شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که علاقه‌ی زیادی به صنعت مدلینگ و مدل شدن داشته باشید و قصد وارد شدن به این صنعت را داشته و یا اطلاعات خود را در رابطه با آن کامل نمایید. همچنین بهتر است در بازار شلوغ مدل شدن با برترین مدل‌های زن در سال گذشته بیشتر آشنا شوید. به احتمال زیاد علاقه دارید که بدانید چگونه یک مدل زن شویم اما بهتر است ابتدا به دنبال یک تعریف کلی از مانکن برویم. مانکن یک شخصیتی است که مدل‌های فشن، هنری یا آگهی‌های تبلیغاتی را با ژستی ویژه به نمایش می‌گذارند.

در گذشته معیار انتخاب مانکن‌ها ، جذابیت بود ولی حالا بدین شکل نیست و فاکتورهای فراوانی برای مانکن‌ها در نظر گرفته شده که فقط یکی از معیارهای آن جذابیت است. همراه ما باشید تا هر آنچه در رابطه با صنعت مدلینگ نیاز به دانستن دارد را بدانید و به 10 مدل زن معروف جهان به همراه عکس مدل زن بیشتر شناخت پیدا نمایید.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

10 مدل زن برتر جهان

10 مدل زن برتر جهان

در واقع قدرت یک مدل به موارد گوناگونی غیر از جذابیت مربوط می‌شود. در ادامه ده تا از بهترین مدل زن جهان را برای شما معرفی خواهیم کرد:

کندال جنر

کندال جنر

این مدل زن مشهور متولد سوم نوامبر سال 1995 است که حرفه خود را با عکسبرداری‌های تبلیغاتی آغاز نمود و در سال 2014 فصل تازه‌ای از مدلینگ را شروع کرد و در هفته‌ی مد میلان، نیویورک و پاریس در ران ویزهای طراحان مشهور و به نام گام برداشت. وزن کندال جنر 54 کیلوگرم و قد آن 179 سانتی متر است و در اینستاگرام دارای حدود 140 میلیون نفر دنبال کننده است.

میراندا کر

میراندا کر

میراندا کر متولد 20 آوریل سال 1983 است و یکی از قیمتی‌ترین و زیباترین مدل های جهان است که اصالتا استرالیایی می‌باشد. میراندا کر حرفه خود را با شرکت در یک مسابقه‌ی محلی شروع کرد و پس از آن در حرفه‌ی مدلینگ در کشور استرالیا پرطرفدار و مشهور شد و برای محبوبیت بسیار بیشتر تصمیم به مهاجرت به کشور نیویورک گرفت. قد این مدل زن خارجی 175 سانتی متر و وزن او 53 کیلوگرم است. تعداد افرادی که این مدل زیبا را در اینستاگرام دنبال می‌کنند حدود 12.3 میلیون نفر هستند.

آدریانا لیما

آدریانا لیما

آدریانا لیما یکی از جذابت‌ترین مدل‌های زن برزیلی است که در دوازدهم ماه جون 1981 پا به جهان گشوده است. قد آدریانا لیما 178 سانتی متر و وزن او 53 کیلوگرم است، همچنین این مدل زیبا به فرشته‌ی ویکتوریا سکرت مشهور است. این مدل مشهور در اینستاگرام دارای 12.6 میلیون نفر دنبال کننده است.

قیمت انواع لباس زنانه برند و لاکچری ترند سال

 

کارا دلوین

کارا دلوین

کارا دلوین اصالتا برای کشور لندن است و در دوازدهم ماه آگوست 1992 متولد شده است. این مدل زن انگلیسی از نوجوانی قدم به این صنعت نهاد و اکنون با داشتن قدی به طول 178 سانتی متری خود در ران ویزهای مشهوری مثل فندی و دولچه اند گابانا قدم می‌زند. کارا دلوین در اینستاگرام خود حدود 44.1 میلیون طرفدار و دنبال کننده دارد و این روزها در صنعت بازیگری نیز مشغول به فعالیت شده است.

ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن

ژیزل بوندشن نیز یکی دیگر از مدل‌های زیبا و مشهور برزیلی است که در بیستم ماه جولای 1980 متولد شده است. این بانو یکی از معروف‌ترین، محبوب‌ترین و پردرآمدترین مدل‌های زن در این کر‌ه‌ی خاکی به شمار می‌رود. ژیزل بوندشن به علت روابط خود با نامداران مرد در رسانه‌ها بسیار از توجه‌ها را به خود جلب کرده است. اینن مدل جذاب و معروف 180 سانتی متر قد دارد و حدود 16.3 میلیون نفر طرفدار و دنبال کننده در پیج اینستاگرام خود دارد.

ایرینا شایک

ایرینا شایک

ایرینا شایک یک مدل روسی ست که در 6 ژانویه 1986 به دنیا آمده است. این بانو 178 سانتی متر قد دارد و به کمک و حمایت­های مادرش وارد صنعت مدلینگ شد. ایرینا شایک در سال 2004 به پاریس مهاجرت کرد و بیشترین شهرت او به زمانی برمی­گردد که دوست دختر کریستیانو رونالدو بوده است. ایرینا شایک در پیج اینستاگرامی خود 14.1 میلیون دنبال کننده دارد.

جی جی حدید

جی جی حدید

جی جی حدید از مدل‌های زن متولد آمریکا است و در بیست و سوم ماه آوریل 1995 به دنیا آمده است. این مدل آمریکایی زن به عنوان یکی از مشهورترین مدل‌های زن و یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی شناخته می‌شود. جی جی حدید در سال 2016 به منظور مدل بین المللی سال انتخاب شد. قد این مدل زیبا 178 سانتی متر و وزن او 57 کیلوگرم است. دنبال کننده‌های این مدل محبوب در اینستاگرام به بیشتر از 59.6 میلیون نفر رسیده است.

مطالب پربازدید :  عمل لیفت سانترال لب، مراقبت‌های بعد و عوارض آن

 

کریسی تیگن

کریسی تیگن

کریسی تیگن اصالتا یک مدل آمریکایی است که در سی‌ام ماه نوامبر سال 1985 متولد شده است. کریسی تیگن حرفه خود را از جوانی آغاز نمود و در سال 2010 بسیار معروف و پرطرفدار شد. کریسی تیگن با داشتن 173 سانتی متر قد برای برندهای مشهوری چون نایک عکس‌های تبلیغاتی می‌گیرد. این مدل زیبا در رسانه‌های آمریکایی هم چهره‌ی شناخته شده‌ای دارد و در پیج اینستاگرام خود حدود 32.6 میلیون نفر طرفدار دارد.

هایلی بالدوین

هایلی بالدوین

هایلی بالدوین یکی دیگر از مدل‌های مشهور آمریکایی است که در 22 ماه نوامبر سال 1996 متولد شده است. هایلی بالدوین دختر استیون بالدوین نویسنده و تهیه کننده‌ی آمریکایی است و حرفه خود را با عکس بر روی مجلات آغاز کرده است.

هنگامی که برای نخستین بار این مدل جوان و زیبا در کشور لندن در هفته‌ی مد بر روی ران ویز گام برداشت و توجهات فراوان و زیادی را به خود جلب نمود. بالدوین در سال 2018 با جاستین بیبر که حرفه‌ی او خوانندگی است، ازدواج کرد و اکنون حدود 29.5 میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام خود دارد.

لیلی رز دپ

لیلی رز دپ

لیلی رز دپ یک مدل جوان اصلتا آمریکایی فرانسوی است که در بیست و هفتم ماه می 1999 به دنیا آمده است. لیلی رز دختر بازیگر مشهور جانی دپ است و به همین علت هم همیشه در کانون توجه قرار داشته است. لیلی رز حرفه خود را با شنل شروع کرد و این روزها هم به منظور جوان‌ترین مدل شنل شهرت یافته است. اکثر افراد برای پیروی از مد به دنبال عکس مدل خارجی زن هستند و جالب است بدانید که لیلی رز دپ در این زمینه یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها می‌باشد.

نگاهی به برترین مدل‌های دنیا در سالی که گذشت

علاوه بر مدل‌های زن خارجی، تعداد بسیاری از زنان ایرانی هم هستند که در این صنعت آثار چشمگیری را از خود بر جای گذاشته‌اند. در اغلب اوقات به علت سکونت و فعالیت این مدل‌ها در کشورهای خارجی و عدم آشنایی کافی توسط مخاطب، اصالت این مدل‌ها ناشناخته می‌ماند. علاوه بر مدل‌های ایرانی فعال در کشورهای خارجی، تعداد بسیاری از زنان را در همین کشور عزیزمان ایران می‌توان به‌ عنوان برترین مدل زن معرفی نمود.

مطالب دیدنی:  30 مدل سرهمی زنانه جدید برای خانه و مهمانی

 

به عنوان مثال باید بگوییم کیمیا حسینی یکی از معروف‌ترین و زیباترین مدل زن ایرانی در سال گذشته به شمار می‌آید که به صنعت مدلینگ و طراحی لباس علاقه‌ی بسیاری داشته و همچنین برندی با نام خود نیز ایجاد کرده است. یکی دیگر از افرادی که به عنوان مدل برتر زن ایرانی شهرت دارد، مهتاب کرامتی است، همچنین افرادی دیگر از جمله الناز گلرخ، محدثه حیرت، رامینا ترابی و غیره در این صنعت فعالیت دارند. همچنین گفتنی است که برای داشتن استایلی شیک و جذاب انتخاب لباس مناسب یکی از عناصر کلیدی است و شما می‌توانید برای خرید لباس زنانه شیک به سایت مدیسه مراجعه نمایید.

 

منبع : thephotostudio

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “10 مدل زن معروف برتر جهان در سال گذشته

  1. parstop10 گفت:

    مطلب جالبی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *