بهترين کرم پودر

یافتن بهترین کرم پودر برای پوست کار آسانی نیست. علاوه بر این جستجوی تناژی که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد، نیز چالش بزرگ دیگری است. حتی اطمینان از این‌که واقعاً با نوع پوست شما سازگار است یا خیر نیز می‌تواند کار انتخاب را سخت کند. در ادمه با ما همراه باشید تا با بهترین برندهای کرم پودر در صد سال گذشته برای تمام پوست‌ها را به شما معرفی کنیم. چه به دنبال پوشش کاملی باشید و چه به دنبال آرایش لایت، لیست بهترین کرم‌ پودر‌های خارجی به شما احساس اعتماد به نفس و ظاهری درخشان خواهد داد.

بهترین کرم پودر

کرم پودر لدورا

داشتن پوستی شاداب، صاف، یکدست و بدون چین و چروک نقش مهمی در جذابیت چهره دارد. با استفاده از این محصول آرایشی می توانید به راحتی لکه ها، برآمدگی ها و منافذ روی صورت را بپوشانید. کرم پودر لدرورا L’dora پوششی طبیعی، مات و نرم روی صورت ایجاد می‌کند و به دلیل بافت سبکی که دارد، برای مدت طولانی روی پوست می‌ماند و از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند و به دلیل داشتن SPF25 از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند. پرتوهای مضر کلاژن موجود در این محصول خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد و روند پیری پوست را کند می‌کند. یکی دیگر از مواد تشکیل دهنده کرم پودر لدورا گلیسیرین است که پوست را نرم و لطیف نگه می‌دارد و آن را به یکی از پرطرفدارترین کرم پودرها تبدیل می‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کرم پودر لورال

کرم پودر لورال

لورال L’Oréal شرکت آرایشی فرانسوی است که دفتر مرکزی آن در پاریس است. لورال بزرگترین شرکت لوازم آرایشی جهان است و فعالیت هایی خود را در زمینه محصولات رنگ مو، محصولات مراقبت از پوست، محصولات محافظت در برابر آفتاب، لوازم آرایشی، عطر و مراقبت از مو توسعه داده است. کرم پودر لورال یکی از کرم پودرهای پرکاربرد برای هر نوع پوستی است و همه نوع محصولی از کرم پودر مات برای پوست‌های چرب گرفته تا کرم پودر برای پوست‌های خشک را شامل می‌شود.

لیست قیمت کرم پودر اورجینال

کرم پودر مک

کرم پودر مک

این شرکت کانادایی به طور رسمی در سال 1985 به عنوان تولید کننده لوازم آرایشی و هنری راه اندازی شد. کرم پودر مک MAC Studio Fix Fluid که برای پوست‌های معمولی طراحی شده است و پوششی سبک و کامل را ارائه می‌دهد که بسیار طولانی است. کرم پودر مک روی پوست احساس سنگینی نمی‌کند و اجازه می‌دهد منافذ پوست شما به سادگی نفس بکشند. کرم پودر مک باعث نمی‌شود صورت شما بی روح به نظر برسد و برای مدت طولانی روی آن باقی می‌ماند.

کرم پودر استی لادر

کرم پودر استی لادر

اگر می‌خواهید یک پوشش عالی و سریع داشته باشید، به کرم پودری نیاز دارید که کاور بیشتری ارائه دهد و این همان کاری است که کرم پودر استی لادر انجام می‌دهد. فرمول این‌ کرم‌پودر همه چیز را از آکنه گرفته تا قرمزی صاف می‌کند. کرم پودر استی لادر یکی از قوی‌ترین کرم پودرها برای صاف و یکدست کردن پوست است و با بافت سبک و نرمش کاملا مناسب آرایش روزانه است. کرم پودر استی لادر دوامی 24 ساعته دارد و در برابر شرجی و رطوبت نیز مقاوم است.

کرم پودر میبلین

کرم پودر میبلین

میبلین یک شرکت آمریکایی چندملیتی لوازم آرایشی، مراقبت از پوست، عطر و مراقبت شخصی است که در شهر نیویورک مستقر است. این شرکت در سال 1914 در شیکاگو تأسیس شده است و در واقع زیرمجموعه شرکت لوازم آرایشی فرانسوی لورال است. کرم پودر میبلین مورد اعتمادترین و همه کاره‌ترین دوست زیبایی شماست! در کمتر از یک دقیقه چهره شما را یکدست و شاداب می‌کند و سرشار از فواید حاشیه‌ای دوست‌داشتنی پوست مانند آبرسانی بیشتر و پالایش منافذ است. از مات‌کننده تا مرطوب‌کننده، پوشش کامل تا رنگ‌آمیزی، کرم پودر میبلین را به یکی از پرفروش‌ترین کرم پودر در صد سال گذشته تبدیل کرده است.

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس

کرم پودر نارس، کرم پودری سبک است که به پوست شما ظاهری جذاب و مات شما می‌بخشد. کرم پودر نارس پوشش بسیار تاثیرگذار و در عین حال فوق‌العاده سبک و ظاهری فوق‌العاده طبیعی دارد. کرم پودر نارس بدون چربی است و منافذ را مسدود نمی‌کند و یکی از محبوب‌ترین کرم پودرهای سال‌های اخیر است.

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر های هدی بیوتی در چندین فرمول مختلف موجود است. بنابراین می توانید گزینه ای را پیدا کنید که تقریباً برای هر نوع پوستی مناسب است. فونداسیون‌های مایع Huda Beauty معمولاً همه کاره‌ترین هستند. بسته به نوع و مواد تشکیل‌دهنده، آنها می‌توانند برای پوست‌های معمولی، خشک، چرب و یا مختلط کار کنند. کرم پودر استیکی هدی بیوتی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روزانه است. آنها در یک لوله چرخشی شبیه به رژ لب عرضه می‌شوند و دارای فرمول کرم سبک وزنی هستند. کرم پودرهای هدی بیوتی طیف تناژ چشمگیری ارائه می‌دهند و کار پیدا کردن رنگ متناسب با پوستتان را برای شما آسان می کنند.

کرم پودر دوسه

کرم پودر دوسه

دوسه Doucce در نیویورک توسط دو مدیر مد و زیبایی با هدف فرصت دادن به زنان و هنرمندان در سراسر جهان برای کشف فردیت خود تاسیس شد. اگرچه دوسه در نیویورک متولد شده است، اما نام آن از کلمه فرانسوی “douce” الهام گرفته شده است که به معنای نرم و ظریف است. کرم پودر دوسه دارای یک پوشش درخشان هیدراته و سالم برای داشتن ظاهری شیک و عالی در هر موقعیتی است. کرم پودر دوسه بی‌شک یک کرم پودر عالی برای هر نوع پوستی است و حتی اگر پوست خشک، پیر یا دهیدراته دارید، کرم پودر دوسه با اطمینان خاطر پوست صورت شما را مرطوب کرده و شاداب نگه می دارد.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *