نکته‌های کاربردی انتخاب کالسکه کودک

فرشته‌ی كوچك شما به زمین مهاجرت كرده و شما هنوز برنامه‌ای برای رفت و آمد او در سطح شهر ندارید. یكی از كاربردی‌ترین و البته گران‌ترین لوازمی كه شما و كودكتان را از چند ماهگی تا چهار، پنج سالگی در خیابان، مهمانی، پارك، خرید، اتوبوس و حتی هواپیما همراهی می كند چیزی نیست جز كالسكه.
البته كه برای خرید این وسیله مهم قانون خاصی وجود ندارد. بعضی ها كالسكه‌شان را جزو وسایل مربوط به سیسمونی خیلی قبل‌تر از تولد كودك می خرند و خیلی ها خرید آن را به ماه‌های بعدی واگذار می كنند. اگر خیلی اهل بیرون رفتن نیستید و پیاده این‌ور و آن‌ور نمی روید، یك كریر هم در ماه‌های اول كارتان را راه می‌اندازد و می توانید خرید كالسكه را به بعد از 6 ماهگی موكول كنید.
قبل از خرید كالسكه، باید حتما محل زندگی، جایی كه قرار است در آن كالسكه‌ را برانید و میزانی كه قرار است هزینه كنید را بسنجید. اگر قرار است كودكتان شما را در پیاده‌روی‌های طولانی شهری همراهی كند، قطعا باید یک كالسكه محکم انتخاب كنید كه به راحتی قدرت مانور از این سوی خیابان به آن سو و از این مركز خرید به آن یكی را داشته باشد. پدر و مادرهایی كه فعال‌ترند و می خواهند در حال دویدن یا پیاده‌روی كودكانشان را به همراه داشته باشند از كالسكه‌های جاگر استفاده می كنند و بعضی ها هم به خاطر استفاده‌های متعدد چندین كالسكه با كاربری‌های مختلف در گاراژ خانه دارند.
راهنمای انتخاب کالسکه کودک - 1

كالسكه‌های استاندارد در اندازه‌ها و مدل‌های مختلف در بازار وجود دارد. بیشتر آنها یک مرحله ابتدایی دارند که به کودک امکان می‌دهد که دراز بکشد و همین طور یک صندلی شیب‌دار برای زمانی که کودک به اندازه کافی بزرگ شده که بنشیند. اما همه آنها در یك صندلی راحت خم‌شو به حالت‌های مختلف مشترك هستند و بیشتر آنها سایه‌بان و یك محل برای گذاشتن وسایل دارند. این كالسكه‌ها از مدل‌های ساده و ارزان‌قیمت دارند تا مدل‌هایی بسیار گران و با قابلیت‌های بی شمار!
کریر کالسکه خریدآنلاین لوازم کودک
كالسكه‌های سفری مدل‌هایی بزرگ‌تر، گران‌تر و مجهزتر از كالسكه‌های استاندارد هستند که می‌توانند به صندلی ماشین متصل شوند و همچنین تا زمانی که کودک حدودا چهار ساله شود، به راحتی به عنوان یك کالسکه سبک وزن به کار بیایند. این كالسكه‌ها گاهی کالسکه‌های راحتی هم نامیده می‌شوند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

 

لیست قیمت بهترین کالسکه های بازار

 

کریر کالسکه خریدآنلاین لوازم کودک
كالسكه‌های چتری كالسكه‌هایی سبك‌وزن و بسیار راحت در تاشدن هستند و بخصوص برای كودكانی در دوره خردسالی به كار می‌آیند. این كالسكه‌ها بدون پیچیدگی و زوایای خاص و معمولا بسیار ارزان‌قیمت‌تر از مدل‌هایی با امكانات بیشتر هستند و بعضی خانواده‌ها از آن به عنوان كالسكه دم‌دستی و یا كالسكه مخصوص سفر استفاده می‌كنند. این كالسكه‌ها برای نوزادان چندان مناسب نیست چرا كه امكان خم شدن ندارد و از سر نوزاد هم محافظت نمی‌كند و بهتر است سنین بالاتر از این کالسکه استفاده کنند.

راهنمای انتخاب کالسکه کودک - 2
جاگرها کالسکه‌هایی دارای سه چرخ هستند كه از نظر ارگودینامیک برای پدر و مادرهایی كه قصد دارند در پیاده‌روی و دویدن‌هایشان كودك خود را نیز به همراه ببرند طراحی شده است. این كالسكه‌ها شرایط راحتی را برای دویدن و راه رفتن‌های طولانی در خیابان ایجاد كرده، نسبتا سبک وزن و شامل یک ترمز دستی و نوار ایمنی برای کمر والدین است. این كالسكه‌ها بسیار مناسب برای رفت و آمد در فضاهای شهری با شیب‌های بالا و پایین و عبور از جدول‌هاست، اما قدرت مانور کمی در فضاهای کوچک دارند.
کریر کالسکه خریدآنلاین
كالسكه‌های دو نفره و سه‌ نفره امكان حمل و نقل بیش از یك كودك را به پدرو مادر می دهد. برخی از این كالسكه‌ها دو نفر را در كنار هم جای می دهد كه قاعدتا عبور از درهای كوچك به وسیله آنها سخت است. مدل دیگر کالسکه‌هایی در یک خط هستند که یک کودک در جلوی دیگری قرار می گیرد. هر دو آنها در مدل چتری سبک وزن یا مدل کالسکه بزرگ و محکم‌تر در دسترس هستند. قسمت جالب ماجرا اینجاست كه اگر شما سه کودک هم داشته باشید، برای شما كالسكه‌های سه‌تایی هم وجود دارد.

 

راهنمای انتخاب کالسکه کودک - 3

 

راهنمای مراقبت از کودکان تازه متولد شده

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *