جواهرات خیره‌کننده جشنواره کن 2019

جشنواره فیلم کن نه‌تنها فرصتی برای دیده‌شدن فیلم‌های ارزشمند و هنری جهان به‌همراه بازیگران و دست‌اندرکاران آنها است، بلکه در دنیای مد هم مخاطبان پرشوری دارد که منتظر بررسی و تحلیل استایل حاضران هستند.

علاوه بر لباس‌های شبِ کارشده و گران‌قیمت از مطرح‌ترین برندهای جهان، جشنواره کن موقعیتی برای «درخشیدن» طراحان و تولید‌کنندگان جواهر هم هست. برند سوئیسی جواهرات شوپار که چند سالی است اسپانسر جشنواره است، این بار هم انتخاب اکثریت حاضران جشنواره بود، اما دیزاینرهای دیگر همچون کارتیه و بولگاری هم حضوری خیره‌کننده روی رد کارپت این جشنواره داشتند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

جواهرات خیره‌کننده جشنواره کن 2019 - 1

گلشیفته فراهانی برای افتتاحیه جشنواره گردنبندی از کلکسیون Magnitude برند Cartier انتخاب کرده‌بود.  این گردنبند از دو قطعه سنگ اوپال آبی و یک سنگ زمرد در میان مجموعه‌ای از برلیان و سنگ‌ لاجورد تشکیل شده‌بود.

 

جواهرات خیره‌کننده جشنواره کن 2019 - 2

 

بلا حدید با پیراهن قرمز Roberto Cavalli خود گوشواره‌های یاقوت و الماسی از برند Bvlgari انتخاب کرده که تناسب جذابی با رشته مرصع کار شده در یقه لباسش ایجاد کرده‌بود.

 

 

جواهرات خیره‌کننده جشنواره کن 2019 - 3

 

رومی استراید سوپرمدل هلندی و فرشته ویکتوریا سیکرت گوشواره‌های سه‌رشته Chopard طلا و الماس کلاسیک را برای همراهی با پیراهن گیپورش با طرح‌های بته جغه انتخاب کرده‌بود.

 

جواهرات خیره‌کننده جشنواره کن 2019 - 4

 

گوشواره‌های ایزابل گولار با شکل عجیبشان از برند Chopard اسپانسر جشنواره انتخاب شده‌بود. این گوشواره‌ها با 53 قیراط یاقوت، یاقوت کبود و الماس تزیین شده‌بود و هارمونی جذابی با لباس ایزابل داشت.

 

جواهرات خیره‌کننده جشنواره کن 2019 - 5

 

جواهرات الساندرا امبروزیو از برند Boucheron انتخاب شده بود. گوشواره‌های جذاب او با الماس و کریستال‌های درخشان تزیین شده و دستبند و انگشترش از 19 قیراط سنگ اکوامارین و یاقوت کبود تشکیل شده بود.

 

جواهرات خیره‌کننده جشنواره کن 2019 - 6

 

گوشواره‌های اشک‌شکل ال فَنینگ از جنس الماس و از برند Chopard انتخاب شده‌بود. انگشتر اِل از کالکشن Temptations همین برند با سنگ تورمالین قلبی شکلی تزیین شده و در قابی از 10.6 قیراط الماس‌ برش خورده قرار گرفته‌بود.

لیست قیمت جواهرات و زیورآلات

 

10 مدل طلا و جواهر شیک سال 1401

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *