صدف بیوتی

این روزها بازار بلاگرها در زمینه‌های گوناگون از جمله سفر، غذا و زیبایی داغ می‌باشد. در سرتاسر جهان کسانی بوده که در یک یا چند زمینه به تولید محتوا در پیج‌های اینستاگرامی و کانال یوتوب خود می‌پردازند.

صدف بیوتی یکی از بلاگرها و اینفلوئنسرهای معروف ایرانی است. صدف در اینستاگرام و یوتوب خودآرایی آموزش می‌دهد و نزدیک به چهار میلیون فالوئر دارد. در این مقاله قرار است در مورد این بلاگر مشهور و جنجالی صحبت نماییم. درصورتی که به موضوعاتی از این قبیل علاقه دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بیوگرافی صدف مسائلی

بیوگرافی صدف مسائلی

صدف بیوتی کیست؟ صدف بیوتی با نام اصلی صدف مسائلی، در تاریخ 14 تیر 1368 در تهران به دنیا آمد. او اکنون به عنوان یکی از مشهورترین بلاگرها و اینفلوئنسرهای حوزه محصولات و لوازم آرایشی و بهداشتی در میان مخاطبان ایرانی شناخته می‌شود.

تحصیلات

صدف به علت مخالفت خانواده نتوانست وارد صنعت آرایشگری شود. او بعد از بررسی‌هایی که انجام داد، به رشته جراحی پلاستیک رسید. ولی همان‌گونه که خودش می‌گوید، این رشته را به علت درس‌های سخت و سنگین نادیده گرفت و به دنبال آن نرفت. پس از آن، به فکر رشته معماری افتاد و از این رشته هم صرف نظر نمود. او در آخر رشته شیمی را برگزید.

بنا بر گفته صدف بیوتی هدف او از انتخاب رشته شیمی، راه‌اندازی کارخانه تولید لوازم آرایشی بوده است. صدف مسائلی پس از آنکه لیسانس شیمی خود را از دانشگاه آزاد اسلامی گرفت، به آرایشگری بازگشت. وی توانست با دیدن ویدئوهای میکاپ آرتیست‌های مشهور در یوتوب، آرایشگری را یاد بگیرد. او جهت یاد گرفتن فن خودآرایی آموزش ندیده و همه چیز را از طریق دیدن ویدئوهای آموزشی در فضای مجازی یاد گرفته است.

خانواده

بیوگرافی صدف مسائلی

صدف بیوتی کجاست؟ صدف مسائلی چند سالی است که در آمریکا زندگی می‌‌کند. او همان جا ازدواج کرده است. صدف به همراه مادر و خواهر خود به نام سارا ساکن آمریکا می‌باشند. او هیچوقت عکس یا فیلمی از پدر خود منتشر نمی‌کند.

عمل زیبایی

صدف بیوتی می‌گوید که تنها بینی خود را عمل نموده است. چند سال پیش نیز بوتاکس انجام داده که تنها به مدت سه ماه ماندگاری داشته است. او هر چند مدت یکبار جهت بهترشدن پوست خود فیشیال انجام می‌دهد. به جز عمل زیبایی او برای نخستین بار تزریق لب را نیز تجربه کرده است. ما در اینجا عکس صدف بیوتی قبل از عمل بینی را برای شما قرار داده‌ایم تا مشاهده نمایید.

زندگی شخصی

بیوگرافی صدف مسائلی

صدف در سالیان نخست مهاجرت خود با علی حمیدی آشنا شد. صدف و علی جشن نامزدی خود را در آمریکا برگزار نمودند. پس از آن در اردیبهشت ماه 1396 صدف و علی در ایران با یکدیگر ازدواج کردند. آن‌ها تصمیم گرفته بودند که مراسم ازدواج خود را در ایران برگزار نمایند. پس به همراه خانواده برای مدت کوتاهی به ایران سفر کردند و پس از ازدواج به آمریکا برگشتند.

در حال حاضر آن‌ها ساکن سانفرانسیسکو می‌باشند‌. حمیدی نوازنده پیانو می‌باشد و یک استودیوی ضبط موسیقی دارد. تخصص اصلی او در مهندسی صدا می‌باشد. مهندسی صدا یک حرفه تخصصی بوده که با تجهیزات و ابزارهای لازم جهت ضبط، ویرایش، میکس، مسترینگ و بازتولید صدا سروکار دارد. مهندس صدا نیز فردی است که با تسلط بر علومی مثل صوت‌شناسی و مهندسی الکترونیک به ضبط، بازتولید، ترکیب و نهایی‌سازی صوت با استفاده از تجهیزات دیجیتال می‌پردازد.

داستان آشنایی با همسر

بیوگرافی صدف مسائلی

دخترخاله همسر صدف و دختردایی مادرش، دوستان صمیمی از دوران دبیرستان بوده‌اند. او و علی برای اولین‌ بار در تولد دختردایی مادر صدف یکدیگر را ملاقات نمودند. پس از آن ملاقات اتفاقاتی افتاد که منجر به آشنایی بیشتر صدف و علی گردید. در آخر، آن‌ها با یکدیگر دوست شدند و سپس ازدواج کردند.

نقش علی در موفقیت صدف

صدف در راه رسیدن به موفقیت تنها نبود. او همسرش را یکی از بزرگ‌ترین و بهترین حامیان خود معرفی کرده و می‌گوید: «حضور علی و حمایت‌هایش یکی از علت‌های رسیدن من به این‌جاست، نخستین دوربین حرفه‌ای و اولین رینگ‌لایت را علی برای من خرید.

همسر صدف برای کمک به او در سر و سامان دادن به پیج اینستاگرامش، عکاسی و ادیت نیز یاد گرفت. در برخی از ویدئوهای صدف بیوتی هم حضور همسرش را می‌بینیم. صدف بعد از اینکه به آمریکا مهاجرت کرد، وارد رشته پرستاری شد. او می‌خواست وارد حوزه بوتاکس و سایر عمل‌های زیبایی شود. زیرا نتوانسته بود میکاپ آرتیست شود و می‌خواست از این راه، به حوزه زیبایی نزدیک‌تر باشد.

سفرهای کاری صدف بیوتی

سفرهای کاری صدف بیوتی

سفرهای کاری صدف بیوتی سه دسته هستند:

  • سفرهایی که برای تبلیغ یک برند لوازم آرایش صورت می‌گیرد.
  • سفرهایی که جهت کمک به صنعت توریسم در کشورها است.
  • سفرهایی برای شرکت در کنفرانس‌ها، مثل کنفرانس اینفلوئنسر مارکتینگ.

سفر به ناسا

سفر به ناسا

یکی از سفرهای پر سروصدای صدف مسائلی سفر به ناسا بود. ناسا برنامه‌ای گذاشته بود تا بعضی از اینفلوئنسرهای مشهور را برای دیدن این سازمان و پروژه راه‌اندازی راکت‌های جدید خود دعوت نماید. صدف بیوتی نیز اپلیکیشنی را که ناسا برای انتخاب اینفلوئنسرها در سایت خود قرار داده بود را پر نمود و از سمت این اداره برای این سفر توریستی انتخاب گردید.

او در این سفر با آزمایشگاه‌های گوناگون ناسا و دانشمندان آن دیداری داشت و از این سفر نیز ولاگی را تهیه کرد. این ولاگ در صفحه یوتوب او قرار دارد.

قیمت انواع محصولات آرایش صورت باکیفیت و برند

 

سایت فروش لوازم آرایش صدف بیوتی

سایت فروش لوازم آرایش صدف بیوتی

همان‌گونه که گفتیم، صدف بیوتی در حوزه‌های متنوعی فعالیت می‌کند. ولی او سایتی برای فروش لوازم آرایشی نداشته و این خبر نادرستی بوده که در برخی منابع موجود است. صدف بیوتی برند آرایشی به نام خود نداشته و تنها با یکی از برندهای آرایشی به نام «Sigma»  در زمینه براش آرایشی همکاری نموده است. نتیجه این همکاری یک ست براش آرایشی به اسم صدف بیوتی بوده که درصدی از فروش آن به صدف می‌رسد.

پیج صدف بیوتی چگونه شکل گرفت؟

پیج صدف بیوتی چگونه شکل گرفت؟

صدف بعد از فارغ‌التحصیلی در دانشگاه، تصمیم گرفت بیشتر به زمینه میکاپ ورود کند. او قصد داشت تا در این زمینه ویدئوهای آموزشی تهیه نماید و در فضای مجازی منتشر کند. صدف برای برند لانکوم کار آرایشی انجام می‌داد. به این صورت که در فروشگاهی که محصولات این برند فروخته می‌شد، حضور داشت و برای مشتریان این برند آرایش انجام می‌داد.

صدف فردی را به عنوان مدل انتخاب کرد، او را آرایش نمود و ویدیوی آرایش را برای یکی از دوستان خود فرستاد. بعد از آن، تصمیم گرفت این ویدیو را در فضای مجازی منتشر نماید. نخستین ویدیوی او مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار گرفت. این موجب شد تا صدف به این کار ادامه دهد. نتیجه این شد که پیج اینستاگرام صدف بیوتی در اردبیهشت 1394 ساخته شد.

ولی تولیدمحتوای تخصصی و منظم آن از مرداد 1395 آغاز شد. یکی از عوامل پیشرفت صدف مسائلی و جذب مخاطبان، لحن ساده و صمیمی او در ویدیوهایش می‌باشد. همچنین رابطه خوبی که با طرفداران خود دارد نیز یکی دیگر از عوامل جذابیت این بیوتی بلاگر محسوب می‌شود. او با درنظرگرفتن سلیقه‌های مختلف فالوئرهایش به آموزش و معرفی برندهای متفاوت می‌پردازد.

چرا «صدف بیوتی»؟

چرا «صدف بیوتی»؟

صدف برای انتخاب اسم پیج از فالوئرهای خود نظرسنجی کرد. او گفته که نام «صدف بیوتی» پیشنهاد یکی از فالوئرهای او بوده است. صدف بیوتی فالوئرهای خود را در ابتدا «صدف بیوتیون» صدا می‌زده که بعدها متوجه شد که به نظرش نام جالبی نبوده است. به همین دلیل، به پیشنهاد یکی از فالوئرهای خود نام «بچه بیوتی» را به طرفداران خود داد. لقب «مامان بیوتی» یا «ننه بیوتی» را نیز بعضی از دنبال‌کنندگان به او داده بودند.

مطالب کاربردی:  آرایش امیلیا کلارک؛ مادر اژدهاها چگونه همیشه زیباست؟

 

فعالیت پیج اینستاگرام صدف بیوتی

فعالیت پیج اینستاگرام صدف بیوتی

معمولا صدف مسائلی هر یک روز یا دو روز در پیج خود ویدئوی آموزشی و تبلیغاتی آپلود می‌نماید. او در کنار آرایش کردن، به نحوه مراقبت از پوست و ماسک‌های پوستی نیز می‌پردازد. از برندهایی که این بیوتی بلاگر در اینستاگرام تبلیغ کرده، می‌توان به وان سایز (one size)، برند ایرانی ورونیک (Veronique) و اولاهنریکسن (Olehenriksen) که صدف بیوتی به تازگی کرم آبرسان و مرطوب‌کننده آن را تبلیغ نمود، اشاره کرد.

صدف مسائلی بعضی از ویدئوهای خود را با زیرنویس انگلیسی نیز منتشر می‌کند تا مخاطبان خارجی‌زبان هم آن را ببینند. صدف بیوتی افزون بر تبلیغ برندهای آرایشی و تولید محتوای مربوط به سفر، با یک برند لباس آمریکایی به نا «Shein» نیز به عنوان مدل همکاری می‌کند. این برند به تازگی لاین محصولات آرایشی و بهداشتی خود را نیز راه‌اندازی کرده است. صدف در ویدیوهای خود از لوازم آرایش Shein نیز استفاده می‌نماید.

صدف بیوتی در یوتوب هم فعالیت دارد. او ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی خود را در یوتوب منتشر می‌کند. صدف در این شبکه اجتماعی تقریبا صدویازده هزار نفر فالوئر دارد. فعالیت‌های این بیوتی بلاگر در یوتوب نیز مثل اینستاگرام است.

او به طور منظم و هر چند روز یکبار ویدئوی جدید آپلود می‌کند. صدف بیوتی به مناسبت 100کا شدن در یوتوب، یک لوح یادگاری از طرف این کمپانی دریافت نمود. البته این لوح را خود یوتوب شخصا ارسال نکرده بلکه هر یوتوبری که 100 کا فالوئر دارد می‌تواند به این کمپانی درخواست داده تا این لوح را برای او بفرستند.

بررسی ویدئوهای آموزش آرایش صدف بیوتی

بررسی ویدئوهای آموزش آرایش صدف بیوتی

ویدئوهای آموزش آرایش صدف بیوتی افزون بر آموزشی بودن، تبلیغاتی نیز هستند. او در هر ویدئو برند لوازم آرایشی استفاده شده را معرفی می‌نماید. نکته بارز ویدئوهای آموزشی صدف بیوتی این بوده که او به سلیقه و نظرهای فالوئرهای خود بسیار اهمیت می‌دهد و تقریبا تمام سلیقه‌ها را در تبلیغ برندها و یاد دادن خودآرایی در نظر می‌گیرد. صدف به خونگرمی و با لحن گرم و صمیمی در این ویدئوها آموزش می‌دهد.

مطالب پربازدید:  ۱۱ راز جنیفر لوپز برای داشتن پوست جوان و شاداب

 

برندهای آرایشی ایرانی که شاید در داخل کشور توجه زیادی به آن‌ها نمی‌شود، در ویدئوهای صدف مسائلی به چشم خورده که این یک نکته مثبت است. صدف مسائلی در ویدئوهای خود آرایش‌هایی را آموزش داده که بیشتر کاربرد استفاده روزانه دارند؛ مخصوصا در ایران. او آرایش کردن برای مراسم‌های متنوع را نیز به فالوئرها یاد می‌دهد. باتوجه به اینکه مراقبت پوستی یکی از مهم‌ترین بخش‌های آرایش می‌باشد، به این مسئله نیز پرداخته و ماسک‌ها و کرم‌های گوناگونی را در این راستا معرفی می‌نماید.

یکی از دروغ های صدف بیوتی نقد و انتقادهای بسیاری را به همراه داشت، برنده شدن تندیسی بود که درواقع این ایونت پولی بوده و بلاگرهایی که بالای 100 هزار فالوور دارند، می‌توانند در سایت این کمپانی ثبت نام نموده و با پرداخت مبلغی مشخص در ایونتی که برگزار می‌شود شرکت نمایند. در این ایونت، به آن‌ها یک تندیس به منظور یادگاری تقدیم می‌شود.

 

 

منبع : letsengage

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *