معجزه هیرتامین چیست؟ نقد و بررسی کامل!

ریزش مو یک معضل اساسی برای مردان و زنان بوده و می‌تواند هر فردی را درگیر کند. اما آیا می‌دانید که ممکن است ریزش مو به تدریج اتفاق افتاده، به این معنی که زمان زیادی برای تشخیص دلیل و درمان آن با مکمل‌های غذایی مناسب دارید؟

این راهنما دارایاطلاعاتی در مورد HairTamin مثل مواد تشکیل دهنده، دوز، عوارض جانبی و نظرات افراد واقعی بوده که از مکمل هیرتامین استفاده کرده‌اند و نتایج عالی را مشاهده کرده‌اند. در این بررسی قرص هیرتامین، شما همچنین خواص، مزایا و معایب آن، مکانیسم آن را خواهید آموخت.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

قرص تقویت کننده مو هیرتامین، یکی از محبوب‌ترین مکمل‌های درمانی جهت ریزش موهاست. در این مطلب، قرص هیرتامین اصل را به طور تخصصی، نقد و بررسی می‌کنیم.

معجزه هیرتامین چیست؟

معجزه هیرتامین چیست؟ نقد و بررسی کامل!

چنانچه سوال شما نیز دانستن مکمل هیرتامین است، در این مقاله می‌خواهیم به این سوال و پرسش‌های دیگر شما درمورد قرص هیرتامین بپردازیم. شاید شما نیز در بین اطرافیان خود معجزه هیرتامین را مشاهده کرده باشید و دیده باشید که بعد از مصرف سه دوره قرص هیرتامین، بار دیگر موهای از دست رفته آن‌ها درآمده و پرپشت شده است.

با ما تا پایان مقاله همراه باشید تا به خواص قرص هیرتامین، نحوه مصرف، عوارض هیرتامین و نحوه اثربخشی هیرتامین بپردازیم و راهنمایی کاملی را در اختیار شما همراهان گرامی قرار دهیم.

ریزش مو، یکی از مشکلاتی بوده که اشخاص بسیاری را درگیر می‌نماید. بیشتر افراد، بعد از ریزش مو شدید یا غیرعادی، به دنبال روش‌های درمانی ریزش مو می‌روند تا بتوانند با کاهش ریزش مو، ریزش شدید موها را مهار نمایند.

جهت درمان ریزش موها، ابتدا باید علت آن مشخص شود تا بتوانید نسبت به نوع ریزش مو، از محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی و روش‌های درمانی تخصصی استفاده نمایید. به صورت کلی، استرس، بارداری، بیماری‌‌های خاص، مصرف بعضی از داروها و عوامل ارثی از اصلی‌ترین عوامل ریزش مو در اشخاص هستند.

چنانچه شما نیز تا به حال با ریزش موها مواجه شده باشید، احتمالا نام قرص هیرتامین را شنیده‌اید. قرص تقویت کننده مو هیرتامین، یک کپسول مکمل آمریکایی بوده که بسیاری از متخصصین پوست و مو، این قرص را برای اشخاص با موهای نازک و آسیب دیده و یا کسانی که ریزش موی شدید دارند، توصیه می‌کنند. در حقیقت می‌توان گفت، قرص هیرتامین، یکی از پرفروش‌ترین محصولات جهت تقویت موها در جهان شناخته شده است.

درنتیجه، اگر ریزش مو دارید یا می‌خواهید موهایی مستحکم و سالم داشته باشید و ریشه موهای خود را تقویت نمایید، در ادامه این مطلب، با مجله اینترنتی مدیسه همراه باشید تا این کپسول مکمل تقویت مو آمریکایی را به شما معرفی و نحوه استفاده از آن را شرح دهیم.

قرص هیرتامین چیست؟

قرص هیرتامین چیست؟

قرص هیرتامین اصل، یک قرص مکمل تقویتی جهت رشد و عدم ریزش مو می‌باشد. این کپسول، کاملا یک داروی طبیعی بوده و مصرف آن برای تمامی افراد آزاد است و بانوان و آقایان می‌توانند از آن استفاده نمایند. پزشکان فقط خانم‌های باردار و افراد زیر 18 سال را از مصرف این قرص منع می‌نمایند.

کپسول هیرتامین یکی از محصولات تقویت کننده و مکمل ضد ریزش قوی مو به حساب می‌آید که دارای ترکیبات مغذی و ضروری جهت تقویت ریشه و تغذیه فولیکول‌های مو است. این قرص کاملا گیاهی، فاقد مواد نگهدارنده، بدون تست حیوانی، گلوتن، پارابن، ترکیبات آلرژی‌زا و ترکیبات شیمیایی مصنوعی بوده که هیچ‌گونه حساسیت یا آسیبی به شما وارد نکرده و مورد تایید متخصصین پوست است.

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کپسول هیرتامین عبارتند از:

  • مکمل ضد ریزش مو بسیار قوی
  • تقویت ریشه موها و تغذیه فولیکول‌های مو
  • کاهش چشمگیر ریزش مو
  • تحریک رشد موهای جدید
  • افزایش ضخامت و استحکام تارهای مو

ترکیبات قرص هیرتامین اورجینال

ترکیبات قرص هیرتامین اورجینال

حالا که متوجه شده‌اید که معجزه هیرتامین چیست، به سراغ ترکیبات فوق العاده این محصول می‌پردازیم. هیرتامین، دارای فرمولاسیون تخصصی برای تقویت ریشه مو و کاهش ریزش موهاست. این ترکیبات عبارتند از:

ویتامین C :

ویتامین سی، یک تحریک‌کننده ترشح کلاژن در بدن می‌باشد؛ پروتئینی که در ساختار مو هم وجود داشته و جهت داشتن موهایی سال و پرپشت ضروری است. بهتر است بدانید که ویتامین سی خاصیت آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی داشته و از موها در مقابل رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

بیوتین(ویتامین B7)

بیوتین با تحریک و افزایش ساخت کراتین در ساختار مو، به تقویت، کیفیت و رشد موها کمک می‌کند. ویتامین B7 در متابولیسم پروتئین‌ها و چربی‌هایی که جهت رشد و حفظ ساختار مو موردنیاز هستند، نقش مهمی را ایفا می‌نمایند.

ویتامین D3:

ترکیبات قرص هیرتامین اورجینال

این ویتامین، موجب افزایش ضخامت تارهای موها شده و به کاهش ریزش موها کمک می‌نماید.

زینک:

کمبود زینک در بدن، یکی از عوامل ریزش مو در بانوان و آقایان است. در حقیقت زینک، یکی از مهمترین املاح معدنی ضروری جهت رشد و ترمیم بافت مو بوده که وجود این ماده در کپسول هیرتامین، باعث افزایش ضخامت موها شده و از ریزش مو جلوگیری می‌کند.

قیمت انواع تقویت کننده و پرپشت کننده مو باکیفیت

 

زردچوبه:

زردچوبه با خواص آنتی‌اکسیدانی به کاهش التهاب و کاهش ریزش مو کمک نموده و با ایجاد شرایط بهینه، محیطی جهت رشد موهای تازه به وجود می‌آورد.

معجزه هیرتامین در افزایش رشد موها

معجزه هیرتامین در افزایش رشد موها

معجزه هیرتامین، در افزایش و تسریع فرایند رشد موهاست. به صورت کلی، قرص هیرتامین (HAIRtamin) برای محافظت از موها در مقابل عوامل آسیب‌زا بیرونی و درونی فرموله شده که مصرف این دارو به شما کمک می‌نماید تا بتوانید ریزش شدید موهای خود را کاهش داده و موهایی بلند و ضخیم داشته باشید. ترکیبات غنی هیرتامین معمولا طبیعی بوده و از هیچ‌گونه ماده شیمیایی در ترکیبات آن استفاده نشده است.

ویتامین‌های  B، A، C  و D، منیزیم، کلسیم، سیلیسیوم، فسفر، زینک و آهن موجود در فرمولاسیون کپسول هیرتامین، باعث تغذیه فولیکول‌های مو شده و تاثیر معجزه‌آسایی روی افزایش رشد موها دارد. در نتیجه، اگر موهای خود را کوتاه کرده‌اید یا موهای نازکی دارید که بسیار دیر بلند می‌شوند، کافی است یک دوره از کپسول هیرتامین اصل استفاده نمایید.

مشخصات قرص هیرتامین اصل

مشخصات قرص هیرتامین اصل

اکنون که متوجه شده‌اید که قرص هیرتامین چیست، بیایید تا مشخصات کپسول هیرتامین اصل را بررسی نماییم. متاسفانه انواع تقلبی قرص هیرتامین در بازار فراوان بوده و جهت خرید قرص هیرتامین اصل، باید از وبسایت‌های معتبر و مراکز مجاز و شناخته شده، این محصول را تهیه نمایید.

کپسول هیرتامین تقلبی، افزون بر اینکه، هیچ تاثیری در تقویت و جلوگیری از ریزش موها ندارد، بلکه می‌تواند سلامتی شما را هم به خطر بیاندازد. یکی از مشخصات قرص هیرتامین اصل، بسته‌بندی و لوگو آن است. چنانچه غلط املایی، فونت غیر طبیعی یا لوگویی دیدید که با لوگوی اصل کالا متفاوت است، باید به اورجینال بودن کپسول هیرتامین شک کنید.

مطالب کاربردی:  ۱۳ روش آسان و کاربردی برای مراقبت از مو هنگام خواب

 

نحوه مصرف قرص هیرتامین چگونه است؟

نحوه مصرف قرص هیرتامین چگونه است؟

توصیه می‌کنیم که جهت تاثیرگذاری بیشتر، کپسول هیرتامین را به طور روزانه همراه با غذا میل نمایید. همچنین، زمان مناسب جهت مصرف قرص هیرتامین پس از صبحانه است؛ ولی می‌توانید این قرص را شب‌ها پیش از خواب هم میل نمایید. نکته مهم مصرف قرص مکمل هیرتامین، اینجاست که به هیچ‌عنوان با شکم خالی، کپسول هیرتامین را نخورید. شما باید حداقل 3 دوره سه ماهه (90 روز) از قرص هیرتامین استفاده نمایید تا ریزش موهای شما به طور قطعی درمان شود.

عوارض قرص هیرتامین چیست؟

عوارض قرص هیرتامین چیست؟

کپسول مکمل هیرتامین، کاملا گیاهی و تایید شده توسط متخصصین پوست و مو است و هیچ‌گونه عوارضی برای پوست، مو و بدن ایجاد نمی‌کند. البته درصورتی که قرص آهن مصرف می‌کنید؛ استفاده همزمان و طولانی مدت از قرص آهن و هیرتامین، ممکن است موجب رسوب آهن در کبد شود. همچنین، زینک یکی از ترکیبات اصلی قرص مکمل هیرتامین است که امکان دارد در زمان مصرف همزمان با داروهای دیگر، تداخل دارویی ایجاد نماید.

زردچوبه و گزنه موجود در ترکیبات هیرتامین اصل، ممکن است برای بعضی از اشخاص حساسیت پوستی به وجود آورد. از دیگر عوارض مصرف کپسول هیرتامین اصل، تغییر رنگ ادرار به دلیل وجود انواع ویتامین‌های B است. دقت داشته باشید که تمامی عوارضی که ذکر کرده‌ایم، بسیار نادر بوده و در صورت مشاهده هر یک از این نشانه‌ها، حتما مصرف قرص را قطع کرده و فورا به پزشک مراجعه نمایید.

روش تشخیص قرص هیرتامین اصل و فیک

یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها جهت تشخیص اصالت هیرتامین، بررسی بارکد آن است. پس از بررسی بارکد هیرتامین اصل با بارکدخوان، باید پرچم کشور سازنده یعنی کانادا و آمریکا و سایت اصلی هیرتامین را مشاهده کنید.

آیا مصرف دوز بیشتر موجب تاثیر بهتر در تقویت موها می‌شود؟

آیا مصرف دوز بیشتر باعث تاثیر بهتر در تقویت موها می شود؟

در بعضی از افراد، مشاهده شده که مصرف دو قرص در یک روز روند اثرگذاری این قرص در درمان ریزش موها را سریع‌تر کرده ولی این اتفاق موقتی بوده و پس از مدتی موجب آسیب دیدن قلب یا کبد شما می‌شود و به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم هرگز بیش از یک قرص در روز میل نکنید؛ چراکه این عوارض در اثر مصرف مداوم دوز بیشتر خود را نشان می‌دهند.

آیا مصرف هیرتامین موجب افزایش موهای زائد می‌شود؟

خیر. فرایند رشد موهای زائد با موهای سر بسیار فرق دارد و ساختار فولیکول‌های موها هم با هم متفاوت هستند. در نتیجه، نیازی نیست که نگران افزایش موهای زائد خود باشید. قرص هیرتامین، فقط فولیکول های موی سر را تقویت می‌نماید.

آیا امکان مسمومیت با هیرتامین وجود دارد؟

آیا امکان مسمومیت با هیرتامین وجود دارد؟

خیر. نگران نباشید؛ چراکه قرص هیرتامین هیچ مسمومیت دارویی را برای شما ایجاد نمی‌کند. ولی اگر قرص آهن مصرف می‌کنید؛ باید دقت داشته باشید که خوردن همزمان هیرتامین و قرص آهن، می‌تواند در دراز مدت منجر به رسوب این ماده در کبد و ایجاد مشکلات جدی شود.

مطالب پربازدید:  راهنمایی ساده برای ایجاد یک روتین مراقبت از مو

 

هیرتامین، بهترین درمان ریزش مو

کپسول مکمل هیرتامین اصل، یکی از پرطرفدارترین محصولات جهت درمان ریزش موهاست که تاثیرات معجزه‌آسایی را در رشد موهای جدید و افزایش استحکام موها می‌گذارد. در این مطلب، تلاش کرده‌ایم تا پاسخ دقیق و روشنی را برای سوال “قرص هیرتامین چیست؟” بدهیم. امیدواریم که بعد از خواندن این مقاله، به خوبی با فواید شگفت‌انگیز قرص هیرتامین در درمان ریزش موها آشنا شوید و بتوانید یک قرص هیرتامین اورجینال را تهیه نمایید.

 

منبع : srvtrck

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *