۴ نکته مهم برای ست کردن بوت مچی که باید بدانید

بوت‌های مچی یکی از اقلام بسیار ضروری و کاربردی برای کمد لباس خانم‌ها هستند. کارایی فراوان، راحتی و شیک بودن آن‌ها سبب شده تا این نوع بوت‌ها به درجه‌ی بالایی از محبوبیت دست پیدا کنند.
این بوت‌ها نه تنها برای تمام فصول سال مناسب هستند بلکه می‌توانند با استایل‌های فراوانی ست شده و به سادگی استایلی رسمی یا غیررسمی ایجاد کنند. بنابراین اگر تا امروز از تمام پتانسیل و قابلیت‌های بوت خود استفاده نکرده‌اید، حال زمان آن فرا رسیده است که دریابید این کفش‌ها چقدر کاربردی هستند. در همین راستا در این مقاله از مدیسه به بررسی چگونگی ست کردن بوت مچی در استایل پرداخته‌ایم.

خوشبختانه روش‌های گوناگونی برای استایل کردن بوت مچی وجود دارد. از استایل جین غیررسمی گرفته تا لباس‌های رسمی اداری، تمام این استایل‌های جذاب این اطمینان را می‌دهند که این بوت‌ها می‌توانند انتخاب مورد علاقه‌ی شما برای تمام سال باشند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

با بوت مچی چه چیزی بپوشیم؟

با بوت مچی چه چیزی بپوشیم

فرقی نمی‌کند که شلوار زنانه جین، شلوار پارچه‌ای، دامن، پیراهن یا لباس سرهمی پوشیده‌اید، در هر صورت بوت مچی یک انتخاب عالی برای استایل کردن می‌باشد. همچنین هنگام پوشیدن این بوت‌ها نباید از تغییر لباس‌های خود واهمه داشته باشید.

حتی یک آیتم غیرمنتظره که انتظار آن را ندارید نظیر شلوار اسلش را نیز می‌توان با بوت مچی ست کرد. با وجود اینکه ایجاد استایلی رسمی با بوت مچی اصلا دشوار نیست اما این کفش‌ها برای موقعیت‌های کاملا غیررسمی در پاییز و زمستان نیز مناسب و کاربردی هستند.

استایل‌هایی که می‌توان با بوت مچی ایجاد کرد

استایل‌هایی که می‌توان با بوت مچی ایجاد کرد

اگرچه بوت مچی را می‌توان با مجموعه فراوانی از استایل‌ها ست نمود، اما در این مطلب چند مورد از بهترین آن را برای شما گرد هم آورده‌ایم. فرقی ندارد که بخواهید بوت‌های خود را برای یک استایل آخر هفته، بیرون رفتن تفریحی یا سرکار رفتن استفاده کنید در هر حالت گزینه‌هایی را در این مطلب برای شما شرح داده‌ایم. به خاطر داشته باشید که به مدل و همچنین بلندی کفش خود جهت دستیابی به بهترین ظاهر توجه کنید.

مدل‌های بسیار متنوعی از بوت‌های مچی به دلیل محبوبیت‌شان در بازار وجود داشته و هر کدام از آن‌ها جلوه‌ متفاوتی را به استایل شما اضافه خواهند کرد. پس اگر هدف شما ایجاد استایلی شیک و درخشان است یک بوت پاشنه بلند می‌تواند فوق‌العاده‌ترین انتخاب باشد. همچنین پس از این آیتم اگر به دنبال یک گزینه زیبا و راحت جایگزین هستید یک بوت تخت انتخابی ایده‌آل به شمار می‌رود.

ست کردن بوت مچی با شلوار جین

پوشیدن بوت مچی با شلوار جین

بوت‌های مچی و شلوار جین ترکیبی بسیار زیبا را ایجاد می‌کنند. هر دوی آن‌ها کلاسیک و غیررسمی بوده که در عین حال شیک و جذاب هستند. همچنین این ترکیب همیشه زیبا به نظر آمده و برای موقعیت‌های خودمانی گزینه‌ای عالی است. بسیاری از بوت‌های مچی به خاطر مدل باریکی که دارند بهترین مکمل برای شلوار جین اسکینی یا اندامی هستند.

یک جفت شلوار جین اسکینی، یک پیراهن دکمه‌دار و یک کت، استایلی شیک را ایجاد کرده که به سادگی و زیبایی با بوت مچی ست می‌شود. نکته‌ای که باید در نظر داشت بلندی شلوار جین است. به دنبال یک مدل کوتاه یا مدلی باشید که از قسمت پایین تا شده باشد زیرا سبب نمایش بهتر بوت شده و ظاهر متوازن‌تری را برای شما رقم خواهد زد.

قیمت انواع بوت و نیم بوت زنانه شیک، لاکچری و ترند سال

 

ست کردن بوت مچی با شلوار کوتاه و گشاد

ست کردن بوت مچی با شلوار کوتاه و گشاد

شلوارهای گشاد و کوتاه در حال حاضر محبوبیت بسیار بالایی پیدا کرده‌اند و با بوت مچی ترکیبی بسیار زیبا ایجاد می‌کنند. برخلاف انواع کتانی که غالبا در ترکیب با شلوارهای گشاد و کوتاه سبب می‌شوند کوتاه‌تر به نظر برسید اما بوت‌های مچی پاشنه بلند می‌توانند سبب افزایش قد شما شده و استایلی شیک و زیباتر را برای شما ایجاد کنند.

اگرچه کفش‌های پاشنه بلند بدون بند نیز می‌توانند همین میزان بلندی را در قد ایجاد کنند اما بوت‌های مچی بسیار راحت‌تر و کاربردی‌تر هستند. این بوت‌ها همچنین جهت پوشیدن در طول روز و در زمستان انتخاب ایده‌آلی به شمار آمده و یک استایل به همراه شلوار گشاد را به خوبی کامل می‌کنند. برای ایجاد یک استایلی که شیک و زیبا است سعی داشته باشید یک جفت شلوار گشاد سرمه‌ای را با بوت مشکی، تیشرت سفید و کت چرم استایل کنید.

مطالب کاربردی:  20 ایده جذاب برای ست بوت و شلوار

 

ست کردن بوت مچی چرم با پیراهن و دامن

پوشیدن بوت مچی با دامن و پیراهن

هنگام انتخاب آیتم‌های کلاسیک کمد لباس همچون بوت مچی همه‌ ما ممکن است انتخاب‌های اشتباهی انجام دهیم. پس از استایل کردن بوت‌های دلخواه خود با شلوار جین، تصور ست کردن آن‌ها با چیز دیگری دشوار است.

از پوشیدن بوت مچی خود همراه با چیزی غیر از شلوار جین ترس نداشته باشید. ست کردن بوت مچی با پیراهن و دامن می‌تواند یک انتخاب بی‌نظیر برای موقعیت‌های غیر رسمی ایجاد نماید. برای ایجاد بهترین مدل استایل سعی کنید پیراهن یا دامن با قد متوسط را انتخاب کنید. با انجام این کار یک ست شیک و بسیار مدرن را ایجاد خواهید کرد.

مطالب مرتبط:  20 ایده جذاب برای ست بوت و مانتو

 

استفاده از بوت مچی برای محل کار

استفاده از بوت مچی برای محل کار

آیا بوت‌های مچی تنها برای مهمانی و بیرون رفتن مناسب هستند؟ اصلا اینطور نیست. این کفش‌های کاربردی می‌توانند در تمام روزهای هفته حتی زمانی که به محل کار می‌روید تکمیل کننده استایل شما باشند. تنها کاری که نیاز به انجام دارد این است که استایل خود را منظم و مرتب نگه دارید تا بوت‌های مچی برای استایل کاری کاملا مناسب شوند.

این کار را با ست کردن بوت مچی چرم آغاز کنید. ظاهر نرم و تمیز چرم زیبایی چشمگیری را ایجاد می‌کند. سپس بوت‌های خود را با اجزای دیگری که شیک و زیبا هستند ست کنید. یک شلوار پارچه‌ای با رنگ ساده، پیراهن متناسب و یک کت راسته انتخاب‌های بسیار مناسبی هستند. همچنین می‌توانید از کت و شلوار نیز استفاده کنید.

چگونه از بوت‌های مچی تخت در استایل خود استفاده کنیم؟

استفاده از بوت مچی تخت

با وجود اینکه بوت‌های مچی دارای پاشنه برای ایجاد استایلی شیک غیررسمی مناسب هستند اما بوت‌های مچی تخت ظاهری راحت و زیبا را ایجاد می‌کنند. شما می‌توانید مدل‌های دارای سگگ و گیره را انتخاب کنید تا شیک‌تر و جذاب‌تر به نظر برسند.

از آنجایی که بوت‌های مچی بدون پاشنه جذابیت کمتری نسبت به انواع بوت پاشنه‌دار دارند به خاطر داشته باشید که این مدل بوت‌ها را با شلوارهای اسکینی ست کنید. شلوارهای جذب انتخاب بسیار عالی‌ای هستند و به ایجاد یک استایل لاکچری و زیبا کمک می‌کنند.

مطالب پربازدید:  ۲۵ استایل جذاب با شلوار جین بوت کات

 

نکات مربوط به ست کردن بوت مچی

نکات مربوط به پوشیدن بوت مچی

  • برای داشتن استایلی غیررسمی از بوت پاشنه‌دار استفاده کنید.
  • برای داشتن استایلی شیک، زیبا و راحت از بوت‌های مچی تخت استفاده کنید.
  • بوت مچی به همراه شلوار جین را یک ترکیب شیک راحت برای استایل آخرهفته خود در نظر بگیرید.
  • بوت مچی خود را با یک پیراهن یا دامن جهت ایجاد استایل روزمره شیک یا استایل مهمانی غیررسمی استایل کنید.
  • برای پوشیدن بوت مچی مناسب محل کار یک جفت بوت چرم انتخاب نموده و آن را با پوشاک زنانه شیک و زیبای خود ست کنید.
  • برای ایجاد استایلی مدرن بوت مچی را با شلوار گشاد یا کوتاه بپوشید.

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *