معرفی برنده های گلدن گلوب 2017 همراه عکس های فرش قرمز

گلدن گلوب، مجموعه جوایزی است که هرسال در ایالات متحده آمریکا توسط انجمن مطبوعات خارجی هالیوود به بهترین تولیدات تلویزیون و سینما اهدا می‌گردد. این جایزه اولین بار در سال ۱۹۴۴ به تعدادی از فیلم‌های تلویزیونی تعلق گرفت و حالا آنقدر مهم شده است که حتی گفته می‌شود بر روند انتخاب برندگان اسکار هم تاثیر می‌گذارد. در گلدن گلوب یک جایزه منحصربه‌فرد وجود دارد و آن جایزه “یک عمر فعالیت هنری” است که هر سال به یکی از بزرگان عرصه سینما و تلویزیون آمریکا داده می‌شود.

 

گلدن گلوب 2016 - 1

 

شب گذشته، هفتاد و سومین دوره اعطای جوایز گلدن گلوب با اعطای بهترین فیلم و کارگردانی به فیلم “بازگشته” ساخته “الخاندرو گونزالز ایناریتو” برگزار شد و البته این فیلم خوش‌یمن سومین جایزه گلدن گلوب را هم برای “لئوناردو دی‌کاپریو” به ارمغان آورد. در این فیلم دی‌کاپریو در نقش یکی از پیشگامان سکونت در غرب آمریکا در جهانی آکنده از ظلم و خشونت ظاهر می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

فیلم مریخی (Martian) ساخته ریدلی اسکات برنده بهترین فیلم کمدی شد و “مت دیمون” جایزه بهترین هنرپیشه مرد را در بخش کمدی برای بازی در این فیلم از آن خود کرد.

 

گلدن گلوب 2016 - 2

بهترین هنرپیشه زن در یک فیلم درام، به “بری لارسون” برای بازی در فیلم “اتاق” (Room) رسید و “جنیفر لارنس” با آن خوش‌پوشی همیشگی‌اش به خاطر بازی در فیلم “جوی” برنده جایزه بهترین هنرپیشه زن در دسته فیلم های کمدی- موزیکال شد.

“کیت وینسلت” هنرپیشه بریتانیایی که برای همه‌مان یادآور فیلم تایتانیک است به خاطر ایفای نقش در فیلم “استیو جابز” برنده بهترین نقش مکمل زن شد. کیت در این فیلم به ایفای نقش دستیار استیو جابز، بنیانگذار کمپانی اپل پرداخته است.

برترین استایل جشنواره های سینمایی جهانی

گلدن گلوب 2016 - 3

“سیلوستر استالونه” جایزه بهترین هنرپیشه مکمل مرد را به خاطر بازی در “اعتقاد” (Creed) دریافت کرد و “گائل گارسیا برنال” برای بازی در سریال “موتزارت در جنگل” برنده بهترین هنرپیشه مرد سریال‌های تلویزیونی شد.

انیمیشن خوش‌ساخت و فوق‌العاده‌ی “درون و بیرون” (Inside Out) جایزه بهترین انیمیشن سال را دریافت کرد و جایزه بهترین موسیقی فیلم به “انیو موریکونه” به خاطر “هشت آدم نفرت‌انگیز” (Hateful Eight) اثر “کوئنتین تارانتینو” رسید. جایزه “یک عمر فعالیت هنری” امسال هم به پاس “مجموعه آثاری والا، ماندگار و افسانه‌ای” به “دنزل واشنگتن” هنرپیشه سیاهپوست اهدا شد.

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “همه‌چیز درباره گلدن گلوب 2016، “بازگشته” برنده سه جایزه شد!

  1. سارا گودرزی گفت:

    مطالبتون خیلی به روزه تبریک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *