بهترین برند سایه چشم

در بین برندهای بی‌شمار ایرانی و خارجی، شاید یافتن بهترین برند سایه چشم کار سخت به نظر برسد. ولی نگران نباشید؛ ما در این مطلب قصد داریم درمورد بهترین تولید کنندگان این محصول، اطلاعات مفید و مهمی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم. پس در صورتی که قصد خرید سایه چشم را برای خود دارید تا انتها این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین برند سایه چشم چه ویژگی‌هایی دارد؟

بهترین برند سایه چشم چه ویژگی‌هایی دارد؟

اشخاص بسیار زیادی معتقدند که قیمت بالا تضمین کیفیت نیست؛ ولی در رابطه با سایه این مسئله صدق نمی‌کند. در حقیقت سایه چشم‌های گران‌قیمت، به طور معمول رنگدانه‌های غنی‌تر و با کیفیت‌تری دارند. به طور معمول بهترین برند سایه چشم، در کنار حفظ سلامت چشم‌ها، ماندگار و دوام بالایی هم دارد. همچنین بهتر است جهت تهیه آن به انواع معتبر فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی مراجعه نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

معرفی بهترین مارک های سایه چشم

معرفی بهترین مارک‌های سایه چشم

در بین مارک‌های سایه چشم متنوع، بعضی از آن‌ها به علت داشتن کیفیت بالا، شناخته شده‌تر و پرطرفدارتر هستند. در این قسمت به معرفی بهترین برندهای تولید کننده این محصول خواهیم پرداخت:

این لی، بهترین مارک سایه چشم مخملی ایرانی

این لی، بهترین مارک سایه چشم مخملی ایرانی

برند این لی محصولات آرایشی متنوع و مختلفی را با استفاده از دانش متخصصان ایرانی و مواد اولیه مرغوب تولید نموده است. سایه چشم‌های 4 رنگ این برند در شماره‌های گوناگونی ارائه شده که هر یک شامل رنگ‌های مکمل و منحصربه‌فردی می‌باشند. داشتن بافت نرم و ابریشمی، ماندگاری زیاد، براش دو سر و رنگدانه‌های با کیفیت، ویژگی‌های مهمی بوده که برند این لی را به بهترین مارک سایه چشم مخملی بده کرده‌اند.

کالیستا، بهترین مارک سایه چشم ایرانی

کالیستا، بهترین مارک سایه چشم ایرانی

پالت‌های سایه چشم برند کالیستا، در دو مدل چهار رنگ و سه رنگ ارائه شده‌اند که این مسئله دست شما را در انتخاب و استفاده از رنگ‌های مناسب باز گذاشته است. سایه چشم Quattro کالیستا دارای 4 رنگ مختلف مات و اکلیلی است، بافتی نرم و مخملی و دوام خیلی خوبی دارد.

سایه چشم Dual کالیستا هم دارای دو رنگ مکمل مات و اکلیلی می‌باشد.  ذرات میکرونی استفاده شده در فرمولاسیون این محصول، بافت بسیار نرم و لطیفی به آن بخشیده است. این محصول هم دارای ماندگاری مناسبی بوده که می‌توانید از آن جهت آرایش روزانه یا حرفه‌ای استفاده نمایید.

شون، بهترین مارک سایه چشم ایرانی آبرسان

شون، بهترین مارک سایه چشم ایرانی آبرسان

با توجه به اینکه پوست پلک بسیار نازک و حساس است، پیشنهاد می‌کنیم برای آرایش چشم خود از سایه‌هایی استفاده کرده که قابلیت آبرسانی هم داشته باشند. برند شون در تولیدات سایه چشم‌های خود از مواد اولیه گیاهی و روغن جوانه گندم استفاده نموده است و این محصولات، تغذیه کننده و آبرسان می‌باشند.

سایه چشم دراماتیک شون دارای 4 رنگ جذاب و هماهنگ مات و براق بوده که با بافت مخملی و نرمشان، پوشش فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهند. افزون بر آن این محصولات ماندگاری زیادی دارند و بر اثر تعریق، بر روی پلک خط نمی‌اندازند.

دودو گرل، بهترین مارک سایه چشم مات

دودو گرل، بهترین مارک سایه چشم مات

در صورتی که به دنبال محصولات مرغوب با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شما برند دودو گرل است. سایه چشم 12 رنگ دودو گرل مدل Matte دارای رنگدانه‌های قوی با پیگمنت بالا است که رنگی بسیار جذاب روی پلک به وجود می‌آورد و ماندگاری بالایی هم دارد. تمامی این خصوصیات، به همراه ویژگی‌های زیر این محصول را به بهترین مارک سایه چشم خارجی با قیمت مناسب تبدیل کرده است:

  • بافت نرم و لطیف
  • عدم ریزش و پخش شدن
  • مناسب جهت آرایش ملایم و غلیظ
  • قابل استفاده به صورت تک ‌رنگ و ترکیبی

قیمت انواع سایه چشم ایرانی و خارجی اورجینال و باکیفیت

 

هدی بیوتی، بهترین مارک سایه چشم خارجی

هدی بیوتی، بهترین مارک سایه چشم خارجی

برند هدی بیوتی یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین تولید کنندگان لوازم آرایشی بوده که این روزها محصولات آن در سرتاسر جهان طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. این برند با تولید دو پالت سایه چشم به نام‌های نود و دیزرت داسک، به بهترین مارک سایه چشم خارجی تبدیل شده است!

به صورتی که بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها از این دو محصول جهت آرایش عروس استفاده می‌نمایند. پالت سایه دیزرت داسک دارای 18 رنگ متفاوت مات و براق با رنگدانه‌های بسیار قوی بوده و گزینه‌ای فوق‌العاده برای انجام آرایش‌های متنوع و ماندگار به شمار می‌رود.

آناستازیا، بهترین مارک سایه چشم مات و براق حرفه‌ای

آناستازیا، بهترین مارک سایه چشم مات و براق حرفه‌ای

برند آمریکایی آناستازیا از سال 2014 تا به کنون، یکی از برندهای مطرح در حیطه تولید محصولات آرایشی است. پالت‌های سایه این برند بسیار حرفه‌ای می‌باشند و اغلب برای میکاپ آرتیست‌ها طراحی شده‌اند. هر پالت سایه آناستازیا دارای 14 رنگ بوده که بخشی از آن‌ها مات و بخشی دیگر براق یا متالیک هستند.

گرلن، بهترین برند سایه چشم با ماندگاری بالا

برند گرلن از سال 1828 در فرانسه شروع به کار کرد و در حیطه عطر و ادکلن و لوازم آرایشی فعالیت می‌کند. یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند، پالت سایه مدل Tonka Imperiale است که به منظور بهترین مارک سایه چشم مات و براق شهرت یافته است.

رنگدانه‌های این محصول، در عین قوی و غلیظ بودن، بسیار سبک می‌باشند. به صورتی که بعد از استفاده از آن هیچ لایه اضافه‌ای را پشت پلک خود احساس نخواهید کرد. ماندگاری بسیار زیاد، داشتن دو اپلیکاتور و آینه، از دیگر ویژگی‌های مثبت این سایه محسوب می‌شوند.

مطالب پربازدید:  در زمان خرید پالت سایه به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

 

ایزادورا، بهترین مارک سایه چشم مخملی خارجی

ایزادورا، بهترین مارک سایه چشم مخملی خارجی

ایزادورا یکی از برندهای لوکس جهان بوده که از سال 1983 میلادی در سوئد شروع به کار کرد. محصولات ایزادورا دارای مواد اولیه عالی و درجه یک بده و در عین حال از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند. سایه چشم مدل Eye Sculptor Bar دارای یک بافت کرمی، نرم و مخملی است. رنگ‌های این پالت با هم قابل ترکیب شدن می‌باشند، ماندگاری آن بسیار زیاد است و به علت داشتن مواد اولیه کاملا طبیعی، یکی از مارک‌های سایه چشم عالی برای چشمان حساس به حساب می‌آید.

 

منبع : us.my-best

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

2 دیدگاه در “بهترین برند سایه چشم کدام است؟

  1. بنفشه گفت:

    آره واقعا جنسای لورال خیلی عالین

  2. کیانا گفت:

    خداییش من هروقت از مدیسه لورال خریدم راضی بودم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *