بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای

در سال‌های اخیر شاهد موج گسترش فرهنگ و هنر کره جنوبی در جهان بوده‌ایم. از موزیک پاپ کره‌ای یا کی پاپ بگیرید تا فشن کره‌ای کی فشن و سریال‌ها و فیلم‌های‌ کره‌ای کی دراما. این ترندهای کره‌ای چه در مباحث استایل و فشن و چه در موسیقی و محصولات فرهنگی در میان نوجوانان و جوانان محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند.

اما یکی از این ترندهای همه‌گیر K-Beauty که همان زیبایی کره‌ای است؛ برندهای آرایشی و مراقبت پوست کره‌ای که در دنیا بسیار همه‌گیر و پرطرفدار شده‌اند و حتی در میان کشورهای غربی هم بازاری پرفروش دارند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

محصولات آرایشی و مراقبت از پوست کره‌ای بسیار پرطرفدار هستند. استفاده از این محصولات حتی در میان کشورهای غربی بسیار رایج شده است. دلیل محبوبیت محصولات کی-بیوتی تنها پوشاندن عیوب پوست شما نیست. اگر از سنین پایین به پوست خود اهمیت بدهید از بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای استفاده کنید؛ شما هم مانند مردمان کره پوستی جوان خواهید داشت.در کشور کره مراقبت از پوست جنسیت ندارد و بسیاری از آقایان هم دارای روتین پوستی هستند.

در ادامه بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای یا همان K-Beauty را معرفی می‌کنیم. در زمان باستان مردمان کره از ترکیبات طبیعی برای ساخت لوازم آرایشی بهداشتی استفاده می‌کردند. این موضوع به عنوان بنیان اصلی زیبایی کره‌ای یعنی K-Beauty قرار گرفت. با ما همراه باشید تا بهترین برندهای محصولات زیبایی و مراقبت از پوست کره ای را بشناسید.

عناوین مقاله ...

1- برند مراقبت پوست کره‌ای Cosrx

برند مراقبت پوست کره‌ای Cosrx

Cosrx زیر مجموعه Circle است که در زمان کوتاهی رکورد فروش در زمینه محصولات مربوط به مشکلات پوستی را در دست گرفت. اسم این برند از دو بخش COS مخفف Cosmetics به معنی لوازم آرایش و RX مخفف Prescription به معنی درمان تشکیل شده است. همچنین محصولات این برند بر پایه AHA و BHA تولید می‌شوند که بیشترین تاثیر را روی پوست‌های مختلف دارند. در ادامه بخش مهمی از تاثیرات این محصولات را فهرست کرده‌ایم.

  • بازسازی پوست
  • حذف و پاکسازی سلول‌های مرده
  • تنظیم چربی پوست
  • جلوگیری از لک شدن
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک و حفظ شادابی پوست

کرم صورت ترمیم و روشن کننده موسین حلزون کوزارکس

کرم صورت موسین حلزون کوزارکس

مخاط حلزون یا موسین کلاژن و الاستین پوست را افزایش می‌دهد و تاثیر زیادی بر جوانسازی پوست دارد. کرم موسین علاوه‌بر پاکسازی و آبرسانی پوست باعث روشن شدن پوست شما هم می‌شود. استفاده از کرم موسین یک تیر و چند نشان است. از کرم صورت حلزون کوزاکس می‌توان به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت پوست کره ای یاد کرد.

2- برند مراقبت پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Sulwhasoo

برند مراقبت پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Sulwhasoo

برند سول‌هاسو بر اساس فلسفه تعادل و بر پایه طب سنتی محصولاتش را تولید و به بازار عرضه می‌کند. در سال 1966 به عنوان یکی از پر فروش‌ترین برند محصولات پوستی در فهرست برندهای Amore Pacific معرفی شده است. برند Sulwhasoo از روش تخمیر استفاده می‌کند؛ به این صورت که گیاهان جینسنگ، جینکو، و اکیناسه را به مدت ۱۸ ساعت در آب تصفیه شده می‌جوشاند و سپس به عنوان عصاره در محصولات خود مورد استفاده قرار می‎دهد.

سرم فعال کننده First Care Activating

سرم فعال کننده First Care Activating

سرم First Care Activating یکی از اساسی‌ترین محصولات مناسب برای روتین پوستی کره ای جدید است. فرمولاسیون تولید سرم شامل کمپلکس ضد پیری JAUM Activator به همراه مجموعه‌ 5 گیاه می‌شود. به‌همین دلیل سرم فعال کننده یک محصول فوق العاده در آبرسانی به پوست شما و جوانسازی آن محسوب می‌شود.

3- برند مراقبت از پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Innisfree

برند مراقبت از پوست و محصولات آرایشی کره‌ای Innisfree

برند Innisfree یک برند پر طرفدار از محصولات کره‌ای است که از مواد طبیعی در Jeju Island برای تولید محصولات استفاده می‌کنند. همچنین دارای یک مزرعه ارگانیک در جزیره جوجو است که مواد اولیه محصولات را در آنجا کاشت و برداشت می‌کند. برند Innisfree یکی از بهترین برند های کره ای با فروش و رضایت مشتریان بالا محسوب می‌شود.

 کرم دور چشم چای سبز

کرم دور چشم چای سبز Innisfree

کرم دور چشم چای سبز با عصاره‌ی چای سبز که در مزرعه جوجو در Jeju Island رشد می‌کند، تولید می‌شود. چای سبز را از ساقه جدا می‌کنند و بخارپز کردن آن باعث می‌شوند تا مواد مغذی خود را حفظ کند. سپس به صورت کرم تولید می‌شود تا با آبرسانی و در نتیجه رفع خشکی و تیرگی، طراوت را به پوست شما هدیه دهد.

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت خارجی

 

4- برند محصولات مراقبت پوست کره‌ای Laneige

برند محصولات مراقبت پوست کره‌ای Laneige

برند Laneige که در زبان شیرین فرانسوی به معنی برف تازه است. شرکت Amorepacific در سال 1994 در شهر سئول توسط شروع به کار کرد. Amorepacific یک شرکت مهم در تولید محصولات آرایشی کره‌ای است که چندین برند را پشتیبانی می‌کند. برند Laneige در ابتدا کار خود را با تولید ماسک لب قبل از خواب آغاز کرد و شناخته شد.

ماسک لب برند Laneige، یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای

ماسک لب Laneige

برند لانیژ از آب هیمالیا به عنوان ماده اولیه تمامی محصولات خود استفاده می‌کند. یکی از پروفروش‌ترین محصولات برند لانیژ ماسک لب است که قبل از خواب استفاده می‌شود. این ماسک از مواد ارگانیک ساخته شده است و به لب‌های شما آبرسانی می‌کند. همچنین خوش‌بو و خوش‌طعم بودن یکی از ویژگی‌های ویژه این ماسک است.

مطالب کاربردی:  فواید اسید سالیسیلیک برای پوست؛ بتاهیدروکسی اسید BHA

 

5- برند لوکس کره‌ای Amore Pacific

برند لوکس کره‌ای Amore Pacific

برند Amore Pacific یک برند لوکس در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست است. همچنین با داشتن چند زیر مجموعه از برندهای دیگر به طور خاص روی محصولات تولید شده از چای سبز تمرکز دارد. اگر به خرید محصولات کره ای اصل تمایل دارید، این برند می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

سرم-اسانس طبیعی Vintage Single Extract Essence

سرم طبیعی Vintage Single Extract Essence

سرم طبیعی Vintage برند آمور یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند لوکس محسوب می‌شود. این سرم از 6 ماده طبیعی شامل شیره بامبو و جینسینگ قرمز ساخته شده است. سرم Vintage Single استحکام و شادابی پوست شما را افزایش می‌دهد و از پیری پوست جلوگیری می‌کند.

6- برند محصولات آرایشی کره‌ای Etude House (اتود هاوس)

برند اتود یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین برندهای لوازم آرایشی در ایران محسوب می‌شود. برند اتود به داشتن بسته‌بندی‌های جذاب و محصولات بسیار متنوع شهرت دارد. همچنین یک برند مقرون به صرفه در کشور کره است که در ایران نیز به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد. Etude House یک برند خوب با محصولات متنوع، کیفیت خوب و قیمت مناسب است. همچنین پکیجی عالی برای مشتاقان این برند محسوب می‌شود.

پرایمر Beauty Shot Face Blur

پرایمر Beauty Shot Face Blur

پرایمر بیوتی شات به‌عنوان کرم بیس آرایش استفاده می‌شود. استفاده از این کرم باعث روشن شدن پوست شما و بستن منافذ باز پوست خواهد شد تا آرایش به‌خوبی روی صورت شما فیکس شود. همچنین ظاهر شفاف با بافتی مخملی به پوست شما می‌دهد.

مطالب مرتبط:  فواید و عوارض AHA برای پوست و نحوه مصرف آن

 

7- برند لوازم آرایش کره‌ای KAJA

برند لوازم آرایش کره‌ای KAJA

کاجا در زبان انگلیسی به معنی Let’s go یکی از برندهای عالی کره‌ای در زمینه لوازم آرایشی بهداشتی است. تنوع زیاد به خصوص در زمینه لوازم آرایشی فانتزی را می‌توانید در این برند مشاهده کنید. برند KAJA با مشارکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بین‌المللی سفورا کار خودش را آغاز کرده‌است. تنوع محصولات برند کاجا از رژ لب تا کوشن و دیگر محصولات پرطرفدار را پوشش می‌دهد.

 سایه‌های سه‌گانه‌ی کاجا بنتو KAJA Bento Eyeshadow Trio

سایه‌های سه‌گانه‌ی کاجا

سایه‌های کاجا پک‌های سه تایی از سایه‌های متراکم است. کار کردن با این سایه‌ها بسیار آسان است و به‌راحتی با یک پک می‌توانید آرایش چشم خاصی داشته باشید. پک‌ها بسیار مقرون به‌صرفه هستند و جای بسیار کمی را در کیف شما اشغال می‌کنند. سایه‌های کاجا می‌تواند یک انتخاب مناسب برای کسانی باشد که بسیار سفر می‌کنند.

8- برند مراقبت پوست کره‌ای Some By Mi (سوم بای می)

برند سام بای می یکی از جدیدترین برندهای محصولات مراقبت از پوست کره‌ای که از سال ۲۰۱۶ شروع به فعالیت کرده و در زمانی کوتاه محبوبیت بسیاری کسب کرده است. علت این محبوبیت در بازار جهانی کیفیت عالی و ارگانیک بودن محصولات این برند به شمار می‌رود. در حال حاضر محصولات برند some by me به کشورهایی از جمله آمریکا، استرالیا، ایران و ژاپن ارسال می‌شود.

تمامی محصولات در برند some by me از مواد طبیعی و کاملا ارگانیک و بدون استفاده از مواد شیمیایی تولید می‌شود. پک روتین مراقبت از پوست سی روزه‌ای که توسط این برند به بازار ارائه شده یک پک مسافرتی ایده‌آل است که شامل تونر، صابون، کرم و سرم می‌شود.

سرم AHA

سرم AHA از برند Some By Mi

سرم AHA از برند Some By Mi با استفاده از مواد اولیه طبیعی شامل عصاره گیاهی سنتلا آسیاتیکا و برگ درخت چای تولید شده است. این سرم علاوه‌بر لایه‌برداری و پاکسازی پوست شما به بهبود لک‌ها و روشن‌تر شدن پوست شما کمک می‌کند. همچنین با آبرسانی عالی یک لایه محافظ در برابر نفوذ عوامل بیرونی ایجاد می‌کند. سرم AHA برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه بسیار مناسب است.

9- برند مراقبت پوست کره‌ای Dr.Jart

برند مراقبت پوست دکتر جارت در سال ۲۰۰۴  توسط شخصی به نام دکتر سونگ تاسیس شد. Dr.jart تاکنون در زمینه ارائه بی بی کرم ها پرطرفدارترین برند کره‌ای بوده است. همچنین برند دکتر جارت را می‌توان به عنوان اولین برندی که بی بی کرم را وارد بازار آمریکا کرد؛ معرفی کرد. بی بی کرم Dr.jart از دانه‌های چیا تولید شده است.

بی‌بی کرم Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment SPF 30

بی‌بی کرم Cicapair Tiger Grass Color Correcting Treatment SPF 30

BB کرم‌ها به دلیل بافت سبک روی پوست محبوبیت بسیاری در میان لوازم آرایشی دارند. علاوه‌بر کاربرد آرایشی و پوشانندگی صورت، به‌دلیل داشتن SPF یک محافظ خوب در برابر اشعه مضر آفتاب محسوب می‌شوند. همچنین پوست شما را در برابر خشکی و ایجاد حساسیت محافظت می‌کند.

10- محصولات پوستی و آرایشی کره‌ای THE FACE SHOP

محصولات پوستی و آرایشی کره‌ای THE FACE SHOP

فیس‌شاپ با حدود سه هزار نمایندگی فروش در کشورهای مختلف یکی از موفق‌ترین برندهای کره‌ای محسوب می‌شود. برند فیس شاپ در تولید محصولات از ترکیبی از علم جدید و مواد دارویی سنتی کره‌ای استفاده می‌کند. به عنوان یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای می‌توان به ماسک‌های ورقه‌ای این شرکت اشاره کرد.

ماسک‌های ورقه‌ای Real Nature Sheet Masks، نمونه‌ای از بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای

ماسک‌های ورقه‌ای برند فیس شاپ از روغن‌های طبیعی تولید شده است. با استفاده از ماسک صورت می‌توانید یک مراقبت روزانه ملایم را برای پوست خود داشته باشید. ماسک ورقه‌ای Real Nature بدون چسبندگی روی پوست شما به آبرسانی و کاهش چین و چروک کمک می‌کند. همچنین ایجاد حساسیت نمی‌کند و برای پوست‌های حساس قابل استفاده است. علاوه‌براین باعث شادابی و شفافی پوست می‌شود و پف زیر چشم را کاهش می‌دهد.

مطالب پربازدید:  ۱۴ راز زیبایی کره ای ها که باید بدانید

 

لمس راز زیبایی شرقی‌ها؛ با استفاده از بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای

روتین پوستی و مراقبت از پوست نقش بسیار مهمی در زیبایی دارد. در کشور کره معمولا محصولات آرایشی کمتری خریداری می‌شود و بیشتر برای بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای هزینه می‌شود. کره‌ای‌ها معمولا آرایش‌های ملایمی دارند و بیشتر از ماسک صورت، کرم‌های مرطوب کننده و محصولات مراقبت پوست استفاده می‌کنند. با استفاده از بهترین محصولات مراقبت از پوست کره ای، پوست شما سالم و شفاف می‌شود و نیاز شما به آرایش کمتر می‌شود.

 

منبع : marieclaire

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *