15 مدل لگ زنانه ترند 2023

در حال حاضر ما شاهد بازگشت دوباره شلوارهای لگ به دنیای مد هستیم. مدل لگ زنانه در نسخه‌های جدیدی دوباره طراحی می‌شوند و رضایت بسیاری از زنان را جلب کرده است. این شلوارها برای استفاده روزمره و حتی مهمانی‌ها نیز مناسب بوده و می‌توانید طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از آنان را در کمد و کشوی لباس‌های خود داشته باشید. ما در این مقاله 15 مدل ترند لگ 2023 را در کنار هم گرد آورده‌ایم. پس اگر به دنبال خرید لگ مناسب با سلیقه خودتان هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

لگ زنانه چیست؟

اگر نمی‌دانید لگ زنانه چیست، باید بگوییم که این شلوارها فوق العاده راحت بوده و اجازه حرکت‌های بسیاری را به شما خواهند داد، بدون این که نگران باز شدن درزها یا پاره شدن آن‌ها باشید. بنابراین با بدنتان سازگار می‌شوند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

انواع لگ زنانه ترند سال 2023

این لباس زنانه شیک در تمام طول سال ترند بوده و بستگی به این دارد که شما می‌خواهید کدام لگ زنانه را برای پوشیدن در آب و هوای متفاوت انتخاب کنید. موقعیت‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با پوشیدن لگ، احساس راحتی کنید. برای مثال هنگام یوگا، هنگام دویدن، بیرون رفتن و مواردی دیگر. لگ‌های ترند سال 2023 شامل موارد زیر است:

لگ‌های باشگاهی طرح دار

نمونه‌ای از لگ باشگاهی سفید طلایی پوست ماری

این لگ زنانه همانند مدل قبلی برای استفاده در باشگاه فوق العاده است. تنها تفاوت این مورد با مورد قبلی طرح دار بودن آن است که انتخاب آن بستگی به سلیقه شما خواهد داشت. به افراد با اندام پر توصیه می‌شود که از لگ‌های ساده استفاده کنند و افراد لاغر اندام نیز می‌توانند به راحتی از مدل‌های طرح‌دار استفاده کنند.

لگ‌های باشگاهی ساده

نمونه‌ای از لگ باشگاهی بژ

لگ‌های باشگاهی دارای انواع مختلفی بوده که یکی از دیگری زیباتر خواهند بود. آن‌ها به یکی از محبوب‌ترین شلوارها برای زنان در باشگاه تبدیل شده‌اند.

مدل لگ زنانه چرم

نمونه‌ای از لگینگ چرم مشکی

شاید این مدل از سایر مدل‌های لگ زنانه جذاب‌تر باشد. استفاده از پارچه چرم همیشه جذابیت‌های زیادی را به استایل شما اضافه می‌کند. لگینگ چرم نیز برای استایل‌های کژوال عالی بوده و بهترین گزینه برای پوشیدن در فصول پاییز و زمستان است.

تنها باید به این نکته توجه کنید که نگهداری از لگینگ چرم ممکن است کمی دشوارتر از سایر موارد باشد، زیرا احتمال پوسته پوسته شدن وجود خواهد داشت.

لگ با طرح‌های چاپی

نمونه‌ای از لگ با طرح‌های چاپی

لگ‌های دارای طرح‌های چاپی تنوع بسیار بالایی داشته و می‌توانند پاسخگوی هر تقاضایی باشند. این لگ‌ها مشابه فیشنت، از جنس فلامنت با کیفیت ساخته می‌شوند و در ایجاد روحیه شاد تاثیر به سزایی خواهند داشت.

لگ دارای چاک در دمپا

نمونه‌ای از لگینگ زنانه دارای چاک در دمپا

این لگ زنانه گزینه بسیار خوبی برای استایل کردن با کتانی زنانه و بوت‌ها بوده و دارای چاکی جذاب در قسمت دمپا است. لگ دارای چاک می‌تواند استایل افراد قد بلند را جذاب‌تر از همیشه کند.

لیست قیمت ترندهای لگینگ زنانه

 

لگ‌های دارای رنگ‌های خنثی

نمونه‌ای از لگ‌های دارای رنگ خنثی

ممکن است بیش‌تر افراد تجربه پوشیدن شلوار لگ زنانه به رنگ مشکی را داشته باشند، اما شلوار‌های لگ تهیه شده از رنگ‌های خنثی در حال حاضر یکی از زیباترین ترندها محسوب می‌شوند. این لگ‌ها نیز به اندازه لگ‌های مشکی همه‌کاره خواهند بود.

لگ‌های رکابدار

نمونه‌ای از لگ‌های رکابدار

اخیرا لگینگ‌های رکابدار محبوبیت زیادی در بین خانم‌ها پیدا کرده‌اند. این مدل‌ها دارای قسمتی به صورت حلقه‌ای هستند که در اطراف پاشنه‌های پا قرار گرفته و لگ را به دور پا محکم می‌کنند. برای دویدن و فعالیت های ورزشی سنگین گزینه‌ای عالی به شمار می‌روند.

لگ‌های دارای کمربند

نمونه‌ای از لگ‌های دارای کمربند

یکی دیگر از پرطرفدارترین‌های مدل لگینگ زنانه، مدل‌های دارای کمربند بوده که دارای فاق بلندی هستند و با استفاده از کمربند به دور کمر محکم می‌شوند. از این لگ‌ها می‌توانید در استایل اسمارت کژوال و حتی مجلسی استفاده کنید.

لگ‌های فاق بلند

نمونه‌ای از لگینگ زنانه فاق بلند سرمه‌ای

از این لگ زنانه می‌توانید در استایل‌های ورزشی و استایل کژوال استفاده کنید. دکمه‌هایی تزیینی قرار گرفته روی این لگ جزییات جذابی به آن بخشیده‌اند و تن خور چسبان آن استایل‌تان را فوق العاده خواهد کرد.

نیم لگ زنانه

نمونه‌ای از نیم لگ زنانه

این مدل برای فصل تابستان و شروع گرما عالی بوده و در باشگاه می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نیم لگ را می‌توانید به همراه تاپ و کتانی‌های ورزشی بپوشید. نیم لگ‌ها دارای طول متفاوتی هستند و طول آن‌ها می‌تواند از بالای زانو تا زیر زانو متغیر باشد.

لگ‌های یک سره (بادی)

نمونه‌ای از لگ‌های یک سره (بادی)

اگر شما هم در ست کردن لگ‌ها با لباس‌های بالاتنه خود دچار سردرگمی می‌شوید، این لگ زنانه برای شما طراحی شده است. شما حتی می‌توانید با پوشیدن یک پالتو مشکی زنانه یا بلیزر روی این مدل لگ‌ها، استایلی زیبا برای خارج از خانه در فصل سرد زمستان داشته باشید.

لگ‌های جیب دار

نمونه‌ای لگ‌های دارای جیب

این لگ برای ورزش بسیار مناسب بوده، انعطاف پذیر و راحت است. جیبی که روی این لگ‌ها طراحی شده است برای قرار دادن گوشی یا سایر موارد مناسب خواهد بود.

لگ زنانه براق

نمونه‌ای از لگ زنانه براق

این لگ‌ها به دلیل برخورداری از ظاهری براق و درخشان ترند بوده و برخلاف چرم‌های طبیعی که دارای ظاهری براق هستند، نگهداری از آنان نیز آسان‌تر خواهد بود. لگ زنانه مدل براق را به راحتی می‌توانید در ماشین لباس‌شویی انداخته و نگران پوسته پوسته شدنشان نیز نباشید.

لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن

نمونه‌ای از لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن

این لگ زنانه با خاصیت ضد عرق و ضد حساسیتی که داشته برای استفاده روزانه و فعالیت‌های ورزشی مناسب بوده و تن خوری چسبان دارد. کمر پهن این لگ سبب جمع شدن قسمت کمرتان شده و استایل‌تان را زیبا می‌کند. از این لگ در استایل پرپی و یا استایل بامبر استفاده نکنید.

لگینگ ورزشی ملانژ 

لگینگ ورزشی ملانژ 

این مدل لگ زنانه با طرح ملانژ قابلیت ست شدن با انواع استایل ورزشی را دارد.

نیم لگ زنانه نخی مشکی 

نیم لگ زنانه نخی مشکی 

این مدل بخاطر مدل نیم لگ خود و جنس 100% نخی که دارد انتخابی مناسب برای استایل‌های ورزشی تابستانه می‌باشد.

لگینگ زنانه طوسی روشن 

لگینگ زنانه طوسی روشن 

استفاده از متریال پلی‌امید و الاستن در تولید این لگ و همچنین رنگ خنثی آن این مدل را به یکی از پر طرفدارترین مدل‌های لگ زنانه بدل کرده است.

لگینگ زنانه ورزشی Slim

لگینگ زنانه ورزشی Slim

این مدل لگینگ دارای قسمتی بدن‌نما بوده و طرفداران بسیاری را به خود اختصتص داده است.

لگینگ زنانه ورزشی مسی رنگ

رفتن به ابتدای گالری تصاویر لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن

رنگ این مدل لگینگ زنانه آن را انتخابی مناسب برای استایل‌های جسورانه کرده است.

لگینگ زنانه نخی کمر پهن 

لگینگ زنانه نخی کمر پهن 

جنس نخی این لگ راحتی باورنکردنی و آزادی عمل بسیاری به شما می‌دهد.

مطالب مرتبط :  راهنمای خرید کفش ورزشی مناسب

لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن برمودا 

لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن برمودا 

جنس این مدل لگینگ از 82% میکروفیبر و 18% الاستان بوده و حالت کشسانی بیسار خوبی برای انجام تمرینات ورزشی دارد.

لگینگ زنانه فاق بلند 

رفتن به ابتدای گالری تصاویر لگینگ زنانه فاق بلند

فاق بلند و طراحی دکمه در قسمت جلویی این مدل لگ آن را به یک انتخاب شیک برای افراد با استایل غیر اسپرت تبدیل کرده است.

لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن آنتی سلولیت

لگینگ زنانه ورزشی کمر پهن آنتی سلولیت

لگینگ زنانه نخی

نمونه‌ای از لگینگ زنانه نخی

اگر می‌خواهید برای خرید لگینگ اقدام کنید، لگینگ‌های نخی به دلیل تهیه شدن از الیاف نخ 100% بهترین گزینه برای تمام فصول خواهند بود.

 

منبع : cntraveler

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “25 مدل لگ زنانه جدید ترند سال 2023

  1. بهروز گفت:

    طرح آبی رنگ رو من خیلی دوست دارم خانوم ها آبی انتخاب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *