خاطرات تلخ بازیگران زن ایرانی - طناز طباطبایی

بشر در طول حیات خود تجربیات خوب و بد بسیاری را از سر می‌گذراند. اما در این میان دانستن زندگی شخصی بازیگران زن ایرانی و دیگر افراد معروف برای بسیاری از مردم جالب است. برای همین است که خبرنگاران پاپاراتزی به وجود آمدند. خبرنگارانی که شاید روزهای بسیاری را صرف گرفتن یک عکس شخصی از افراد مشهور می‌کنند.

عکسی که خبر از یک رابطه جدید یا شروع کار در حوزه فعالیت شخصی‌ آنان بدهد. آیا شما علاقمند به دانستن رازهای زندگی بازیگران زن ایرانی هستید؟ آیا این داستان‌ها برای شما جذاب و جنجال آفرین هستند؟ با ما همراه باشید تا درباره خاطرات تلخ بازیگران ایرانی صحبت کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

همانطور که همه ما تجربه داشتن خاطرات بد را داریم، افراد مشهور مانند بازیگران زن نیز خاطرات ناراحت کننده‌ای دارند که در مصاحبه‌های تلویزیونی و رادیویی به آن‌ها اشاره می‌کنند. در ادامه به چند مورد از این خاطرات اشاره می‌شود.

افسانه بایگان

خانم افسانه بایگان یکی از بازیگران زن ایرانی قدیمی و کهنه کار سینما و تئاتر است. فیلم‌های سینمایی و سریال‌های تلویزیونی زیادی با بازی ایشان بر پرده سینما و در تلویزیون به نمایش در آمده است.

برنامه رادیویی هفت شبکه آموزش سیما در یک گفتگوی شبانه با خانم بایگان درباره زندگی حرفه‌ای و شخصی‌اش سوال‌های بسیار زیادی پرسید.

دورانی که حضور ایشان در سینما کم شد و بازیگران جدید جای او را گرفتند، دوران غم‌انگیز و سختی برای خانم بایگان بود. مهم‌ترین خاطره بد زندگی‌اش را متعلق به زمانی می‌دانست که مادرش را بعد از هفت سال مبارزه با سرطان، در حالی‌که از خداوند طلب مرگ می‌کرد، از دست داد.

او گفت هنگام فوت مادرش در کنارش نبود و اگر حدود یک ربع زودتر می‌رسید، فرصت خداحافظی از مادرش را پیدا می‌کرد.

افسانه بایگان یکی از بازیگران کهنه کار ایران است.

مریم مومن

یکی از بازیگران زن ایرانی بسیار جوان و تازه کار سینما و تلویزیون ایران، خانم مریم مومن است. در مصاحبه‌ای که ایشان با شبکه اینترنتی تی وی پلاس داشتند، از بچه‌هایی گفتند که یک شبه بزرگ شده‌اند و این موضوع را به زندگی شخصی خود تسری دادند.

ایشان در ادامه گفتند زمانی که کودک بودند، والدینش از هم جدا شدند و این موضوع را بدترین خاطره زندگی خود قلمداد می‌کنند. وی در ادامه گفت روزی که قاضی از ایشان پرسید کدام یک از والدین خود را برای زندگی انتخاب خواهی کرد، از شدت ناراحتی دچار خون دماغ شد و قاضی نیز به حال او به گریه افتاده بود.

او از تنهایی‌های بعد از طلاق، نداشتن حامی به نام پدر و به دوش کشیدن چالش‌هایی زندگی مادرش صحبت کرد.

ناراحت کننده‌ترین خاطره خانوم مومن، طلاق والدینش بود.

مطالب دیدنی:  کدام بازیگران ایرانی مرگ مشکوکی داشته‌اند؟

کتایون ریاحی

خانم کتایون ریحانی از جمله بازیگران زن ایرانی بسیار مشهوری هستند که نقش معروف زلیخا را در مجموعه تلویزیونی یوسف پیامبر بازی کرده‌اند. خانم ریاحی سال‌ها است که در حوزه سینما و تلویزیون فعالیت دارد. البته چند سالی می‌شود که از دنیای بازیگری خداحافظی کرده‌است.

به نقل از پایگاه خبری صفحه اقتصاد، ایشان در زمان برگزاری جشنواره فیلم کن در حساب اینستاگرامی خود درباره حتک حرمتی که 25 سال پیش اتفاق افتاده بود، صحبت کرد. ایشان ماجرا را این‌گونه توضیح داد که در آن زمان جناب داوود رشیدی ریاست هیت مدیره خانه سینما را بر عهده داشتند و جناب پورصمیمی دستیار و معاون ایشان بودند.

خانم کتایون ریاحی این‌گونه ادامه داد که توسط برخی از همکاران به ایشان اتهامات واهی وارد شد و شخص آقای پور صمیمی در نقش بازجو و با سواستفاده از مقام و موقعیت خود به ایشان تعرض داشتند. خانم کتایون ریاحی این واقعه را تلخ‌ترین و فراموش نشدنی‌ترین اتفاق نام برد و گفت بعد از گذشت 25 سال روح و روانم از این حادثه التیام نیافته است.

کتایون ریاحی نقش زلیخا را در یوسف پیامبر ایفا کرد.

ترانه علیدوستی

خانم ترانه علیدوستی یکی دیگر از بازیگران زن ایرانی بسیار معروف در سینما و تلویزیون هستند. فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی و بازیگری خانم ترانه علیدوستی توانست جایزه اسکار بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان را به دست آورد.

وقتی از خانم علیدوستی در یک مصاحبه پرسیده شد، بدترین خاطره زندگی شما چیست، پاسخ داد مرگ برادرم در روز چهارشنبه سوری زمانی که در حال بازی در فیلم چهارشنبه سوری بودم. ایشان در ادامه اضافه کردند “آخر سال 83 زمانی که سر فیلمبرداری بودم خبر مرگ برادرم را به من دادند. نمی‌دانم چطور از سر صحنه به خانه رسیدم. همچنان کابوس مرگ برادرم همراه من و خانواده‌ام است”.

خانم علیدوستی در ادامه صحبت‌هایش به این موضوع اشاره کرد که دادن پیام اخلاقی چندان خوشایندش نیست اما از همه جوانان خواست فقط برای تجربه لحظه‌ای از هیجان و خوشی، جان خود را نه به خاطر خودشان بلکه به خاطر ما خواهرها، به خطر نیندازند.

ترانه علیدوستی یکی از بازیگران مشهور و محبوب ایران است.

الناز شاکردوست

خانم الناز شاکردوست یکی از بازیگران زن ایرانی بسیار موفق و مشهور در حال حاضر است. چند سال پیش در یک مصاحبه تلویزیونی وقتی از ایشان سوال شد که آیا خاطره بدی در زندگی خود دارند، به روزی اشاره کرد که سر صحنه فیلمبرداری فیلم تابو، نزدیک بود جانش را از دست بدهد.

مطالب دیدنی:  20 کاندیدای زیباترین زن ایران در بین بازیگران

وی گفت “واقعا سکانسی بود که صحنه خودکشی داشت و من باید به آب می‌زدم و مسیری را شنا می‌کردم و به پشت کشتی به گل نشسته‌ای می‌رفتم. پروانه‌های کشتی آزاد و آب هم بسیار سرد بود. حس کردم دیگر قلبم خون پمپاژ نمی‌کند و حرکات عضلات بدنم کند شده است. من شناگر خوبی هستم اما جریان آب بسیار وحشتناک بود و مرگ با تمام عظمتش خود را به من نشان داد.”

بعد که مجری نحوه نجاتش را پرسید، پاسخ داد که خوشبختانه یک زوج ترکمن از طرف بنیاد، نگهبانی می‌دادند و با پرتاب یک نردبان زندگی‌اش از مرگ نجات دادند. خانم شاکردوست اضافه کرد بعد از این ماجرای تلخ بسیاری از مسایل در زندگی خصوص‌شان، اهمیت خود را از دست داده‌اند و بیشتر قدردان زندگی هستند.

خاوم الناز شاکردوست یکی از بازیگران بسیار موفق و مشهور در حال حاضر است.

مطالب دیدنی:  پرحاشیه‌ترین بازیگران زن ترکی چه کسانی‌اند؟

خاطراتی که پاره‌های وجود آدمی‌اند

خاطرات بسیار زیادی در زندگی تمامی افراد وجود دارد که به یاد آوردنشان بسیار دردناک است اما در عین حال فراموشی ناپذیرند. اما دانستن اتفاقات خصوصی بازیگران و افراد مشهور برای اکثریت جذاب است و پیگیر آن هستند.

در این مقاله به برخی از خاطرات تلخ بازیگران زن ایرانی پرداخته شد که به راستی دردناک نیز بودند. خاطراتی که بعد از گذشت سال‌ها همچنان با آن‌ها همراه بوده است.

آیا شما علاقمند به خواندن و دانستن اتفاقاتی که در زندگی خصوصی بازیگران می‌افتد، هستید؟ کدام خاطره یا اتفاق تلخ بازیگری باعث ناراحتی شما شده است؟ خوانده‌ها و شنیده‌های خود را با ما به اشتراک بگذارید. ما منتظر خواندن نظرهایتان هستیم.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *