مانتو مشکی محرمی

مانتو مشکی محرمی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های مانتو بین خانم‌ها است که در این ماه آن‌ها را به تن می‌کنند. این نوع از مانتو در مدل‌های بسیار زیادی به فروش می‌رسد و گاهی انتخاب را برای خریداران آن سخت می‌کند. چنین مانتوهایی باید از یک سری ویژگی‌ها برخوردار باشند که مناسب عزاداری شوند. در این مقاله ما انواع مدل مانتو مشکی محرمی را به شما معرفی می‌‌کنیم و می‌گوییم که هر یک چه ویژگی‌هایی دارند.

مانتو مشکی محرمی مخصوص ماه محرم چه ویژگی‌هایی دارد؟

مانتو مشکی محرمی که در این ماه خانم‌ها به تن می‌کنند، باید مناسب عزاداری باشد و از یک سری ویژگی‌ها تبعیت کند. در وهله اول رنگ آن مهم‌ترین ویژگی آن به شمار می‌آید که معمولا مشکی است. البته می‌توانید از رنگ‌های تیره دیگری نیز استفاده کنید، به عنوان مثال رنگ‌های دودی، زغالی، سرمه‌ای و… نیز مناسب خواهند بود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مانتوهای رنگی و روشن جزو مانتوهای مخصوص این ماه برای عزاداری به شمار نمی‌آيند. ویژگی دیگر اندازه آن‌ها است. در ماه‌ها و روزهای معمولی شاید تمایل داشته باشید که از مانتوهایی با اندازه‌های کوچک استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که در این ماه‌ها از مانتوهای بلند استفاده کنید. همین­طور این مانتوها نباید به شکلی بدن‌نما و تنگ باشند. توصیه آخر ما این است که این مانتوها را با روسری مشکی محرم ست کنید.

مانتو مشکی محرمی باید از اصول خاصی پیروی کند.

مانتو مشکی محرمی ‌می‌تواند مطابق این ماه طراحی شده باشد.

انواع مانتو مشکی مناسب محرم

مانتوهای عبایه

مانتو عبایه نوعی از مانتوها هستند که کاملا برای ماه محرم مناسب به شمار می‌‌آيند. این مانتوها تمام ویژگی‌های یک مانتوی مناسب برای این ماه را دارند. ویژگی مهم این مدل طراحی بلند آن‌ها است که سبب می‌شود که بسیار شیک و لوکس به نظر برسند. روی این مانتوها اغلب طرح‌هایی نیز به شکل گل و طرح‌های دیگر ساخته می‌شوند و همین امر سبب می‌شود که از حالت سادگی خارج شوند.

مانتو عبایه بسیار موقر و شیک است.

مانتو عبایه به شکل بلند طراحی می‌شود.

مانتوهای کتی و اسپرت

مانتو کتی و مانتو اسپرت به بلندی مانتوهای عبایه نیستند. یعنی کوتاه‌تر بوده و به گونه‌ای دوخته می شوند که خود را محکم نگه می‌دارند و به اصطلاح لخت نیستند. این مدل مانتو برای عزاداری محرم در طرح‌های متفاوتی دوخته می‌شود.

مانتو کتی مورد علاقه بسیاری از خانم‌ها است.

مانتو کتی - مانتو کتی معمولا کوتاه طراحی می‌شود.

خرید لباس مشکی زنانه

مانتوهای آستین پفی

این مدل از مانتو مشکی محرمی در این ماه طرفداران زیادی در میان دختران جوان دارد. زیرا مانتو آستین پفی بسیار شیک و زیبا بوده و در عین حال مناسب برای مراسم عزاداری محسوب می‌شوند. از این رو یک مدل مانتو مشکی محرمی دخترانه به شمار می‌‌آید.

مانتو آستین پفی - مانتو پفی مناسب خانم‌های جوان است

مانتو پفی مشکی - مانتو پفی یکی از شیک‌ترین مانتوهایی است که می‌توانید در محرم بپوشید.

مانتو خفاشی

مانتو خفاشی مشکی برای استفاده از ماه محرم برای حضور در مراسم عزاداری بسیار مناسب است. یکی از مزیت‌های این مدل از مانتو نسبت به مدل‌های دیگر این است که به خاطر مدل خفاشی آستین‌ها با پوشیدن آن چندان احساس گرما نخواهید کرد.

مانتو خفاشی - یکی از مزایای مانتو خفاشی خنک بودن آن است.

مدل خفاشی مخصوص محرم

مانتو سنگدوزی شده

طرح‌های پیچیده که روی مانتو سنگدوزی شده، برای همه سنین مناسب است، اما بیشتر خانم‌هایی با سن بالاتر از آن‌ها استفاده می‌کنند. در این مدل از مانتوها طرح‌های تزئینی روی مانتو با سنگ یا منجوق و نخ‌های رنگی دوخته می‌شود و مانتو را از حالت ساده خارج می‌کند و شکوه خاصی به آن می‌بخشد.

مانتو با طرح سکه‌ای برای هر سنی مناسب است.

مانتو با طرح سکه‌ای ساده و زیبا است.

مانتو مشکی توردار

این نوع از مانتوها نیز برای عزاداری در محرم نزد بسیاری از خانم‌ها پرطرفدار هستند و طرح‌های زیادی از آن‌ها در بازار موجود است. در این مانتوها معمولا بخشی از آن با تور دوخته می‌شود و زیر آن نیز پارچه‌ای دوخته شده قرار می‌گیرد تا تور بدن را نمایان نکند.

مانتو توری محرمی - مانتو توردار نباید به گونه‌ای باشد که بدن شما را نمایان کند.

مانتو توری - مانتو توردار بیشتر مورد علاقه خانم‌های جوان است.

مانتو مشکی محرم را چطور ست کنیم؟

مشکی رنگ بسیار شیکی است که به راحتی می‌توانید آن را با رنگ‌ها و لباس‌های دیگر ست کنید. تعداد زیادی روسری مشکی جدید هر سال به بازار عرضه می‌شود که برای ست کردن آن‌ها به شیوه درست باید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

معمولا با مانتو مشکی محرمی روسری‌هایی با رنگ‌های تیره مناسب هستند، البته اگر تمایل داشته باشید برای محرم از آن‌ها استفاده کنید. به جز شال و روسری اقلام دیگری که می‌توانید با مانتو مشکی محرمی ست کنید، کیف و کفش هستند. پیشنهاد ما این است که کیف و کفش در جنس و رنگ مشابه یکدیگر باشند.

ست کردن مانتو مشکی - مانتو محرمی را به راحتی می‌تواند با روسری یا شال خود ست کنید.

مانتو مشکی محرمی را می‌توانید با کیف و کفش ست کنید.

مدل شومیز مشکی برای محرم چیست؟

بسیاری از مراسم‌ها در ماه محرم در خانه‌ها برگزار می‌شود و خانم‌ها مجبور نیستند که مانتو بپوشند. لباس مورد علاقه بسیاری در این مراسم‌ها شومیز است که در انواع بسیار متنوعی به فروش می‌رسند. در انتخاب آن‌ها باید ویژگی‌هایی را در نظر داشته باشید که از انتخاب خود پشیمان نشوید. یکی از این ویژگی‌ها مجددا مربوط به رنگ شومیز می‌شود که برای مناسبت محرم مشکی یا رنگ‌هایی مشابه مشکی باشد. در وهله دوم باید اندازه آن را در نظر داشته باشید که در محیط خانه شومیز کوتاه نیز انتخاب مناسبی به شمار می‌آید.

مدل‌هایی که برای شومیزها طراحی می­‌شود، بسیار متنوع است. آستین بعضی از آن‌ها پفی است، بعضی دیگر توری هستند یا آستین‌های کوتاه و بلند دارند. همچنین با پارچه‌هایی از جنس‌های متفاوت دوخته می‌شوند.

شومیز مشکی در انواع متفاوت دوخته می‌شود.

شومیز مشکی گزینه مناسبی برای عزاداری در خانه است

حال که با مدل‌های مختلفی از مانتوهای مناسب برای روزهای محرمی آشنا شدید، انتخاب مانتو برای استفاده شما در این ایام راحت‌تر خواهد شد و قادر خواهید بود به راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مدل مدنظر خود را از سایت‌های اینترنتی سفارش دهید.

شومیز مشکی و دامن - شومیز را می‌توانید در خانه با دامن بپوشید

در پایان

ما در این مقاله به انواع مدل مانتو مشکی  اشاره کردیم که می‌توانید در ماه محرم بر تن کنید. همینطور ویژگی‌هایی را نام بردیم که باید آن‌ها را در انتخاب یک مانتوی مناسب ماه محرم در نظر داشته باشید. در کنار مانتو مشکی محرمی به شومیز مناسب این ماه نیز اشاره کردیم. با این مقاله می‌توانید انتخابی درست در خرید مانتو و شومیز مناسب محرم داشته باشید.

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *