آمبره ابرو چیست و چه تفاوتی با میکروبلیدینگ دارد؟

آیا می‌دانید آمبره ابرو چیست؟ درباره ابروی آمبره در چند سال اخیر صحبت‌های بسیاری می‌شنویم و این به علت افزایش طرفداران تکنیک آمبره است. آمبره برخلاف تتو ابرو که باندی تیره روی ابروها ایجاد می‌کند، موجب ظریف و زیباتر دیده شدن ابروهای شما می‌شود و طبیعی به نظر می‌رسد.

روش‌های مدرن آرایش نیمه دائمی نظیر آمبره ابرو به بانوانی با ابروهای نازک و کم پشت جلوه‌ای طبیعی و با ماندگاری کامل ارائه می‌دهد. دیگر لازم نیست خانم‌ها نگران این باشند که هر روز زمان بسیاری را صرف یکی کردن و اصلاح ابروهای خود کنند. طبیعی است که با مزایای بسیاری همچون صرفه‌جویی در هزینه، زمان و البته تجربه شگفت‌انگیز چهره‌ای بی‌نظیر و جذاب، افراد بسیاری عاشق آرایش‌های نیمه دائمی شدند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

آمبره ابرو چیست؟

آمبره ابرو چیست؟

اگر چند عکس آمبره ابرو را دیده باشید، قطعا متوجه بزرگترین تفاوت آن با تتوی ابرو شده‌اید. هدف از آمبره ابرو این است که نقاطی خالی پر شود، ظاهر ابرو تغییر کند ولی بدون اینکه اغراق آمیز باشد و شکل مصنوعی به خود بگیرد. تکنیک آمبره ابرو نسبت به دیگر تکنیک‌های پر کردن ابرو فوق‌العاده ظریف‌تر بوده و مناسب برای بانوانی می‌باشد که می‌خواهند ابروهایشان کاملا طبیعی به نظر برسد.

اما منظور ما از امبره ابرو چيست؟ آمبره ابرو ترکیبی از رنگ‌ها با استفاده از انواع مداد یا رنگ ابرو است. در این تکنیک آرایشی و اصلاح ابرو، با استفاده نمودن از رنگ‌ها، ابرو را به حاالتی تغییر می‌دهند که به نظر می‌رسد در قسمت قوس تیره‌تر است. مدل امبره ابرو هیچ شباهتی به آمبره موها نداشته و قرار نیست ابروهای شما دو رنگ شود. تنها یک تغییر رنگ فوق‌العاده ظریف ایجاد شده و تار ابروهایی که که کم رنگ می‌باشند پررنگ‌تر می‌شوند.

تعریف تخصصی آمبره ابرو

تعریف تخصصی آمبره ابرو

اگر در حال گذراندن مراحل آموزش آمبره ابرو هستید و می‌خواهید بزودی در یک سالن با این تخصص فعالیت کنید، بهتر بوده تا یک تعریف و توضیح حرفه‌ای هم از این تکنیک یاد بگیرید.

روش آمبره ابرو یک مدل ابرو است. در این مدل از سایه‌ها جهت اصلاح نواقص ابرو استفاده می‌کنیم. در واقع تکنیک اصلاح نیمه دائمی بوده که با استفاده از آن می‌توان به ابرو حالت داد. در تکنیک آمبره از دستگاهی ظریف و کوچک برای ایجاد خطوط و نقاط نازک حاوی رنگدانه پوست استفاده می‌کنیم.

خطوط به وجود آمده در آمبره ابرو فوق‌العاده ظریف، محو و کاملا طبیعی هستند. ظاهر فرد بعد از آمبره به مراتب از زمانی که مداد و ماژیک ابرو استفاده می‌کند هم طبیعی‌تر است. بعد از اجرای این تکنیک شبیه به زمانی می‌شود که از سایه ملایمی استفاده می‌کنید، اما با این ویژگی مثبت که برای مدت طولانی به همین صورت باقی می‌ماند.

برای افرادی که دوست دارند همیشه ابرویی زیبا و خوش فرم داشته باشند، اما فرصت این که هر روز جلوی آینه درگیر آرایش ابرو شوند را ندارند، آمبره یک فرصت بسیار عالیست.

فواید آمبره ابرو

فواید آمبره ابرو

اگر ابروهای خود را امبره کنید از چند مزیت زیر هم بهرمند خواهید شد:

  • این تکنیک سبب پر شدن ابروها می‌شود و محو بودن ابروهای شما را برطرف می‌کند.
  • اگر پوست شما چرب است، گزینه بهتری به جای مداد ابرو و دیگر محصولات آرایشی است.
  • اگر پوست شما حساس باشد هم می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • برخلاف میکروبیلدینگ برای هر مدل پوستی خوب است.
  • هزینه کمتری برای ترمیم فرم ابروها و آرایش ابرو می پردازید.
  • کمتر نیاز دارید که به آرایشگر و فروشگاه لوازم آرایشی مراجعه کنید.

آمبره ابرو برای چه کسانی خوب است؟

فواید آمبره ابرو

همانگونه که می‌دانید بسیاری از تکنیک‌های اصلاح فرم ابرو روی برخی پوست‌ها نتیجه بهتری داشته، اما آمبره ابرو این محدودیت را ندارد. در آموزش آمبره به هنرجویان گفته می‌شود که قادر هستند از آمبره ابرو در میکاپ برای تمام افراد با هر مدل پوستی استفاده کنند.

قیمت انواع محصولات آرایش ابرو باکیفیت و ارزان

 

فرق آمبره ابرو و میکروبلیدینگ

فرق آمبره ابرو و میکروبلیدینگ

ممکن است شباهت‌های میان برخی تکنیک‌های اصلاح ابرو و فرم دهی آن این سوال را به وجود بیاورد که تفاوت میان میکروبلیدینگ و آمبره ابرو در چیست؟ در ادامه مقاله به تفاوت‌های میان این دو تکنیک آرایشی و اصلاح ابرو اشاره خواهیم کرد:

آمبره ابرو طبیعی‌‌تر است

مهم‌ترین فرقی که در آمبره ابرو و میکروبلیدینگ می‌بینید، نحوه اضافه کردن و تزریق رنگ به پوست است. میکروبلیدینگ و آمبره ابرو هر دو شاخه‌هایی از خالکوبی نیمه‌دائمی به شمار می‌روند. در میکروبلیدینگ خطوط رنگی مشخصی بر روی پوست ایجاد می‌شود، اما در آمبره، سایه زدن هدف اصلی است و نقاط و خطوطی که بر روی ابرو ایجاد می‌شوند ظریف هستند.

آمبره برای انواع پوست مناسب است

آمبره برای انواع پوست مناسب است

میکروبلیدینگ در یک دوره‌ای به روزترین متد و روش دنیا برای فرم دادن به ابروها شناخته می‌شد، اما امروز آمبره ابرو به رقیبی سرسخت برای آن تبدیل شده است. شما نمی‌توانید از میکروبلیدینگ جهت فرم‌دهی بر روی انواع پوست استفاده کنید و یک نتیجه ایده‌آل و یکسان به دست بیاورید. میکروبلیدینگ را برای افرادی که پوست چربی دارند توصیه نمی‌کنیم.

زمانی که پوست شما چرب باشد، رنگ به دست آمده از میکروبلیدینگ به خوبی روی پوست دیده نمی‌شود. نتیجه میکروبلیدینگ بر روی پوست چرب تار و بی‌کیفیت بوده و فقط فرد هزینه زیادی بابت آن پرداخت نموده. همچنین ترمیم میکروبلیدینگ روی پوست چرب به مراتب کاری سخت‌تر است، چرا که چربی موجود در پوست از ترمیم ابرو و رنگ جلوگیری می‌کند.

اما تکنیک آمبره قابل اجرا روی انواع پوست است. رنگدانه‌های موجود در آمبره ابرو به راحتی روی پوست چرب همچنین حساس نیز نفوذ می‌کند و ترمیم آن نیز بسیار راحت است.

مطالب مرتبط:  مقایسه انواع روش‌های ترمیم ابرو : فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو

 

نکات پیش از آمبره

نکات پیش از آمبره

در ادامه شما را راهنمایی خواهیم کرد که چگونه برای آمبره ابرو آماده شوید. به نکات زیر دقت داشته باشید:

  • سعی کنید روز قبل از امبره خوب استراحت کنید تا با صورتی خسته به سالن مراجعه نکنید.
  • هیچ آرایشی روی صورت و به خصوص چشم‌ها و ابروها انجام ندهید.
  • در این روش پوست ابرو مقداری خراشیده خواهد شد، بنابراین حداقل 48 ساعت قبل از آمبره مصرف رقیق کننده‌ها را متوقف کنید.
  • حداقل از 2 روز قبل از آمبره غذاها و میوه‌های رقیق کننده خون نخورید.
  • قبل از آمبره الکل مصرف نکنید و مسکن نخورید.
  • قبل از آمبره بوتاکس انجام ندهید.
  • اگر رقیق کننده مصرف نمودید، نمی‌توانید تا چند روز آینده آمبره انجام دهید، زیرا خونریزی شدید در طول دریافت خدمات آمبره ابرو موجب احتباس ضعیف رنگدانه‌ها شده و نتیجه کار مطلوب نخواهد بود.

مطالب پربازدید:  تقویت ابرو خانگی با چند محصول گیاهی و صنعتی معجزه آسا

 

نحوه انجام آمبره ابرو چیست ؟

آمبره ابرو چگونه انجام می‌شود؟

  1. هر جلسه آمبره بین 2 تا 3 ساعت زمان می‌برد.
  2. قبل از انجام آمبره متخصص شما به وسیله بی‌حس کننده موضعی، پوست این ناحیه را بی‌حس می‌کند.
  3. برای بی‌حس شدن باید 20 تا 40 دقیقه زمان در نظر بگیرید.
  4. پس از اینکه پوست شما بی‌حس شد، با ابزار مخصوصی سطح پوست را خراش می‌دهد.
  5. سپس یک قاب دور ابرو قرار داده می‌شود، تا مشخص باشد که رنگدانه‌ها باید کجا تزریق و اضافه شوند.
  6. سپس قاب به مشتری نشان داده خواهد شد که متخصص اطمینان یابد که این فرم را دوست دارد.
  7. قبل از اضافه نمودن رنگدانه‌ها روی پوست، رنگ آن به مشتری نشان داده می‌شود.
  8. بعد از اطمینان مشتری، رنگدانه‌ها با ابزار مخصوص آمبره روی ابرو اضافه می‌شوند.
  9. بعد از آمبره، رنگ ابروها تیره‌تر دیده شده و شاید کمی احساس سوزش و درد داشته باشید.

ماندگاری آمبره ابرو بیشتر است یا میکروبلیدینگ؟

به صورت متوسط، میکروبلیدینگ تا یک سال دوام داشته و آمبره ابرو تا سه سال دوام می‌آورد، اگر چه این مدت زمان می‌تواند بر اساس تیپ پوست، روتین مراقبت از پوست و رعایت توصیه‌های دوره بهبودی ابرو متفاوت باشد.

از معایب میکروبلیدینگ ابرو می‌توان به این مورد اشاره داشت که میکروبلدینگ روی پوست چرب دوام زیادی نداشته و به افراد با پوست بسیار چرب توصیه می‌شود که از متد آمبره ابرو استفاده کنند.

در یک نگاه هم روش میکروبلیدینگ و هم روش آمبره ابرو به‌ مرور زمان محو می‌شوند. روند بهبودی هر دو مشابه بوده، در هر دو روش لازم است که فرد حدودا 6 هفته بعد از جلسه اول، برای ترمیم ابرو مراجعه کند.

آیا آمبره ابرو درد دارد؟

آیا آمبره ابرو درد دارد؟

بسیاری از افراد آستانه تحمل پایینی دارند، پس به سختی راضی به انجام این کار خواهند شد، ولی شما باید راحتی خود را بسنجید. ابروی آمبره بسیار زیباست اما باید بدانید که تکنیک آمبره مشابه با خالکوبی است و کاملا بستگی به آستانه تحمل درد شما دارد. با این وجود چون متخصص از بی‌حس کننده موضعی استفاده می‌کند، در طول دریافت خدمات خیلی کم درد خواهید داشت.

مطالب کاربردی:  همه‌چیز درباره شابلون ابرو، بهترین برندها و نحوه استفاده

 

چون آمبره یک تکنیک اصلاح ابرو نیمه‌دائمی است و برعکس آرایش ابرو تا مدت‌های طولانی باقی می‌ماند، تحمل این درد ناچیز چندان کار سختی در مقابل این مزیت بسیار بزرگ نیست. همچنین به این موضوع فکر کرده که پس از آمبر ابرو نیاز نیست از ابروها مراقبت کنید و همیشه نگران آرایش ابروی خود باشید.

 

منبع : byrdie

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *