لیست مهم‌ترین لوازم آرایش ضروری برای خانم‌ها

چه لوازم آرایشی و بهداشتی باید داشته باشیم تا لیست لوازم آرایش ضروری ما کامل شود؟ لوازم آرایشی که هر خانمی باید داشته باشد کدام هستند؟  در صورتی که می‌خواهید یک فهرست کامل از لوازم آرایشی تهیه نمایید با ما همراه باشید.

پیش از هرچیز باید بگوییم که چنانچه بخواهید یک فهرست لوازم آرایشی ضروری تهیه نمایید، باید بگوییم که کارتان بسیار دشوار است، چرا که هزاران نوع محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار وجود داشته که برندهای این محصولات هم بسیار متنوع و متعدد هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ولی بدون شک اینکه بدانید درواقع چه چیزهایی را باید در کیف یا جعبه لوازم آرایش خود داشته باشید، چالش بزرگی به شمار می‌رود. جهت داشتن تمام لوازم آرایشی ضروری، چه یک خانم آماتور و مبتدی در فن آرایش کردن باشید چه یک آرایشگر حرفه‌ای، اقلامی وجود داشته که باید قطعا در جعبه یا کیف لوازم آرایش خود قرار بدهید.

پرایمر

پرایمر

پیش از استفاده از هر نوع لوازم آرایشی حتما سلامت پوست خود را در نظر داشته باشید. استفاده از پرایمر صورت از ورود هرگونه مواد شیمیایی و رنگدانه‌های کرم پودر به درون منافذ پوست جلوگیری می‌نماید.

همچنین با استفاده از پرایمر مناسب برای هر نوع پوستی موجب می‌شود آرایش شما جلوه‌ای جذاب‌تر و تمیزتر داشته باشد و در طی روز پوست شما براق نشود و جلوه‌ مات خود را حفظ نماید، که این امر در آرایش بسیار ضرروی و مهم است. در نتیجه فراموش نکنید این کرم جادویی را در کیف آرایشی خود قرار بدهید.

کرم پودر، BB کرم

کرم پودر، BB  کرم

یکی دیگر از انواع وسایل آرایشی ضروری که همیشه در زمان آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد، کرم پودر یا BB کرم می‌باشد. می‌توانید با استفاده از این محصول آرایشی سطح پوست خود را صاف و بدون ایراد جلوه بدهید.

توجه کنید که کرم پودری را مورد استفاده قرار داده که مناسب رنگ پوست شما باشد و به خوبی بر روی پوست شما بخوابد. جهت استفاده روزانه بهتر است از BB کرم‌‌ها استفاده نمایید. استفاده از بی بی کرم‌ها پوست صورت شما را در دراز مدت خراب نکرده و بافتی سبک دارند. این کرم‌ها به علت داشتن ضد آفتاب و دارا بودن مواد معدنی پوست شما را آبرسانی می‌نماید و از صدمه رساندن اشعه ماورا بنفش به پوست صورت محافظت خواهد کرد.

کانسیلر و کانتور

کانسیلر و کانتور

این روزها اغلب خانم‌ها پس از استفاده از کرم پودر از کانسیلر و کانتور نیز استفاده می‌نمایند. استفاده از کانسیلر در زیر چشم موجب می‌شود خستگی و تیرگی دور چشم شما به چشم نیامده و ظاهر شما شاد و سرحال به نظر بیاید. اغلب دختر خانم‌ها به صورت روزانه انواع گوناگونی از کانسیلر را مورد بررسی قرار می‌دهند. چنانچه قصد خرید این ابزار آرایشی را دارید بهتر است رنگی را که انتخاب می‌کنید یک الی دو درجه از رنگ کرم‌ پودر شما روشن‌تر بوده تا نتیجه‌ای مثبت از خود برجای بگذارد.

یکی دیگر از لوازم آرایش ضروری برای خانم ها که هر خانمی باید به همراه خود داشته باشد، کانتور است. با استفاده از کانتور آرایش صورت شما حرفه‌ای تر و جذاب‌تر می‌شود. با زدن کانتور به ظاهر خود می‌توانید زاویه و زیبایی ویژه‌ای ببخشید. جهت خرید این محصول آرایشی می‌توانید از پالت کانتور یا کانتورهای مایع استفاده نمایید.

رژ لب

رژ لب

لوازم آرایش ضروری دخترانه کدام است؟ نخستین پاسخی که پس از شنیدن این سوال به ذهن همه ما خواهد رسید، رژ لب است. استفاده از رژ لب برای هر بانویی مهم و ضروری است. همیشه وقتی که می‌خواهیم به مهمانی برویم یا خانه را به مقصدی ترک نماییم، اولین لوازم آرایشی که داخل کیف خود می‌گذاریم، رژ لب و مداد لب است. استفاده از رژ لب جذابیت ظاهر هر خانمی را چند برابر می‌نماید.

در زمان خرید رژ لب خود توجه نمایید، درصورتی که لب‌های شما خشک و پوسته پوسته است، از رژ لب‌های 24 ساعته استفاده نکنید. بهتر است جهت آرایش‌های روزانه از رژ لب‌ بدون سرب استفاده نمایید و جلوه‌ای جذاب‌تر به لب‌های خود بدهید. همچنین یکی از لوازم آرایش ضروری عروس، رژلب است.

قیمت انواع لوازم آرایشی لوکس و اورجینال

 

خط چشم و مداد چشم

خط چشم و مداد چشم

خط چشم نیز یک لوازم آرایش ضروری بوده که هر خانمی به صورت روزانه از آن استفاده می‌نماید. استفاده از این محصول آرایشی مناسب چشم، آرایش چشم‌های شما را جذاب‌تر جلوه می‌دهد.

چنانچه زمان طولانی را بیرون از خانه سپری می‌کنید، می‌توانید از خط چشم‌های ضد آب استفاده کرده تا آرایش چشم شما به دلیل چربی پوست پخش و بی‌کیفیت نگردد. شاید استفاده از خط چشم برای شما دشوار و کمی هم وقت‌گیر باشد در این شرایط می‌توانید از مداد چشم‌های مشکی با ماندگاری بالا استفاده نمایید و با کشیدن یک خط باریک بر روری پلک خود جذابیت بسیاری به چشم‌های خود ببخشید. در نتیجه حتما یکی از این دو محصول آرایشی چشمی را دال کیف آرایشی خود قرا بدهید.

رژ گونه

رژ گونه

وقتی که قصد بیرون رفتن از منزل را دارید و می‌خواهید یک آرایش ساده و سبکی داشته باشید، نخستین چیزی که استفاده می‌کنید، رژ گونه است. استفاده از این لوازم آرایش ضروری به ظاهر شما زیبایی و شادابی به خصوصی می‌دهد.

بهتر است اغلب از رژگونه‌های پودری استفاده نمایید، این نوع رژ گونه دوام زیادی در مقایسه با دیگر رژ گونه‌ها داشته و می‌تواند تا پایان روز رنگ و کیفیت خود را حفظ نماید. البته در بعضی از مواقع که می‌خواهید تعداد لوازم آرایشی داخل کیف خود را کم کنید، می‌توانید از رژ لب نیز جهت برجسته جلوه دادن گونه‌های خود استفاده نمایید و زیبایی فراوانی به چهره خود دهید.

مطالب کاربردی:  بررسی بهترین برندهای آرایش مو ایرانی و خارجی

 

ریمل

ریمل

استفاده از ریمل یکی از اصلی‌ترین ارکان آرایش محسوب می‌شود. بهتر است پیش از استفاده از ریمل از فر مژه استفاده کرده تا مژه‌هایی فر خورده و جذاب داشته باشید. در بعضی از مواقع جهت آنکه آرایشی ساد‌ه‌تر و شیک‎تر داشته باشید، می‌توانید برای آرایش چشم تنها از ریمل استفاده نمایید.

درصورتی که می‌خواهید دوام و ماندگاری زیبایی مژه‌های شما بیشتر شود، حتما از ریمل‌ ضد آب استفاده کرده تا چشمهای شما زمان طولانی‌تری جذابیت خود را حفظ نمایند. در نتیجه ریمل را نیز بدون درنگ داخل کیف آرایشی خود قرار داده تا هر زمان که خواستید از آن استفاده نمایید.

براش و اسفنج آرایشی

براش و اسفنج آرایشی

استفاده از براش و اسفنج در هنگام آرایش بسیار اهمیت دارد، چرا که اگر این دو ابزار آرایشی همراه شما نباشد، نمی‌توانید از سایر لوازم آرایش ضروری خود استفاده نمایید. با استفاده از اسفنج آرایشی کرم ‌پودر و کانسیر خود را به سادگی می‌توانید محو نمایید و از یکدست شدن آرایش خود اطمینان حاصل کنید.

همچنین اگر براش پودری خود را به همراه نداشته باشید، در هنگام تمدید آرایش می‌توانید به سادگی از رژ گونه خود استفاده نموده و آن را به خوبی پخش نمایید. در نتیجه پیشنهاد ما این است که حتما این دو ابزار مهم آرایشی را به همراه خود داشته باشید.

مطالب مرتبط:  انواع براش آرایشی و کاربرد آن‌ها برای بخش‌های مختلف صورت

 

لوازم آرایش ابرو

لوازم آرایش ابرو

بعضی از از خانم‌ها استفاده از لوازم آرایش ابرو را بسیار مهم و ضروری می‌دانند. چنانچه ابروهایی کم‌ رنگ و بور دارید، می‌توانید از مداد ابرو یا سایه ابرو جهت جلوه بهتر ابروهای خود استفاده نمایید.

شایان ذکر است که زمان استفاده از این محصولات باید بسیار توجه نمایید، چنانچه از سایه و مداد ابرو به خوبی استفاده نکنید، ابروهای شما به صورت کادردار و پررنگ دیده ‌می‌شود که آرایش شما را به شدت بی‌کیفیت جلوه خواهد داد. همچنین با استفاده از ژل ابرو این امکان برای شما فراهم شده تا ابروهای شما بسیار جذاب و مرتب در کنار هم قرار بگیرند. امروزه اغلب دخترهای جوان از ژل ابرو استفاده می‌نمایند.

مطالب پربازدید:  آموزش کامل 5 مدل آرایش ابرو در خانه

 

شناخت لوازم آرایش ضروری، لذت داشتن یک آرایش بی‌نقص

استفاده از انواع لوازم آرایش ضروری برای جذابیت هر خانم خوش سلیقه‌ای بسیار اهمیت دارد. همیشه خیلی از خانم‌ها به دنبال این هستند که مهم‌ترین لوازم آرایشی را به همراه خود داشته باشند تا بتوانند هر لحظه جذابیت خود را حفظ نمایند. در این مقاله از مجله اینترنتی مدیسه سعی داشته است تا شما عزیزان را با این لوازم آرایشی آشنا کرده تا بتوانید اصلی‌ترین آن‌ها را در کنار هم داخل یک کیف آرایشی داشته باشید و استفاده نمایید.

 

منبع : thebeautyblotter

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *