20 مدل لباس خواب که با پوشیدن آن در خانه شیک و زیبا می‌شوید

روند مد لباس خواب، در دو سال گذشته تغییرات گسترده‌ای کرده است. از اتفاقات مؤثر در این لباس‌ها همه‌گیری ویروس کرونا و گسترش فرهنگ دورکاری در بیشتر سازمان‌ها بود که در واقع لباس‌های راحتی به لباس‌کار هم تبدیل شد. از مسائل مهم دیگر که مدت طولانی‌تری است که تأثیر خود را روی تمام استایل‌های زنان گذاشته است، پاگرفتن جنبش‌هایی است که به زنان اعتماد بنفس پذیرش بدن خود به هر شکلی که هست را داده است. امسال هدف بسیاری از طراحان لباس خواب، برآورده کردن شعار “برای خودت بپوش نه برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران” بود. ترند‌های مدل لباس خواب در ۲۰۲۲ تلفیقی است از سبک‌های مختلفی که در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند، اما یک سری ویژگی مشترک دارند؛ تناسب، دوام و کارایی بالا. در این مطلب انواع مدل لباس خواب جدید را معرفی خواهیم کرد.

مدل لباس خواب زنانه با الیاف طبیعی

مدل لباس خواب زنانه با الیاف طبیعی

در طول سال‌های کووید و حتی سال جاری شرکت‌ها از کار در خانه استقبال کرده‌اند، بنابراین زنان مدرن در انتخاب لباس خانه شیک بودن را هم مورد توجه قرار می‌دهند. از این رو، ترند‌های لباس خواب و راحتی ۲۰۲۲ با این طرز تفکر تطبیق داده شده‌اند. برای راحتی و رفع حساسیت‌های پوستی پیشنهاد مدیسه به شما استفاده از لباس خواب نخی زنانه یا الیاف طبیعی است. لباس خواب‌هایی با الیاف مصنوعی مانند پلی استر حساسیت‌زا هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس راحتی متشکل از بلوز و شلوار بلند از الیاف بامبو راحتی و آزادی لازم برای یک لباس خواب‌ایده‌آل را در اختیار شما قرار می‌دهد.

رنگرزی به روش tie-dye

این ست جذاب که به روش tie-dye رنگرزی شده است؛ برای تمام فصول به خصوص بهار و پاییز بسیار مناسب است.

لینن یکی از الیاف گیاهی پرطرفدار محسوب می‌شود که با لطافت و خنکی و تنفس‌پذیری بالای خود راحتی زیادی را برای شما فراهم می‌کند. بلوز و شوارک با رنگ‌های خنثی با مدلی کاملاً مینیمال یک انتخاب عالی برای روز‌های بلند تابستانی در خانه است.

لباس خواب پنبه‌ای

لباس خواب پنبه‌ای هم می‌تواند گزینه بسیار مناسبی به عنوان لباسی که در راحت‌ترین شرایط خود به تن می‌كنید باشد.

لیست قیمت انواع لباس زیر و راحتی زنانه باکیفیت

 

لباس خواب جدید

مدل لباس خواب خارجی

مدل لباس خواب خارجی

بیشتر افراد عنصر راحتی را برای لباسی كه در زمان خواب می‌پوشیند در اولویت قرار می‌دهند و برخی هم شیک بودن و جذابیت ظاهری را مهم‌ترین ویژگی می‌دانند. برای هر دو گروه در صنعت فشن انتخاب‌های مناسبی وجود دارد.

مدل لباس خواب حریر کوتاه

مدل لباس خواب حریر کوتاه

حریر یکی از لطیف‌ترین پارچه ها است که زیبایی و لطافت آن را برای استفاده در لباس خواب بسیار مناسب می‌کند. این لباس‌ها معمولا شکل تزئینی دارند و از نظر راحتی در حد اعلا نیستند.

لباس خواب رنگی

مدل لباس خواب رنگی

یکی از ترند‌های لباس خواب زنانه، استفاده از رنگ‌های پرانرژی است. یعنی رنگ‌هایی مثل قرمز پوینسیانا، زرد نرگسی یا صورتی زغال اخته‌ای. برای زمستان هم می‌توانید از رنگ‌های اصلی کلاسیک ۲۰۲۲ مثل بژ شنی، سفید برفی و خاکستری کم رنگ یا عمیق استفاده کنید. زرد خالص، سبز لیمویی، نارنجی تند و سبز کلاسیک همگی رنگ‌های پرطرفداری هستند که بی‌شک بخشی از کالکشن‌های ترند مد ۲۰۲۲ خواهند بود.

لباس خواب پیراهنی Nightgown

Nightgowns به لباس خواب بلند یا کوتاه اما لخت و ریزش‌دار گفته می‌شود. این نوع از لباس خواب می‌تواند کوتاه یا بلند (از باسن تا نوک پا) باشد. گاهی این لباس خواب‌ها دارای جنس کرپ و با جزئیات توری و چاپ‌های بسیار خاص هستند. آن‌ها می‌توانند با آستین یا بدون آستین و همراه با یقه باشند. مدل لباس راحتی در انواع رنگ‌ها ارائه می‌شود، اما پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ‌های کلاسیک مانند سفید، بژ، خاکستری یا آبی است که ظاهری بی‌عیب و نقص را به نمایش می‌گذارد.

لباس خواب پیراهنی کوتاه

لباس خواب پیراهنی

اگر برای فصول گرم به لباس خواب نیاز دارید از لباس‌های خواب زنانه کوتاه استفاده کنید. مدل‌های گشاد و بنددار بسیار مورد توجه است.

لباس خواب حوله‌ای

لباس حوله ای

لباس خواب پیراهنی بلند

لباس خواب پیراهنی بلند

یک مدل جذاب که بیشتر خانم‌ها را وسوسه به خرید می‌کند این مدل از لباس خواب بلند است.

لباس خواب عربی

لباس خواب عربی

لباسی دو کاره؛ روبدوشامبر

روبدوشامبر

روبدوشامبر‌ها لباس‌های خواب زنانه فوق‌العاده راحتی هستند. مدل این لباس جذاب معمولاً بلند و به سبک کیمونو با آستین‌های بلند است و می‌تواند در طول روز نهایت راحتی را در تن شما ایجاد کند. شیک‌ترین روبدوشامبر‌ها دارای طرح‌های گلدار یا توری هستند.

روبدوشامبر‌ها به عنوان لباس راحتی در خانه روی لباس‌های دیگر نیز استفاده می‌شوند. شما می‌توانید آن را به‌صورت جداگانه یا ست همراه با چندین تکه لباس خواب و راحتی دیگر خریداری کنید و از پركاربرد بودن آن لذت ببرید.

مطالب پربازدید:  جذاب‌ترین مدل‌های لباس خواب عروس

 

مدل لباس خواب ساتن

مدل لباس خواب ساتن

ساتن یکی از نرم‌ترین و بهترین پارچه‌ها برای تهیه لباس خواب است. جنس لطیف و ظاهر براق ساتن در کنار مدل‌های جذاب لباس خواب، جلوه بسیار زیبایی به ظاهر شما می‌بخشد.

لباس خواب زنانه حریر

 لباس خواب زنانه حریر

انواع لباس خواب راحتی (Pajama)

انواع لباس خواب راحتی (Pajama)

اگر به دنبال مدل لباس خواب ایرانی راحت هستید، این مدل را با از دست ندهید.

مدل لباس خواب زنانه ساده

مدل لباس خواب زنانه ساده

مدل لباس خواب زنانه توری

مدل لباس خواب زنانه توری

مدل لباس خواب زنانه توری به دلیل داشتن جذابیت ظاهری، می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خانم‌های سخت‌پسند باشد.

مدل لباس خواب زنانه سایز بزرگ

مدل لباس خواب زنانه سایز بزرگ

برای خرید لباس خواب زنانه سایز بزرگ لازم است موارد مختلفی را مدنظر قرار دهید. یکی از این موارد مدل لباس خواب زنانه‌ سایز بزرگ است. معیار بعدی، جنس پارچه و دوخت لباس است تا به شما احساس راحتی به هنگام خواب را بدهد.

مدل لباس خواب زنانه ساتن

مدل لباس خواب زنانه ساتن

تاریخچه استفاده از ساتن در لباس خواب به چین باستان و پادشاهان چینی در آن زمان برمی‌گردد. از آنجا که پارچه ساتن ابریشم جز گران‌ترین و مرغوب‌ترین پاچه‌های آن دوران بوده است؛ در لباس‌های خواب، از ساتن ابریشم استفاده می‌کردند و از آن زمان تا به الان، استفاده از مدل لباس خواب زنانه با پارچه ساتن ادامه داشته است. امروزه استفاده از این پارچه در مدل لباس خواب زنانه، به دلیل جذابیت، زیبایی و دوام گسترش بیشتری یافته. همچنین استفاده از مدل لباس خواب زنانه با پارچه ساتن محبوبیت بیشتری پیدا کرد و در نتیجه تولیدکنندگان زیادی را به استفاده از ساتن در مدل‌های خود واداشت.

مدل لباس خواب نخی

مدل لباس خواب نخی

مدل محبوب بعدی، مدل لباس خواب زنانه نخی هست. این مدل علاوه‌بر ایجاد احساس راحتی و خنکی؛ به پوست شما اجازه تنفس بهتر را می‌دهد.

لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی

لباس خواب فانتزی

لباس خواب زنانه مشکی

لباس خواب زنانه مشکی

مشکی پرکاربردترین رنگ در کل دنیا محسوب می‌شود. اگر جزء کسانی باشید که به دنبال یک لباس خواب زنانه راحت و ترندی هستند، این مدل برای شماست. همه ما می‌دانیم که المان ریش ریش در سال ۲۰۲۲ ترند است پس چرا از آن در لباس‌های راحتی زیبای خود بهره نبریم؟

بیشتر بدانید: ۱۰ توصیه برای خواب بهتر که زندگی شما را تغییر می‌دهد

در خرید لباس خواب باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

  • مواد تشکیل دهنده و جنس لباس خواب: به احساسی که می‌خواهید در رختخواب داشته باشید فکر کنید. اینگونه می‌توانید به راحتی تصمیم بگیرید که چه نوع پارچه‌ای را انتخاب کنید. به عنوان مثال، افرادی که زیاد عرق می‌کنند بهتر است از الیاف پنبه یا لینن استفاده کنند و در مقابل افرادی که در برابر سرما کم تحمل هستند؛ لباس‌های پرزدار را برگزینند. در این میان پلی استر گزینه اقتصادی محسوب می‌شود. اگر جزء کسانی هستید که به لباس خواب لاکچری علاقه دارید، الیاف ابریشم مناسب آن‌هاست.
  • قیمت لباس خواب: این موردی است كه می‌تواند بازه انتخاب شما را محدود كند كه برای انتخاب راحت این اتفاق خوبی است.
  • طراحی: جزئیات حتی در لباس خواب هم مهم است. جزئیات دوختی كه یک درز فرانسوی در لباس ایجاد می‌كند، چیزی است که به یک ست پیژامه ارزش شایانی می‌دهد.
  • سایز لباس خواب: متناسب با سایز خودتان لباس خواب بپوشید و از انتخاب سایز‌های تنگ خودداری کنید. لباس خواب باید راحت‌ترین لباس شما باشد تا بدن بتواند بعد از یک روز كاری شلوغ به آرامش برسد.

در این مطلب به بررسی انواع مدل‌های لباس خواب زنانه جدید پرداختیم. حال شما نظر خود را در مورد مدل لباس خواب موردعلاقه خود در میان بگذارید. کدام‌ مدل در مقاله وسوسه شما را بر انگیخت که آن را امتحان کنید؟

 

منبع : vogue

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *