به سبک زندگی شخصی خود در مجله مدیسه سلام کنید

همه‌ی ما یک دنیای شخصی برای خودمان داریم. یک جور حیاط خلوت که در آن می‌توانیم کنج دل‌خواهی برای فراغت و استراحت برای خودمان داشته باشیم، لباس‌های مورد علاقه‌مان را بپوشیم، خودمان را مشغول سرگرمی‌های هیجان‌انگیز یا آرامش‌بخش بکنیم و در رنگ‌ها و طعم‌ها و بوهایی که برای‌مان دل‌پذیر است غرق شویم. دارم از دنیایی حرف می‌زنم که عملا آینه‌ای از خود ماست و روحیات و سلیقه‌ای که خانواده و دوستان‌مان از ما سراغ دارند، جلوه‌های آن است.

اما خیلی وقت‌ها می‌شود که از این دنیا (بخوانید از خودمان) دور می‌شویم و مشغله‌های روزانه و مسیر زندگی مجالی نمی‌دهد که وقت بیش‌تری را در این قلمرو شخصی بگذارنیم و خوش باشیم. حتا چه بسا گاهی یادمان برود که این حریم شخصی چه شکلی بود و چطور می‌توانیم ایده‌ها و جذابیت‌های تازه‌ای از جنس خودش به آن اضافه کنیم.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مجله‌ی مدیسه” که الان دارید اولین نوشته‌ی آن را می‌خوانید، از شما دعوت می‌کند تا چند لحظه مکث کنید، با نگاه باز ببینید، با خیال راحت تجربه کنید و لابه‌لای دقیقه‌ها و روزهایی که می‌گذرند، دیدگاه تازه‌ای برای سبک شخصی خود به دست آورید.

پس به مجله‌ی مدیسه خوش آمدید! مدیسه هر روز با شماست و می‌خواهد به شما در کشف و ساختن دنیای خودتان یاری کند. ما می‌خواهیم با مطالبی که منتشر می‌کنیم و در آن‌ها ایده‌های‌مان را با شما به اشتراک می‌گذاریم، بتوانید پیشنهادهایی برای زنده و پربارتر کردن سبک زندگی شخصی خود به دست بیاورید. در نظر مدیسه،‌ پیدا کردن طعمی که دل‌خواه «من» است، پوشیدن لباس‌هایی که «من» را به اطرافیان‌ام معرفی می‌کنند، طراحی چیدمانی که حس خوبی در «من» زنده می‌کنند و برقراری ارتباط هوشمندانه و هماهنگی میان تمام اشیا و الگوهای دنیای «من»، کمک می‌کند تا بیش‌تر خودمان باشیم و بیش‌تر خودمان بمانیم.

مدیسه مجله‌ای است که قرار است حالا حالاها در کنار شما باشد و کلی حرف گفتنی و خواندنی با شما مطرح کند.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

5 دیدگاه در “دنیایی پر از ایده برای سبک زندگی شخصی

  1. امیر میرزایی گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید خواهشمندم در صورت امکان ترتیبی حاصل شود که اطلاعات و اخبار و رویدادهای جدید و جالب مجله مدیسه و حتی کل سایت مدیسه به ایمیل اعضاء و کسانیکه ثبت نام نموده اند اطلاع رسانی شود.
    با تشکر

  2. a.mousavi گفت:

    سلام، از لطف شما ممنونیم، با عضویت در خبرنامه‌ی مدیسه این امکان فراهم شده

  3. داود گفت:

    مطالب جالب وزیبایی را در مجله مدیسه میتوان پیدا کرد. لطفا مطالب را افزایش بدهید .
    متشکرم

  4. a.mousavi گفت:

    محبت دوستان همراهی مثل شما برای ما دلگرم کننده است. چشم

  5. لعیا گفت:

    عاشق وبلاگتون شدم خیلی اصولی ,حرفه ای و کاربردی……..فقط لطفا مطالب رو بیشتر کنید راجع به استایل رفتار اجتماعی در مواقع گوناگون در کشورهای مختلف هم مطلب بذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *