بهترین برندهای لوازم آرایش مو

قطعا می‌دانید که امروزه برای یک رنگ موی ساده در سالن‌های آرایشی حداقل باید سه میلیون تومان هزینه کرد. جدا از هزینه، جهت رفتن به سالن آرایش باید از قبل وقت رزور نمایید و همین مسئله زمان بسیاری را از شما می‌گیرد و هزینه‌های زیادی را هم روی دست شما می‌گذارد.

به همین دلیل ما یک مقاله در مورد بهترین مارک‌های رنگ مو موجود در بازار را برای شما فراهم کرده‌ایم، که می‌توانید به سادگی و با قیمتی بسیار کم‌تر و بدون دردسر رفتن به سالن آرایشی موهای خود را در خانه رنگ نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مارک‌های لوازم آرایشی بسیاری در بازار موجود هستند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند. ناگفته نماند که امروزه تولید لوازم آرایشی به قدری گسترده شده است که روزانه شاهد عرضه برندهای بسیار جدیدی به بازار هستیم. اما سوال اصلی اینجاست که آیا تمام برندهای موجود در بازار از جمله مارک‌های لوازم آرایشی خوب هستند؟ بهترین برند لوازم آرایشی کدام است؟

ما بیشتر مارک‌های رنگ مو بازار را بررسی و مقایسه نموده و در نهایت فهرستی از بهترین برندهای لوازم آرایش مو با قیمت‌های مناسب که هم برای خانم‌ها و هم آقایان مناسب است را برای شما آماده کرده‌ایم، درنتیجه اگر تمایل دارید با بهترین و باکیفیت‌ترین رنگ موهای حال حاضر آشنا شوید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین رنگ مو برای من کدام است؟

بهترین رنگ مو برای من کدام است؟

زمان انتخاب بهترین برندهای لوازم آرایش مو برای رنگ مو، رنگ پوست شما اصلی‌ترین عامل در این انتخاب می‌باشد. با توجه به  اینکه موهای شما دقیقا در کنار صورت شما قرار دارند، انتخاب یک رنگ موی مناسب می‌تواند ظاهر شما را براق‌تر و یا روشن‌تر نشان داده و چهره شما بسیار جوان‌تر به نظر برسد.

تشخیص تن پوست شما

تشخیص تن پوست شما

جهت تشخیص تن پوست خود، به مچ دست یا قسمت بالایی دست خود نگاه نمایید. آیا در آن نواحی رگ‌های آبی یا بنفش را می‌بینید؟ چنانچه این‌گونه است، به این معناست که تن پوست شما سرد می‌باشد. درصورتی که اغلب رنگ‌های سبز در مچ دست یا ناحیه بالای دست خود مشاهده نمودید، به این معناست که تن رنگ شما طبیعی بوده و در حد وسط قرار دارد.

چنانچه هنوز از نوع تن پوست خود مطمئن نیستید، این ترفند را امتحان نمایید: گوشواره‌های نقره‌ایی و یا گردن بندهای نقره‌ایی را انداخته و سپس در آینه نگاه کنید. بعد از آن از جواهرات طلا استفاده نمایید و باز هم در آینه خود را تماشا کنید. کدام یک از آن رنگ‌ها بهتر به نظر می‌رسند؟ تن پوست خنک، روی رنگ نقره‌ایی درخشان‌تر به نظر می‌رسد، درحالی که جواهرات طلا روی تن پوست گرم خودش را جلوه می‌دهد.

پیدا کردن بهترین رنگ برای موهای شما

پیدا کردن بهترین رنگ برای موهای شما

پس از آنکه نوع پوست خود را مشخص کردید، با توجه به آن یک رنگ مناسب را باید برای موهای خود انتخاب نمایید تا تمام ویژگی‌های خوب ظاهر شما را برجسته نماید. متخصصین رنگ و پوست پیشنهاد می‌کنند که رنگ‌هایی را برای خود انتخاب نمایید که مخالف پوست شما باشند.

رنگ مو مناسب پوست‌هایی با تن سرد

رنگ مو مناسب پوست‌هایی با تن سرد

درصورتی که شما کاملا مطمئن هستید که تن پوست سردی دارید به این معنا است که شما در زمینه چهره خود مقدار بسیاری رنگ‌های آبی، صورتی و قرمز دارید. و این یعنی باید رنگ مویی را انتخاب نمایید که هرگونه قرمزی را در ظاهر شما به حداقل برساند.

برای این نوع پوست توصیه می‌شود به سراغ رنگ بور طلایی و رنگ‌های قرمز روشن بروید تا به متعادل نمودن و تکمیل کردن رنگ صورتی پوست شما کمک کند. برای پوست‌هایی که دارای تن رنگ گرم‌تری هستند، باید به سراغ رنگ‌های سرد بگردید، مثل رنگ‌های خاکی یا رنگ‌های مایل به قرمز مثل رنگ‌های عسلی و یا رنگ توت فرنگی، قهوه ایی بژ سرد و … .

رنگ مو مناسب پوست‌هایی با تن تیره

رنگ مو مناسب پوست‌هایی با تن تیره

برای این نوع پوست رنگی باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که به خوبی یک تضاد میان چهره و موهای شما به وجود آمده و این مهم‌ترین موردی است که باید به آن توجه نمایید.

آن چیزی که باید از آن دوری نمایید این است که هرگز نباید رنگ موی شما به‌طور کامل متناسب با پوست شما باشد، چرا که در این صورت تمام ویژگی‌های شما را پنهان می‌نماید. چنانچه پوستی گرم یا طلایی دارید، رنگ موی ماهگونی یا رنگ مسی، یک خورشید را در پوست شما پدید می‌آورد. برای پوست‌هایی که مقداری تن سردتری دارند از رنگ صورتی مایل به آبی در کنار قهوه‌ایی متمایل به قرمز یا قهوه‌ایی تیره یخی استفاده نمایید.

آیا استفاده از رنگ مو به مو آسیب می‌زند؟

آیا استفاده از رنگ مو به مو آسیب می‌زند؟

چه خوشمان بیاید یا چه نیاید، رنگ مو عوارض خفیفی به همراه دارد، اکنون اگر از یک رنگ موی نامرغوب هم استفاده کنیم، ممکن سلامت موها به خطر بیفتد. به صورت کلی رنگ مو، موهای شما را خشک می‌کند اما در صورت استفاده بیش از اندازه از رنگ مو موجب شکنندگی موها شده و بافت مو را تضعیف می‌کند.

قیمت انواع رنگ مو با کیفیت و ملزومات برند

 

برای به حداقل رساندن عوارض رنگ مو چه کار کنیم؟

  • انتخاب رنگ مو مرغوب. اول از هرچیز باید یک رنگ موی باکیفت و مرغوب تهیه نماییم که در انتهای این مطلب 10 مورد از مرغوب‌ترین رنگ موهای بازار را به شما معرفی کرده‌ایم.
  • از ماسک مو استفاده نمایید. فراموش نکنید که قبل و بعد از رنگ کردن موها همیشه از ماسک نرم‌کننده مو استفاده نمایید. (معرفی بهترین ماسک برای موهای رنگ شده)
  • موها را حالت بدهید. یکی دیگر از کارهایی که باید پس از رنگ کردن مو انجام بدهید، حالت‌دهی مرتب به موها است.

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایش مو فوق جذاب

معرفی بهترین مارک های رنگ مو فوق جذاب

رنگ مو مارال سری دودی

رنگ مو مارال سری دودی

به جرات می‌توان گفت رنگ مو مارال از پرفروش‌ترین و بهترین برندهای لوازم آرایش مو در بازار لوازم آرایشی بهداشتی در ایران هستند، کیفیت رنگ بالا، قیمت بسیار مناسب، ثبات و ماندگاری زیاد رنگ و استفاده از عصاره‌های گیاهی در ترکیبات رنگ موهای مارال موجب شده است تا امروزه تقریبا تمامی مشتریان قبلی رنگ موهای مارال راضی باشند.

رنگ موهای مارال حاوی مواد تقویت کننده و مفیدی مثل: روغن آرگان، روغن هسته انگور، روغن بادام، ویتامین، نرم کننده و حالت دهنده مو بوده که به طور کلی تمام نیازهای مو را تامین می‌نمایند.

مطالب مرتبط:  جادوی خواص روغن آرگان برای صورت شما

 

رنگ موی سری زیتونی والانسی

رنگ موی سری زیتونی والانسی

والانسی یکی دیگر از پرطرفدارترین مارک‌های تولیدکننده رنگ مو برای خانم‌ها است. رنگ موی زیتونی والانسی یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند است که جزو ارزانترین رنگ موهای بازار هم شناخته می‌شود. پوشش زیاد، ماندگاری بالا و کیفیت رنگ مرغوب از ویژگی‌های اصلی رنگ موهای والانسی می‌باشد.

رنگ مو بیول رنگ بلوند مرواریدی متوسط

رنگ مو بیول رنگ بلوند مرواریدی متوسط

رنگ موهای بیول به علت داشتن کیفیت مناسب همیشه از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مارک‌های رنگ مو در بازار بوده‌اند. این رنگ مو با به کارگیری از ترکیبات و فرمولاسیون تخصصی بیول تهیه شده و سعی شده تا عوارض رنگ مو به کم‌ترین حالت ممکن برسد. نرم کنندگی، کیفیت رنگ زیاد و ماندگاری بالا از ویژگی‌های رنگ موهای بیول می‌باشد.

رنگ مو دوماسی سری کافی شاپ رنگ بلوند نسکافه‌ای

رنگ مو دوماسی سری کافی شاپ رنگ بلوند – نسکافه‌ای

یک رنگ موی فوق‌العاده با قدرت ماندگاری مناسب و ترکیبات مفیدی مثل ویتامین C که کمک زیادی به رشد و تغذیه بافت مو بسیار می‌کند. این رنگ برای استفاده بانوان و آقایان مناسب می‌باشد. کیفیت رنگ موهای برند دوماسی به حدی بالا بوده که تقریبا هر فردی یکبار از این رنگ مو استفاده کرده است.

کیت رنگ مو لورال مدل Excellence

کیت رنگ مو لورال مدل Excellence

با اینکه لورال یک برند فرانسوی بوده و یک برند خارجی به شمار می‌رود، ولی باز هم قیمت محصولات آن در ایران به صرفه بوده و ارزش خرید بسیار زیادی دارد.

هرقدر از کیفیت رنگ موهای لورال بگوییم کم گفته‌ایم، بسیاری از افراد این رنگ مو را به منظور یکی از بهترین برندهای لوازم آرایش مو خارجی می‌شناسند. به طور کلی رنگ موهای لورال تمامی ویژگی‌های یک رنگ موی باکیفیت و عالی را دارند، از کیفیت رنگ بی‌نظیرش گرفته تا ماندگاری و جلوه‌ رنگ فوق‌العاده و استفاده از ترکیبات مفید و مغذی در آن‌ها.

رنگ مو ریتون مدل Rose Quartz رنگ کوارتزی فانتزی

رنگ مو ریتون مدل Rose Quartz رنگ کوارتزی فانتزی

رنگ موهای ریتون یکی دیگر از مارک‌های رنگ موی پرطرفدار در میان خانم‌ها است. این رنگ مو کیفیت زیادی داشته و از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است. حجم زیاد و ارزش خرید بالا به نسبت قیمت، براق‌کنندگی و نرم‌کنندگی از دیگر ویژگی‌های رنگ موهای ریتون می‌باشد.

مطالب کاربردی:  افزایش ماندگاری رنگ مو فانتزی با ترفندهای ساده و کاربردی

 

کیت رنگ مو بیگن سری speedy colour

بیگن

این رنگ مو به صورت اختصاصی برای آقایان درست شده است و به طور کیت ارائه شده تا شما بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن و در خانه مو‌های خود را رنگ نمایید. این رنگ مو تمامی تارهای سفید آقایان را پوشش داده و جلوه‌ای جذاب به موها می‌بخشد. این رنگ مو با استفاده از ترکیبات و فرمولاسیون ویژه‌ای تولید شده که موجب شده بوی نامطبوع در این رنگ مو حذف و رنگی کاملا طبیعی به ارمغان بیاورد.

رنگ مو آلتیادو رنگ بلوند شکالاتی پلاتینه

آلتیادو

رنگ موی آلتیادو از دیگر رنگ موهای عالی و باکیفیت بوده که به نسبت دیگر برند‌های مطرح عرضه‌کننده رنگ مو در ایران شهرت کمتری دارد، اما محصولات آن بسیار باکیفیت هستند.

از اصلی‌ترین ویژگی‌های این رنگ مو می‌توان به: ماندگاری زیاد، درخشندگی، نرم کنندگی، دارای روغن سبوس برنج با ویتامین‌های E و B عامل تقویت مو، دارای ویتامین B جهت جلوگیری از ریزش مو، پروتئین گندم برای ترمیم کورتکس مو، حاوی روغن بادام که به استحکام تارهای مو می‌افزاید، حاوی ویتامین C جهت افزایش رشد سلولی مو، دارای کراتین برای احیا و استحکام تارهای مو اشاره نمود.

رنگ مو ویتامول سری natural رنگ قهوه ای خیلی تیره

ویتامول

یک رنگ موی باکیفیت از برند ویتامول که از اصلی‌ترین ویژگی‌های آن می‌توان به: دارای پروتئین گندم، برای جلوگیری از ریزش و سفیدی مو، دارای آلوئه ورا، برای تقویت و ترمیم موها و آبرسان، دارای روغن هسته انگور، برای نرم کنندگی و از بین بردن شوره سر، دارای روغن نارگیل و درخشان و براق نمودن موها اشاره کرد.

مطالب پربازدید:  کاتالوگ انواع رنگ مو دودی و فرمولاسیون آن‌ها

 

رنگ مو کالیون شماره KP6 رنگ سولاری

کالیون

رنگ موی کالیون که یکی بهترین برندهای لوازم آرایش مو است، شماره KP6 آن از خوشرنگ‌ترین رنگ موها برای بانون سخت‌پسند است. تقریبا تمام افرادی که از این رنگ مو استفاده کرده‌اند، از کیفیت آن شگفت‌زده شده‌اند. یک رنگ موی باکیفیت با غلظت زیاد و ماندگاری فوق‌العاده و قیمت بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه.

 

منبع : goodhousekeeping

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *