مدل مانتو کتی

همه می‌دانند که مدل مانتو کتی چیست؟ اما نمی‌دانند چگونه این لباس را به درستی استایل کنند. مانتو از مهم‌ترین آیتم‌های زنانه است که طرح رنگ و مدل آن تاثیر زیادی بر جذابیت دارد. مانتوهای کتی جز پرطرفدارترین مانتوها در بین خانم‌ها در طی چند سال اخیر به شمار می‌روند که بسیار پرکاربرد هم هستند.

شما هر زمان که مانتوهای کتی را برای پوشیدن انتخاب کنید از شیک بودن استایلتان مطمئن هستید. زمانی که صحبت مانتوهای کتی به میان می‌آید، عده‌ای فقط استایل‌های رسمی به ذهنشان می‌آید. اما مانتوهای کتی قابلیت استایل کردن برای موقعیت‌های مختلف را به‌خوبی دارند. در ادامه به ۲۵ نوع استایل مانتو کتی‌های لاکچری می‌پردازیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل مانتو کتی لنین سوزن دوزی شده

مانتوی لنین سوزن دوزی شده همراه با شلوار مخمل مشکی و تاپ سفید

پارچه‌های لنین سوزن دوزی شده معمولا برای لباس‌های سنتی به کار می‌رود، اما زمانی که به‌عنوان یک مانتو کتی جدید کوتاه همراه با شلوار مخمل سیاه ساده و یک تاپ سفید پوشیده شود، استایل فوق لاکچری و بسیار خاصی را برای مهمانی مراسمات می‌سازد.

استایل سنتی با مانتو کتی

مانتو کتی داری حاشیه سنتی همراه با کیف و شلوار ست

مانتوهای کتی از کت و شلوارها الهام گرفته شده‌است. شاید به نظر بیاید که با استایل سنتی همخوانی ندارد، اما زمانی که مانتوهای کتی با حاشیه‌های سنتی ترکیب می‌شوند، فقط یک شلوار و کیف ست نیاز ندارند تا یک استایل نیمه‌رسمی خارق‌العاده ایجاد کند.

کت و شلوار همراه با جلیقه

کت و شلوار و جلیقه سرمه‌ای زنانه

کت و شلوار و جلیقه در تن آقایان استایلی فوق‌العاده شیک و رسمی می‌سازد. فقط کافی است این استایل را با یک پارچه خنک و یک رنگ خاص امتحان کنید. مطمئنا از شیک بودن و لاکچری بودن آن بسیار تعجب خواهید کرد.

استایل خیره‌کننده

مانتوی پروانه‌ای رنگ آبی صوتی همراه با شلوار پارچه‌ای سفید

برای داشتن یک استایل خیره‌کننده تنها کافی است شلوار مام فیت پارچه‌ای سفید را همراه با یک مانتو کتی پروانه‌ای شکل با ترکیب رنگ آبی و صورتی کمرنگ امتحان کنید. بدین گونه با مانتو کتی جدید ۱۴۰۲ استایل بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد.

ست کردن مانتوی کتی آینه دوزی شده

مانتو آینه دوزی بنفش همراه با تاپ و شلوار سفید

پارچه‌های آینه دوزی شده معمولا برای مانتو کتی مجلسی لاکچری کاربرد فوق العاده‌ای دارد. تعجب خواهید کرد که این پارچه با یک رنگ بنفش روشن همراه با شلوار سفید می‌تواند چه ترکیب شیکی را برای مهمانی‌های بسازد.

کت و دامن

کت و دامن خاکی‌رنگ

دامن عضو جدایی‌ناپذیر از استایل‌های شیک است. حال شما یک مانتو کتی طرح دار جدید را همراه با دامن کلوش همجنس خود ست کنید. مطمئن باشید برای هر کاری رفتن به مهمانی، رفتن به خرید، دیدار یک دوست از آن استفاده خواهید کرد.

استایل کلاسیک

مانتوی سفید کتی ساده

اگر طرفدار استایل‌های کلاسیک و بسیار لاکچری هستید. پس شلوار راسته پارچه‌ای کرم را همراه با مانتو کتی ساده سفید شال همرنگ شلوارتان امتحان کنید. برای قرارهای خاص بپوشید و لذت داشتن یک استایل بی‌نقص را تجربه کنید.

مدل مانتو کتی ساحلی

ساحلی ساده کرم همراه مانتو حاشیه دوزی کوتاه

یک مانتو کتی کوتاه با حاشیه‌های کار شده انتخاب کنید و در زمان بازدید از هر نوع ساحلی آن را بپوشید. در این صورت استایلی خاص برای عکاسی، ساحل، قرار دوستان تهیه خواهید کرد که در زیبایی آن شکی نیست.

مانتو کتی همراه با شلوار کارگو

مانتو کتی همراه با شلوار کارگو

شلوارهای شش جیب در حال حاضر جز استایل‌های دخترهای تینیجر هستند و شاید به نظر بیاید با مانتوهای کتی رتباطی ندارد، اما شما یک‌بار یک مانتو کتی گشاد را همراه با شلوار کارگو بپوشید تا استایلی خیره‌کننده داشته باشید.

مدل مانتو کتی پفی

مدل مانتو کتی پفی

دلتنگ کارتون‌های بچگی‌تان شده‌اید؟ مانتو کتی با آستین‌های پفی به ‌رنگ آبی با شلوار ستش را تهیه کنید و استایل رسمی شیکی بسازید.

مدل مانتو کتی و شلوار جین

مدل مانتو کتی و شلوار جین

اگر هیچ تصوری از شلوار جین و مانتو کتی ندارید، پس حتما باید برای یک قرار دوستانه، برای یک بیرون رفتن آن را امتحان کنید. مطمئنا از شیک بودن استایلتان تعجب خواهید کرد. یک مانتو کتی ساده همراه با یک شلوار جین تنگ، استایل شما را الهام بخش خواهد کرد.

قیمت انواع مانتو کتی زنانه لاکچری و ترند سال

 

مانتوی کتی چاک‌دار طرح سنتی

مانتوی کتی چاک‌دار طرح سنتی

تصمیم رفتن به یک تولد در کافه را دارید یا قرار مهم نیمه‌رسمی دارید؟ مانتوی سنتی چاک‌دار همراه با شلوار پارچه‌ای یک استایل نیمه‌رسمی فوق لاکچری و خاص را برای شما ارمغان می‌آورد.

مانتوی کتی رنگ جیغ

مانتو کتی نارنجی

یک مانتو کتی ساده با رنگ نارنجی جیغ انتخاب کنید و با یک شلوار جین و مینی اسکارف آن را استایل کنید. حال مطمئن باشید هر جایی که قدم بگذارید، نگاه‌ها را خیره خواهید کرد.

ساده ولی تاثیر گذار

مانتو کتی کبریتی

گاه دوست دارید با سادگی استایلتان تاثیرگذاری خوب و جذابیت زیادی داشته‌باشید. در چنین مواقعی جنس لباس به شما کمک بسیاری می‌کند.

استایل مونوکروم

مانتو کتی قهوه ایی همراه با شلوار طوسی کیف کرم

استایل مونوکروم جز دسته استایل‌هایی است که هر کس حداقل یک‌بار باید آن را امتحان کند. این استایل خیال شما را از لحاظ راحتی و شیک بودن راحت می‌کند. همچنین مانتو کتی جدید دخترانه قهوه‌ای خوش رنگ با شال و شلوار کرم یا طوسی می‌تواند استایل مونوکروم بسیار کاربردی‌ای را برای شما بسازد.

مانتو کتی چهارخونه

مانتو کتی چهارخونه کرم

اگر زمانی‌که به ادارات می‌روید، از پوشش یکنواخت و تکراری که می‌بینید، خوشتان نمی‌آید و می‌خواهید استایل متفاوتی برای محل کار خود داشته‌باشید که در عین سادگی استایل شما را متمایز و بسیار شیک کند، مانتو کتی ژاکارد چهارخانه می‌تواند انتخاب هوشمندانه‌ای باشد که با تمامی لباس‌های شما قابل ست کردن است.

مطالب مرتبط:  معرفی انواع مدل شومیز مشکی زنانه برای بانوان لاکچری‌پوش

 

ساده و رسمی

مانتو کتی مشکی ساده

اگر نیاز به یک استایل رسمی و ساده دارید که در هر جایی بتوانید از آن استفاده‌کنید، مانتو کتی جدید مشکی می‌تواند استایل شما را بسازد. در واقع در کمد هر خانمی وجود یک مانتو کتی مشکی ژاکارد الزامی است.

مدل مانتو کتی طرح‌دار نیمه‌رسمی

مانتو کتی طرح‌دار ترکیب دو رنگ خاکی و آبی

اگر از مانتوهای کتی خوشتان می‌آید، اما از طرح‌های ساده و یکنواخت آن خسته شده‌اید، همچنین دلتان نمی‌خواهد استایل شلوغی داشته‌باشید، خرید مانتوی طرح‌دار با ترکیب رنگ آبی و خاکی می‌تواند همراه با شلوار و شال کرم یا خاکی‌رنگ یکی از زیباترین استایل‌های را برایتان بسازد.

مدل مانتو کتی صورتی کمرنگ

مانتو کتی صورتی ساده

صورتی از آن دسته رنگ‌هایی است که طرفداران زیادی دارد، اما زمانی که یک مقدار سن بالا می‌رود، رغبت استفاده از رنگ‌هایی مثل صورتی کمتر می‌شود. اگر دوست دارید هنوز از رنگ صورتی در استایلتان استفاده‌کنید، انتخاب مانتو کتی صورتی کمرنگ می‌تواند دست شما را در ست کردن لباس‌هایتان باز کند.

استایل روزمره

مانتو کتی قهوه‌ای روشن کمر دار همراه با شلوار مشکی

برای داشتن استایل روزمره کاربردی و خیلی شیک شما می‌توانید از مانتوی کتی کمردار ساده همراه انواع شلوارهای جین و پارچه‌ای استفاده‌کنید تا استایلی شیک و کاربردی برای خود بسازید.

مطالب کاربردی:  25 مدل مانتو تابستانی جلو بسته مخصوص بانوان شیک‌پوش

 

خاص بودن را با مدل مانتو کتی تجربه کنید

مانتو طرح‌دار کتی

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در خیابان یا مهمانی افرادی را ببینید که لباس‌های بسیار شیکی را پوشیده‌اند. اگر شما هم می‌خواهید جز آن افراد باشید می‌توانید مانتو کتی کوتاه طرح دار جدید را همراه با شلوار جین امتحان کنید و مطمئن باشید جزو شیک‌ترین استایل‌های تاکنون شما خواهد بود.

خلاقانه استایل کنید

مانتو کتی کرم صورتی راه راه همراه با شلوار صورتی

اگر تصمیم دارید استایلی متفاوت و خلاقانه بزنید می‌توانید از مانتوی کرم با راه راه‌های صورتی و شلوار تنگ صورتی و شال همرنگش استفاده‌کنید. مطمئن باشید که از نگاه کردن در آینه بسیار لذت خواهید برد.

مدل مانتو کتی آبی آسمانی

مانتو کتی آبی ساده

رنگ‌های خنثی همیشه قابلیت ست کردن و استایل کردن فوق العاده‌ای دارند. حال شما اگر یک مانتوی کتی آبی کمرنگ تهیه کنید، با هر لباسی که تصور کنید می‌توانید استایلی بسیار شیک بسازید.

چهارخونه با پارچه لخت و تابستانی

مانتو چهارخانه سورمه‌ای همراه با شلوار و شال کرم

پارچه لباس در شیک بودن و به‌روز بودن لباس تاثیر زیادی دارد. مانتو کتی با پارچه لخت و خنک با طرح چهارخانه می‌تواند شما را از هر مانتویی برای استایل‌های روزانه بی‌نیاز کند.

استایل فوق لاکچری با مدل مانتو کتی

مانتو خامه دوزی سفید همراه شلوار و شال کرم

اگر قصد دارید به یک مهمانی مهم رسمی یا نیمه‌رسمی بروید که در آن استایلتان مورد تحسین همه واقع شود مانتو کتی جدید بلند خامه دوزی شده سفید با آستین طرح‌دار شلوار و شال کرم و کفش پاشنه‌بلند می‌تواند این استایل را به شما بدهد.

مطالب پربازدید:  25 مدل مانتو زیپ دار تابستانی با طرح‌های لاکچری و ترند سال

 

استایل کردن لاکچری‌ترین مانتوها

تا این جای کار با انواع مدل‌های مانتوهای کتی و ست کردن آن‌ها آشنا شده‌اید. مانتوهای کتی قابلیت ست کردن تا بی‌نهایت دارند. همچنین علاوه‌بر ایجاد جذابیت در استایلتان شیک بودن استایلتان را نیز تضمین می‌کنید. حال تنها نیاز است از فروشگاه اینترنتی لباس مانتو کتی انتخاب کرده و آن را تهیه کنید و از استایلتان لذت ببرید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *