آرایش چشم ساده

از آن جایی که زیبایی چشم‌ها نقش بسزایی در جذابیت چهره دارد، بنابراین آرایش چشم یکی از مهمترین قسمت‌ها به حساب می‌آید که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشیم. از سمت دیگر بسیاری از بانوان برای آرایش روزانه خود، مدل‌ آرایش چشم ساده را به آرایش‌های غلیظ ترجیح می‌دهند.

پس اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که در طول روز علاقه‌ای به داشتن آرایش غلیظ برای چشم‌های خود ندارند و مدل‌های ساده‌تر را ترجیح می‌دهند که به صورت روزانه و در همه جا قابل استفاده باشد، آموزش آرایش چشم ساده لایت می‌تواند برای شما جذاب باشد. هدف از آرایش چشم ساده که حالتی طبیعی و سبک دارد، صرفا برطرف کردن نقص‌های احتمالی ناحیه اطراف چشم نظیر پف یا تیرگی اطراف چشم و حالت دادن به چشم و نشان دادن زیبایی و جذابیت آن است.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

گام اول در آرایش چشم ساده

گام اول در آرایش چشم ساده

برای آرایش چشم ساده دخترانه در مرحله اول باید رنگ پوست اطراف چشم خود را به کمک تصحیح کننده‌های رنگی یا کانسیلرها یکدست کرده تا تیرگی یا لکه‌های احتمالی این ناحیه پوشیده شود و زیبایی چشم‌ها بیشتر به نظر بیاید. سپس کانسیلر را در زیر چشم‌های خود به حالت مثلثی پخش کنید. کانسیلر را می‌توانید به کمک بیوتی بلندر، قلم موی مخصوص و نوک انگشتان خود با ضربات آرام روی پوست پخش کنید.

گام دوم، اطراف چشم

در این مرحله از آرایش چشم ساده در خانه نیاز است از پرایمر یا بیس سایه استفاده کنید چرا که بیس سایه نه تنها آرایش چشم ما را ماندگار و فیکس می‌کند، بلکه از سایه چشم هم در مقابل عوامل خارجی کاملا محافظت می‌کند، از پخش شدن آن جلوگیری کرده و در نهایت رنگ سایه را کاملا یکدست می‌سازد. برای استفاده از پرایمر می‌توانید از براش یا نوک انگشتان خود کمک گرفته و آن را به خوبی در ناحیه پشت پلک‌ها پخش کنید.

مطالب کاربردی:  تفاوت خط چشم مویی و ماژیکی در چیست؟

 

گام سوم، سایه زدن چشم

گام سوم، سایه زدن چشم

اکنون که رنگ ناحیه اطراف چشم‌ها کاملا بی‌عیب و نقص و یکدست شد، می‌توانید شروع به سایه زدن کنید. برای آرایش چشم ، باید این نکته را رعایت کنید که رنگ سایه انتخابی شما فقط کمی تیره یا روشن‌تر از رنگ پوستتان باشد تا آرایش غلیظ نشود.

در تمام پالت‌های آرایشی سایه که در فروشگاه لوازم آرایشی قابل تهیه بوده، طیف رنگ‌های روشن تا تیره یک رنگ موجود است. نکته بعدی این است که ابتدا باید رنگ تیره پالت را در ناحیه گوشه خارجی چشم خود استفاده کنید و کم کم که به گوشه داخلی چشم نزدیک می‌شوید، از رنگ‌های روشن پالت استفاده کنید. برای گوشه داخلی چشم هم حتما از رنگ‌های روشن استفاده کنید چرا که این کار موجب می‌شود تا چشمان شما درشت‌تر به نظر آیند.

سایه را به صورت دورانی پشت پلک‌های خود پخش کنید تا ظاهری کاملا یکنواخت و طبیعی داشته باشد. برای زیر چشم‌ها هم می‌توانید تنها هاله‌ای از رنگ متوسط پالت سایه را نزدیک مژه‌های پایینی چشم‌های خود پخش کنید تا به چشمان حالت بدهد. این نکته را در نظر داشته بگیرید که در آرایش ساده چشم از سایه‌های اکلیلی برای آرایش روز استفاده نکنید.

قیمت انواع محصولات آرایش چشم با کیفیت و اورجینال

 

گام چهارم در آرایش چشم ساده

گام چهارم در آرایش چشم ساده

پس از زدن سایه، می‌توانید با کشیدن خط چشم حالت چشم‌ها را زیباتر سازید. باید توجه داشته باشید که در ارایش چشم ساده برای بیرون نیازی نیست خط چشم را ضخیم بکشید و خط چشم شما هم نباید از چشم بیرون بزند چرا که این کار موجب از بین رفتن حالت طبیعی آرایش شما می‌شود.

اگر رنگ موی شما روشن است، برای طبیعی‌تر شدن آرایش چشم بهتر است از خط چشم قهوه‌ای استفاده کنید و اگر در زدن خط چشم مهارت ندارید، بهتر است از مداد‌های آرایش چشم استفاده کنید. به کمک مداد چشم می‌توانید حالت مورد نظر خود را بسیار آسان‌تر از خط چشم به چشمان خود بدهید.

مطالب پربازدید:  آموزش چند مدل آرایش چشم ترند زنانه

 

گام پنجم

پس از کشیدن خط چشم می‌توانید به کمک فر مژه به مژه‌های خود حالت دهید. این کار سبب می‌شود چشمان شما بازتر و درشت‌تر به نظر برسد. با این حال اگر در ریمل زدن مهارت دارید به وسیله ریمل هم می‌توانید همین حالت را به مژه‌ها بدهید و لزوما برای آرایش چشم ساده و شیک از فرمژه استفاده نکنید.

گام ششم آرایش چشم ساده کره ای

ریمل

در مرحله بعد نوبت به ریمل زدن می‌رسد که در زیبا شدن نتیجه کار تاثیر زیادی دارد. ریمل را باید با دقت زیادی به تک تک مژه‌ها بزنید، به صورتی که مژه‌ها به هم نچسبد. اگر دوست دارید مژه‌های شما پر به نظر برسد، می‌توانید مژه‌های بالایی را دو مرتبه ریمل بزنید ولی حتما دور دوم را باید زمانی بزنید که نه ریمل بار اول کاملا خشک شده و نه خیلی خیس باشد. در نهایت هم باید به مژه‌های پایینی ریمل بزنید ولی میزان آن باید بسیار کم باشد تا حالت طبیعی آرایش شما حفظ شود.

 

 

منبع : girlgetglamorous

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *