وسایل داخل کیف

خانم‌هایی که کیف‌های بزرگ به‌دست می‌گیرند، معمولا با حالت متعجب از خانم‌هایی که کیف کوچک دارند می‌پرسند: “آخر لوازمت رو کجا جا می‌دهی؟!” واقعیت این است که خانم‌هایی که کیف کوچک بر می‌دارند، خیلی چیزها را همراه ندارند، اما دست‌کم دقایق باارزش عمرشان را در حال گشتن در کیف‌های بزرگ شلوغ تلف نمی‌کنند!

با این که مجهز بیرون‌رفتن و همراه‌داشتن همه‌چیز خوب است، یکی از دردناک‌ترین کارها وارد‌کردن دست به فضای شلوغ یک کیف بزرگ و درهم ‌ریخته، و گشتن دنبال وسایلی مثل کلید و لوازم آرایش است. در این مطلب برای شما فهرستی از لوازم اصلی مورد نیاز در کیف خانم‌ها و روش مرتب نگه‌داشتنشان تهیه کرده‌ایم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کیف لوازم آرایش

handbagjcrewmarissa

لوازم آرایشی که باید روزانه همراه داشته‌باشید، در حد ترمیم و تجدید است. بنابراین یک کیف نسبتا کوچک را به این کار اختصاص بدهید و کرم‌پودر و سایه چشم و غیره را کنار بگذارید. برای ترمیم و تجدید آرایش روزانه به همراه داشتن یکی، دو رژ لب، یک رژگونه جمع و جور و یک مداد چشم کافی است.

دفترچه و خودکار

اگر شما هم تجربه این را دارید که ناچار به یادداشت چیزی شده‌اید و تنها چیزی که در کیف داشته‌اید، مداد لب بوده‌است، حتما اهمیت این مورد را می‌دانید. به‌همراه‌داشتن یک دفتر کوچک با جلد قطور و محکم که بتواند بدون زیردستی هم استفاده‌شود به همراه یک خودکار ساده که حتما در داشته‌باشد تا جوهر پس ندهد، از ملزومات اصلی کیف خانم‌های حواس‌جمع است.

دستمال کاغذی، دستمال مرطوب و ضدعفونی‌کننده دست

نیاز به دستمال کاغذی که توضیح لازم ندارد؛ به خصوص در فصل بهار! ولی دستمال مرطوب هم همراهتان بردارید چون جاهایی که آب دم دستتان نیست، شما را از دست‌های نوچ و چسبناک یا لکه‌های ماندگار روی لباستان نجات خواهد‌داد. مایع ضدعفونی‌کننده دست نه تنها در رستوران و موقع غذاخوردن به‌کارتان می‌آید، بلکه با چکاندن قطره‌ای از آن روی لبه دستشویی و شیرآلات دستشویی و پخش و پاک‌کردنش با دستمال یا دستمال مرطوب می‌توانید با خیال راحت از دستشویی‌های عمومی استفاده‌کنید.

purse_with_contents

کرم مرطوب‌کننده دست و بالم لب

بهترین نوع کرم برای داخل کیف کرم‌های تیوپی کوچک است که موقع استفاده مجبور نیستید انگشت و ناخنتان را وارد قوطی کرم کنید. بالم لب یا چپ استیک هم از لوازمی است که در روزهای خشک و آفتابی به نجات لب‌های خشکیده‌تان خواهد آمد.

 

قیمت بهترین بالم لب ها

آدامس یا قرص خوش‌بو کننده دهان

آدامس هم برای هضم غذا لازم است و هم برای خوش‌بو کردن دهان؛ آن هم برای قرارها و برنامه‌های ناگهانی. حتی وقتی حوصله‌تان سررفته و جایی منتظر چیزی یا کسی هستید، آدامس هم مثل تلفن همراه شما را سرگرم و انتظار را راحت‌تر می‌کند.

کیف کوچک لوازم متفرقه

اگر می‌خواهید لوازمتان در کیف پخش و پراکنده نباشد، راه حل آن داشتن کیف کوچکی مشابه کیف آرایش یا کیف سکه است که در آن لوازم متفرقه‌تان را نگه‌دارید. لوازمی مثل چسب زخم، قرص، شکلات و آب‌نبات، نخ، سوزن، سنجاق قفلی، سنجاق یا کش سر و یک شانه کوچک جیبی را می‌توانید یک‌جا در این کیف نگه‌دارید.

مطالب کاربردی:  20 تکنیک فوق العاده تبدیل حال بد به حال خوب

کیف پول، دسته‌کلید و تلفن همراه

کیف پول، دسته کلید و تلفن همراه چیزهایی هستند که قطعا هرگز فراموش نمی‌کنیم همراه‌ببریم و حتی در کوچک‌ترین کیف‌ها هم جایشان می‌دهیم. یک ایده خوب برای گم‌نکردن کلیدها در کیف استفاده از جاکلیدی‌های متصل به قلاب است که می‌تواند از داخل کیف به یکی از حلقه‌ها یا سگک‌های کیف متصل‌شود.

my-purse-editjpg

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “چه چیزهایی باید در کیفمان داشته‌باشیم؟

  1. sholeh seminoo گفت:

    حالا یه سوال کسی مثل من اسپورت باشه کیفش چه مدلی باشه که کمد اقای وپی نشه. خیلی ممنون همه جوره مفیدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *