شلوار جین

شلوارهای جین جایگاه ویژه‌ای در کمد لباس‌های ما دارند. دوام بالا و راحتی این شلوارها باعث شده تا بسیاری از افراد به‌ویژه جوانان این نوع از شلوار را بخش جدایی‌ناپذیر تیپ روزانه‌ی خود بدانند. سیر تحول شلوار جین از آن شلوارهای ضخیم و خشک کارگران و سربازان امریکایی به لطافت و نازکی شلوار جین‌های امروزی رسیده که حتی برای کودکان هم مناسب است.

شلوارهای جین که در سال 1873 برای اولین‌بار و به عنوان لباس کار تولید شدند به مرور جایگاه خود را در صنعت مد و پوشاک پیدا کردند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

استفاده از شلوار جین برای گاوچران‌های وسترن امریکایی کم‌کم توجه جامعه را به این سبک از شلوار جلب کرد. صنعت سینما با توجه به همین مشخصه‌ی اقتدار و خشونت که از کابوی‌های غرب وحشی وام گرفته بود؛ جین را به نمادی از یاغی‌گری و روحیه‌ی طغیان‌گر جوانان آنارشیست امریکا تبدیل کرد. مارلون براندو در فیلم وحشی 1953 و جیمز دین در فیلم شورش بدون دلیل 1955 قهرمان‌های شلوار جین‌پوشی بودند که همه چیزشان به‌ویژه لباس پوشیدن و استایل آنها تا سال‌ها الگوی همه‌گیر در بین جوانان بود.

 

شلوار جین محبوب من

دهه‌‌ی پنجاه میلادی شلوار جین به عنوان یکی از محبوب‌ترین لباس‌های نوجوانان در امریکا رواج پیدا کرد و کم‌کم بین همه‌ی مردم محبوبیت خاصی یافت تا اینکه در دهه‌ی 80 در تمام کمدهای لباس حداقل یک شلوار جین دیده می‌شد. امروزه شلوارهای جین به خاطر دوام بالا و هماهنگی با اغلب لباس‌ها به بخشی از مد روز تبدیل شده است که با توجه به تنوع طرح، رنگ و مدل‌های تولید شده هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای در هر جای جهان که باشد گزینه ای برای انتخاب شلوار جین خواهد داشت.

 

شلوار جین محبوب من - 2

تاثیر طراحان و تولیدکنندگان در بازار لباس قابل انکار نیست. همه‌ی ما تجربه‌هایی از دِمُده شدن لباس‌هایمان داریم. تسلط طراحان فشن و بازوهای تبلیغاتی آنها در دو دهه‌ی اخیر خیلی از لباس‌هایمان را با اینکه هنوز قابل استفاده و دوست‌داشتنی بودند به قعر کمدها کشاند و حتی به سطل‌های زباله! اما به نظر می‌رسد در یکی دو سال گذشته تغییراتی ایجاد شده که از این تسلط کم کرده و بخش بزرگی از جامعه ترجیح می‌دهد تا دایره‌ی انتخاب بزرگتری داشته باشد. استایل‌های تعریف شده رنگ و بوی کمتری دارند و حالا هر قشری از جامعه توانایی معرفی استایل ویژه‌ی خود را به‌دست آورده‌است.

 

خرید شلوار جین مردانه

 

 

شلوار جین محبوب من - 3

شما چه مدلی از شلوار جین را می‌پسندید؟ حتما شما هم شلوارهای جین دم‌پا گشاد، راسته، روشن، تیره، برفی، گلدوزی شده، سنگ‌شور شده و هزاران طرح و مدل دیگر را به‌خاطر دارید که برای یک مدت مشخص مد می‌شدند و اینقدر فراگیر بودند که تخطی از آن مدل خاص شما را به نوعی در دسته‌ی بدتیپ‌ها قرار می‌داد. با فضای این روزهای صنعت پوشاک شما می‌توانید هر مدلی از شلوار جین که انتخاب شماست را به راحتی پیدا کنید و بدون دغدغه بپوشید و خیالتان از بابت به‌روز بودن تیپتان راحت باشد.

با وجود تبلیغات و استفاده از افراد معروف برای معرفی محصولات و با اینکه هنوز ممکن است یک رنگ یا مدل برای یک فصل یا سال مد شوند اما این باعث نمی‌شود که پوشیدن لباسی خارج از آن دایره تیپ شما را ازمدافتاده و نامتعارف کند. گستردگی سلیقه در انتخاب شلوار جین، تولیدکنندگان معروف را به این نتیجه رسانده‌است که برای جلب نظر همه‌ی افراد تنوع مدل‌ها را در تولیداتشان حفظ کنند.

برندهای معروف مانند زارا، برشکا، منگو، پول اند بر، جیوردانو، ال سی وایکیکی، سوئیت بلانکو و بسیاری دیگر در کالکشن‌های مختلفشان انواع مدل‌های شلوار جین را می‌گنجانند تا مخاطبانشان این امکان را داشته باشند که مدل موردنظرشان را بخرند و با استایلی که می‌پسندند ست کنند.

شلوارهای جین به دلیل دوام و استحکام بالایی که دارند انتخاب بسیاری از افراد برای استفاده‌ی روزانه هستند. بیشتر افراد برای استایل روزانه‌شان یک تیپ ساده و کژوال را ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جز این دسته هستید و شلوار راسته و ساده می‌پسندید گزینه‌های زیر حتما نظر شما را جلب خواهد کرد.

 راهنمای خرید لباس اورجینال

عکس شلوار جین - 3عکس شلوار جین - 2عکس شلوار جین - 1

 

سنگ‌شور زیاد یا کم؟ شما آزاد هستید که هر کدام را می‌پسندید انتخاب کنید و نگران مد بودن یا نبودن آن نباشید. در زیر سه مدل شلوار سنگ‌شور شده را می‌بینید؛ تنوع در میزان و طرح سنگ‌شورها می‌تواند مورد پسند سلیقه‌های مختلف قراربگیرد.

عکس شلوار جین - 6      عکس شلوار جین - 5      عکس شلوار جین - 4

شلوار جین به علت زیبایی ویژه‌ و اصیلش برای بسیاری انتخاب اول به عنوان لباس دورهمی‌ها و مهمانی‌های دوستانه است. شلوارهای اسکینی و جذب طرافداران زیادی دارد که این مدل از شلوار را برای مهمانی می‌پسندند.

 

عکس شلوار جین - 9                    عکس شلوار جین - 8عکس شلوار جین - 7

 

در میان مدل‌های متنوع شلوارهای جین، مدل‌های آزاد و گشادی وجود دارد که همیشه می‌توانند انتخاب جذابی برای سفر و روزهای سخت کاری باشند. این شلوارها با وجود زیبایی و استایل فوق‌العاده‌ای که دارند به علت راحتی بی‌اندازه‌شان جلوی خستگی و فشار به پاها را می‌گیرند.

خرید شلوار جین زنانه

 

 

عکس شلوار جین - 12               عکس شلوار جین - 11عکس شلوار جین - 10

 

 

 

طیف وسیعی از سفید تا آبی، شلوارهای جین را جذاب و متفاوت از هر جنس دیگری از پارچه کرده‌است. سایه-روشن‌های آبی که با درجه‌های مختلف، زیبایی جین‌های روشن را خاص و ویژه می‌کند معیار انتخاب خیلی از جوان‌هاست.

عکس شلوار جین - 15 عکس شلوار جین - 14عکس شلوار جین - 13

 

جنس جین با آن بافت‌های درشت و تاروپود ضخیم به هر رنگی که دربیاید زیبایی دوچندان پیدا می‌کند. از زمانی که جین‌ها از تسلط آبی دوست‌داشتنی‌شان خارج شدند و در دنیای مد و استیج‌های فشن از آنها رونمایی شد مانند هر تغییری مخالفان زیادی داشت؛ اما این شلوارهای رنگی اینقدر بین جوانان طرفدار پیدا کردند که تمام برندهای معروف درحال تولید آنها هستند.

عکس شلوار جین - 19 عکس شلوار جین - 18 عکس شلوار جین - 17عکس شلوار جین - 16

با این که طراحان مد می‌توانند سطح سلیقه‌ی جامعه را بالا ببرند و با خلاقیت بی‌نظیری که در این زمینه دارند، ذائقه‌ی مخاطبان را تحت تاثیر قرار بدهند اما استقلال و استایل‌های شخصی از جذابیت ویژه‌ای برخوردارند. لباس پوشیدن به عنوان یک تفکر می‌تواند با وام گرفتن از طراحی استایلیست‌ها، منحصربه‌فرد باشد.

گزینه های بالا چند نمونه‌ از شلوارهای سایت مدیسه است که دیدید. برای دیدن تعداد بیشتری از شلوارهای جین از برندهای معروف و خوش‌نام به سایت مدیسه بروید و از خرید آنلاین این جین‌های دوست‌داشتنی لذت ببرید.

 

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “شلوار جین محبوب من

  1. ندا گفت:

    حقیقتا درست و کامل فرمودید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *