آموزش محو کردن خط چشم با مداد و براش

خط چشم یکی از ملزومات اصلی آرایش مجلسی و غلیظ بوده ولی شاید بخواهید آرایشی ملایم و طبیعی داشته باشید که خط چشم حالت برجسته نداشته باشد و حالت محو داشته باشد و با طبیعی‌ترین حالت ممکن چشمانتان را زیباتر کنید. البته دیگر آرایش غلیظ طرفداران خود را از دست داده و آرایشی ملایم که حالت طبیعی دارد طرفداران بیشتری پیدا کرده است. اغلب بانوان تمایل دارند زیباتر به نظر برسند ولی در حالی که این زیبایی حالتی طبیعی داشته باشد و اغراق آمیز نباشد.

محو کردن خط چشم یکی از کارهایی است که می‌تواند به چشم‌های شما حالت بسیار طبیعی‌تری ببخشد و از این جهت بهتر است سعی نمایید این کار را به بهترین شکل ممکن انجام بدهید. در این مقاله شما را با دو روش طرز کشیدن خط چشم محو آشنا می‌کنیم. محو کردن میکاپ یکی از تکنیک‌هایی است که سبب می‌شود صورت شما طبیعی‌تر جلوه نماید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

محو کردن خط چشم با دو ترفند

محو کردن خط چشم با دو ترفند

محو نمودن خط چشم یکی از تکنیک‌های میکاپ برای طبیعی‌تر جلوه دادن چشم‌ها می‌باشد. در واقع خط چشم یکی از ملزومات آرایش بوده و بخاطر اینکه بتوانید آرایش ملایم‌تر و طبیعی‌تری داشته باشید نیاز است آن را مقداری محو نماید و برای انجام این کار باید یک سری از تکنیک‌ها را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که آرایش‌های غلیظ دیگر طرفداران زیادی نداشته و افراد کمتری از این سبک‌های آرایشی استفاده می‌کنند و امروزه آرایش‌هایی در میان بانوان رواج پیدا کرده است که مثل مدل خط چشم محو طبیعی بوده و اغراق آمیز و زننده نباشد.

کشیدن خط چشم برای بانوانی که مهارت بالایی در این کار ندارند بسیار کاری سخت و مشکل است ولی اگر در ابتدای راه هستید می‌توانید خط چشم را به صورت معمولی کشیده و سپس آن را محو نمایید.

خط چشم محو با مداد

آموزش نحوه رسم خط چشم محو با مداد

یکی از روش‌هایی که می‌توانید خط چشم محو بکشید خط چشم محو با مداد می‌باشد. غالبا بعد از اینکه آرایش چشم‌ها تمام شد خط چشم می‌کشند تا چشم حالتی واضح‌تر و مشخص‌تری داشته باشد و برای کمرنگ کردن این خط اول باید خط چشم را رسم نموده و بعد سایه چشم بزنید. برای کشیدن یک خط چشم محو زیبا باید مراحل زیر را طی کنید :

  1. اول یک خط چشم نازک و چسبیده به ناحیه مژه روی پلک خود کشیده و به کمک براش آرایشی زاویه‌دار خط چشم را به سمت بالا محو نمایید تا حالت مشخصی نداشته باشد.
  2. مقدار کمی از مداد قهوه‌ای روی استخوانی پلک زده و سعی نمایید آن را خیلی تمیز با خط چشم ترکیب کنید.
  3. برای این که خط چشم شما تمیز‌تر شود می‌توانید گوشه چشم را با استفاده از یک پد به دقت تمیز نمایید.

کشیدن خط چشم محو با براش

آموزش کامل کشیدن خط چشم محو با براش

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن خط چشم کمرنگ برای خود بکشید استفاده کردن از براش بوده که برای این کار بهترین انتخاب می‌تواند استفاده کردن از خط چشم ژله‌ای باشد.

  1. برای خط چشم محو با براش کافی است مقداری از خط چشم را بر روی براش زاویه‌دار ریخته و تا حد امکان خط چشم خود را نزدیک به مژه با استفاده از براش کشیده و سعی کنید خط طبیعی چشم را دنبال کنید و تا جایی که امکان دارد بین مژه‌ها را پر نمایید.
  2. این کار شما سبب شده تا یک خط محو و بسیار باریک روی چشم‎‌های شما شکل بگیرد.
  3. گوشه چشم‌ها را هرگونه که دوست دارید بکشید.
  4. در آخر از فرمژه و ریمل استفاده کرده و سعی کنید با انتخاب‌های درست مژه‌های جذاب‌تر و بهتری داشته باشید.
  5. برای این که ریمل شما حالت طبیعی‌تری پیدا کند می‌توانید ریمل را از ریشه به سمت بالا با یک حرکت لرزشی روی مژه‌ها بزنید.

قیمت انواع محصولات آرایش چشم برند و اورجینال

 

خط چشم محو اسموکی

خط چشم محو اسموکی از محبوب ترین مدل های خط چشم

در انجام این مدل آرایش نوع براش یا برس استفاده شده برای اعمال سایه چشم بسیار اهمیت بالایی دارد. لازم بوده در انتخاب این نوع سایه دقت بسیاری به خرج دهید.

مطالب دیدنی:  ترفندهای آرایشی بزرگ نشان دادن چشمها

 

زیرسازی در آموزش خط چشم محو اسموکی

زیرسازی در آموزش خط چشم محو اسموکی

رنگ پایه چشم برای داشتن یک آرایش طولانی و بی‌عیب و نقض مهم است و سایه چشم شما را دست نخورده نگه می‌دارد. می‌توانید از پرایمر سایه چشم هم استفاده نمایید.

استفاده از مداد داخل چشم

استفاده از مداد داخل چشم

برای برجسته نمودن سایه چشم اسموکی از یک مداد سیاه داخل چشم استفاده کرده تا با این کار چشم درشت‌تر و خط مژه‌ها نیز حجیم‌تر دیده شود.

خط چشم محو با سایه

خط چشم محو با سایه

در این مدل نیاز است که اول خط چشم را اعمال کرده زیرا ماهیت سایه چشم محو است و بدون رسم خط چشم، چشم‌ها بی‌حال و بی‌روح به نظر می‌رسد.

مطالب کاربردی:  آموزش نحوه آرایش چشم برای عینکی ها مانند یک آرایشگر حرفه‌ای

 

زدن سایه چشم

زدن سایه چشم

ابتدا روی پلک بالایی خود در ناحیه استخوان ابرو یک سایه چشم روشن به جهت شقیقه‌های خود بزنید و با برس سایه چشم گنبدی به صورت ضربه‌ای پخش کنید.

یک سایه چشم تیره بر روی قسمت پایین چشم در امتداد مژه در گوشه بیرونی چشم بزنید.

برای ایجاد فاصله میان سایه چشم روشن و تیره ، یک سایه چشم به رنگ متوسط ​​را روی خط چشم خود بمالید و رنگ تیره را در خط مژه پایین خود فید کنید.

با استفاده از رنگ سایه چشم شاینی و براق ، در برجسته‌ترین قسمت ابرو و گوشه داخلی چشم‌های خود برجسته‌سازی کنید.

زدن دوباره خط چشم روی سایه

زدن دوباره خط چشم روی سایه

با استفاده از خط چشم یک خط رسم کرده تا عمق مرموزی به ظاهر شما اضافه شود. برای آماده کردن هرچه بهتر مژه‌های خود برای ریمل ، یک ریمل مراقبت کننده و تغذیه کننده به خطوط پایین و بالای مژه‌های خود بمالید. در مرحله بعدی، ریمل زده تا ظاهر دودی نفس‌گیر شما کامل شود.

بهترین روش‌ها برای محو کردن خط چشم

مطالب پربازدید:  آموزش صفر تا صد آرایش محو و زیبا برای انواع صورت‌ها

 

کمرنگ کردن آرایش به ویژه کمرنگ کردن خط چشم می‌تواند باعث طبیعی‌تر جلوه دادن چشم‌های شما گردد از این جهت بهتر است سعی داشته باشید با استفاده از یکی از روش‌های گفته شده این کار را انجام داده و در نهایت آرایش طبیعی‌تری داشته باشید. توجه داشته باشید استفاده از لوازم آرایش باکیفیت اولین و مهمترین فاکتور در آموزش آرایش بوده به همین دلیل توجه داشته باشید که لوازم آرایشی و بهداشتی خود را از مراکز معتبر تهیه نمایید.

 

منبع : lorealparisusa

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *