اصول آرایش جنیفر لوپز برای حفظ زیبایی

پوستی صاف و بدون جوش، لب‌هایی برجسته، چشمانی گیرا و اندام فوق‌العاده، همه از مواردی است که با دیدن عکس‌های مختلف از جنیفر لوپز در ذهن تداعی می‌شود. به راستی ترفندها و اسرار آرایش جنیفر لوپز چیست؟ آیا این زیبایی همیشگی و ماندگار است؟ تغییر سن نقشی در پیر شدن جنیفر لوپز ندارد؟

جنیفر لوپز، با نام مستعار jlo جی لو، ستاره مشهور آمریکایی بوده که رد گذر زمان تاثیری بر  چهره او نگذاشته و همچنان در دنیای هالیوود زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. او همیشه سعی داشته به ظاهر خود تنوع دهد، به همین خاطر مدل مو و آرایش‌های مختلفی را امتحان می‌کند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

سبک آرایش جنیفر لوپز

سبک آرایش جنیفر لوپز

جنیفر لوپز، ستاره 54 ساله هالیوود است که گذر زمان تاثیر منفی بر سلامت پوست و زیبایی او ندارد. در تمامی تصاویر و ویدیوها با آرایش کامل و بسیار شیک و جذاب دیده می‌شود. این سلبریتی، انتخاب‌های بسیار هوشمندانه‌ای جهت آرایش کردن دارد. موهای زیبا و غالبا به رنگ عسلی و نسکافه‌ای، آرایش چشم اسموکی و لب‌های نود همه و همه تاثیر زیادی در تکمیل آرایش جنیفرلوپز دارند.

چگونه به سبک جنیفر لوپز آرایش کنیم؟

چگونه به سبک جنیفر لوپز آرایش کنیم؟

آرایش های جنیفر لوپز برای نواحی مختلف صورت از قواعد به خصوصی پیروی می‌کند.

آرایش چشم‌های جنیفر لوپز

آرایش چشم‌های جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در آرایش چشم‌های خود غالبا از رنگ‌های طلایی و مسی استفاده می‌کند. ترکیب این رنگ‌ها سبب کاهش جلوه چین و چروک‌های اطراف چشم شده و این موضوع در پایین نشان دادن سن بسیار اثرگذار است. در این میان، استفاده از سایه چشم اسموکی، با نشان دادن جذابیت چشم‌های جنیفر لوپز و ایجاد حس شادابی و جسارت نیز نقش مهمی در این کاهش سن دارد.

جنیفر با ترکیب سایه‌های شاین و برنز به همراه آرایش اسموکی، ترکیب بسیار زیبایی خلق کرده است. برای تکمیل نمودن جذابیت در این سبک آرایش، او همواره از رنگ سفید در گوشه‌های چشم خود استفاده می‌کند. چشم‌های روشن جنیفر، در ترکیب با آرایش اسموکی، سبب ایجاد هارمونی بسیار زیبایی شده است

آرایش لب‌ها

آرایش لب جنیفر لوپز

جنیفر لوپز در آرایش لب‌هایش به طور معمول از رژ لب‌های نود استفاده می‌کند. تناژ رنگ‌های خنثی و هلویی غالبا برای رژگونه و رژلب‌های او مورد استفاده قرار می‌گیرند. بر خلاف بسیاری از سلبریتی‌ها که علاقمند هستند تا رژلب‌های خود را با لباس یا جواهراتشان ست کنند، جنیفر لوپز بدون اهمیت دادن به این موارد، در بیشتر موارد اقدام به استفاده از رژ لب‌های نود می‌کند.

رژلب نود با رنگ‌هایی نزدیک به رنگ پوست، سبب کنترل تنالیته رنگ می‌شود. این موضوع به ویژه در افراد با سن بالاتر، موجب می‌شود تا پوست یکدست‌تر دیده شود و در نتیجه خطای دید سبب کاهش سن شود.

جنیفر لوپز هم با آگاهی از این موضوع همواره در آرایش خود از این سبک پیروی کرده و به جز در مواردی محدود همواره با رژ لب‌های نود و شاین‌دار دیده می‌شود.

رنگ پوست جنیفر لوپز

رنگ پوست جنیفر لوپز

لوپز در آرایش‌های خود معمولا از تغییر رنگ بسیار کمی برای پوست استفاده می‌کند و فقط در برخی بخش‌ها اقدام به روش کردن رنگ پوست می‌کند. نتیجه این موضوع ایجاد یک آرایش زیبا و طبیعی است. بارنرز، میکاپ ارتیست جنیفر لوپز، گفته است که:

جنیفر زن بسیار زیبایی است، من تنها سعی می‌کنم مردم جهان آن طور که باید، او را ببینند.

روتین آرایش جنیفر لوپز برای جلوگیری از پیری

روتین آرایش جنیفر لوپز برای جلوگیری از پیری

جنیفر لوپز برای مراقبت از پوست صورت خود روتین کاملا منظمی دارد. به گفته خود او، نکته اصلی و مهم در حفظ سلامتی پوست و مو، خوابی منظم در طول شبانه روز است.

طبق گفته جنیفر لوپز، او به صورت کاملا منظم و در هر شرایطی، 8 ساعت خواب کامل دارد. در کنار این موضوع، گفتنی است که جنیفر لوپز سالیان بسیاری است که استفاده از سیگار و الکل را به صفر رسانده و این موضوع هم در سلامت پوست تاثیر بسزایی دارد. در ادامه به بررسی نکات دیگر مربوط به روتین پوستی جنیفر لوپز می‌پردازیم:

پاک کردن آرایش قبل از خواب

پاک کردن آرایش قبل از خواب

جنیفر لوپز به هیچ وجه با آرایش به رخت خواب نمی‌رود. او همیشه قبل از خواب اقدام به پاک نمودن آرایش صورت خود می‌کند. جنیفر لوپز همواره قبل از خواب از روغن‌ها‌ و کرم‌های مرطوب کننده استفاده کرده تا دچار خشکی پوست نشود.

استفاده از ضدآفتاب

استفاده از ضدآفتاب

جنیفر لوپز به صورت منظم ضدآفتاب را به عنوان یک محصول آرایشی ضروری استفاده می‌کند. او از سن پایین از ضدآفتاب با spf30، استفاده نموده و این موضوع در حفظ سلامتی پوست او نقش بسیار مهمی دارد. جنیفر به صورت مداوم در طول روز، ضدآفتاب خود را تمدید می‌نماید.

محصولات ضد پیری

محصولات ضد پیری

تورها و کنسرت‌های گوناگون به همراه مصاحبه، نیاز به آرایشی سنگین و طولانی مدت دارد. این آرایش به هیچ وجه نباید در طول روز خراب شود. بنابراین جنیفر لوپز هم مانند سایر بازیگران از لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیت بالا استفاده می‌کند. طبق گفته خود جنیفر، او در طول روز اقدام به پاک نمودن آرایش و ایجاد فضایی برای تنفس پوست خود می‌کند. همینطور جنیفر به صورت مداوم از مواد و محصولات ضد پیری پوست استفاده می‌کند.

روغن زیتون

جنیفر لوپز در رژیم غذایی و در آرایش خود به صورت کاملا منظم از روغن زیتون استفاده می‌کند. خوردن روزانه دو قاشق غذاخوری روغن زیتون و ماساژ پوست با این روغن تاثیر فراوانی در رفع چین و چروک‌های پوستی و همینطور، حفظ شادابی و سلامتی طبیعی پوست دارد.

جنیفر لوپز بدون آرایش

صورت بدون ارایش جنیفر لوپز

جنیفر لوپز برخلاف سایر سلبریتی‌ها و بازیگران، مشکلی با نمایش چهره بدون آرایش خود ندارد. او بعد از اجرای سال 2020 خود در برابر دوربین تمام آرایش خود را پاک نمود و چهره بدون آرایش خود را به همراه مراحل کامل روتین روزانه برای پاک کردن آرایش به همه نشان داد. جنیفر در ادامه دلیل شادابی پوست خود را استفاده همیشگی و دائمی از ضد آفتاب با spf30 معرفی کرده است. در برند لوازم آرایشی جنیفر لوپز نیز ضد آفتابی با این spf تولید شده است.

اما در کنار همه این بحث‌ها، عکس از چهره بدون آرایش جنیفر لوپز نیز نشان از پوست شاداب و سالم او، با وجود سن زیاد دارد. در ادامه عکسهای بدون ارایش جنیفر لوپز را به شما نشان خواهیم داد.

صورت بدون ارایش جنیفر لوپز

صورت بدون ارایش جنیفر لوپز

صورت بدون ارایش جنیفر لوپز

سخن آخر

آرایش جنیفر لوپز دارای المان‌های خاصی بوده و او توانسته با رسیدگی اصولی و بسیار زیاد به پوست خود، روند پیری را بدون استفاده از هرگونه ژل و فیلر و .. به تعویق بی‌اندازد. مواردی نظیر دوری از الکل و سیگار، استفاده از روغن‌های مغذی و طبیعی و خواب منظم در کنار رعایت اصول آرایشی سبب افزایش جذابیت این خواننده شده است.

 

منبع : vogue

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *