کاتالوگ انواع رنگ موی زیتونی

یکی از رنگ‌های خاصی که مورد علاقه افراد بسیاری قرار دارد، رنگ موی زیتونی است که دارای طیف رنگ‌های متفاوتی خواهد بود. برندهای مختلفی در جهان وجود دارند که در کاتالوگ‌های خود از این رنگ برخوردار هستند. اما میزان روشن یا تیره بودن موها بستگی به سلیقه افراد مختلف دارد.

در حال حاضر دنیای مد پیشرفت زیادی داشته و روش‌های بسیار متفاوتی برای رنگ کردن موها به وجود آمده است که نسبت به مدل‌های قدیمی و یکدست، ظاهری زیباتر به شما خواهند داد. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به رنگ سبز علاقه دارید و مایل هستید طیف‌های رنگی زیتونی را روی موهای خود تجربه کنید، ما در این مقاله به بررسی انواع این رنگ مو می‌پردازیم و امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رنگ زیتونی را چگونه باید توصیف کرد؟

رنگ زیتونی را چگونه باید توصیف کرد؟

این رنگ یکی از رنگ‌هایی بوده که از ترکیب رنگ‌های سبز، زرد و سایر رنگ‌های تیره به دست آمده است. رنگ موی زیتونی همیشه آرامش خاصی را در چهره افراد به وجود می‌آورد. چرا که از گذشته و در طول تاریخ زیتون را نماد صلح و رنگ برگرفته از این گیاه را نماد آرامش و آسودگی خاطر دانسته‌اند. رنگ زیتونی به راحتی با سایر رنگ‌ها ست می‌شود و ترکیبی دلنشین را به وجود خواهد آورد.

رنگ زیتونی به دلیل تیره بودن، معمولا با رنگ قهوه‌ای ملایم اشتباه گرفته می‌شود، اما باید دقت کنید که رنگ مو زیتونی، قرمزی موجود در سایر رنگ‌ها نظیر قهوه‌ای و مسی را ندارد و نجات بخش افرادی است که از قرمز شدن موهای خود در هنگام رنگ کردن آن‌ها می‌ترسند.

این رنگ مو در گذشته معمولا بین خانم‌هایی که سن بالاتری داشتند و به دنبال پوشاندن سفیدی موهای خود بودند، رایج‌تر بود، اما هم اکنون همه افراد با سن کم و زیاد از طرفداران رنگ زیتونی هستند و آن را با رنگ‌های دیگری همچون بلوند و دودی ترکیب می‌کنند.

انواع رنگ مو زیتونی را بشناسید

رنگ زیتونی را می‌توان دقیقا همان رنگ زیتون نارس یا رنگ زیتون رسیده و سبز تیره در نظر گرفت. حتی می‌توان با ترکیب این رنگ با سایر رنگ‌ها نظیر رنگ عسلی، دودی، شنی و … رنگ موهای بی‌نظیر به دست آورد. رنگ‌های روشن‌تر ممکن است نسبت به رنگ‌های تیره‌تر کمی گرم‌تر به نظر برسند و اجرای آن‌ها روی مو کمی دشوارتر از رنگ‌های تیره باشد.

رنگ موی دودی زیتونی

مدل موی دودی زیتونی روشن

مدل موی دودی زیتونی تیره

برای افرادی که به دنبال تغییری چشمگیری هستند به طوری که سبب شود جوان‌تر به نظر برسند، رنگ موی دودی زیتونی بهترین گزینه در بین طیف رنگ‌های زیتونی خواهد بود. این رنگ مو بی عیب و نقص است و نیاز به توجه و مراقبت بسیاری نیز خواهد داشت. دوام رنگ‌های دودی و زیتونی معمولا کم‌تر از سایر رنگ‌هاست و بهتر است از برندهای خوب و با کیفیت بالا استفاده کنید.

کاهش تعداد دفعات شستشو با شامپوهای معمولی و استفاده از شامپو خشک، همچنین استفاده از براق کننده محافظ مو از سایر راه‌های افزایش طول عمر موهای زیتونی است. اگر قصد دارید که این رنگ مو را بدون هیچ گونه دکلره روی موهای خود اجرا کنید، باید توجه داشته باشید که رنگ تیره‌تری نسبت به رنگ‌های دکلره به دست خواهد آمد، اما از زیبایی این رنگ موی زیتونی به هیچ وجه کاسته نخواهد شد.

خودآموز شوید:  با آموزش خواندن کاتالوگ رنگ مو برای همیشه از آرایشگرها بی نیاز شوید

بالیاژ زیتونی

مدل موی بالیاژ زیتونی تیره

مدل موی بالیاژ زیتونی روشن

بالیاژ تکنیکی در رنگ کردن موها است که در آن رنگ جدید تنها چند درجه از موهای طبیعی شما روشن‌تر خواهد بود و به صورت یکپارچه با موهای طبیعی‌تان ترکیب خواهد شد. به دلیل سرد بودن رنگ زیتونی، بالیاژ زیتونی می‌تواند جذابیت چهره شما را دو چندان کند و سبب جوان‌تر به نظر رسیدن شما شود.

موهای بالیاژ شده نسبت به موهای هایلایت شده، دارای دوام بیش‌تری هستند و تا چندین ماه می‌توانید با خیال آسوده و بدون شارژ مجدد این رنگ موی زیتونی را روی موهای خود داشته باشید.

مشاهده قیمت انواع رنگ موی ترند و اورجینال باکیفیت

بلوند زیتونی

اسکارلت جوهانسون و رنگ موی بلوند زیتونی

مدل رنگ موی بلوند زیتونیموهای بلوند در تمامی طول تاریخ طرفداران بسیاری داشته است و هیچ وقت هم طرفداران خود را از دست نخواهد داد. رنگ بلوند زیتونی برای افرادی مناسب است که به گرم بودن موهای بلوند و به قرمزی یا نارنجی زدن موهای بلوند علاقه‌ای ندارند و به دنبال موهای بلوند بدون قرمزی هستند. برای اجرای این رنگ مو معمولا نیاز به دکلره مو است و شما می‌توانید از رنگ مو گپ بلوند زيتونی روشن استفاده کنید.

مطالب دیدنی:  اسکارلت جوهانسون با 20 مدل موی جذاب

رنگ مو زیتونی عسلی

تیلور سوییفت و رنگ موی زیتونی عسلی

رنگ موهای عسلی معمولا رنگ‌هایی گرم هستند که درون آن‌ها قهوه‌ای روشن، بلوند و حتی قرمز به چشم می‌خورد. اما ترکیب رنگ مو زیتونی عسلی، ترکیبی بی‌نظیر است که زیبایی رنگ عسلی و خنثی بودن و سردی رنگ زیتونی را نیز به همراه دارد. این رنگ موی زیتونی مخصوص سخت پسندانی است که هر نوع قرمزی در موها رضایتشان را از بین خواهد برد.

مش زیتونی روی موی مشکی

مدل موی مش زیتونی تیره روی موی مشکی

مدل موی مش زیتونی روشن روی موی مشکی

چندین سال است که تکنیک مش روی موها بسیار رواج یافته است و هنوز هم طرفداران خاص خود را دارد. برای اجرای رنگ زیتونی روی موهای مشکی، در ابتدا باید قسمت‌هایی از مو را که می‌خواهید رنگ کنید، جدا کرده و دکلره کنید. زیرا رنگ زیتونی روی موهای روشن بهتر اجرا می‌شود و روی موهای مشکی رنگ اصلی و مورد نظرتان را به دست نخواهد داد. هم رنگ زیتونی روشن و هم رنگ زیتونی تیره را می‌توانید روی موهای مشکی خود مش کنید و این امر به سلیقه شما بستگی خواهد داشت.

مش زیتونی روی موی قهوه‌ای

مدل موی مش زیتونی روی موی قهوه‌ایاین مدل رنگ مو همانند مش زیتونی روی موی مشکی است، با این تفاوت که موی پایه باید به رنگ قهوه‌ای باشد. افرادی که خود موی قهوه‌ای ندارند، برای اجرای این مدل رنگ موی زیتونی روی موهای خود، در ابتدا نیازمندند که موهای خود را قهوه‌ای کنند. بدون شک می‌توان گفت که این رنگ یکی از جذاب‌ترین رنگ‌های زیتونی است.

رنگ موی بلوند زیتونی روشن

رنگ موی بلوند زیتونی روشن
رنگ موی بلوند، می‌تواند هر سایه و تناژی رو به خودش بپذیرد و یه ترکیب عالی و زیبا را ایجاد کند. یکی از ترکیب‌های جذاب و زیبا که ترند این روزها نیز هست، رنگ موی بلوند زیتونی روشن بوده که برای انواع رنگ پوست سفید و روشن مناسب می‌باشد. خانم‌هایی با رنگ پوست تیره و سبزه، بهتر است که از بلوندهای تیره‌تر برای ترکیب زیتونی استفاده کنند.

زیتونی قهوه‌ای روشن

مدل موی زیتونی قهوه‌ای روشنرنگ‌های طیف قهوه‌ای رایج‌ترین رنگ مو میان افراد هستند و این رنگ‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به سلیقه و رنگ پوست شما می‌توانند انتخاب شوند. رنگ موی زیتونی روشن برای پوست‌های روشن و سفید فوق‌العاده خواهد بود.

مطالب دیدنی:  انواع رنگ موی نسکافه‌ای و راهنمای انتخاب رنگ نسکافه‌ای

رنگ زیتونی دودی تیره

رنگ زیتونی دودی تیرهبرای به دست آمدن این رنگ مو به موارد زیر نیاز دارید.

پایه مو : دکلره پایه ۸  شستشو با شامپو ضد زردی

زیتونی پایه ۷  یک چهارم تیوپ

زیتونی پایه ۶  نصف تیوپ

دودی پایه ۶  یک چهارم تیوپ

واریاسیون سبز  دو سانت

اکسیدان ۶ درصد

زیتونی قهوه‌ای تیره

مدل موی زیتونی قهوه‌ای تیرهاین رنگ موی زیتونی بدون دکلره موها و ترس از آسیب رساندن به آنان، قابل اجرا خواهد بود. این رنگ مو برخلاف باور عمومی سبز نیست، بلکه رنگی قهوه‌ای بوده که در زیر نور آفتاب ممکن است به سبزی بزند.

ترکیب رنگ موی دودی زیتونی خاکستری

ترکیب رنگ موی دودی زیتونی خاکستری
معمولا رنگ زیتونی را با انواع تناژهای خاکستری و دودی ترکیب می‌کنند تا هایلایت زیباتری را به وجود آورند و رگه‌های سبز بین زمینه دودی، خودش را بهتر نشان می‌دهد.

رنگ موی زیتونی مناسب چه رنگ پوستی است؟

قبل از هر چیز باید بدانید که پوست شما دارای ته رنگ گرم است یا ته رنگ سرد؟ برای این‌که متوجه شوید که دارای چه ته رنگی هستید، کف دست خود را روبروی صورتتان بگیرید و به رگ‌های دست و مچ خود نگاه کنید. اگر رگ‌های شما آبی یا بنفش هستند، شما دارای ته رنگ سرد بوده و اگر رگ‌های شما مایل به سبز بودند، شما دارای ته رنگ گرم هستید. اگر هم نمی‌توانید که انتخاب مشخصی بین این دو گزینه داشته باشید، باید بگوییم که شما دارای ته رنگ خنثی خواهید بود.

به گفته برخی از آرایشگران رنگ‌هایی مثل رنگ موی زیتونی که جزو رنگ‌های سرد به شمار می‌روند، برای افرادی که ته رنگ سرد دارند، مناسب‌تر خواهند بود. برخی از متخصصان استایل نیز به خانم‌هایی که دارای ته رنگ‌های سرد هستند، توصیه می‌کنند که با استفاده از آرایش، چهره خود را از حالت خسته یا بی روح نجات دهند. در ادامه ما به بررسی کاتالوگ انواع رنگ‌های زیتونی برای مو خواهیم پرداخت.

مطالب دیدنی:  معرفی بهترین رنگ مو برای پوست سبزه

شما کدام نوع از رنگ موی زیتونی را می‌پسندید؟

رنگ زیتونی از آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌ها بوده و محبوبیت بسیاری در حوزه‌های مختلف مد و استایل پیدا کرده است. ما در این مقاله سعی کردیم که شما را با انواع رنگ موی زیتونی آشنا کرده و کاتالوگ این رنگ را بررسی کنیم.

اگر شما این مدل رنگ مو را تجربه کرده‌اید یا دوست دارید در آینده تجریه کنید و حتی ترکیب رنگ موی شنی و زیتونی را ببینید، خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در ادامه برای ما نشر دهید. نظرات شما می‌تواند به سایر افراد در انتخاب رنگ موی مناسب کمک کند.

 

منبع : mykaleidoscope

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *