بیوتی بلاگر چیست و 10 بیوتی بلاگر معروف ایرانی

با همه‌گیر شدن استفاده از فضای مجازی و مخصوصا اینستاگرام فعالیت تمامی حوزه‌ها برای تبلیغات و قسمت فروش در این پلتفرم آغاز شد. در چشم به هم زدنی برخی افراد با تبلیغات ویژه که با طرح چالش یا طنز همراه بود توانستند به موفقیت چشمگیری دست یابند و دنبال‌کنندگان میلیونی داشته باشند.

همین موضوع به تخصصی شدن فعالیت بلاگر‌ها منجر شد. بیوتی بلاگر‌ها نیز یکی از گروه‌های تبلیغاتی فضای مجازی به شمار می‌روند. افرادی که از این طریق توانستند به شهرت و موقعیت مالی خوبی دست پیدا کنند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

شاید تا چند سال گذشته این سوال که بیوتی بلاگر یعنی چی در ذهن بسیاری از افراد نقش می‌بست، ولی اکنون این اصطلاح در میان مردم شناخته شده است. در ادامه با برخی از معروف‌ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی آشنا خواهیم شد.

معروف‌ترین بیوتی بلاگرهای ایرانی

بیوتی بلاگرهای معروف ایرانی که با تبلیغات برندهای مختلف و البته معتبر لوازم آرایشی توانسته‌اند علاوه بر شهرت و فالوئر به موقعیت مالی خوبی دست یابند، لزوما در زمینه هنر تحصیل نکرده‌اند.

شاید همین موضوع تا حدود زیادی بتواند انگیزه درونی افرادی که تمایل به فعالیت در این حوزه دارند، برانگیزد. برخی افراد به عنوان بیوتی بلاگر بدون چهره در این حوزه به فعالیت می‌پردازند. چنین افرادی اکثرا در زمینه تهیه انواع ماسک به این حرفه مشغول هستند. در ادامه با برخی از بیوتی بلاگرهای ایرانی آشنا خواهیم شد.

1- صدف بیوتی

صدف مسائلی مشهور به صدف بیوتی، در حال حاضر معروف‌ترین بیوتی‌بلاگر ایرانی است، متولد تیرماه 1368 در تهران بوده که در رشته شیمی تحصیل کرده است.

صدف بیوتی با مخالفت خانواده در مورد فعالیت به عنوان آرایشگر مواجه شد و به همین دلیل حرفه آرایشگری را به صورت تجربی آموخته و در دوره‌های حرفه‌ای شرکت نکرده است.

شهرت صدف بیوتی با یک ویدئو در اینستاگرام آغاز شد که بازخورد بی‌نظیر این ویدئو به شهرت وی انجامید. او هم‌اکنون در آمریکا زندگی می‌کند و شهرت وی فراتر از ایران است.

صدف بیوتی در حال حاضر با برندهای معتبری چون مک، دیور و ... به همکاری می‌پردازد.

2- الناز گلرخ

الناز گلرخ نیز یکی از بیوتی بلاگرهای ایرانی است که در امارات زندگی می‌کند. شهرت الناز گلرخ پس از کسب مقام نخست در مسابقه Cosmopolitan به حدی رسید که هم اکنون با بیش از 4 میلیون فالوئر به فعالیت خود در اینستاگرام ادامه می‌دهد.

وی که از زمان نوجوانی به فعالیت در حوزه آرایشی علاقه داشته است در زمان زندگی در ایران نیز در سالن زیبایی خود به این فعالیت می‌پرداخت. همسر الناز گلرخ، حمید فدایی یکی از فشن بلاگرهای معروف است.

رنگ و استایل خاص الناز گلرخ در کنار موفقیت‌های او به شهرت وی منجر شده است.

3- شل بیوتی

صدف ترابی نیز با نام هنری شل بیوتی به یکی از معروف‌ترین بیوتی‌بلاگرهای ایرانی در اینستاگرام تبدیل شده است.‌ صدف ترابی که هم‌اکنون در شهر پاریس زندگی می‌کند، دوره‌های تخصصی آرایشگری را در کشور امارات پشت سر گذاشته است.

شل بیوتی با متولد 1373 بوده و در حال حاضر بیش از 2 میلیون فالوئر دارد. تمرکز وی روی محصولات مراقبت پوست و مو و سلامت آن‌ها به موفقیت و شهرت هر چه بیشتر شل بیوتی منجر شده است.

قیمت بهترین انواع لوازم آرایشی

شل بیوتی سفیر برند Inglot در کشورمان است، فعالیت بیوتی بلاگری خود را از سال 1395 آغاز کرد.

4-ملینا تاج

از دیگر بیوتی‌بلاگر ایرانی اینستاگرام که از طریق تبلیغات لوازم آرایشی و آموزش آرایشگری به شهرت دست یافته است‌، می‌توان به شبنم تاجیک اشاره کرد که وی را با نام هنری ملینا تاج می‌شناسند.

وی که متولد 1371 است به دلیل علاقه زیاد به دنیای بازیگری فعالیتی هرچند کوتاه نیز در این زمینه دارد و به تولید کلیپ‌های هنری در زمینه آرایشی و زیبایی می‌پردازد.

وی که در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد با فعالیت در زمینه ماسک پوستی به شهرت رسیده است. ملینا تاج برای برندهای معتبری چون Lancome، Loreal، Dior، Gucci و … اقدام به تبلیغات حرفه‌ای می‌کند.

ملینا تاج هم‌اکنون در ترکیه زندگی می‌کند و  با فعالیت در زمینه ماسک‌های پوستی به شهرت رسیده است.

5- امل جاد

امل جاد که اصالتی ایرانی دارد در سال 1368 و در کویت به دنیا آمده است.‌ افراد زیادی شهرت امل بیوتی بلاگر را به دلیل دابسمش آهنگ‌های ایرانی در حین آرایش می‌دانند که علاوه بر آموزش حالت سرگرمی نیز دارد.

این بیوتی بلاگر معروف با علاقه به هنر و موسیقی کلیپ‌های خلاقانه‌ای را منتشر می‌کند. همچنین تحصیلات وی در زمینه مترجمی زبان انگلیسی است.

امل در هیچ دوره تخصصی آرایشگری شرکت نکرده است و شهرت وی به زمان مدل بودن او برای آرایش بازمی‌گردد.

6- مهشید بیوتی

مهشید بیوتی که نسبت به افراد بالا از شهرت کمتری برخوردار است به آموزش حرفه‌ای آرایشگری برای انواع چهره می‌پردازد. آموزش خوب مهشید بیوتی به تعداد بالای دنبال کنندگان وی منجر شده است.

مهشید بیوتی که بیوتی بلاگر اینستاگرام است حدود یک میلیون نفر فالوور دارد

7- سامر بیوتی

پروانه اعلمی که با نام سامر بیوتی از دیگر بیوتی‌بلاگرهای فضای مجازی محسوب می‌شود به صورت تخصصی به آموزش آرایش صورت و چشم به دنبال کنندگان خود می‌پردازد و فعالیت کمتری در زمینه تبلیغات دارد.

نکته جالب توجه در مورد سامر بیوتی این است که برخلاف زندگی در واشنگتن ارتباط خوبی با فالوئرهای خود دارد و در قسمت کامنت‌ها به راهنمایی و پاسخگوی آن‌ها می‌پردازد.

سامر بیوتی با آموزش تخصصی آرایش به شهرت فراوانی دست یافت و به یکی از بیوتی بلاگرهای معروف فضای مجازی تبدیل شد.

مطالب دیدنی :  پن صورت؛ تازه وارد صنعت زیبایی را بشناس

8- دنیز بیوتی

یکی دیگر از اعضای موفق در گروه بیوتی‌بلاگرها را می‌توان فرنوش دانست که با نام هنری دنیز بیوتی به فعالیت در این عرصه می‌پردازد و سابقه کاری بالایی در حوزه آرایشی دارد. وی مدت زمانی را به صورت تخصصی به عنوان آرایشگر برند دیور به فعالیت پرداخته است.

دنیز بیوتی سابقه‌ای طولانی و البته درخشان در زمینه آرایشگری حرفه‌ای دارد.

9- گیسو دیبا

از دیگر بلاگرهای معروف ایرانی که با خلاقیت خود در زمینه تولید محتوا برای بانوان به موفقیت زیادی در اینستاگرام و یوتیوب تبدیل شده است، گیسو دیبا را می‌توان نام برد.

او که در دوران نوجوانی خود به تدریس زبان می‌پرداخت پس از فعالیت در دیگر زمینه‌ها تصمیم به حضور و ثبت نام در حوزه مورد علاقه خود یعنی دوره‌های آرایشگری گرفت. وی از سال 1393 فعالیت خود را به عنوان یک بیوتی‌بلاگر آغاز کرد و در مدت زمان کمی به شهرت رسید.

گیسو دیبا در هر کلیپ خود به معرفی و تست لوازم آرایشی داخلی و خارجی می‌پردازد و از این راه کسب درآمد می کند.

10- دکتر مون

دکتر مهناز فرید که در کنار شغل پزشکی خود به بیوتی‌بلاگری فضای مجازی نیز مشغول است از طریق فعالیت‌های روزمره خود در صفحه شخصی و راهنمایی به فالوئرهای خود در زمینه پزشکی، بهداشت و سلامت به گروه بیوتی‌بلاگرها ملحق شد.

دکتر فرید یا همان دکتر مون در کنار همسر خود در کانادا کلینیک زیبایی به نام یونیک را دایر کرده‌اند.

کلام آخر

بیوتی‌بلاگری که شغلی نوپا محسوب می‌شود با گسترش کاربرد فضای مجازی پا به عرصه حضور نهاد. بلاگرهای مختلفی در زمینه‌های گوناگون به فعایلت و تبلیغات مشغول هستند و بسیاری از آن‌ها با تخصص و فعالیت حرفه‌ای خود در این زمینه امرار معاش می‌کنند و علاوه بر شهرت به موقعیت مالی خوبی نیز دست یافته اند.

بیوتی‌بلاگرهای ایرانی معروفی نیز در اینستاگرام و یوتیوب به فعالیت مشغول هستند که برخی از آن‌ها به شهرت جهانی نیز دست پیدا کرده‌اند.

 

منبع : starngage

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “بیوتی بلاگر چیست – معرفی 10 بیوتی بلاگر معروف ایرانی

  1. ساحل گفت:

    بیوتی بلاگرهای خارجی بیشتری معرفی کنید الهام بگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *