صورت رنگی تهیه شده است، به‌طوری‌که لکه‌های روی پوست را می‌پوشاند و پوستی صاف و یکدست را به شما هدیه می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های بارز ضد آفتاب اوریفلیم می‌توان قابلیت اصلاح منافذ پوست و همچنین مقاومت در برابر تعریق را نام برد. علاوه‌بر افزایش درخشندگی پوست، با تمام خواصی که دارد پوست شما را بی‌نقص و کامل نشان خواهد داد و برای تمامی خانم‌ها بسیار موثر است.

ضد آفتاب برند پرودرما

ضد آفتاب‌های برند پرودرما با ویژگی لکه‌بری قوی شناخته می‌شوند که در کنار آن داشتن رنگ دانه‌های طبیعی و کاور پوست این محصول را به محصولی منحصر‌به‌فرد تبدیل می‌کند. بنابراین، می‌توان گفت ضد آفتاب‌های برند پرودرما علاوه‌بر حفاظت از پوست، زیبایی را نیز برای شما به ارمغان می‌آورند.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پرودرما

کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پرودرما

برای معرفی بهترین مارک ضد افتاب از نظر پزشکان به‌عنوان یکی از گزینه‌های قوی می‌‌توان به کرم ضد آفتاب پرودرما اشاره کنیم. از جمله خواص این ضد آفتاب شامل مواردی همچون عدم داشتن پارابن، خاصیت حفاظتی در برابر اشعه‌های خطرناک و تامین رطوبت و نرمی در کنار لطافت پوست می‌شود.

این ضد آفتاب برای آرایش نیز کاربرد دارد. بنابراین، در هزینه خرید لوازم آرایشی بهداشتی تاثیر مناسبی خواهد گذاشت. این کرم حاوی کمپلکس مواد مرطوب‌کننده است که این ترکیبات موثر روی جلوگیری از خشکی پوست تاثیرگذار اس. همچنین  با ترک‌خوردگی پوست مقابله می‌کند و سبب حفظ لطافت و زیبایی پوست می‌شود.

ضد آفتاب برند آردن

در ضد آفتاب‌های این برند از چربی‌های شیمیایی استفاده نشده است و محصولات متنوع این برند متناسب با همه نوع پوست تولید و به بازار عرضه می‌شوند. پس می‌توان از این محصولات حفاظت کاملی را انتظار داشت که از پیری زودرس و همچنین بیماری‌های پوستی جلوگیری کند.

کرم ضد آفتاب SPF35 آردن اکسپرتیج Ardene Expert Age

کرم ضد آفتاب SPF35 آردن اکسپرتیج Ardene Expert Age

در جایگاه یکی از بهترین ضد آفتاب روشن کننده ایرانی، ضد آفتاب SPF35 آردن اکسپرتیج بسیار خوشنام است. از جمله مواردی که دلیل این خوشنامی است، می‌توان به به ترکیباتی در جهت کاهش چروک پوست و همچنین افزایش روشن کنندگی اشاره کرد که در کنار این قابلیت پخش و جذب مناسب را نیز دارد. در نتیجه یک ترکیب فوق‌العاده را با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست رقم خواهد زد.

صاحب برند ضد آفتاب‌های آردن کشور ایران است. همچنین باتوجه‌به حساسیت بانوان سرزمینمان این ضد آفتاب در جهت کاهش تیرگی و از بین بردن لک‌های پوستی که در اثر قرار گرفتن در در مقابل آفتاب بروز پیدا می‌کنند، فرموله شده است.

ضد آفتاب برند الارو

اگر پوست حساسی دارید و باید برای انتخاب ضد آفتاب زمان زیادی را صرف کنید، یکی از بهترین گزینه‌های پیشنهادی برای شما تولیدات برند الارو است. با استفاده از این محصولات با اطمینان خاطر از پوست خودتان مراقبت کنید و علاوه‌بر حفاظت پوست، تغذیه و رطوبت لازم را نیز به پوستتان هدیه دهید.

کرم ضد آفتاب SPF50 الارو Ellaro مدل Teinte Claire

کرم ضد آفتاب SPF50 الارو Ellaro مدل Teinte Claire

برای معرفی بهترین ضد آفتاب فرانسوی، کرم ضد آفتاب SPF50 الارو دارای خصوصیات لازم است که ادامه محتوا را به بررسی آنها اختصاص خواهیم داد. این کرم ضد آفتاب از پوست به طور کامل محافظت خواهد کرد. محتوای این کرم شامل سبومین SB12 با خاصیت آنتی‌باکتریال می‌شود که از بروز و تشدید آکنه نیز جلوگیری خواهد کرد. همچنین به‌طور به‌خصوصی برای پوست‌های چرب موثر و کاربردی است.

قیمت انواع ضدافتاب رنگی و بی رنگ برند و باکیفیت

 

فلوئید ضد آفتاب SPF30 الارو Ellaro مدل Non Whitening

فلوئید ضد آفتاب SPF30 الارو Ellaro مدل Non Whitening

این ضد آفتاب تولیدی از فرانسه، متناسب با پوست‌های حساس تولید شده است. از ترکیبات این ضد آفتاب می‌توان عصاره شیرین بیان و ویتامین سی را نام برد. همچنین ترکیبات فلوئید ضد آفتاب  خواصی مانند ضد التهاب بودن و روشن کنندگی پوست را به همراه دارند. این ضد آفتاب را می‌توان برای دور چشم استفاده کرد  و دارای بافت سبکی است که بدین سبب سریع جذب پوست می‌شود.

مطالب مرتبط:  معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب الارو؛ آیا الارو سبب لک صورت می‌شود؟

 

ضد آفتاب برند ایزدین

از دیگر برند‎های معتبر که به داشتن ضد آفتاب‌هایی با کیفیت بالا معروف است می‌توان به برند ایزدین اشاره کرد. تولیدات این برند علاوه‌بر خاصیت حفاظتی، ضد چروک نیز هستند که برای محیط‌های مختلف بازدهی مناسبی خواهد داشت.

کرم ضد آفتاب SPF50 ایزدین Isdin مدل Fusion Water 5 Daily

کرم ضد آفتاب SPF50 ایزدین Isdin مدل Fusion Water 5 Daily

به‌عنوان یکی از بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست لک دار، کرم ضد آفتاب SPF50 ایزدین پیشنهاد مناسبی است، زیرا بر پایه آب تولید شده است و در کنار آن خاصیت چروک و آنتی اکسیدانی دارد. این ضد آفتاب مناسب برای استفاده برای دور چشم است و جذب سریع به پوست آن را به محصولی منحصر‌به‌فرد تبدیل کرده است.

ضد آفتاب برند دکتر سی تونا

محصولات ضد آفتابی این برند شامل ترکیباتی حفاظتی در برابر اشعه‌های خورشید و آلوگی‌ها هوا است که به‌صورت ویژه برای داشتن پوستی شفاف و شاداب تعبیه شده‌اند. همچنین برخلاف بسیاری از ضد آفتاب‌ها دارای فرمالاسیون‌های سبک و غیر‌چسبان هستند که به‌راحتی جذب پوست می‌شوند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 دکتر سی تونا فارماسی

کرم ضد آفتاب دکتر سی تونا فارماسی

این ضد آفتاب از محصولات کشور ترکیه جزو بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست خشک و حساس است که به‌عنوان محافظت‌کننده برای خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد. همچنین از پوست در برابر شعله‌های UVB و UVA مراقب‌های لازم را می‌کنند و از پیری و لک شدن پوست نیز جلوگیری خواهند کرد.

ضد آفتاب برند زیاجا

ضد آفتاب‌های برند زیاجا درصد بالایی از ویتامین سی را دارند که خاصیت آنتی‌اکسیدانی را نیز همزمان در جهت حفاظت از پوست ارائه می‌دهند. این ضد آفتاب‌ها به‌صورت ویژه‌ای از پوست در مقابل آفتاب سوختگی و همچنین بیماری‌های ناشی از تابش خورشید نیز بسیار قوی عمل می‌کنند.

کرم ضد آفتاب ضد لک ویتامینه SPF‌50 زیاجا Ziaja

کرم ضد آفتاب ضد لک ویتامینه SPF‌50 زیاجا Ziaja

کرم ضد آفتاب و ضد لک ویتامینه از جمله بهترین ضد آفتاب خارجی پوست چرب و حساس است که ترکیبات بسیار مفیدی از جمله ویتامین e، پرو ویتامین ب ۵، ویتامین c و آنتی اکسیدان‌ها را در خود دارد. این محصول از تغییر رنگ لایه اولیه پوست جلوگیری کرده و از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت می‌کند. ضد آفتاب زیاجا بدون رنگ بوده و در برابر آب و تعریق مقاوم است. همچنین از بروز حساسیت در انواع  پوست جلوگیری خواهد کرد.

ضد آفتاب برند سان سیف

این برند به‌ نسبت دارای اثر محافظتی بالایی است که همواره رطوبت پوست را نیز حفظ می‌کند. همچنین از پوست در برابر عوامل آلوده کننده مختلف نیر مراقبت خواهد کرد. محصولات برند سان سیف حتی بعد از عرق صورت و شست‌وشو نیز کارایی فوق‌العاده‌ای دارد.

کرم ضد آفتاب کرم پودری SPF‌50 سان سیف Sunsafe مدل Anti Ageing

کرم ضد آفتاب سان سیف Sunsafe مدل Anti Ageing

این مدل ضد آفتاب کرم پودری مناسب برای انواع پوست است و از آن در برابر آلودگی‌های محیطی و اشعه‌های خورشید مراقبت می‌کند. همچنین این کرم سبب رفع چین و چروک‌های سطحی پوست و بازسازی سلول‌ها می‌شود. ضد آفتاب سان سیف دارای ترکیبات موثر روشن کننده‌ است. این ترکیبات نقطه قوتی برای زیبایی و لطافت پوست شما در کنار مراقبت از آن محسوب می‌شود.

ضد آفتاب برند اون

اون یکی از محبوب‌ترین و بهترین برند ضد آفتاب محسوب می‌شود که بر‌اساس دستاورد‌های علمی ساخته شده است. همچنین در گذر زمان محبوبیت بیشتری را توانسته به‌دست بیاورد. از‌جمله خواص فوق‌العاده ضد آفتاب‌های برند اون می‌توان به ترکیباتی همچون سیلیس و انواع ویتامین‌های E و A اشاره کرد که خروجی بسیار مناسبی را برای شما به همراه خواهد داشت.

کرم ضد آفتاب مینرال SPF30 اون

کرم ضد آفتاب مینرال SPF30 اون

کرم ضد آفتاب مینرال اون محصولی از کشور فرانسه است که به صورت اختصاصی برای بزرگسالان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ضد آفتاب فیلترهای مینرال را دارد و از بهترین گزینه‌ها برای پوست‌های خشک و حساس محسوب می‌شود. این محصول به علت داشتن آنتی اکسیدان‌ها از بافت پوست در مقابل اشعه‌های خطرناک خورشید و همچنین آلودگی‌های محیطی مراقبت خواهد کرد.

از دیگر نکات مهم درباره این ضد آفتاب این است که در تایم کمی جذب پوست می‌شود. این جذب بالا آن را به محصولی محبوب بین مصرف کنندگان تبدیل کرده است. علاوه‌بر آن، در برابر آب و رطوبت مقاومت دارد و با کاهش کیفیت مواجه نخواهید شد.

ضد آفتاب برند مای، بهترین برند ضد آفتاب ایرانی

ضد آفتاب برند مای

برند مای یکی از برند‌های معروف و محبوب در زمینه تولید و عرضه محصولات ضد آفتاب است. این برند با استفاده از فناوری‌های پیشرفته و تحقیقات علمی، محصولات باکیفیت و با بازدهی بالایی را به بازار عرضه می‌کند. ضدآفتاب‌های برند مای دارای فرمولاسیون‌های منحصر‌به‌فرد و حاوی عوامل محافظتی قوی در برابر اشعه‌های خطرناک است.

مطالب پربازدید :  مضرات ضد آفتاب؛ عوارض استفاده از کرم ضد آفتاب

 

پوستی درخشنده با شناخت بهترین برند ضد آفتاب

استفاده از بهترین برند ضد آفتاب در تابستان ضروری است و انتخاب برند مناسب می‌تواند در حفاظت از پوست تاثیر به‌سزایی بگذارد. در صنعت برتر ضد آفتاب همه تولیدکنندگان ضد آفتاب‌هایی با ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد ارائه می‌دهند که امنیت و حفاظت درست از پوست را تضمین می‌کند. در این مقاله سعی کردیم شما را با انواع برندهای معتبر ضد آفتاب تا با انتخاب مناسب‌ترین آنها برای پوستتان از آن در برابر عوامل مختلف حفاظت لازم را به جا بیاورید.

 

منبع : wsj

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *