لیست زیباترین زنان بازیگر ایرانی

موضوع جذاب زیباترین زن ایران و زیباترین بانوان بازیگر ایران در این مقاله مورد توجه قرار می‌گیرد. به طور دقیق نمی‌توان گفت که یک فرد، زیبا و یک فرد، زشت است. چرا که نظرها و سلیقه‌ها در هر شرایطی، متفاوت است. اما چیزی که مشخص است، نظرسنجی کلی و عمومی است که تعیین می‌کند، زیبای واقعی کیست؟ ما در این قسمت از مجله قصد داریم تا به هنرپیشگان زن ایرانی که چهره جذاب و شیرینی دارند بپردازیم. ما در این مقاله 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز شادابی و طراوت پوست آن‌ها را هم به شما معرفی می‌کنیم.

خرید انواع مرطوب کننده و آبرسان از بهترین برندها

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

مهتاب کرامتی جزو زنان زیبای ایرانی است؟

مهتاب کرامتی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

او زاده سال 49 در تهران است. احتمالا با خود فکر کنید که این بازیگر باید در ردیف اول لیست زیباترین زنان ایران قرار می‌گرفت. اما با اطمینان می‌توان گفت چنین ادعایی مربوط به سال‌های بسیار قبل بود که بازیگران زیبا و خوش‌چهره کم بودند. اما در حال حاضر، اغلب بازیگران، چهره محبوب و جذابی دارند که نادیده گرفتن آنها دور از انصاف است. البته بهتر است بدانید که مهتاب کرامتی هم با تیپ و قیافه شیک خود توانسته دل بسیاری از میکاپ آرتیست‌ها و مزون داران را ببرد.

 

راز زیبایی و طراوت پوست مهتاب کرامتی با مرطوب کننده و آبرسان نیوآ – Nivea Moisturizing

آیا زیبا کرمعلی جزو زیباترین زنان ایرانی است؟

زیبا کرمعلی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

این بازیگر خوش سیما و جذاب، چند سالی است که به عرصه بازیگری وارد شده است. او متولد 75 در کرج است. تحصیلات ممتاز کرمعلی در رشته هنر شاید شانس مطلوبی برای آغاز بازیگری او بوده است. اما ورود زیبا کرمعلی به دنیای هنر بر حسب یک اتفاق و بدون تجربه قبلی اتفاق می‌افتد و او در فیلم لاتاری، اولین بازی نقش خود را ایفا می‌کند. جذابیت و معصومیت این چهره سینما او را به عنوان زیباترین زن ایران معرفی است.

 

راز جوانی پوست زیبا کرمعلی با مرطوب کننده و آبرسان اوردینری – The Ordinary Moisturizing

 

ترانه علیدوستی

ترانه علیدوستی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

ترانه علیدوستی در سال 62 در تهران متولد شده است. مادر او، هنرمند مجسمه ساز و پدرش بازیکن تیم ملی سابق فوتبال است. اولین فیلم او با نام “من ترانه 15 سال دارم” در زمان خود، غوغایی به پا کرد. طبق گفته‌ها به نظر می‌رسد، علیدوستی هیچ عمل زیبایی انجام نداده است. او جز معدود بازیگرانی است که توانسته بر روی فرش قرمز، خودنمایی کند.

 

راز طراوت پوست ترانه علی دوستی با مرطوب کننده و آبرسان اوریفلیم – Oriflame Moisturizing

 

آزاده صمدی

آزاده صمدی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

صمدی متولد سال 57 در لاهیجان است. صمدی علاقه بسیار زیادی به تست کردن تیپ‌های مختلف با تنوع رنگی بالایی دارد. قیافه او دوگانه است. به بیان ساده‌تر، از نقش‌های خشن و مغرور تا نقش‌های کودکانه و معصومانه بهترین بازدهی در او نقش او را دارند.

 

راز شادابی پوست آزاده صمدی با مرطوب کننده و آبرسان الیزابت آردن – Elizabeth Arden Moisturizing

 

سحر قریشی

سحر قریشی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

سحر قریشی بازیگر پرحاشیه سینما و تلویزیون ایران متولد سال 66 در تهران است. سبک لباس پوشیدن و استایل سحر قریشی در بسیاری از مواقع باعث شده است تا دختران جوان از این نوع تیپ و استایل الگوبرداری کنند. آرایش و رنگ مو مختلفی که او امتحان می‌کند نشان از تنوع پذیری این بازیگر دارد.

 

راز پوست خوب سحر قریشی با مرطوب کننده و آبرسان الارو – Ellaro Moisturizing

 

ساره بیات

ساره بیات یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

ساره بیات متولد سال 58 در تهران است. تیپ‌های باکلاس و متفاوت او باعث شده تا به عنوان جذاب‌ترین و خوش‌پوش‌ترین هنرپیشه زن ایران شناخته شود. سادگی و شیک بودن تیپ‌های او هر کسی را به تعجب وا می‌دارد که چطور توانسته چنین ترکیب متضاد و جالبی را تدارک ببیند.

 

راز سلامتی و شادابی پوست ساره بیات با مرطوب کننده و آبرسان فلورانس نیچر – Fleurance Nature Moisturizing

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

شبنم قلی خانی متولد سال 56 در تهران است. شبنم قلی خانی همیشه به دور از آرایش غلیظ و سبک لباس متفاوت و عجیب و غریب است. اما به تازگی سبک لباس پوشیدن و آرایش غلیظ این بازیگر مورد توجه بوده است. او در تئاتر پرسپکتیو در نقش سفید برفی با یک لباس جذاب و هیجان انگیز ظاهری متفاوت دارد.

 

راز صافی پوست شبنم قلی خانی با مرطوب کننده و آبرسان نوتروژینا – Neutrogena Moisturizing

مریم مومن زیباترین زن ایران است؟

مریم مومن یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

مریم مومن متولد سال 77 در مشکین شهر است. زیبایی او فارغ از هر گونه عمل و جراحی می‌باشد. این را می‌توان از گفته‌ها و صورت نچرال او متوجه شد. مومن در روز تولدش یک لباس سفید بلند را با یک روپوش قرمز خاص ست کرده است. به نظر می‌رسد، او علاقه بسیار زیادی به خاص بودن و متفاوت دیده شدن دارد. در سال‌های اخیر، لقب، زیباترین زن ایران به این بازیگر خوش چهره داده شده است.

 

راز پوست سلامت مریم مومن با مرطوب کننده و آبرسان بیوآکوا – Bioaqua Moisturizing

لقب زیباترین زن ایران برازنده طناز طباطبایی است

طناز طباطبایی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

او متولد سال 62 در تهران است. بازی او در سریال یاغی توانست محبوبیت فراتری برایش باشد و لقب زیباترین زن ایران را برای او پررنگ‌تر کند. نقش خوب و جاافتاده‌ای که داشت برای بار چندم خوش بازیگری او را به رخ کشید. البته قبل از آن چهره خانومانه و اصیل این بازیگر هنرمند است که همیشه قابل توجه می‌باشد.

 

راز زیبایی و شادابی پوست مهتاب کرامتی با مرطوب کننده و آبرسان لورال – Loreal Moisturizing

هستی مهدوی فر

هستی مهدوی فر یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

این بازیگر خوش سیما متولد سال 70 در تهران است. علاقه او به نجوم باعث شده تا سفرهای زیادی به کویر و بیابان داشته باشد. این بازیگر خوش سیما با یک تیپ شیک و خاص و با آرایشی غلیظ در اکران فیلم ماجرای نیمروز، چهره جذاب خود را به رخ کشید. موهای چتری، صورت او را معصوم و بچگانه می‌کند.

 

راز جوانی پوست هستی مهدوی فر با مرطوب کننده و آبرسان هیدرودرم – Hydroderm Moisturizing

یکتا ناصر

یکتا ناصر یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

یکتا ناصر متولد سال 57 در تهران است. آراستگی و مرتب بودن او همیشه زبانزد است. چهره او شباهت زیادی به سوفیا لورن، ستاره مشهور ایتالیایی دارد. یکتا ناصر علاقه زیادی به ست کردن کیف و کفش خود دارد. احتمالا در برخی عکس‌ها، او را با موهای فر مشاهده کنید که این بیانگر علاقه او به چنین موهایی است.

 

راز جوانی و شادابی پوست الناز حبیبی با مرطوب کننده و آبرسان اسکین کد – Skincode Moisturizing

آیا نیوشا ضیغمی زیباترین زن ایران است؟

نیوشا ضیغمی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

نیوشا ضیغمی متولد سال 59 در تهران است. این بازیگر خوش چهره همیشه با آرایش غلیظ دیده شده است. البته لباس‌های او نیز غالبا زرق و برق خاصی دارند. تبلیغات متفاوت او برای کلینیک‌های زیبایی باعث شده تا چهره و اجزای صورت او مدام در حال تغییر باشد. به جرات می‌توان گفت، لقب زیباترین زن ایران، برازنده اوست.

 

راز طراوت پوست نیوشا ضیغمی با مرطوب کننده و آبرسان فارماسی – Farmasi Moisturizing

لیندا کیانی

لیندا کیانی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

او متولد سال 59 در آبادان است. این هنرمند محبوب و نچرال به تازگی از تلویزیون دور شده و قصد بازی در شبکه‌های خانگی را دارد. تیپ‌های جسورانه او در اکران فیلم‌های مختلف در جشنواره فجر طرفداران زیادی دارد. از آنجایی که لیندا کیانی علاقه شدیدی به انواع گوشواره‌های متفاوت دارد می‌توان این گونه زیورآلات را با تنوع گوناگون در گوش این خانم بازیگر مشاهده کرد.

 

راز صافی پوست لیندا کیانی با بمب آبرسان کامان – Water Bomb Hyaluronic

بهاره کیان افشار جزو زیباترین زنان ایرانی است؟

بهاره کیان افشار یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

بهاره کیان افشار متولد سال 62 در تهران است. چهره همیشه خندان با لبخندهای ملیح او، نشان از اصالت و شخصیت این بازیگر خوش سیما دارد. کیان افشار با صورت نچرال و جذبه خاصی که دارد به عنوان یکی از هنرپیشگان زن ایرانی می‌باشد که نام او در لیست زیباترین زن ایران جای گرفته است.

 

راز شادابی پوست بهاره کیان افشار با مرطوب کننده و آبرسان شون – Schon Moisturizing

الهام حمیدی

الهام حمیدی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

الهام حمیدی متولد سال 56 در تهران است. تیپ و اندام او باعث شده است تا مزون داران و میکاپ آرتیست‌های زیادی تمایل به همکاری با ایشان در تبلیغ لباس‌های مزونی و میکاپ داشته باشند. با این حساب، لقب زیباترین زن ایران لایق اوست. الگوبرداری الهام حمیدی از یک خواننده آمریکایی منجر به این شد که یک لباس در ترکیب‌های رنگی سیاه، سفید و صورتی به تن کند و اینگونه آگاهی خود از مد را به رخ دیگران بکشد.

 

راز شادابی پوست بهاره الهام حمیدی با مرطوب کننده و آبرسان آردن – Ardene Moisturizing

گلوریا هاردی

گلوریا هاردی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

گلوریا هاردی متولد سال 60 در فرانسه است. او به دلیل اینکه مادری ایرانی دارد و در برخی از فیلم‌ها به ایفای نقش پرداخته پس می‌توان گفت که به عنوان بازیگر ایرانی و فرانسوی شناخته می‌شود. نقش جذاب او در فیلم محبوب کیمیا باعث شد تا افراد زیادی هوادار نقش و چهره با اصالت او شوند.

 

راز طراوت و صافی پوست گلوریا هاردی با مرطوب کننده و آبرسان سیمپل – Simple Moisturizing

ترلان پروانه

ترلان پروانه یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

ترلان پروانه متولد سال 77 در شیراز است. علاقه او به بازی‌های کودک و نوجوان باعث شده تا بتواند چهره معصوم و کودکانه خود را حفظ کند. کشیدگی چشمان این بازیگر جوان و خوش سیما به حدی زیبا است که هر گونه آرایشی، چهره او را چند برابر شیک و خوشگل می‌کند.

 

راز زیبایی و طراوت پوست ترلان پروانه با مرطوب کننده و آبرسان نئودرم – Neuderm Moisturizing

الناز حبیبی

الناز حبیبی یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

الناز حبیبی متولد سال 67 در تهران است. این بازیگر با چهره کودکانه و جذاب خود، یک معصومیت نهفته در خود دارد. به نظر می‌رسد این بازیگر ساده پوش علاقه‌ای به خودنمایی و استفاده از زیورآلات عجیب و غریب ندارد. چرا که، کژوال پوشی او در هر مراسم و اختتامیه‌ای قابل توجه است.

 

راز جوانی و شادابی پوست الناز حبیبی با مرطوب کننده و آبرسان ژوت – Jute Moisturizing

سمانه پاکدل

سمانه پاکدل یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

این بازیگر نچرال و محبوب متولد سال 66 در اصفهان است. شما هم چهره ساده و اصیل این بازیگر هنرمند را در مراسمات مختلف مشاهده کرده‌اید. سادگی و معصومیت این چهره شاخص باعث شده است تا چنین نقش‌هایی برای او در نظر گرفته شود. شما به ندرت تیپ و آرایش‌های عجیب و غریب از او مشاهده می‌کنید.

 

راز زیبایی و سلامتی و صافی پوست سمانه پاکدل با مرطوب کننده و آبرسان آرکو – Arko Moisturizing

آیا شیلا خداداد زیباترین زن ایران است؟

شیلا خداداد یکی از 20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز محصول شادابی و طراوت پوست او

این بازیگر خوش چهره متولد سال 59 در تهران است. جذابیت چهره او به حدی بالا است که کمتر از آرایش‌های غلیظ و عجیب استفاده می‌کند. کیفیت و خوش دوخت بودن لباس‌های خانم بازیگر احتمالا به چشم برخی افراد که طرفدار تیپ‌های متفاوت و عجیب هستند خوش نیاید، اما به جرات می‌توان گفت که مورد علاقه طیف وسیعی از جامعه است. الحق که لقب زیباترین زن ایران برازنده اوست.

 

راز شادابی پوست شیلا خداداد با مرطوب کننده و آبرسان مای – My Moisturizing

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

68 دیدگاه در “20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران و راز شادابی و طراوت پوست آن‌ها

  1. شاهین گفت:

    موندم کی اینارو انتخاب کرده ندید بدید

  2. زارع زادگان گفت:

    گوهر خیراندیش یادتون رفت

  3. امیر گفت:

    لیلا حاتمی

  4. محمد گفت:

    ب نظرم آنا نعمتی از همه زیباتره بدش الناز طبا طبایی

  5. ناشناس گفت:

    از این لیست فقط با شیلا خداداد و اول از همه با زیباکرمعلی موافق بودم

  6. سلمان فرج گفت:

    تعدادی از این افراد تابعیت کشور دیگری رو گرفتن.بنابراین گفتن زیباترین زن ایرانی مثلا برای خانم شیلا خداداد درست نیست.

  7. یکی گفت:

    با اختلاف سحر قریشی

  8. مهدی سلطانی نژاد گفت:

    شیلا خداداد ونیوشا ضیغمی

  9. Saeed گفت:

    جالبه که اسمی از لیلا اوتادی.نیکی میربها.الناز شاکردوست و بهنوش طباطبایی آورده نشده

  10. الهام گفت:

    لیلا حاتمی

  11. هومن گفت:

    تنها بازیگر و مدل بانو که جذابترین لوندترین قشنگ ترینه رزیتا دغلاویه خیلی خوشگل و نازه عروسک قرص ماه واقعا دل ادم غش و ضعف میره براش خیلی تکه فوق العاده تزین افریده خداس

  12. اسی گفت:

    مرجان بازیگر قبل از انقلاب

  13. عرفان گفت:

    قطعا سحرقریشی زیباترین زن ایران ، خاورمیانه و حتی آسیا و جهان👍👍❤

  14. بهروز صادقپور هستم گفت:

    البته زیبایی در چشم هر فرد دید متفاوتی دارد .اما برای بازیگران خانوم باید گفت قبل از اینکه گریم بشن.ویا عکسهایی که قبل از بازیگری دارند باید قضاوت بشن .در بین قدیمترها .خانوم نیکی کریمی هدیه تهرانی مرجانه گلچین .ودر بین جوانترها شیلا خداداد زیبا کرمعلی ومومن شبنم قلی خانی سحر قریشی لیندا کیانی نیوشا ضیغمی و…….همه زیبایی دارند فقط توی فیلمها .سریالها بامتن گفتار وتصویر وقتی امیخته میشن این زیبایی چندین برار میشه ما همتون رو زیبا میبینیم .چون خداوند زیباست وزیباییها رو دوست دارد .

  15. ممد گفت:

    الهام حمیدی فقط بمیرم براش

  16. مرجان گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون

  17. شهروند ایرانی گفت:

    زیبا کرمعلی با چهره لبخند به لب همیشگی و چشمان درشت و نافذ احساس شادی و جذابیت تین ایجری رو القاء میکنن

  18. فردوسیان گفت:

    اسمی از افسانه پاک رو با چهره جذاب و دست نخورده و زیبایش نیاوردید،در صورتی که زیباترینه
    در ضمن خانم مهتاب کرامتی هنوز هم از بقیه زیباتر و خوش چهره تر هستن

  19. میثم گفت:

    ترلان پروانه زیباتره

  20. لاون گفت:

    نیکی کریمی کو؟
    تو این لیست فقط بهاره کیان افشار و مهتاب کرامتی بهترینن

  21. جواد گفت:

    مریم مومن والسلام

  22. لیلا گفت:

    یکتا ناصر و الناز حبیبی بسیار ناز هستن

  23. هیچکس گفت:

    فقط و فقط بانو الناز حبیبی
    خدایا مردم براش

  24. پرویز گفت:

    چرا اسمی از نسرین مقانلو نبردید یکی از زیباترین بازیگران جهانه

  25. ز گفت:

    سحرقریشی اصلا جز زیباترین نیست تعجب میکنم اسمشو دیدم همچنین ازاده صمدی. غیر از این دونفر بقیه زیباهستن

  26. تکتم گفت:

    چرا اسمی از لیلا زارع نبود لیلا زیبایی طبیعی بیش از حد داره

  27. تکتم گفت:

    لیلا زارع خوشگلترین و جذاب‌ترین دختر جهانه

  28. خلیل گفت:

    خانم‌ شیلا خداداد از همه‌ لحاظ عالین.

  29. فرناز گفت:

    زیبا کرمعلی

  30. کریم گفت:

    به نام سلام
    اگر منظور از زیبایی به دل نشستن هست که همه بتونه کاری داشتند، اما اگر زیبایی به
    حیا داشتن بیشتر باشه انتخاب
    من خانم یکتا ناصر هست بخاطر
    پوشش و آراستگی ظاهری در این عکس.

  31. بنده خدا گفت:

    فاطمه مسعودی فر یادتون رفت

  32. بنده خدا گفت:

    مریم مسعودی فر

  33. امیر محمد گفت:

    فاطمه مسعودی فرهم در فیلم جیران ترکونو

  34. محسن گفت:

    بنظرم یکی داره برا خودش تبلیغ میکنه همه حرفاشم شبیه همه

  35. عزت الله فلاح کیش گفت:

    آیا لیلا‌اوتادی‌ونیکی‌کریمی‌زیباترین‌بازیگر‌نیستند.

  36. نسرین گفت:

    این رزیتا که میگن قشنگ البته فک کنم خودش میزنه |||||| من سرچ زدم بخدا هیچ زیبایی نداره عین دلقک قد و قواره هم که هیچ لب و لوچه اش حال ادم رو بهم میزنه

  37. یک بنده خدایی گفت:

    سلام
    به نظر من خیلی از افراد دیگر هم میتوانستند در این لیست قرار بگیرند مثل لیلا اوتادی که الان در لیست نیست
    ولی با این حال هم به نظر من خانوم زیبا کرمعلی از همه این بازیگر ها زیبا تر و خوشگل تر است
    از همه لحاظ بهتر است :
    1- چشمان درشت و زیبا
    2- صورت زیبا
    3- خوش استایل بودن
    4- خوش فرم بودن
    و خیلی چیز های دیگه
    البته من برای نظر بقیه هم ارزش قاعل هستم و نمیگم که بقیه بازیگر ها زشت هستند
    من میگم از نظر من زیبا کرمعلی از بقیه بازیگر هایی که این جا هستند خوشگل تر است و رتبه اول بودن حقش هست

    توجه این کامنت قصد توهین به هیچکس رو ندارد

  38. مجتبی گفت:

    ممنونم از سایت خوب و مقاله های جذابتون

  39. حجت گفت:

    زیباترینابترتیب ۱.نیکی کریمی هنوزم تواین سن زیباییش چشمگیره۲.النازشاکردوست که جذابیت خاصی داره وچشماش ویران کننده س۳.پریناز ایزدیار که چهره ش جذابیت خیره کننده ای داره که بیشتراززیباییش نگاههارامجذوب میکنه.

  40. M گفت:

    والا همه جای دنیا زیبا و زشت هست آفرینش اینگونه بوده ولی این زمونه دیگه همه با آرایش کردن و عمل کردن بینی و بوتاکس و هزار کار دیگه زیبا شدند. دنبال زیبایی صورت نباش دنبال زیبایی ذات و شخصیت باش. ضمنا خیلی خانمهایی هستند که بدون عمل و این‌چیزها زیبایی خاصی توی صورت دارند ولی فقط مثل این بازیگرا توی دید نیستند و کلی پول خرج زیبایی نمیکنن. این مسابقات زیبایی که توی کل جهان پخش میشه خیلی مسخره هست چون با کلی آرایش گریم و درست کردن مو و لباس شیک میان جلوی دوربین. خب معلومه اینجوری همگی زیبا اند. فقط سرگرمی واسه مردم درست میکنند.

  41. احمد گفت:

    بنظر من قدیمی ترها کتایون ریاحی یکتا ناصر و الهام حمیدی ونسرین مقانلو نیکی کریمی و افسانه بایگان جدید ها کرمعلی

  42. Narges گفت:

    همه زیبان و همه چهره ها و نقاشی خدا بی نقصن

  43. دانیال گفت:

    فقط بانو ثریا قاسمی

  44. بله این بانوان هنرمند جز زیباترین بانوان کشورمون هستند البته تعدادی همچون خانم لیلا اوتادی و تعداد دیگری بنظرم از قلم افتادند

  45. ایرانی گفت:

    افسانه پاکرو زیباترین بازیگر ایرانیه،من اصلا بازیگرارو دنبال نمیکنم تعجب کردم حتی یادتون نبود در بین ۲۰ کاندید قرارش بدین احتمالا برا اینکه مدتی فعالیت شون‌کون کم شده

  46. احمد گفت:

    بازیگران زیبا تو ایران خیای داریم ولی من همیشه عاشق شبنم قلی خانی بودم یه تیکه قرص ماهه

  47. سارا گفت:

    یکتا ناصر و افسانه پاکرو خوبه هم

  48. سارا گفت:

    ساره بیات یکتا ناصر افسانه پاکرو من خوشم میاد البته بقیه هم زیبا ن ولی این سه تا خوشم میاد من چهرشونو

  49. نرگس گفت:

    مریم مومن و بهاره کیان افشار

  50. نیما گفت:

    بیش از 90درصد ایرانیها با جراحی بخودشون چهره دادن
    اصیل نیست چهره شون

  51. .... گفت:

    محیا دهقانی و فاطمه مسعودی فر یادتون رفت

  52. مهدی گفت:

    قطعا و حتما بهاره کیان افشار و بعدش طناز طباطبایی

  53. هلیا گفت:

    هلیا امامی و پریناز ایزد یار هر دو هم زیبان هم خوش تیپ و طبیعی، نچرال و با شخصیت
    طناز طبابایی لیلا زارع ،هستی مهدوی ، سحر دولتشاهی،یکتا ناصر
    بین قدیمیام ،نسرین مقانلو جذاب ،کتایون ریاحی جذاب ،نیکی کریمی که هنوزم زیباس

  54. امیر گفت:

    من نمیدونم این رزیتا دغلاوی نژاد کیه که هرجا میری خودش واسه خودش نظر فیک گذاشته که بهترینه. من اسمشو سرچ کردم واقعا خیلی ادم سطح پایین و بی خودیه. به نظر من که بیشتر شبیه دلقک ترسناک هست.
    خانوم طباطبایی بهترین و زیباترین زن هنرپیشه ایران هست

  55. هنر گفت:

    زیبا کرمعلی. افسانه پاکرو. شادی مختاری.

  56. R_s گفت:

    همگی زیبا هستند ولی زیباترین وبا ابهت ترین واصیل ترین بازیگر ایرانی فقط وفقط خانم (هدیه تهرانی ) بی نظیر وتکرار نشدنی
    امیدوارم همیشه سربلند باشند 🌹

  57. مهدیه گفت:

    به نظر من همه شون جذاب و زیبا هستند

    اما مریم مومن،الناز حبیبی و ساره بیات قشنگ و جذاب هستند

  58. نویدروحانی گفت:

    نیکی کریمی ترانه علیدوستی

  59. کاظمی گفت:

    لاله اسکندری،لیندا کیانی بنظرم زیباترین بازیگران زن ایرانی اند.وبازیگر حرفه ای که نقششانو بنحواحسن بازی کرده اند.

  60. عباسعلی گفت:

    با سلام خدمت دوستان عزیز :
    اول از همه اینکه جای خیلی از بازیگران زیبای کشورمون توی این لیست خالیه که البته بقیه دوستان بهشون اشاره کردند.مانند(شبنم قربانی،نازنین بیاتی،هانیه توسلی،بهنوش طباطبایی و مینا وحید و خدا بیامرز زهره فکور صبور) و در مقابل اسامی افرادی در این لیست قرار گرفته که هیچ جذابیتی ندارند.اگر نظر من را بر اساس لیست ۲۰ نفره ای که ارائه کردید بخواهید میگویم فقط دو بازیگر زیبا هستند یکی الهام حمیدی و دیگری طناز طباطبایی.
    ولی رأی مورد علاقه خودم ، زیباترین و جذاب ترین بازیگر زن یعنی سرکار خانم « آشا محرابی » هستند.

  61. ارام گفت:

    خانم لیلا اوتادی رو نام نبرید کم لطفی میکنید

  62. رامین گفت:

    لیست بدی نیست، فقط جای نیکی کریمی خالیه…
    طناز طباطبائی و یکتا ناصر، سرتا پا عمل زیبایی هستن…

  63. رسول گفت:

    خانم شیلا خداداد چهره دلنشین و ذاتا زیبایی داره و حرف نداره .بی شک ماه ترین بازیگر تو لیست هست.البته خانم ضیغمی هم دلبری و نمک خاص خودش را داره

  64. A گفت:

    لیلا حاتمی

  65. عزت‌الله‌فلاح‌کیش گفت:

    بازیگران‌ زن‌ایران‌خیلی‌سخت‌زندگی‌میکنند،باید‌از‌آنها‌‌دفاع‌کرد،شاید‌معروف‌باشند‌،ولی‌‌در‌‌محیط‌زندگی‌هم‌راحت‌نیستند

  66. سدید گفت:

    نازنین بیاتی فراموش شده😨😡🤬

  67. اسی اهوازی گفت:

    خیلیا هنوز هست، چنتا که الان یادم هست خانم هایی مثل مهنازافشار، خواهران اسکندری، آناهیتا همتی و نعمتی،سرکار خانم حدیث فولادوند، و سالار کل سرکار خانم کتایون ریاحی و ……

  68. هموطن گفت:

    ای کاش می تونستید عکس های این خانم های هنرپیشه قبل از عمل های زیبایی و تزریق چندها مدل ژل و غیره رو هم پیدا کنید و بزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *