ضد آفتاب سلبریتی های هالیوودی

با توجه به اینکه سلبریتی‌ها و هنرمندان بیشتر از هر شخص دیگری به زیبایی و سلامت پوست خود اهمیت می‌دهند، در نتیجه تلاش می‌کنند از بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی و مراقبتی استفاده نمایند.

مجله فوربز، لیستی از محبوب‌‌ترین کرم‌های ضد آفتاب سلبریتی های هالیوودی را منتشر نموده است که احتمالا برای شما نیز جالب باشد بدانید هنرمندان خارجی از چه ضد آفتابی برای پوست خود استفاده می‌نمایند و دلیل آن چیست!

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بهترین ضد آفتاب روزانه سلنا گومز، اولین انتخاب ضد آفتاب سلبریتی های هالیوودی

بهترین ضد آفتاب روزانه سلنا گومز

بهترین ضد آفتاب خارجی محبوب سلنا گومز، ضد آفتاب فیزیکی درانک الفنت آمبرا شیر مدل دیلی دیفنس Daily Defense + Drunk Elephant Umbra Sheer  با  SPF30که از معروف‌ترین انواع ضد آفتاب سلبریتی های هالیوودی است، دارای آب انگور غنی از آنتی‌اکسیدان و روغن مارولا بوده که از پوست در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب محافظت می‌کند.

این ضد آفتاب همچنین محافظت کننده پوست شما در مقابل استرس اکسیداتیو که به شدت روند پیری پوست را سرعت می‌بخشد، است.

جنیفر لوپز از راز زیبایی پوست خود می‌گوید

جنیفر لوپز از راز زیبایی پوست خود می‌گوید

جنیفر لوپز، ستاره فیلم Marry Me سال گذشته در برنامه توییتر خود نوشت: «ضدآفتاب جی لو (JLo Beauty SPF) بزرگ‌ترین راز مراقبت از پوست من بوده که سبب می‌شود از سر تا پا بدرخشم».

این ضد آفتاب جنیفر لوپز سبک ‌وزن با ترکیبات مراقبت از پوست مثل اسید هیالورونیک، گلیسیرین و قندهای طبیعی همراه با بامبو دریایی آبی ‌رنگ، نه‌ تنها از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید، رادیکال‌های آزاد و صدمات ناشی از نور HEV محافظت می‌نماید، بلکه سلول‌های پوست شما را جهت داشتن پوستی صاف‌تر و درخشان‌تر، آبرسانی می‌نماید.

در صورتی که زندگی این ستاره هالیوودی را دنبال می‌کنید، بد نیست سری به مقاله 11 راز جنیفر لوپز برای داشتن پوستی جوان و شاداب بزنید و ببینید که این بازیگر و خواننده معروف چطور در این سن پوست و ظاهری جوان دارد.

مطالب مرتبط:  ۱۱ راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان و شاداب

 

زندایا و کرم ضد آفتاب محبوب او

زندایا و کرم ضد آفتاب محبوب او

بهترین ضد آفتاب فرانسوی به نام آکوا ژل یو وی اکسپرت لانکوم (Lancôme’s UV Expert Aqua Gel) با SPF 50 محصولی بی‌چون و چرا در روتین مراقبتی پوست زندایا می‌باشد.

ضد آفتاب انتخابی او، غنی از عصاره مورینگا، سرشار از آنتی‌ اکسیدان و ویتامین E بوده که بافتی سبک و نامرئی داشته و با طیفی گسترده از پوست در مقابل اشعه‌های UVA و UVB محافظت می‌نماید. ستاره سریال محبوب یوفوریا (Euphoria) در سال 2020 در مصاحبه‌اش با گلامور گفت: «این ضد آفتاب نه ‌تنها به خودی خود فوق‌العاده است، بلکه به‌ عنوان یک پرایمر بی‌نظیر برای زیرسازی آرایش نیز عمل می‌کند».

رزی هانینگتون از چه ضد آفتابی استفاده می‌کند؟

رزی هانینگتون از چه ضد آفتابی استفاده می‌کند؟

مراحل روتین مراقبت از پوست رزی هانینگتون، مدل برند پرطرفدار ویکتوریا سکرت، شامل ضد آفتاب زو اسکین طیف گسترده (ZO Skin Daily Sheer Broad Spectrum)  با SPF50 می‌شود.

این ضد آفتاب ضد آب، نه ‌تنها از پوست در برابر اشعه‌های مضر UV محافظت کرده، بلکه محافظت بیشتری در مقابل نور آبی و اشعه ماورا بنفش از خود ارائه می‌دهد. فرمول فاقد چربی آن به ‌راحتی با پوست ترکیب شده و پوششی مات ایجاد می‌نماید تا برای زیرسازی آرایش هم بسیار مناسب باشد.

محبوب‌ترین کرم ضد آفتاب کیت باسورث

محبوب‌ترین کرم ضد آفتاب کیت باسورث

کیت باسورث از ضد آفتاب رنگی مینرال سان سی بل طیف گسترده (Sun’Si Belle Broad Spectrum) با SPF 30 استفاده کرده که دارای پاپایا، آناناس، گوجه فرنگی، اسید هیالورونیک و اسید الاژیک می‌باشد، لکه‌های پوستی ناشی از اشعه ماورای بنفش را کاهش می‌بخشد، همچنین رطوبت و بافت پوست را یکنواخت کرده تا پوستی صاف‌تر، لطیف‌تر و انعطاف‌پذیرتر داشته باشد.

ضد آفتاب محبوب ریس ویترسون چیست؟

ضد آفتاب محبوب ریس ویترسون چیست؟

جالب است بدانید که ضد آفتاب موردعلاقه ریس ویترسون، بازیگر سرشناس هالیوودی، ضد آفتاب مینرال اسکوالن + زینک بایوسانس (Biossance Squalane + Zinc Sheer Mineral Sunscreen) می‌باشد.

این کرم ضد آفتاب، از خواص هیدراتاسیون اسکوالان و نیلوفر آبی بهره برده که با فرمولی تنفس‌پذیر، به ‌راحتی جذب پوست می‌شود و بدون ایجاد هیچ‌گونه رد سفید رنگی، به پوست لطافت و نرمی می‌بخشد. ناگفته نماند که ضد آفتاب بایوسانس کاملا وگان و دوستدار طبیعت می‌باشد.

بهترین کرم ضد آفتاب از نظر کنستانس وو

بهترین کرم ضد آفتاب از نظر کنستانس وو

یکی از رازهای مراقبت از پوست بازیگر آمریکایی محبوب، کنستانس وو، استفاده از ضد آفتاب مینرال لاروش پوزای آنتلیوس + زینک اکساید (La Roche-Posay Anthelios + Mineral Zinc Oxide) با SPF50 است.

این ضد آفتاب مبتنی بر «روی» که هم اشعه‌های UVA و هم UVB را مسدود کرده و سرشار از آنتی‌اکسیدان است، از پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند بدون آن که منافذ پوست را مسدود کند. ضد آفتاب لاروش پوزای غیرکومدوژنیک بوده و فاقد پارابن و اکسی بنزون است که همین امر باعث می‌شود تا این ضد آفتاب برای پوست‌های حساس بسیار مناسب باشد.

ضد آفتاب موردعلاقه هیلی بیبر چیست؟

ضد آفتاب موردعلاقه هیلی بیبر چیست؟

کرم ضد آفتاب رنگی طیف گسترده التا ام دی یو وی (EltaMD UV Daily Tinted Broad-Spectrum) با SPF 40 به دلیل داشتن ویتامین E و اسید هیالورونیک، از پوست در مقابل آسیب ناشی از نور محافظت کرده و در عین حال با علائم پیری و چین و چروک مبارزه می‌کند.

فرمول رنگ روشن آن هم به ‌عنوان زیرساز آرایش و هم به‌ عنوان بخشیدن ظاهری یکدست و طبیعی به پوست بسیار مناسب محسوب می‌شود. افزون بر این، این کرم ضد آفتاب غیر کومدون‌زا و عاری از پارابن بوده و هیچ گونه رایحه مصنوعی ندارد.

توصیه کری واشینگتون درباره کرم ضد آفتاب

توصیه کری واشینگتون درباره کرم ضد آفتاب

زمانی که صحبت از مراقبت پوست می‌شود، کری واشینگتون از ضد آفتاب محبوب خود، اولترا شیر نوتروژینا مدل درای تاچ (Neutrogena UltraSheer Dry-Touch) با  SPF70، سخن می‌گوید؛ اینکه بدون مسدود نمودن منافذ پوست، در مقابل اشعه‌های UVA و UVB لایه محافظتی کامل ایجاد می‌نماید.

ژانویه جونز از چه ضد آفتابی استفاده می‌کند؟

ژانویه جونز از چه ضد آفتابی استفاده می‌کند؟

ژانویه جونز معتقد بوده که ضد آفتاب فیزیکی کنترل کارکتیو (Control Corrective) با SPF40 بدون آنکه پوست را خفه کند، با یک لایه بی‌رنگ و بدون چربی، با طیف گسترده محافظت از اشعه‌های مضر آفتاب را فراهم می‌آورد. این ضد آفتاب غنی شده با آلوئه‌ورا و گلیسیرین، همچنین قادر است تا به‌ عنوان یک مرطوب کننده سبک‌ وزن، روزانه پوست را با رطوبت‌ رسانی تسکین بخشیده و پوست را تغذیه نماید.

زوئی کراویتز و ضد آفتاب مورد علاقه‌اش

زوئی کراویتز و ضد آفتاب مورد علاقه‌اش

یکی از محصولات اصلی مراقبت از پوست در روتین زیبایی زوئی کراویتز، ضد آفتاب آبرسان آنتی اکسدان سان باتر آی سان (Isun Antioxidant Sun Butter)  بوده که دارای شی باتر، روغن‌های زیتون، آووکادو و انبه بسیار مغذی می‌باشد تا رطوبت پوست را تجدید نموده و در عین حال بدون ترکیبات شیمیایی، از پوست در برابر خورشید محافظت کند.

میندی کالینگ چه ضد آفتابی را پیشنهاد می‌کند؟

میندی کالینگ چه ضد آفتابی را پیشنهاد می‌کند؟

ضد آفتاب نامرئی سوپر گوپ (Supergoop! Unseen Sunscreen) با SPF40 تایید شده توسط Mindy Kaling احتیاجی  به معرفی ندارد. این ضد آفتاب با پوششی نرم و آبرسانی قوی، از پوست در مقابل نور آبی و آسیب اشعه‌های خورشید محافظت می‌نماید. این کرم شفاف و فوق سبک، به سرعت جذب پوست شده و قادر است تا به‌ عنوان یک پرایمر مات نیز به جای زیرساز آرایشی به‌خوبی عمل کند.

مطالب پربازدید:  اصول آرایش جنیفر لوپز برای حفظ زیبایی

 

آشنایی کامل با انواع محبوب ضد آفتاب سلبریتی های هالیوودی

کرم ضد آفتاب خارجی یا ایرانی؛ مسئله این بوده که این کرم از عوارضی مثل پیری زودرس پوست، لکه‌های پوستی، آفتاب‌ سوختگی و حتی سرطان پوست جلوگیری می‌نماید.

همان‌گونه که دیدیم استفاده از ضد آفتاب سلبریتی های هالیوودی و هنرمندان خارجی نیز بسیار حائز اهمیت است. پس به خاطر باشد که این محصول مراقبتی مهم را همیشه و فارغ از اینکه در چه فصلی از سال می‌باشید، در روتین مراقبت پوست خود قرار داده تا همچون افراد معروف و سلبریتی‌ها پوستی سالم، شاداب و شفاف داشته باشید.

 

منبع : pagesix

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *