بهترین محصولات آرایش مو خارجی

آرایش مو یکی از مهم‌ترین عوامل در زیبایی و استایل‌دهی به ظاهر خود است. بازار محصولات آرایش مو عرصه‌ای پر از برندها و تنوع است که گاهی انتخاب بهترین و مناسب‌ترین گزینه برای استفاده مشکلاتی را برای ما ایجاد می‌کند.

در این مقاله، به بررسی بهترین محصولات آرایش مو خارجی می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند در استایل دادن به موهای شگفت انگیز خود به درستی عمل کنید و با محصولات آرایشی مو ایرانی مقایسه لازم را انجام دهید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

رنگ ‌مو لورآل Loreal سری Excellence رنگ قهوه ای تیره شماره 4

رنگ ‌مو لورآل Loreal

از مهم‌ترین موارد در لیست لوازم مو، رنگ مو با کیفیت است که در‌کنار زیبایی سلامت شما را نیز تضمین خواهد کرد و بدون دغدغه در زمینه سلامت می‌توانید رنگ‌های مختلف را امتحان کنید. از نقاط قوت برند لور‌آل فرانسه زیبایی در کنار ماندگاری بالا است که از صرف هزینه‌های مکرر جلوگیری می‌کند.

این رنگ مو دارای ترکیباتی همچون پرو کراتین، یونین جی و سرامید است که از پوست سر محافظت می‌کند. از آنجایی‌ که حاوی ماسک و شامپو سر است جزو انتخاب‌های درست در‌ جهت حفظ سلامت شما و یکی از بهترین محصولات آرایش مو خارجی محسوب می‌شود.

کیت رنگ مو پالت Palette سری Deluxe رنگ قهوه ای کاراملی

کیت رنگ مو پالت Palette سری Deluxe رنگ قهوه ای کاراملی

رنگ مو جزو لوازم آرایش مو محسوب می‌شود که کیفیت بالای آن اهمیت بسزایی دارد. این محصول آلمانی فوق‌العاده دارای ترکیبات مغذی بسیاری است که سبب حفظ سلامت شما خواهد شد. همچنین، در ساخت این رنگ مو از تکنولوژی استفاده شده است که از ساختار درونی مو محافظت می‌کند و به آن آسیبی وارد نمی‌کند. علاوه‌بر آن استفاده از رنگ مو دلوکس باعث می‌شود شما در جمع‌های خانوادگی بدرخشید.

رنگ مو پالت Palette سری Dogal

رنگ مو پالت Palette سری Dogal

سری Dogal از پالت Palette یکی از محبوب‌ترین سری‌های این برند است که برای رنگ‌آمیزی موها ساخته شده‌اند. سری Dogal دارای مجموعه‌ای از رنگ‌های طبیعی و جذاب است که می‌توانند به موهای شما زندگی و رونق ببخشد. این پالت طیف وسیعی از رنگ‌های طبیعی را دارد که بر‌اساس انواع رنگ موها و نیازهای مختلف شما انتخاب می‌شوند که بعضی از رنگ‌های محبوب این برند را در ادامه بررسی کرده‌ایم.

  • قهوه‌ای طبیعی: این رنگ معمولا در دسته رنگ‌های موهای تیره قرار می‌گیرد و می‌تواند به موهایی باز، طولانی یا کوتاه مناسب باشد. این رنگ می‌تواند به موهای شما عمق و دوام ببخشد.
  • بلوند طبیعی: این رنگ معمولا برای موهای روشن و بلوند استفاده می‌شود. همچنین به موها براقیت را هدیه می‌دهد. در نهایت با استفاده از این رنگ مو از برند پالت موهایی شاداب و جذاب خواهید داشت.
  • شکلاتی: این رنگ جذاب برای موهای قهوه‌ای تیره یا مارون مناسب است. استفاده از این رنگ می‌تواند به موهای شما یک لمس گرم و زیبا بدهد.

گچ مو سکه ای سینک‌گرل Scenic Girl سرخابی

گچ مو سکه ای سینک گرل Scenic Girl سرخابی

یکی از لوازم برجسته که در طول آموزش آرایش مو مورد استفاده قرار می‌گیرد، گچ مو است که در جهت زیبایی به‌صورت موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد. سینک گرل، یکی از برندهای پنج ستاره در صنعت آرایش و زیبایی است. این برند مجموعه‌ای گسترده از رنگ‌های مو را ارائه می‌دهد که به موها زندگی و رنگ می بخشند. بسته به سلیقه و نیازهای خود می‌توانید از رنگ روشن و براق تا رنگ های تیره و مات را در میان گزینه های متنوعی در این برند پیدا کنید.

همچنین، برای بررسی مزایای استفاده از گچ مو سینک‌گرل می‎‌توان به نکاتی مانند قابل شستشو بودن و رنگ‌گیری آسان مو اشاره کرد. همچنین از‌ دیگر مزایای شاخص این گچ مو استفاده از ترکیبات طبیعی است.

کیت رنگ مو مردانه شو‌‌آرتزکف Schwarzkopf رنگ قهوه ای تیره

کیت رنگ مو مردانه شو‌آرتزکف Schwarzkopf رنگ قهوه ای تیره

کیت رنگ مو مردانه شو‌آرتزکف Schwarzkopf می‌تواند یک گزینه عالی برای رنگ کردن موهایتان با رنگ قهوه ای تیره باشد. کیت‌های رنگ مو شوآرتزکف برای مردان ارائه شده‌اند و قابلیت رنگ کردن مو مردانه را تا حد زیادی فراهم می‌کنند. بنابراین، می‌توانند به نتایج مطلوب شما را برسانند. یکی از ویژگی های واضح کیت‌‌های رنگ مو مردانه داشتن ترکیبات ضد حساسیت است؛ این یعنی نگرانی های شما در مورد عوارض جانبی یا تحریک پوستی کاهش می یابد.

همچنین، این کیت یکی از بهترین محصولات آرایش مو خارجی بوده که شامل ترکیباتی مانند آمینواسیدها، املاح معدنی و روغن‌های مرطوب کننده است که از خشکی و آسیب به موها جلوگیری می‌کند. علاوه‌بر‌این، کیت رنگ مو مشکی شامل ابزار رنگ کردن مویی است که به‌راحتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین، بسته به مدل کیت، به شما ابزارهایی مانند قلم رنگ کردن، دستکش، کاور، و دفترچه راهنما ارائه می‌شود که می‌تواند فرایند رنگ کردن را تسهیل و آسان‌تر کند. به‌هرحال، حتما قبل از استفاده از کیت رنگ مو، توصیه می شود، دستورالعمل‌ها را به دقت مطالعه کنید و آزمون حساسیت را انجام دهید. همچنین، اگر شما تجربه‌ای ندارید یا احتیاج به راهنمایی بیشتر دارید، بهتر است که به یک آرایشگر یا کارشناس برای رنگ کردن موهایتان مراجعه کنید.

قیمت انواع رنگ مو با کیفیت و ملزومات برند

 

کرم مو حالت دهنده آمالفی Amalfi حاوی روغن آرگان

کرم مو حالت دهنده آمالفی Amalfi حاوی آرگان مناسب موهای آسیب دیده

کرم مو حالت دهنده آمالفی Amalfi حاوی روغن آرگان یک محصول مرطوب‌کننده و حالت‌دهنده برای موهای خشک و آسیب دیده است. این کرم مو با ترکیبات طبیعی و غنی از روغن آرگان، به موها نرمی و لطافت می‌بخشد و به حالت دادن و کنترل ریزش موها کمک می‌کند. علاوه بر آن، این محصول به موهای شکننده و آسیب دیده کمک کرده و آنها را ترمیم می‌کند.

کرم مو دکتر سی تونا فارماسی Dr C Tuna Farmasi مدل Style N Go

کرم مو دکتر سی تونا فارماسی Dr C Tuna Farmasi مدل Style N Go

کرم مو دکتر سی تونا فارماسی مدل Style N Go یک کرم مو است که توسط برند Dr C Tuna Farmasi تولید شده است. این کرم مو به منظور استفاده آسان و سبک از طریق مدل سازی و آرایش موها طراحی شده است. می‌توان از این محصول بدون آب‌کشی و چرب کردن مو استفاده کرد. به‌همین‌دلیل استفاده از کرم مو دکتر سی تونا فارماسی موهای ابریشمی و درخشانی را به شما هدیه می‌دهد.

اسپری ترمیم کننده مو سی سی اوریفلیم Oriflame مدل CC Hair Beautifier

اسپری ترمیم کننده مو سی سی اوریفلیم Oriflame مدل CC Hair Beautifier

در میان لوازم آرایشی بهداشتی اسپری ترمیم کننده مو سی سی اوریفلیم Oriflame مدل CC Hair Beautifier یکی از بهترین محصولات آرایش مو خارجی بوده که یک محصول متعادل‌کننده و ترمیم‌کننده برای موهای آسیب دیده نیز به شمار می‌آید.

این اسپری شامل فرمولاسیونی است که به ترمیم موهای خشک، ضعیف و آسیب دیده کمک می‌کند و آن‌ها را نرم، براق و قابل مدیریت می‌سازد. علاوه بر ترمیم، این محصول به حفظ رطوبت موها و حفظ رنگ مو نیز کمک می‌کند.

اسپری حالت دهنده مو لورآل Loreal سری Studio Line مدل Fix and Style

اسپری حالت دهنده مو لورآل Loreal سری Studio Line مدل Fix and Style

اسپری حالت دهنده مو لورآل Loreal سری Studio Line مدل Fix and Style یک محصول قدرتمند برای حالت‌دهی، نگه داشتن حالت مو و ایجاد ظاهر مات و حجم دلخواه است. این اسپری با فرمولاسیونی منحصر‌به‌فرد به شما امکان می‌دهد، موها را به راحتی سازماندهی کنید و همچنین ماندگاری بسیار بالایی دارد.

اسپری حالت دهنده مو تافت شو‌آرتزکف Taft Schwarzkopf مدل +Ultimate 5

اسپری حالت دهنده مو تافت شو‌آرتزکف Taft Schwarzkopf مدل +Ultimate 5

اسپری حالت دهنده مو تافت شو‌آرتزکف Taft Schwarzkopf مدل +Ultimate 5 با فرمولاسیون قدرتمند خود، به موهایتان حالتی دلخواه و ماندگاری طولانی مدت می‌بخشد که برای ترفند آرایش مو بسیار کارآمد است.

این محصول که یکی از بهترین محصولات آرایش مو خارجی به شمار می‌آید علاوه بر حالت دهنده بودن، حجم طبیعی موها را حفظ می‌کند و باعث لطافت و نرمی موها می‌شود. همچنین، با ویژگی ضد رطوبت، موها را در برابر رطوبت محیطی مقاوم می‌کنند. همچنین حالت موهایتان را مدت زمان قابل‌توجهی حفظ می‌کند.

مطالب کاربردی:  بهترین روش‌های ساخت رنگ مو طبیعی و گیاهی برای انواع موها

 

راه رسیدن به موهای زیبا و درخشان با بهترین محصولات آرایش مو خارجی

در دنیای محصولات آرایش مو خارجی، برندهایی مانند کریل، بیولاژ، اوری‌فلاکس، دووم و موراکان برترین گزینه‌ها را ارائه می‌دهند. البته امروزه برندهای محصولات آرایش مو ایرانی نیز کیفیت خوبی دارند و کارآمد هستند. بااین‌حال هر یک از این برندها با فرمولاسیون متفاوت و ترکیبات مغذی، به آرایش و مراقبت مناسب از موها کمک می‌کنند.

برای انتخاب بهترین محصولات آرایش مو خارجی برای استایل موهای خود، نوع موها، نیازها و مورد استفاده را در نظر بگیرید و با محصولات بهترین برند‌ها کیفیت موهایتان را بهبود دهید.

 

منبع : goodhousekeeping

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *