انواع ضد افتاب برند مای

در چند دهه‌ی اخیر الزام استفاده از ضد آفتاب به‌عنوان یکی از محصولات ضروری در مراقبت در هر نوع هوا و شرایطی آفتابی روز به روز بیشتر شده است. به‌طوری‌که طبق تحقیقات صورت گرفته علاوه‌بر فضاهای باز در محیط‌های بسته مانند خانه نیز باید مورد استفاده قرار گیرند.

انواع ضد آفتاب برند مای با دارا بودن فیلتراسیون‌های اولترا ویولت، اینفرا رد و بلو لایت از پوست شما در مقابل تابش‌های مضر خورشید حفاظت می‌کند. کرم ضد آفتاب مای در انواع مختلف بدون رنگ، با رنگ طبیعی، رنگی، بدون چربی و فیزیکال با SPF های مختلف برای انواع پوست‌‌های خشک، معمولی، چرب و حساس تولید شده و به بازار روانه شده‌اند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

کرم های ضد آفتاب مای با SPF 30 تا SPF 90 برای استفاده در تمامی وضعیت‌های تابشی خورشید مناسب بوده و حتی از حساس‌ترین و روشن‌ترین پوست‌ها محافظت می‌کند.

قصد داریم این مقاله را به معرفی و بررسی انواع ضد افتاب برند مای که یکی از پرطرفدارترین‌ها در بازار ایران هستند، اختصاص دهیم تا به مشتریان کمک کنیم که بهترین گزینه را برای لطافت و محافظت از پوست خود انتخاب کنند. البته باید به این موضوع هم اشاره داشته باشیم که برند مای همیشه سعی در بهترین بودن و داشتن کیفیت بالا محصولات خود داشته است.

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 مای My مناسب پوست معمولی و خشک

ضد آفتاب رنگی SPF60 مای

تابش مضر نور خورشید از عوامل اصلی در خشکی، چروک و سرطان پوست است. همچنین سبب ایجاد لک‌های پوستی نیز می‌شود. از خرید انواع کرم ضد آفتاب مای برای پوست خشک و معمولی می‌توان ضد آفتاب رنگی SPF60 مای را برای استفاده در مکان‌های متنوع پیشنهاد داد.

از جمله مزایای این ضد آفتاب محافظی قوی در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید است. این محصول علاوه‌‌بر قابلیت حفاظتی؛ حاوی ویتامین‌های B5 و E است، همچنین بافتی سبک و غیر چرب نیز دارد.

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب رنگی مای با SPF30

ضد آفتاب رنگی SPF30 مای

کرم ضد آفتاب رنگی مای از دیگر کرم‌های ضد آفتاب مناسب برای پوست‌های خشک و معمولی است و فیلتری مقاوم در برابر اشعه خورشید را برای شما فراهم خواهد کرد. بسته‌بندی موجود از این کالا در بازار دارای حجم 50 میلی لیتر است. همچنین باتوجه‌به کیفیتی که دارد این امکان را برای شما خواهد داشت تا به‌عنوان جایگزین کرم پودر نیز مورد استفاده قرار بگیرد و با آبرسانی کافی به پوست لطافت را به شما هدیه دهد.

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب  فلوئید SPF‌50 مای My مدل Hyaluronic Acid

ضد آفتاب  فلوئید SPF‌50 مای

یکی از بهترین پوشاننده‌ها برای پوست ضد آفتاب فلوئید مای است که به‌علت دارا بودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی و ضد پیری بدون اینکه چربی را به جا بگذارد، چنین جایگاهی پیدا کرده است. همچنین در برابر آب مقاومت دارد در عین حل بسیار سبک است و باعث بروز جوش نمی‌شود. تمامی نکات گفته شده در کنار جذب بالا این ضد آفتاب، آن را به محصولی منحصر‌به‌فرد تبدیل کرده است.

 

قیمت و خرید انواع ضد آفتاب های مای

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب ضد لک فاقد چربی اسپات گارد مات ۴ کاره مای

کرم ضد آفتاب ضد لک فاقد چربی اسپات گارد مات ۴ کاره مای

ضد آفتاب ضد لک فاقد چربی مای یکی از انواع ضد آفتاب ضد لک رنگی مای است که به‌علت کیفیت فو‌ق‌العاده محبوبیت زیادی بین مصرف‌کنندگان دارد. از جمله موارد برجسته در این محصول که سبب تمایز آن از موارد مشابه در بازار شده است، می‌توان به تنظیم چربی پوست و مراقبت از آن برای داشتن پوستی شاداب و جوان اشاره کرد. همچنین نوع رنگی علاوه‌بر نقش محافظتی که دارد امکان عدم استفاده از کرم پودر را نیز به همراه دارد.

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب رنگی مای SPF60 فاقد چربی

کرم ضد آفتاب ضد لک فاقد چربی اسپات گارد مات

ضد آفتاب رنگی مای SPF60 فاقد چربی از جمله ضد آفتاب ضد لک فاقد چربی رنگی مای است که برای پوست‌های چرب و مختلط بسیار عالی عمل می‌کند. از دیگر مواردی که سبب می ‌شود، این ضد آفتاب به گزینه‌ای جالب برای مصرف‌کنندگان تبدیل خاصیت پخش شوندگی بالای آن است.

 

معرفی و بررسی فلوئید ضد آفتاب SPF30 مای My مدل Hypoallergen

ضد آفتاب رنگی مای SPF60 فاقد چربی

فلوئید ضد آفتاب از بهترین محصولات شرکت مای است که برای پوست‌های حساس کودکان مناسب خواهد بود. همچنین به‌دلیل استفاده از موم عسل و روغن کالاندولا در ساختار فلوئید ضد آفتاب بسیار سبک و بدون اثر سفید کنندگی است. از دیگر نقاط قوت این ضد آفتاب می‌توان به جذب سریع، غیر حساسیت‌زا بودن و فاقد پارابن بودن اشاره کرد.

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب کودک SPF‌50 مای My

فلوئید ضد آفتاب SPF30 مای

امروزه یکی از دغدغه‌های مهم والدین حفاظت از پوست کودکان است. بنابراین، با توجه به کیفیت و درصد رضایت مصرف کنندگان از ضد آفتاب کودک مای، این محصول انتخاب مناسبی برای استفاده در محیط‎‌های مختلف است.

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب مردانه فاقد چربی SPF‌50 مای My

کرم ضد آفتاب مردانه SPF‌50 مای My

خواص استفاده از ضد آفتاب به عنوان سپر محافظتی در برابر اشعه‌های خورشید برای همه افراد چه آقایان و چه خانم‌ها دارای اهمیت زیادی است. ضد آفتاب مردانه فاقد چربی مای از لوازم آرایشی بهداشتی بسیار عالی است برای آقایان که سبب جلوگیری از پیری زودرس پوست و همچنین مراقبت از پوست برای جلوگیری از ابتلا به سرطان می شود. از جمله نکاتی که بر اهمیت استفاده از این ضد آفتاب می‌افزاید می‌توان به محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد اشاره کرد.

 

مطالب کاربردی:  معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب الارو؛ آیا الارو سبب لک صورت می‌شود؟

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب بی رنگ مای به همراه SPF50 مدل فارما سان سولوشن

کرم ضد آفتاب مردانه فاقد چربی SPF‌50 مای My

کرم ضد آفتاب بی رنگ مای از جمله کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ مناسب برای آقایان و خانم‌ها است. این محصول با ترکیبات قدرتمند خود همچون سپری قوی در برابر اشعه‌های آفتاب عمل خواهد کرد. همچنین  ضد آفتاب بی رنگ مای مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط است.

 

معرفی و بررسی کرم ضد آفتاب بی رنگ مای SPF‌50 مدل Spot Guard

کرم ضد آفتاب ضد لک فاقد چربی اسپات گارد مات ۴ کاره مای

این مدل از کرم ضد آفتاب مای بی‌رنگ مناسب برای پوست‌های خشک است که به‌صورت بی‌رنگ به بازار ارائه می‌شود. این ضد آفتاب به‌عنوان محافظت کننده در برابر اشعه UVA و UVB برای همه افراد بسیار مفید و کاربردی عمل می‌کند.

چرا ضد آفتاب مای خوبه؟

کرم ضد آفتاب مای چندین ویژگی قابل توجه دارد و که این ویژگی‌ها علت محبوبیت آن نیز هستند. به همین دلیل بسیاری از افراد این محصول را برای محافظت از پوست خود در مقابل آفتاب انتخاب می‌کنند. در ادامه چندین ویژگی که نشان می‌دهد صد آفتاب مای خوب است را بررسی خواهیم کرد.

  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر
  • فاکتور مرطوب کنندگی
  • مقابله با علائم پیری
  • انتخاب گسترده از محصولات

ایا کرم ضد افتاب مای لک میاره؟

از جمله تولیدات مجموعه ما کرم ضد آفتاب مای لک است که به منظور کاهش لکه‌های پوست تولید می‌شود. این کرم ضد آفتاب ترکیباتی دارد که به تسریع فرایند تغییر رنگ لکه‌های پوستی کمک می‌کند و در عین حال محافظت از پوست در برابر تابش مضر آفتاب را نیز فراهم می‌کند. همچنین معمولا این محصولات حاوی عوامل روشن کننده مانند ویتامین c و اسید آزلائیک هستندکه به تسریع ترمیم سلول‌های پوست و کاهش لک‌ها کمک می‌کنند.

در نتیجه نه تنها کرم ضد آفتاب مای لک نمی آورد، بلکه با استفاده منظم از کرم ضد آفتاب ما می‌توانید لکه‌های روی پوست خود را کمتر کنید و پوستی روشن و سالم داشته باشید. تمام مواردی که گفته شد در ساختار انواع ضد آفتاب‌های مای وجود دارند که از بروز لک در جلوگیری به عمل می‌آورد.

مطالب پربازدید:  12 ترفند زیبایی برای شما که از آرایش خوشتان نمی‌آید

 

خرید انواع ضد افتاب های برند مای؛ خریدی به‌صرفه و کاربردی

استفاده از ضد آفتاب برند مای شامل برنامه مراقبت از پوست است که بر اساس نیازهای خاص هر نوع پوست تولید می‌شود. با توجه به اهمیت محافظت از پوست در برابر تابش مضر آفتاب، باید ضد آفتاب مناسب با توجه به نوع پوست و نیازهای خاص انتخاب شود. در این مقاله به معرفی انواع آن برای خرید ضد آفتاب مای پرداختیم که انتخاب را برای شما آسان کنیم. امیدواریم که بتوانید باتوجه‌به نوع پوست خود بهترین ضد آفتاب مای را انتخاب کنید.

 

منبع : my

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *