راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده‌ شناخته شده‌ای است که او را بیش از هر چیز به جوانی و تناسب اندامش در سن بیشتر از 50 سالگی می‌شناسند. به نظر می‌رسد که جذابیت او با گذر زمان دست‌خوش هیچ تغییری نخواهد شد. اکنون این سوال مطرح می‌شود که راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان و شاداب چه چیزی است؟

جنیفر لوپز ستاره با استعدادی بوده که نام خود را در کل دنیا ثبت کرده است. او متولد سال ۱۹۶۹ بوده اما هنوز هم شادابی دوران جوانی خود را دارد. به بیان دیگر او پیر نمی‌شود، اما علت آن چیست؟

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

به راستی او چگونه توانسته با داشتن دو فرزند دوقلو، هنوز هم جذابیت دوران جوانی خود را حفظ کند؟ اگر شما نیز دوست دارید که راز زیبایی و جوان ماندن جنیفر لوپز را بدانید، با ما در مجله مدیسه همراه شوید. در این مطلب به راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان که این ستاره محبوب را جوان و زیبا نگه داشته، اشاره کرده‌ایم.

11 راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان و شاداب

11 راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان و شاداب

شخصی نیست که جنیفر لوپز را نشناسد و با سبک موسیقی، اجرا و بازی‌های او آشنایی نداشته باشد. جنیفر لوپز که به تازگی نیز ازدواج کرده، ظاهر و پوستی شاداب مانند جوانان 20 ساله‌ دارد در حالی که 54 ساله است. این جذابیت به آسانی به دست نیامده است. او در تمام اوقات ورزش می‌کند و تناسب اندام خود را مدیون ساعت‌های طولانی عرق ریختن و تمرینات دشوار است. ولی رازهای جوانی جنیفر لوپز برای داشتن چنین پوستی چیست؟

زمانی برای استراحت

زمانی برای استراحت

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده‌ پرکاری است. گاهی اوقات در فیلم‌ها بازی می‌کند، موزیک‌های جدید می‌خواند، در کنسرت‌های متنوع و حتی رویدادهای ورزشی برنامه اجرا می‌نماید، در مراسم افتتاحیه‌ فیلم‌ها شرکت می‌کند و در کنار تمامی این کارها، به تازگی ازدواج کرده است. هر روز ورزش کرده و زمانی هم برای گذراندن با دو فرزندنش، مکس و امی می‌گذارد. ولی با تمامی این مشغله‌ها همیشه برای استراحت خودش نیز وقت می‌گذارد.

او یک بار در مصاحبه با مجله‌ InStyle گفته بود:«اصلی‌ترین نکته برای حفظ زیبایی و جوانی، خواب کافی می‌باشد. به هیچ‌عنوان نمی‌توانم اهمیت آن را توضیح بدهم. من علاقه دارم روزی 9 الی 10 ساعت بخوابم. چنانچه امکان‌پذیر نباشد سعی می‌کنم حداقل 8 ساعت بخوابم.» خواب خوب یکی از رازهای اصلی داشتن پوستی سالم و جوان است.

سلول‌های پوست در طی شب، بازسازی می‌شوند و درصورتی که نتوانید خوابی راحت و آرام داشته باشید، سلول‌ها فرصت ترمیم نمی‌یابند. خواب خوب برای کاهش استرس نیز مفید بوده که مستقیما روی وضعیت سلامت پوست موثر است.

نوشیدن آب فراوان و غذاهای سالم و تازه

نوشیدن آب فراوان و غذاهای سالم و تازه

حتما زیاد شنیده‌اید که نوشیدن آب فراوان موجب روشن شدن پوست و جلوگیری از چین و چروک آن می‌شود. جنیفر لوپز نیز باور دارد که زیبایی ظاهر از درون بدن نشات می‌گیرد. وی یک بار در مصاحبه‌ای با مجله‌ People در سال 2016 گفته بود: «واقعیت دارد. نوشیدن مقدار فراوانی آب و غذاهای سالم و تازه مانند میوه‌ها و سبزیجات، نقش مهمی در کیفیت و جذابیت پوست دارد. من همیشه همراه خود میوه و سبزیجات تازه دارم.»

دوری از الکل و سیگار و نقش آن در زیبایی پوست جنیفر لوپز

دوری از الکل و سیگار

جنیفر لوپز از آن دسته سلبریتی‌هایی می‌باشد که اصلا سیگار نکشیده و نوشیدنی‌های الکلی مصرف نمی‌نمایند. نامزد سابق او الکس رودریگز در یک مصاحبه در سال 2018 گفت: «او هیچ‌وقت نوشیدنی الکلی نخورده و سیگار نمی‌کشد. جنیفر کاملا یک زندگی سالم دارد.»

البته شخصی که مرتب ورزش کرده و غذاهای سالم و تازه می‌خورد، نمی‌تواند با نوشیدنی‌های الکلی و سیگار کشیدن، زحمات خود را هدر بدهد. کشیدن سیگار و نوشیدنی‌های الکلی هر دو تاثیر مضری برروی سلامت کلی بدن داشته و یکی از تاثیرات منفی آن‌ها تغییر رنگ پوست و از دست رفتن طراوت و شادابی آن است.

اجتناب از کافئین

اجتناب از کافئین

او در مصاحبه‌ای که در سال 2016 با Us Weekly داشت، گفت از مصرف قهوه در صبحانه لذت می‌برد ولی سعی می‌کند کافئین را از رژیم غذایی خود حذف نماید. او در این مصاحبه گفت که چند سالی است، کافئین نخورده است.

کافئین یک ماده‌ شیمیایی بوده که در خوراکی‌هایی مانند کاکائو، قهوه و چای یافت می‌شود. این ماده به کاهش مقدار خواب‌آلودگی کمک می‌نماید و به همین علت افراد بسیاری مثلا دانشجوها در ایام امتحانات، میزان زیادی در طی روز مصرف می‌کنند تا سرحال بمانند. ولی استفاده‌ بسیار از هر چیزی، معایبی نیز دارد و کافئین هم از این قاعده مستثنی نمی‌باشد.

تاثیر ژنتیک در زیبایی پوست جنیفر لوپز

تاثیر ژنتیک

در مسائل مربوط به ظاهر مثل جنس پوست و مو، نباید از تاثیرگذاری ژنتیک غافل شد. در حالی که جنیفر لوپز سعی می‌کند تا با روش‌های گوناگون، شادابی و جذابیت خود را حفظ نماید، ولی خودش نیز تایید کرده است که مزیتی مثل ژن خوب دارد.

او در مصاحبه با مجله‌ Today اعتراف کرد که ژنتیک خوبی داشته و گفت:« باید بگویم که من ژنتیک خوبی دارم. مادرم و مادربزرگم، پوست زیبا و شادابی داشتند و من نیز از این نعمت بهره‌مند شده‌ام. در این‌باره حسابی خوش‌شانس بودم.»

قیمت انواع محصولات مراقبت از صورت اورجینال و با کیفیت

 

مدیتیشن و تکرار مانترا

مدیتیشن و تکرار مانترا

جنیفر لوپز عقیده دارد که غیر از رژیم غذایی سالم، عوامل دیگری نیز روی سلامت کلی بدن و سلامت پوست تاثیرگذار‌ند و یکی از این عوامل، ارتباط ذهن و بدن است.

او در مصاحبه‌ای که در سال 2016 با مجله‌ InStyle داشت گفت:« من گمان می‌کنم که زیبایی از درون ما نشات می‌گیرد. شما باید سعی کنید تا ذهن، روح، بدن و خلقیات خود را در هماهنگی با هم قرار بدهید. من عمیقا به تاثیر مدیتیشن باور دارم. زمانی‌که شما خوشحال باشید و عشق و لذت را عمیقا درک نمایید، این لذت در چهره‌ شما منعکس می‌شود.»

وی در سال 2018 در مصاحبه‌ای که با Harper’s Bazaar داشت فاش نمود که یکی از طرفداران مانتراها و جملات تاییدی روزمره است. مانترا کلمات و عبارت‌های اهنگینی بوده که در طی روز تکرار شده و چیزی شبیه به ذکر می‌باشد.

او می‌گوید:« من زیبا و جوان هستم. هر روز و روزی چند مرتبه این جمله را به خودم می‌گویم. این حرفم شبیه یک کلیشه‌ بی‌اهمیت به نظر می‌آید ولی این‌گونه نیست. سن، تنها در ذهن شماست.»

شست‌شوی صورت پس از تمرین مهمترین راز جوانی جنیفر لوپز

شست‌شوی صورت پس از تمرین

زیبایی پوست جنیفر لوپز به دلیل ورزش زیاد است. اندام زیبایی که دارد نتیجه‌ همین زحمت‌ها می‌باشد. او پس از هر بار ورزش کردن و عرق کردن، سعی می‌کند تا پوستش دوباره تازه و شاداب شود. او در مصاحبه‌ای با مجله‌ Hello در سال 2016 گفت:« من همیشه پس از تمرین‌های ورزشی، صورتم را می‌شویم. هرگز این کار را فراموش نمی‌کنم. این شستشوی صورت کمک کرده تا منافذ پوستم تمیز شوند و پوست صورتم حس شادابی و سرزندگی داشته باشد.»

شستن صورت پیش از خواب

شستن صورت پیش از خواب

یکی دیگر از هزاران راز جوانی جنیفر لوپزاین است که او همیشه پیش از خواب صورت خود را می‌شوید. چنانچه کنجکاو هستید که بدانید روتین پوستی جنیفر لوپز چیست، باید بگوییم که او در مصاحبه‌ای که در سال 2016 با مجله‌ People داشت گفت:« هرگز بدون پاک کردن آرایش به تخت نمی‌روم. پس از پاک کردن آرایش و شستن صورتم، از کرم شب استفاده می‌نمایم تا پوست صورتم در طول شب کاملا مرطوب باشد.»

حفاظت از پوست در برابر خورشید

حفاظت از پوست در برابر خورشید

جنیفر لوپز یکی از طرفداران به‌خصوص ضدآفتاب‌هاست. وی یک بار در مصاحبه‌ای که با InStyle داشت گفت:« من تلاش می‌کنم زمانی که آفتاب شدید است برای طولانی مدت بیرون از خانه نباشم. او همچنین تایید کرد که همه روزه بدون استثنا از کرم ضدآفتاب استفاده کرده و این نکته نقش مهمی در حفاظت از پوستش را داشته است.»

استفاده از اسید گلیکولیک جهت حفظ درخشندگی پوست

استفاده از اسید گلیکولیک جهت حفظ درخشندگی پوست

جنیفر در لوپز در یکی از مصاحبه‌هایش گفته که جهت داشتن پوستی تمیز و شفاف که درخشندگی طبیعی داشته باشد از لوازم آرایشی بهداشتی دارای اسید گلیکولیک استفاده می‌کند. بسیاری از کرم‌های مرطوب‌کننده‌ روزانه این ماده را در مواد خود دارند.

محصولی که جنیفر لوپز استفاده می‌نماید، یک مرطوب کننده‌ روزانه با SPF 30 از برند لورآل است که ویژگی روشن‌کنندگی پوست دارد. این محصول ضدپیری پوست، قیمت خوبی داشته و چندین مزیت را درون یک محصول گنجانده است؛ هم ضدآفتاب است، هم مرطوب‌کننده و هم روشن‌کننده‌ پوست. در این محصول جهت روشن کردن و نرم کردن پوست از ویتامین c و پرورتینول به کار رفته است.

مطالب پربازدید:  هیالورونیک اسید چیست و چه کاربردی در جوانسازی پوست دارد

 

راز جوانی جنیفر لوپز با استفاده از محصولات ضدپیری پوست

استفاده از محصولات ضدپیری پوست

راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان چیست؟ جنیفر لوپز ساعات زیادی را روی صندلی آرایشگران می‌نشیند تا وی را برای کنسرت‌ها و رویدادهای گوناگون آماده کنند. معمولا برای این رویدادها آرایش‌های غلیظ دارد ولی در هر شرایطی غیر از این، مثلا در زندگی روزانه خود، سعی می‌کند که به پوستش زمانی برای نفش کشیدن بدهد.

او در مصاحبه‌ای گفته بود: «زمانی که صحبت از آرایش عادی و روزمره می‌شود، معمولا من از محصولات بسیار کمی استفاده می‌نمایم. به دلیل کارم دائما آرایش‌های غلیظ دارم اما زمانی که در حال کار کردن نیستم، ترجیح می‌دهم آرایش کمتری کنم یا اصلا آرایش نداشته باشم.»

در عین حال که او تلاش می‌کند از محصولات آرایشی فاصله بگیرد، یک روتین سفت و سخت پوستی جهت مراقبت از پوست خود دارد تا پوست شاداب و جوانی داشته باشد. او در یکی از مصاحبه‌های خود، محصولات پوستی متنوعی که استفاده می‌کرد را معرفی کرد. در حالی که اغلب محصولات مورد علاقه‌ او از محصولات ارزان نیستند اما برخی از محصولاتی که استفاده می‌کند، برای قشر عادی نیز تا حدی قابل تهیه کردن می‌باشد.

برای مثال او از شوینده‌ صورت Lancer در انتهای روز جهت پاک کردن آرایش خود استفاده می‌نماید. این محصول 55 دلار قیمت دارد و کمک به حذف چربی‌های پوست می‌کند؛ همچنین افزایش دهنده‌ سرعت ترمیم سلول‌های پوست بوده و از پوست در مقابل صدمات احتمالی در آینده، حفاظت می‌نماید. او جهت کم کردن تیرگی‌های زیر چشم خود، کاهش چین و چروک، از بین بردن پف صورت از کرم لیفتینگ دور چشم از برند Lancer استفاده می‌نماید. در فرمولاسیون این کرم از پپتیدها، کافئین و هیالورونیک اسید استفاده شده است که قسمت تیره‌ زیر چشم را روشن‌تر می‌نمایند.

 

منبع : health

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

3 دیدگاه در “۱۱ راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان و شاداب

  1. Nd گفت:

    دور چشمش پر از چروکه

  2. کوهنورد گفت:

    در مورد هیکلش حرفی نمیشه زد
    بیسته چون تمام عمرش ورزش کرده و رقصیده یک گرم چربی اضافه نداره
    حقیقتا اندام زیبایی داره

  3. سوفی گفت:

    یک برنامه اومد همون زمان تابلو کنار شقیقه عمل کرده بود و آسکار عمل محو نشده بود پس آنقدر زود باور نباشید بگردین عکس هاش عمل شقیه اش پیدا میکنید حتما عمل ها دیگه هم کرده مثل چانه چون گرد داشته الان شو ببینید تیز حتی بدون آرایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *