انتخاب بهترین مدل کلاه بافتنی زنانه

فروش انواع مدل کلاه بافتنی زنانه در روزهای سرد سال بسیار زیاد می‌شود. شال و کلاه یکی از مهم‌ترین لباس‌هایی است که برای پوشش ناحیه سر و گردن در فصل سرما طراحی شده است. انواع شال و کلاه با هدف جلوگیری از نفوذ سرما و همچنین جذابیت بخشیدن به استایل‌های زمستانه استفاده می‌شوند.

اگر قصد خرید این محصول را داشته باشید با انواع مدل کلاه بافت روبرو خواهید شد. اما خانم‌ها اکثراً به دنبال خرید کلاه بافتنی زنانه جدید هستند.

خوش‌قیمت‌ترین‌های مدیسه

مدل کلاه بافتنی دخترانه باید با توجه به سن و فرم صورت افراد انتخاب شود. انواع کلاه بافت زنانه جدید را می‌توان به وسیله قلاب یا میل بافت. در این مطلب قصد داریم شما را با 25 مدل کلاه بافتنی شیک و جدید آشنا کنیم. اگر قصد خرید کلاه بافت زنانه جدید از فروشگاه آنلاین مدیسه را دارید، دست نگه دارید. بهتر است ابتدا با 25 مدل کلاه بافتنی که در روزهای اخیر بسیار ترند شده‌اند آشنا شوید.

 

کلاه شل

Women's knitted hat model

این مدل کلاه زنانه در میان خانم‌های جوان بسیار طرفدار دارد. قسمت پشت این کلاه کمی آویزان می‌شود و در استایل‌های اسپرت به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلاه لبه دوبل

کلاه لبه دوبل

این مدل کلاه زنانه ظاهری شبیه به عمامه دارد. زیرا قسمت لبه آن به صورت برگردان طراحی شده و قسمت پیشانی را به طور کامل پوشش می‌دهد.

کلاه نقاب دار

کلاه نقاب دار

این مدل کلاه دخترانه همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این مدل که به کلاه لبه دار نیز مشهور است معمولاً در استایل‌های کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کلاه برت Beret Hat

کلاه برت Beret Hat
این مدل کلاه شیک و جدید به کلاه فرانسوی مشهور است. از این مدل کلاه در استایل‌های مجلسی استفاده می‌شود. این کلاه را به راحتی می‌توانید با یک پالتوی فوتر بلند و چکمه چرم ست کنید. این کلاه معمولاً به صورت یک طرفه روی سر قرار داده می‌شود.

کلاه نیوز بوی News boy

کلاه نیوز بوی News boy

این مدل کلاه نیز فرانسوی است و لبه‌ای کوتاه دارد. از این کلاه نیز در استایل‌های خیابانی و مجلسی می‌توان استفاده کرد. ترکیب این کلاه با یک کت چرم کوتاه و دامن بسیار جذاب خواهد بود.

کلاه مدل شال

کلاه مدل شال

شال‌های رینگی از پر طرفدارترین مدل‌های شال و کلاه هستند که به عنوان کلاه در میان خانم‌های جوان رواج پیدا کرده‌اند. این مدل دور گردن پیچیده می‌شود و سپس روی سر را می‌پوشاند. این مدل لباس زنانه شیک برای خانم‌های جوان بسیار جذاب است.

قیمت انواع كلاه، دستكش و شال گردن

 

کلاه چولو Chullo

کلاه‌های Earflap

این مدل کلاه دخترانه نیز در سنین پایین معمولاً استفاده می‌شود. این کلاه به شکلی طراحی شده که می‌تواند قسمت سر، پیشانی و گوش‌ها را به طور کامل پوشش دهد. همچنین قسمت پایین به وسیله بند، زیر چانه بسته می‌شود.

کلاه‌های Earflap

کلاه چولو Chullo

این کلاه بافتنی جدید نیز ظاهری مشابه مدل چولو دارد. اما این مدل برای بزرگسالان طراحی شده است.

کلاه بافت جدید منگوله‌ای

کلاه بافت جدید منگوله‌ای

کلاه‌های منگوله دار در میان نوجوانان بسیار طرفدار دارند. این کلاه‌ها ظاهر بسیار جذابی دارند و در استایل‌های روزمره و اسپرت به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شوند. این کلاه بافت دخترانه را می‌توان با انواع بلوز بافت، شکت، کاپشن بادی، پافر و غیره ست کرد.

کلاه تنگ

کلاه تنگ

این مدل کلاه بافتنی همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این مدل کلاه در میان خانم‌ها و آقایان بسیار رواج دارد و در استایل‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. این کلاه کاملاً شکل سر را به خود می‌گیرد و قسمت پشت آن آویزان نمی‌شود.

کلاه بالاکلاوا Balaclava

کلاه بالاکلاوا Balaclava

این مدل کلاه که بیشتر در میان دختر بچه‌ها رواج دارد به طور کامل قسمت سر و صورت را پوشش می‌دهد. این کلاه بافت امروزه توسط اسکی بازان و موتور سواران نیز استفاده می‌شود.

مطالب دیدنی:  20 ترند مدل شال و کلاه زنانه برای پاییز و زمستان 1401

کلاه کلاسیک ریبد Classic Ribbed

کلاه کلاسیک Classic Ribbed

این کلاه ساده‌ترین مدل کلاه زنانه است و در قسمت پیشانی به صورت دوبل تا می‌شود.

کلاه مدل بارلی Barley

کلاه کلاسیک Classic Ribbed

این مدل کلاه برای تمام سنین قابل استفاده است. مدل این کلاه شبیه به کلاه خواب است. قسمت کشبافت در ناحیه پیشانی نیز از افتادن آن جلوگیری می‌کند.

کلاه آنکر Anker

کلاه Anker

این مدل کلاه از جدیدترین مدل‌های بافت زنانه است. در بافت این کلاه از مدل‌های توری و انگشتی استفاده شده و بیشتر در روزهای پاییزی استفاده می‌شود.

کلاه مدل گراهام Graham

کلاه مدل Graham

این مدل کلاه جدید کاملاً شل و شلخته به نظر می‌رسد. این کلاه، بافت شلی دارد و به جهات مختلف حالت می‌گیرد.

کلاه جورابی Sockhead

کلاه جورابی Sockhead

اگر به استایل‌های زمستانی شلخته علاقه دارید، این مدل کلاه بافتنی بهترین انتخاب برای شما است.

مطالب دیدنی:  شیرین‌ترین و بهترین تفریحات مخصوص فصل زمستان

انواع کلاه بافتنی بر اساس طرح بافت

کلاه بافتنی بر اساس طرح یا نوع بافت نیز انواع گوناگونی دارد. در ادامه به چند نمونه از این مدل بافت‌ها اشاره می‌کنیم.

کلاه سیتروس Citrus

کلاه Citrus

این کلاه جدید برای کودکان در حال رشد مناسب است. زیرا اندازه دور سر به راحتی تغییر می‌کند و بافت آن کاملاً کشسان است. ظاهر آن از بالای سر شبیه به پرتقال است.

کلاه طرح کرم Worm

کلاه مدل کرم Worm

این کلاه بافتنی به شکل مارپیچ یا کرم طراحی شده است. قد این کلاه حالت کشسانی دارد و به خاطر نوع بافت تغییر می‌کند. از این مدل کلاه در سنین مختلف استفاده می‌شود.

در ادامه عکس چند مدل کلاه ساده با بافت­‌های مشهور را مشاهده می‌­کنید. این مدل‌­ها به صورت آویز، فیت، کوتاه و بلند و در سایز­های مختلف طراحی و بافته می‌شوند.

کلاه حصیر بافت

کلاه حصیر بافت

کلاه پیچ بافت

کلاه پیچ بافت

کلاه فندقی

کلاه فندقی

کلاه وافل

کلاه فندقی

مدل کلاه بافتنی زنانه کج راه

کلاه کج راه

کلاه بافت جناقی

کلاه بافت جناقی

کلاه تین استار Tin Star

کلاه Tin Star

مطالب کاربردی :  5 نکته مهم در انتخاب کلاه و شال گردن زمستانی

انتخاب کلاه بافتنی با توجه به فرم صورت

در انتخاب مدل کلاه بافتنی زنانه باید به شدت به فرم صورت توجه شود. بدین منظور ابتدا قسمت پیشانی، گونه‌ها، خط فک و طول صورت خود را اندازه بگیرید.
سپس با استفاده از ابعاد به دست آمده فرم صورتتان را تعیین کنید. فرم صورت شما در یکی از مدل‌های بیضی، گرد، کشیده، قلبی، مربعی و مثلثی قرار می‌گیرد.

حال نوبت انتخاب مدل کلاه بافت با توجه به فرم صورتتان است. صورت‌های بیضی و مثلثی شانس زیادی دارند. زیرا می‌توانند مدل‌های مختلفی را امتحان کنند. کلاه‌های لبه‌دار و تنگ برای صورت‌های کشیده مناسب هستند.

کلاه تنگ، گراهام و برت نیز انتخاب مناسبی برای صورت‌های قلبی هستند. برای صورت‌های مربعی هم کلاه برت، لبه دار و بی لبه انتخاب مناسبی هستند.

کدام کلاه بافتنی برای شما مناسب است؟

بهترین مدل کلاه بافتنی زنانه برای شما مدلی است که سایز مناسبی داشته باشد و به سر شما فشار وارد نکند. همچنین بهتر است مدل کلاه بافتنی دخترانه به نحوی طراحی شده باشد که روی گوش‌ها را بپوشاند. بهتر است به هنگام خرید کلاه بافت علاوه بر زیبایی به جنس آن نیز توجه شود. کامواهای پشمی در برابر سرما کاملاً عایق هستند.

 

منبع : sarahmaker

 

Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Email
Telegram

شاید این مطالب را نیز بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *