آرایش امیلیا کلارک

امیلیا کلارک، در سالیان گذشته به علت بازی در سریال جذاب «بازی تاج و تخت» به شدت مورد توجه قرار گرفت و محبوب زیادی به دست آورد. در حال حاضر وی به عنوان یکی از معروف‌ترین سلبریتی‌های دنیای فیلم و سریال شناخته می‌شود. بازیگری که تنها با بازی در یک سریال، به شهرتی چندبرابر سایر بازیگران هالیوودی رسید.

این بازیگر در آخرین جشنواره بهترین سریال‌های سال 2018 که به نام مراسم امی شناخته می‌شود، نامزد دریافت برترین بازیگر زن برای بازی در سریال بازی تاج و تخت شد. در این مقاله به استایل و آرایش امیلیا کلارک بر روی فرش قرمز جشنواره‌ امی و راز زیبایی همیشگی او می‌پردازیم. همچنین در ادامه با مشاهده عکس بدون آرایش امیلیا کلارک می‌توانید به راز زیبایی او که مراقبت از پوست است، پی ببرید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

بیوگرافی امیلیا کلارک

بیوگرافی امیلیا کلارک

پیش از بررسی میکاپ و آرایش امیلیا کلارک در مراسم امی، بهتر است کمی با مادر اژدهاها آشنا بشوید. امیلیا ایزابل یوفمیا رز کلارک در سال 1986 در انگلستان چشم به جهان گشود. بنا به گفته‌های خود او، از سه سالگی به بازیگری و دنیای سینما علاقه‌مند بوده ولی زندگی حرفه‌ای او از دوران مدرسه شروع شد.

کلارک از دوران نوجوانی با بازی در تئاترهای مدرسه، علاقه و اشتیاق خود به هنر و بازیگری را ابراز نمود. امیلیا کلارک پیش از آنکه به عنوان بازیگر فعالیت داشته باشد و بخواهد در سریال «بازی تاج و تخت» حضور پیدا کند، شغل‌های بسیاری را تجربه کرد که از میان آن‌‍‌ها می‌توان به شغل پیش‌خدمتی رستوران اشاره نمود.

ورود امیلیا کلارک به دنیای سینما

ورود امیلیا کلارک به دنیای سینما

پس از بازی کردن در تئاترهای مدرسه و دانشگاه، نوبت به این رسیده بود که کلارک ارتباط بیشتر و بهتری با دنیای بازیگری و سینما بگیرد. جهت شروع این راه،‌ او در دو فیلم تبلیغاتی به ایفای نقش پرداخت. پس از آن،‌ در سریال‌ «پزشک‌ها» به ایفای نقش پرداخت که با نقدهای تند و منفی مواجه شد. کلارک بعد از آن برای نقش‌های بیشتری تست بازیگری داد.

به عنوان مثال، این چهره‌ هالیوودی جهت بازی در نقش شارون کارتر در فیلم «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» تست داد ولی در نهایت نقش به امیلی ونکمپ رسید. او برای بازی در نقش ساحره در فیلم «جوخه خودکشی» هم علاقه نشان داده بود ولی سرانجام نقش به کارا دلوین رسید. بعد از تمامی این‌ها و پس از تلاش‌های بسیار او، امیلیا در سال 2010 با بازی در سریال گیم آف ترونز توانست به شهرت بسیار زیادی در بازیگری دست پیدا نماید و نامزد برترین بازیگر زن در جشنواره‌ معتبر امی شود.

بررسی آرایش امیلیا کلارک در مراسم امی

بررسی آرایش امیلیا کلارک در مراسم امی

برعکس آنچه که در سریال بازی تاج و تخت دیدیم، موهای او رنگ تیره‌ای دارد. وی عنوان کرده که عاشق رنگ کلاه‌ گیس خود در سریال بازی تاج و تخت است. به گفته‌ خود او، در صورتی که عوامل سریال اجازه می‌دادند با همان کلاه‌گیس به رخت‌خواب می‌رفت. امیلیا کلارک در آخرین جشنواره امی با آرایش بسیار کمرنگی ظاهر گردید که در ادامه، بیشتر به آرایش این بازیگر خوش‌چهره و بااستعداد خواهیم پرداخت.

قیمت انواع محصولات آرایش صورت باکیفیت و برند

 

انتخاب رژ لب نود

انتخاب رژ لب نود

آرایش لب های امیلیا کلارک برای تمامی طرفدران او همیشه بسیار جذاب بوده است. به طور معمول این بازیگر با استفاده از رژ لب‌هایی به رنگ قرمز که سفیدی پوست او را بیشتر نمایان کند، علاقه فراوانی نشان می‌دهد. با این حال، امیلیا در این مراسم با آرایش بسیار کمی ظاهر شد. این انتخاب به علت لباس شلوغ و بلندی بود که به تن داشت. به علت وجود گل‌های متنوع و رنگارنگ بر روی لباسش، او آرایش نود و مدل موی ساده‌ای را انتخاب کرده تا هماهنگی با لباس را حفظ نماید.

آرایش چشم سبک

آرایش چشم سبک

امیلیا برای آرایش چشم‌های سبز و بسیار زیبای خود بااحتیاط و ظرافت پیش رفته بود. کلارک برای آرایش چشم‌های خود از یک سایه دودی و برای مژه‌ها از ریمل پرپشت‌کننده‌ مژه استفاده کرده بود تا جذابیت و درخشش چشمان خود را دو چندان نماید. سایه‌ دودی و سبکی که روی پلک‌های این بازیگر جذاب دیده می‌شد به خوبی با رنگ لباسش هارمونی داشت. این سایه پف پلک‌های امیلیا را کم‌تر بروز داده و انتخاب مناسبی برای این فرم چشم به شمار می‌رفت.

مطالب کاربردی:  آشنایی با آرایش تیلور سویفت؛ نکات روتین پوستی و رژیم غذایی

 

آرایش گونه امیلیا کلارک

آرایش گونه امیلیا کلارک

همان‌گونه که اشاره کردیم، کلارک طرفدار آرایش‌های سبک و نچرال می‌باشد. بر همین اساس، تعجبی ندارد اگر رژ گونه‌های به رنگ روشن و صورتی را به رنگ‌های پررنگ ترجیح می‌دهد. امیلیا جهت کامل کردن آرایش ساده و لایت خود در مراسم امی، از یک رژ گونه‌ پودری استفاده کرده بود. او برای طراوت بخشیدن به چهره‌ خود مقداری رژ گونه صورتی روی سیب گونه‌اش زده بود. این آرایش ساده به خوبی با رنگ پوست و فرم صورت کلارک سازگاری داشته و زیبایی طبیعی وی را بازتاب می‌کرد.

راز زیبایی همیشگی امیلیا کلارک در چیست؟

راز زیبایی همیشگی امیلیا کلارک در چیست؟

همچون هر سلبریتی دیگری، امیلیا نیز از روتین‌های خاصی پیروی کرده تا از سلامت و زیبایی خود محافظت نماید. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که امیلیا کلارک جهت حفظ زیبایی ظاهر خود رعایت می‌کند را بررسی می‌کنیم :

  • امیلیا جهت رسیدگی به پوست صورت خود از کرم‌های آبرسان با خاصیت لیفت‌کنندگی استفاده کرده تا طراوت جوانی خود را حفظ نماید.
  • کلارک پیشنهاد می‌کند جهت داشتن پوستی شفاف و بدون نقص، هر روز مقدار زیادی آب بنوشید.
  • کلارک از رنگ کردن موهای خود سر باز می‌زند و تا حد امکان، از موادشیمیایی جهت رنگ کردن موهای خود استفاده نمی‌کند.
  • کلارک جهت حفظ تناسب اندام و سلامت بدن خودش به طور منظم ورزش می‌کند.
  • از مهم‌ترین نکاتی که کلارک جهت حفظ زیبایی خود رعایت می‌کند، دوش گرفتن با آب گرم می‌باشد. او به وان حمام خود مقداری روغن لوندر و نمک اپسوم اضافه کرده تا پوستی درخشان و زیبا داشته باشد.
  • ماسک‌های صورت طبیعی در روتین پوستی همیشگی او قرار دارند. امیلیا کلارک هر شب پیش از خواب ماسک صورت‌ طبیعی گذاشته تا دچار افتادگی و چروک نشود.
  • کرم BB همیشه در روتین آرایشی کلارک وجود دارد و همین منجر می‌شود تا پوست او صاف و یک‌دست به نظر برسد.
  • ریمل‌های دولچه و گابانا و محصولات پوستی کلینیک از آیتم‌های همیشگی درون کیف لوازم آرایش او به شمار می‌روند.

مطالب پربازدید:  اصول آرایش جنیفر لوپز برای حفظ زیبایی

 

راز جذابیت آرایش امیلیا کلارک

در این مطلب در رابطه با آرایش و استایل امیلیا کلارک، بازیگر معروف هالیوود، در مراسم بزرگ امی صحبت نمودیم. در نهایت در رابطه با راز زیبایی همیشگی این بازیگر جذاب توضیح دادیم. متشکریم که تا انتها با ما همراه بودید. ضمنا شما می‌توانید جهت تهیه انواع محصولات مراقبتی و زیبایی خود از برندهای معتبر به فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : harpersbazaar

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *