تیشرت اورسایز

اگر سوال شما این است که تیشرت اورسایز چیست؟ باید بگوییم که به تیشرت‌های بگی، گشاد و با قواره بزرگ اورسایز می‌گویند.این تیشرت‌ها بلند هستند تا زیر کمر می‌آیند و لزوما برای افراد تو پر با اضافه وزن استفاده نمی‌شوند.

در واقع تیشرت‌های اورسایز یک سبک و استایل مخصوص به خود را دارند می‌توانند از سوی هر فردی با هر اندامی پوشیده شوند. گشادی و راحتی و مدل آزاد از دلایلی است که باعث شده است در میان افراد مختلف در دنیا طرفداران زیادی داشته باشد.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

ست کردن تیشرت اورسایز روش‌های مختلفی دارد که باعث ساختن استایلی شیک و جذاب می‌شود، در ادامه مقاله با شیوه‌های متنوع برای پوشیدن این سبک لباس آشنا خواهیم شد.تیشرت‌های گشاد در انواع مختلفی مانند تیشرت اورسایز دخترانه وجود دارند.

ست کردن تیشرت‌ بگ با کت گشاد

کت با تیشرت اورسایز

یکی از راه‌های خاص و ویژه برای استایل کردن تیشرت‌های گشاد، پوشیدن آن‌ها با کت‌های گشاد است. این استایل در کنار راحتی حالت رسمی به ما می‌دهد،برای اینکه یک ظاهر جذاب داشته باشیم بهتر است، از رنگ‌هایی استفاده کنیم که در یک طیف قرار دارند.

تیشرت‌های آف شولدر

تیشرت‌های آف شولدر

تیشرت‌های آف شولدر دارای طراحی با یقه باز هستند که باعث می‌شود، قسمتی از سرشانه بیرون قرار بگیرد که معمولا گشاد هستند و پایین‌تر از سرشانه قرار می‌گیرند. این تیشرت‌های اورسایز زنانه برای زنانی که اندامی لاغر دارند، بدون نگرانی برای  استایلشان  می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

تا زدن تیشرت اورسایز در شلوار

تا زدن تیشرت اورسایز در شلوار

یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای پوشیدن تیشرت‌ اورسایز ساده، تا زدن انتهای تیشرت داخل شلوار است. این مدل پوشیدن تیشرت‌های اورسایز می‌توانید ظاهری راحت و جذاب و در عین حال شیک داشته باشید. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این استایل در کنار تیشرت‌های لانگ اورسایز و تیشرت‌های اورسایز استفاده از شلوار و یا شلوارک‌های جین است.

پوشیدن تیشرت‌های اورسایز همراه کمربند

تیشرت تا خورده در شلوار

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استفاده روی تیشرت‌های اورسایز انواع کمربندها هستند. معمولا از کمربندهای بزرگ و مشکی که جلوه بهتری دارند، برای تیشرت لانگ اورسایز استفاده می‌شود. البته می‌توانید، رنگ‌های مختص به استایل‌تان را نیز استفاده کنید. همچنین استفاده از کمربند مشکی روی تیشرت اورسایز مشکی ایده خوبی خواهد بود.

گره زدن تیشرت بگ

نمونه‌ای از پوشیدن تیشرت لانگ همراه گره زدن

گره زدن تیشرت اورسایز یکی از جذاب‌ترین روش‌ها برای ایجاد کمی تغییر در یک استایل ساده است. البته این استایل کاملاً غیر رسمی است که با یک گره ‌شیک تر می‌شود. تیشرتی که پایین آن گره زده شده باشد، می‌توان با دامن یا شلوارک جین استفاده شود.

قیمت انواع تیشرت زنانه اورسایز و اسلیم فیت ترند سال

 

پوشیدن تیشرت‌ لانگ اورسایز با شلوارهای مام استایل

تیشرت به همراه شلوار مام استایل

از آنجایی که تیشرت‌ لانگ اورسایز و شلوارهای مام استایل در یک گروه قرار دارند. ظاهر اسپرت جذابی را برای ما می‌سازند، البته راحتی این سبک از پوشش هم بسیار عالی و قابل توجه است.

پوشیدن تیشرت‌های لانگ با شلوارهای جین اسکینی

تیشرت لانگ به همراه شلوار جین تنگ

اگر دوست ندارید که تمام ‌های استایل‌تان راحت و آزاد باشد، از شلوارهای اسکینی کمک بگیرید. در واقع با استفاده کردن از شلوارهای تنگ حالتی متعادل در ظاهرتان وجود می‌آورید. برای کسانی که پاهای کشیده و متناسب دارند یکی از بهترین انتخاب‌ها است.

استفاده از کت و جلیقه‌ جین همراه با تیشرت‌های بگ

کت و جلیقه جین با تیشرت لانگ

برای ست کردن تیشرت اورسایز زنانه می‌توانیم از کت‌ها و جلیقه‌های جین استفاده کنیم، تیشرت‌های گشاد به همراه کت‌ها و جلیقه‌های جین تیپ کاملا اسپرت را برایتان به وجود می‌آورد. این استایل برای قدم زدن در خیابان و مهمانی‌های غیر رسمی بسیار مناسب است.

پوشیدن شلوار بگ با تیشرت‌های اورسایز

شلوار بگ با تیشرت‌های اورسایز

برای داشتن یک استایل کاملا راحت و به روز می‌ می‌توانید از شلوارهای بگ استفاده کنیم، برای اینکه استایل‌تان مرتب‌تر جلوه کند بهتر است که تیشرت را داخل شلوار بگذارید. این استایل افرادی که اندام لاغری دارند را پرتر و متناسب‌تر جلوه می‌دهد.

استایل کردن تیشرت‌های اورسایز و دامن

تیشرت گشاد با دامن

ست کردن تیشرت اورسایز با دامن برای خانم‌ها  استایلی جذاب و آزاد را می‌سازد. باید دامن را داخل تیشرت بگذاریم و به استایل خود یک جفت کتانی اضافه کنیم. نتیجه‌ای دوست داشتنی خواهد داشت که در تصویر نیز می‌توانید ببینید که یک استایل زیبا و متوازن است.

ست کردن تیشرت اورسایز با شلوار چرم

ست کردن تیشرت اورسایز با شلوار چرم

لباس‌های چرمی و جین انتخاب‌های مناسبی برای پوشیدن در کنار این تیشرت‌ها هستند. همچنین از اسپرت‌ترین انتخاب‌ها ممکن هستند و کنار هم قرار گرفتنشان نتیجه بسیار جذابی دارد.

مطالب پربازدید:  معرفی گرانج چیست و 10 ایده استایل گرانج مردانه و زنانه

 

تیشرت اورسایز با پیراهن یا کت

تیشرت اورسایز با پیراهن یا کت

یکی از روش‌های استایل کردن تیشرت اورسایز همراه با پیراهن تنگ است که شاید خیلی‌ها این مدل را دوست نداشته باشند. برای جذاب شدن این استایل می‌توانند، از یک کت جین هم استفاده کنند که همراه کفش‌های کتانی تخت این استایل را راحت و نیمه رسمی می‌شود.

استایل رسمی با تیشرت لانگ

استایل رسمی با تیشرت لانگ

تیشرت‌ها برای محیط‌های رسمی مناسب نیستند مخصوصا اگر تیشرت اورسایز باشد، اما با رعایت چند نکته می‌توانیم ظاهری رسمی داشته باشیم. از بهترین روش‌ها برای شیک‌ و رسمی‌ شدن استایل استفاده از کمربند همراه تیشرت است. و پوشیدن تیشرت‌های بزرگ در کنار لباس‌های جین کمی حالت رسمی‌تری دارد. همچنین با گره زدن می‌توانید از گشادی تیشرت کم کنید.

پوشیدن تیشرت گشاد به شکل پیراهن

پوشیدن تیشرت گشاد به شکل پیراهن

برای روزهایی که وقت کافی برای انتخاب لباس ندارید، خیلی راحت و بی دردسر از تیشرت‌های اورسایز به عنوان پیراهن استفاده کنید. این استایل بسیار راحت ، شیک و در عین حال مد روز است. همراه با این استایل می‌توانید از کفش‌های کتانی و بوت استفاده کنید و همچنین کمربند کامل کننده یک ظاهر شیک است.

تیشرت اورسایز مردانه

تیشرت اورسایز مردانه

بعضی افراد معتقد هستند که تیشرت‌های اورسایز فقط مختص آقایان هستند؛ ولی امروزه دیدگاه جنسیتی استفاده از لباس و دسته‌بندی پوشاک زنانه و مردانه تا حد زیادی حذف شده است. اما همچنان یکی از جذاب‌ترین لباس‌های اورسایزی که آقایان استفاده می‌کنند، تیشرت اورسایز ساده است که اصولا استایلی غیر رسمی و راحت را برای آن‌ها دارد.

مطالب کاربردی:  معرفی 25 مدل استایل اورسایز و بررسی انواع آن

 

ست کردن اصولی تیشرت اور سایز؛ معجزه‌ای در استایل

تیشرت‌های اورسایز در سال‌های اخیر از محبوبیت زیادی برخوردار شده‌اند. این تیشرت‌ها هم راحتند و هم نمادی از آزادی و رهایی هستند. به دلیل داشتن این خصوصیات بالقوه باعث شده افراد مختلفی از جمله نوجوانان از این سبک لباس پوشیدن استقبال کنند، نکته مهم درباره تیشرت‌های اورسایز مردانه چه تیشرت‌های اورسایز زنانه این است که مخصوص افرادی با سایز بدنی خاصی نیستند.

یکی از محبوب‌ترین تیشرت‌های گشاد، تیشرت‌های اورسایز دخترانه هستند که در کنار باقی انواع تیشرت‌های سایز بزرگ مثل تیشرت‌های اورسایز زنانه و تیشرت‌های اورسایز مردانه می‌توانید در فروشگاه اینترنتی لباس مدیسه تهیه و در محیط‌های دلخواه استفاده کنید.

 

منبع : stylecraze

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “ست کردن تیشرت اورسایز با ۱۴ روش ساده و خاص

  1. شلوارک مردانه گفت:

    وقتی با لباس‌های بزرگتر از سایز واقعی خودتان روبرو هستید و در آینه به خود نگاه می‌کنید، متوجه می‌شوید که وجود طرح و نقش باعث شلوغی زیاد در استایل شما می‌شود. این اتفاق به دلیل بزرگتر نشان دادن خود آیتم‌ها و دیده شدن آن‌ها رخ می‌دهد. بنابراین، اگر می‌خواهید مثلاً از یک هودی با شلوارک مردانه کتان استفاده کنید، بهتر است لباس‌هایتان را به صورت تک رنگ انتخاب کنید. این سادگی در استایل اورسایز باعث می‌شود تا تیپ شما اسپرت و شیک به نظر برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *