25 مدل لباس عروس بلند 2023

آشنایی با مدرن‌ترین و ترندترین لباس عروس بلند ۲۰۲۳ به شما کمک می‌کند که مناسب‌ترین لباس عروس را سفارش دهید. در این مقاله قصد داریم ۲۵ مدل بسیار پرفروش لباس عروس جدید با سبک‌های متفاوت را مورد بررسی قرار دهیم.

لباس عروس بلند به شکل A

عکس لباس عروس بلند به شکل A

این مدل از لباس عروس بسیار شیک و مجلسی به شکل A طراحی می‌‌شود و دارای کمری باریک و دامن فون از جنس حریر گل‌دوزی شده است. این مدل به واسطه سرشانه‌ای از جنس گیپور به نیم تنه وصل می‌شود.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

لباس عروس شاهزاده خانم با سرشانه‌های افتاده

لباس عروس شاهزاده خانم با سرشانه‌های افتاده

این مدل از لباس عروس جدید به سبک سنتی شاهزاده خانم معروف است و در عین سادگی، شکوه یک عروس را به خوبی نشان می‌دهد. نیم تنه این لباس با سرشانه‌های افتاده تا روی بازو طراحی شده است که به یک و دامن بلند کلاسیک نیمه پف با دنباله کوتاه متصل می‌شود.

لباس عروس توری کمری با بازوبند گیپور

لباس عروس توری کمری با بازوبند گیپور

این لباس یکی از مدل‌های بسیار ساده لباس عروس است که دامن آن به صورت افتاده و بدون هیچگونه پفی طراحی شده است. ظاهر این مدل لباس عروس با بازوبند گیپوری جدا از آن جذاب‌تر دیده می‌شود.

لباس عروس حریر با دو سرشانه

لباس عروس شیک حریر با دو سرشانه

یکی دیگر از مدل‌های بسیار پرطرفدار لباس عروس در سال ۲۰۲۳ این مدل است که با دو سرشانه طراحی می‌‌شود. یکی از سرشانه‌ها روی بازو و دیگری روی دوش قرار می‌گیرد. دامن بلند این لباس از جنس حریر است که به بلندتر نشان دادن قد عروس کمک می‌کند.

لباس عروس مدل پری دریایی بند دار

لباس عروس مدل پری دریایی بند دار

با خرید لباس عروس  دنباله‌دار دم‌ماهی یا پری دریایی زیبایی و جذابیت عروس بیش از پیش دیده خواهد شد. از پارچه توری طرح‌دار و انواع تزئینات در طراحی این مدل لباس عروس مدرن استفاده شده است.

لباس عروس بلند پوشیده دنباله‌دار

لباس عروس بلند پوشیده دنباله‌دار

همان گونه که در عکس مدل لباس عروس آستین دار مشاهده می‌کنید، دارای آستین، نیم تنه و دامنی ساده از جنس کرپ باکیفیت است که با کمی دنباله روی زمین کشیده می‌شود. در قسمت سرشانه لباس نیز تزئینات کمی به کار برده شده است.

لباس عروس پوشیده ساتن شیک

لباس عروس ساتن شیک

این مدل از لباس عروس دخترانه دارای دامن مدل ماهی و یقه باز V شکل است که زیبایی آن را چندین برابر نشان می‌دهد.

لباس عروس با مدل دامن کوتاه پفی

لباس عروس با مدل دامن کوتاه پفی

در این عکس لباس عروس دامن کوتاه پف‌دار به چشم می‌خورد. این مدل لباس عروس برخلاف مدل‌های دیگر بسیار خاص است و با روحیات زنان جوان سازگاری بالایی دارد.

لباس عروس با سرشانه یک طرفه

لباس عروس با سرشانه یک طرفه

این لباس زنانه شیک دارای طراحی منحصر به فرد در قسمت سرشانه است. سرشانه این لباس زنانه به صورت یک طرفه طراحی می‌شود و در بالای آن پاپیونی از جنس خود لباس قرار گرفته است.

لباس عروس دنباله دار با یقه قایقی

لباس عروس بلند دنباله دار با یقه قایقی

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این لباس عروس، سرشانه قایقی و دامن دنباله‌دار آن است. برای خرید این مدل لباس عروس آستین‌دار توصیه می‌‌شود به فروشگاه‌های اینترنتی لباس حتما سری بزنید.

لیست قیمت انواع لباس مجلسی و پیراهن زنانه

 

لباس عروس گیپوری یقه بلند

لباس عروس گیپوری یقه بلند

لباس عروس مدل گیپوری یکی از جذابترین و جدیدترین مدل‌های لباس عروس است. این لباس عروس آستین‌دار با دامنی افتاده و بدون پف طراحی می‌‌شود. یقه بلند این لباس نیز زیبایی آن را دو چندان کرده است.

لباس عروس پوشیده مدل اسکوپی بدون دنباله

لباس عروس مدل اسکوپی بدون دنباله

این لباس عروس دخترانه به صورت اسکوپی طراحی شده است. در واقع دامن این لباس از قسمت زانو پهن می‌شود و جلوه‌ای بی‌نظیر به آن می‌بخشد. پارچه طرح‌دار دانتل به کار رفته در این لباس عروس بدون آستین نیز موجب افزایش جذابیت آن شده است.

لباس عروس آستین پفی یقه مربعی

لباس عروس آستین پفی یقه مربعی

لباس عروس مورد نظر با یقه مربعی باز و آستین‌های پفی در سرشانه طراحی شده است. این لباس عروس حریر دامنی ساده و بدون پف دارد که جز ترندهای جدید لباس عروس ۲۰۲۳ است. مدل‌های مشابه بیشتر را در فروشگاه اینترنتی لباس می‌توانید ببینید.

لباس عروس توری بدون آستین

لباس عروس توری بدون آستین

در طراحی این لباس عروس از تزئینات کریستالی به فرم برگ استفاده شده است. یقه این مدل لباس عروس بدون آستین به صورت V باز است که زیبایی عروس را بیش از پیش نشان می‌دهد.

لباس عروس کرپ بدون تزئینات

لباس عروس کرپ بدون تزئینات

این مدل لباس عروس دارای جنس کرپ است که دامنی دنباله‌دار دارد. این لباس عروس با یقه قایقی و آستین‌های کوتاه طراحی می‌‌شود و تزئیناتی روی آن به کار نمی‌رود.

لباس عروس پفی با دنباله کوتاه

لباس عروس بلند پفی با دنباله کوتاه

این مدل لباس عروس دارای یقه باز V شکل است که تا سرشانه کشیده می‌شود. این لباس عروس دامن پفی دارای دنباله کوتاهی است که روی زمین قرار می‌گیرد. همچنین دو جیب در اطراف این لباس بسیار شیک و جذاب قرار دارد.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس عروس ساده جدید طراحی 2023

لباس عروس پرنسسی شیک

لباس عروس پرنسسی شیک

طراحی این لباس عروس پفی بسیار بی‌نظیر و منحصر به فرد است. کریستال دوزی‌های روی نیم تنه و دامن این لباس عروس به آن جلوه‌ای بی‌نظیر می‌بخشد. این لباس دارای دامن پفی است که حریری روی آن را می‌پوشاند.

مدل لباس عروس بلند گلدوزی شده

لباس عروس بلند گلدوزی شده

لباس عروس مورد نظر با دامن بلند و کمی دنباله‌دار طراحی می‌‌شود و نیم تنه آن بدون یقه است. همچنین دو بند منجوق دوزی شده در اطراف این نیم تنه به زیبایی بیشتر آن کمک می‌کنند.

لباس عروس با سرشانه خاص یک سمتی ایستاده

لباس عروس با سرشانه خاص یک سمتی ایستاده

این مدل بسیار خاص و فانتزی در یک سمت سرشانه طراحی بسیار خاص و جذابی دارد. جنس این مدل لباس عروس از ساتن است و در کنار دامن آن دو جیب طراحی شده است.

مطالب دیدنی:  جذاب‌ترین مدل‌های لباس خواب عروس

لباس عروس ساتن دنباله دار

لباس عروس ساتن دنباله دار

در نیم تنه این لباس عروس، تزئینات مروارید دوزی به چشم می‌‌خورد. همچنین دامن ساتن آن نیز به صورت ساده طراحی شده است که در پشت دنباله کوتاه آن روی زمین کشیده می‌شود.

لباس عروس شیک با دنباله توری جدا

لباس عروس شیک با دنباله توری جدا

در طراحی این لباس آستین‌دار از پارچه دانتل استفاده شده است که زیبایی عروس را بیشتر نشان می‌دهد. همچنین این مدل دارای دنباله توری است که از قسمت پشت کمر تا روی زمین کشیده می‌شود.

لباس عروس با دامن پفی ساده

لباس عروس با دامن پفی ساده

این مدل از لباس عروس بلند پف‌دار دارای یقه‌ای خطی و بدون آستین است که نیم تنه آن را منحصربه‌فرد نشان می‌دهد. این لباس عروس با دامن پف‌دار و بدون تزئینات طراحی می‌شود و در قسمت کمر آن پارچه ساتن به کار رفته است.

لباس زنانه شیک با شنل دنباله‌دار

لباس زنانه شیک با شنل دنباله دار

لباس عروس مورد نظر برای مراسم عقد بسیار مناسب است. این لباس دارای طراحی ساده و بدون پف است که شنلی از جنس کرپ دارد. این شنل بدون آستین روی قسمت سرشانه قرار می‌گیرد و بلندی آن به گونه‌ای است که روی زمین کشیده می‌‌شود.

مطالب دیدنی:  25 مدل لباس عروس ایرانی جدید 1402

لباس عروس بلند دخترانه مدل ماهی

لباس عروس بلند دخترانه مدل ماهی

یکی از مدل‌های بسیار پرفروش لباس عروس، مدل ماهی عنوان می‌شود. این لباس توری بدون آستین طراحی شده است و در قسمت نیم تنه، روی کمر و پایین دامن لباس گلدوزی‌ها و کریستال دوزی‌های زیبایی به کار رفته است.

لباس عروس بدون پف با توری دنباله دار

لباس عروس بدون پف با توری دنباله دار

لباس عروس بدون پف با توری دنباله دار

در عکس لباس عروس مورد نظر مشخص است که توری ساده‌ای در پشت این لباس قرار دارد. این لباس بدون دامن پفی است و در اطراف یقه V شکل آن، گیپور زیبایی به چشم می‌آید.

مطالب مرتبط :  انواع سایه چشم عروس ترندهای داغ 1402

با انتخاب لباس عروس بلند، بدرخشید

در این مقاله ۲۵ نمونه از لباس‌های عروس ترند سال ۲۰۲۳ را مورد بررسی قرار داده‌ایم. برای انتخاب بهترین و جدیدترین لباس عروس بلند باید به ویژگی‌ها و جزئیات آن لباس توجه کنید. سلیقه شما کدام یک ازمدل‌ها را می‌پسندد؟

 

منبع : pinterest

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

1 دیدگاه در “25 مدل لباس عروس بلند 2023

  1. ساغر گفت:

    کاشکی زودتر اینا رو میدیدم حیف شد من لباسمو خریدم دیگه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *